Jump to content

Clio 197 tuning powered by Gabrek


Zrmi RS

Recommended Posts

Ti nemaš vremena čitat cijeli forum, a natuko si 4000 postova?

Topic počinješ teorijom da je dovoljan tuning ovjesa eibach pro kit, po čemu to zaključuješ, jer ti je bilo ok na 1.2 16v cliu II? Da si probao Clia s nekim temeljito sređenim ovjesom mo

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    54

  • aCid_cOokiE

    41

  • Zrmi RS

    40

  • zeko

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jel ima ko kakav popust u gabreku?

Ko drzi sve K&N filtere?

A ko drzi Green filtere?

jel ovo istina da je K&N ovolko los kao sto frajer kaze?
Link to comment
Share on other sites

Jel ima ko kakav popust u gabreku?

Ko drzi sve K&N filtere?

A ko drzi Green filtere?

jel ovo istina da je K&N ovolko los kao sto frajer kaze?

Nije los ja ga imam i sve 5.Redovno odrzavanje svakih 5-10 000 ga operem i ko nov.Napominjem imam panel ;)

Link to comment
Share on other sites

thnx twingara.... ici cu pogledat gdje su najjeftiniji...

Ko ima popust u gabreku?

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

thnx twingara.... ici cu pogledat gdje su najjeftiniji...

Ko ima popust u gabreku?

Dario s Ibizom

Link to comment
Share on other sites

Necu se puno upustati u rasprave sta treba ili ne treba, da li treba ili ne, kao ni sta je preskupo, a sta nije...

Pogledaj ugledne tuning kuce po europi za razlicite proizvodjace i vidjet ces da u prosjeku 1 KS kosta oko 100 EUR... kako god okrenes i obrnes doci ce uvijek tako... :hey:

Govorim o kvalitetnom, a ne o garaza-tuningu, naravno....

Link to comment
Share on other sites

Ja bi bio zadovoljan i sa 10 ks, ali malo više okretnog momenta. A, što se tiče cijene ovo 1ks/100 eura je o.k. za atmo motore tj. poštena cijena ako se radi o pravim brojevima. Nema kvalietnog tuninga za 200eura. Pa, nije to placa. To su ozbiljne stvari.

Link to comment
Share on other sites

pa ima za 200, 300 eura... pomicanje kuta paljenja... to je sve što se mo

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

sto nemoze jos?

a sto mislis da ja vjerujem u ono sto su napisali.bio bi sretan otic kod tibora jer je najjeftiniji i bok ali sam skeptican jer nema valjaka i tako.mene je zanimalo tko to trenutno moze odradit najbolje a ocito nitko i ocito ovi serendaju pa me zanima samo odakle im podaci,imaju ili nemaju valjke.samo me zanimalo i nisam pao s marsa dovoljno sam padao i ovako ;)

i sad da odem kod gubica ili njih sto bi bilo.mislim necu naravno ali ono...cisto me zanimalo.

Ako hoces da ti netko kvalitetno odradi mapiranje onda iskrcaj oko 2000€ i otidji u TH Perfomance :hey:

Ili kontaktirav Sybele zastupnike u HR

Link to comment
Share on other sites

.nema u nas kvalitetnog chipera i bok.su valjda dobri.a i ja pitam gluposti

Ima kod nas dobrih čipera, ali ti nitko nemo

Link to comment
Share on other sites

Pa šta ti promijeni za 2000€? Za 2000€ promijenim usis i ispuh, napravim - makar za prvu ruku - chipanje kod Tibora i sigurno dobijem više snage.

Da, kad bi mehanika fluida bila dvomjesečni kurs u nekoj akšam-schule... ajde, bas me zanima... sta bi ti TACNO napravio na usisu i ispuhu? Nesto pametnije od mechacroma i renault sporta?

Link to comment
Share on other sites

Da, kad bi mehanika fluida bila dvomjesečni kurs u nekoj akšam-schule... ajde, bas me zanima... sta bi ti TACNO napravio na usisu i ispuhu? Nesto pametnije od mechacroma i renault sporta?

KTR, Miltek ili neki "treći" auspuh sa sportskim katalizatorom i ITG Maxogen CAI?

Ne znam čemu takav "ton"? Ja nisam to rekao u zajedljivom tonu već samo kao pitanje (sa čuđenjem) da šta to oni točno rade kada je SKN 650€ i svi pljujete po tome kao previše love, a premalo dobitaka, a ovdje se govori o cifri od 2000€ - pa me sada zanima kakav je moj price-value odnos, dakle, šta ja to točno dobijem za tih 2000€, a MOŽDA mogu uzeti nešto drugo s čime bi postigao sličan ili isti efekt - dakle - klasični oportunitetni trošak?

Zato ne vidim potrebu tvog zajedljivog tona - kao ja sam neki debil koji nema pojma o čemu priča, mo

Link to comment
Share on other sites

auto koji si spomenuo je od mog poznanika i nije "da ga nisu znali dovršiti" nego su odustali zbog prednjeg pogona i djelova na ovjesu i transmisiji koji su preslabi za planranu snagu. Koliko znam trenutno je turbo auto sa 4x4 u igri

Nisam "znali" napisao u kontekstu da oni nisu imali mo

Link to comment
Share on other sites

KTR, Miltek ili neki "treći" auspuh sa sportskim katalizatorom i ITG Maxogen CAI?

Ne znam čemu takav "ton"? Ja nisam to rekao u zajedljivom tonu već samo kao pitanje (sa čuđenjem) da šta to oni točno rade kada je SKN 650€ i svi pljujete po tome kao previše love, a premalo dobitaka, a ovdje se govori o cifri od 2000€ - pa me sada zanima kakav je moj price-value odnos, dakle, šta ja to točno dobijem za tih 2000€, a MOŽDA mogu uzeti nešto drugo s čime bi postigao sličan ili isti efekt - dakle - klasični oportunitetni trošak?

Zato ne vidim potrebu tvog zajedljivog tona - kao ja sam neki debil koji nema pojma o čemu priča, mo

Link to comment
Share on other sites

Za auto tipa clia 197 kojem je npr. promijenjen auspuh i usis nije potrebna standalone ECU tipa Autronic ili Sybele nego je dovoljan remap. U sljucaju da se mjenjaju bregaste opet se moze iskoristiti standard ECU ali za recimo ITB je potrebna standalone elektronika.

Bacit cifru novaca od recimo 2000e za map. gotovo serijskog motora je cita glupost.

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Za auto tipa clia 197 kojem je npr. promijenjen auspuh i usis nije potrebna standalone ECU tipa Autronic ili Sybele nego je dovoljan remap. U sljucaju da se mjenjaju bregaste opet se moze iskoristiti standard ECU ali za recimo ITB je potrebna standalone elektronika.

Bacit cifru novaca od recimo 2000e za map. gotovo serijskog motora je cita glupost.

Pa upravo se o tome i radi - gdje god sam pročitao kod promijenjenog auspuha i usisa (do kuda bih ja, najvjerovatnije najdalje i išao) se mora samo remapirati već postojeći ECU, a sada - mene zanima - da li je to NAJBOLJE ili najisplativije rješenje? Ja svojia vozila ako nešto stavljam, onda stavljam najbolje ili barem best buy u danom trenutku.

P.S. Mo

Link to comment
Share on other sites

2Raptor6767: nije nuzno remapirati ECU kod promjene auspuha itd. ;)

Standalone ECU je komplet druga elektronika, znaci tvoja se ukljanji i stavlja drugi ecu sa instalacijom. Spaja se na PC i mozes sto hoces ako znas ili onaj tko zna.. mozes određivati gotovo sve.

Potrazi na google Autronic, Sybele i sl. tamo ti vise manje sve pise..

Link to comment
Share on other sites

Evo kako treba izgledati auspuh za Clio RS 197 da bi se nesto dobilo na snazi. Napomena: zaboravite na tihu i ugodnu vo

Link to comment
Share on other sites

OK. da sumiramo dojmove jer ovo je sada stvarno otišlo "daleko":

Dakle, šta onda preporučate (koje komponente i zašto) za "prvu ruku" - za pouzdan auto koji će se voziti svakodnevno po našim cestama.

Moje razmišljanje:

1. Usis - ITG Maxogen ili K&N Apollo

2. Auspuh KTR, Miltek ili neki treći (razmišljao sam čak i o Soletu pošto je čovjek u HR, "do

Link to comment
Share on other sites

2Raptor: "1. Usis - ITG Maxogen ili K&N Apollo" ne rijedi i ne isplatise. Jedno sto ces dobiti je nekakav zvuk ali izgubiti na snazi definitivno. Ne izmisljam, tvrdim to 100%

Za ostatak cu ti sutra imati vise informacija.

Link to comment
Share on other sites

Čavrljanje o malo jačem tuningu prebačeno OVDJE a u ovom topicu ćemo o light tuningu tipa remap, ispuh usis i slično...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.