Jump to content

Gubic misljenja


darijoz

Recommended Posts

Ako ima 150 na kotačima to je cca 180 KS na radilici...

Ma znam samo sam htio vidjet sto ce reci.. jer to je nemoguce..

I da sad sam nasao cijenu u drugoj temi.. 2300kn ako se ne varam..

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Neznam za vas ali ja imam tibora na autu već 80000km i pomaknutu blokadu na 8100 već 70000km, auto ide ok i stvarno nemam kaj loše za reći na njega. doduše vi se ovdje bavite kemijama koje je nekad teško uglazbit...

I ne ku

Link to comment
Share on other sites

Inace izvadit cip i vratit ga je najlaksi posao. Zreba ti "hvataljka" i vruci zrak. Vani je za minutu. Prikljucak je programator.

I nisi napisao koliko te igra izasla.

nije baš tako jednostavno, kompjuter je od iza cijeli zalijan nekom gumenom masom.nije ko na cliu, i trebalo nu je dobra 2 sata da izvadi ćip i stavi podno

Link to comment
Share on other sites

Neznam za vas ali ja imam tibora na autu već 80000km i pomaknutu blokadu na 8100 već 70000km, auto ide ok i stvarno nemam kaj loše za reći na njega. doduše vi se ovdje bavite kemijama koje je nekad teško uglazbit...

I ne ku

Link to comment
Share on other sites

Ako ima 150 na kotačima to je cca 180 KS na radilici...

ja mislim da je 177

Link to comment
Share on other sites

2.0 16v tvornićki ima 148ks , sad je na njemu spuštena glava, uređeni ventili, radilica sa malo du

Link to comment
Share on other sites

radilica 1,9 td

olakšane klipnjaće clio sport

nove karike reno spider

leteći i glavni megan 2.0 16v

set kvaćila laguna 2.0 16v

polirani usis i ispuh

ispuh od inoxa fi60

filter zraka sa upuhivanjem hladnog zraka

..

Link to comment
Share on other sites

radilica 1,9 td

olakšane klipnjaće clio sport

nove karike reno spider

leteći i glavni megan 2.0 16v

set kvaćila laguna 2.0 16v

polirani usis i ispuh

ispuh od inoxa fi60

filter zraka sa upuhivanjem hladnog zraka

..

:hm: vise mi nista nije jasno..

Link to comment
Share on other sites

radilica 1,9 td

olakšane klipnjaće clio sport

nove karike reno spider

leteći i glavni megan 2.0 16v

set kvaćila laguna 2.0 16v

polirani usis i ispuh

ispuh od inoxa fi60

filter zraka sa upuhivanjem hladnog zraka

..

1.9 td ima isti hod klipa kao i 2.0 16V !?

Spider ima iste karike i klipove kao tvoj Megane !?

Hvala na odgovoru.

Link to comment
Share on other sites

sta ti nije jasno

Evo napisao je Hans, a ja bi ti jos dodao.. filter sa upuhivanjem hladnog zraka.. da nije mozda Tubronator? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

1.9 td ima isti hod klipa kao i 2.0 16V !?

Spider ima iste karike i klipove kao tvoj Megane !?

Hvala na odgovoru.

karike za svog nisam mogao nabaviti

a sta se tiće hoda mjerio sam sa svojom radilicom i klipovi ostaju u bloku a sa ovom izlaze iz bloka a blok nije diran

Link to comment
Share on other sites

Evo napisao je Hans, a ja bi ti jos dodao.. filter sa upuhivanjem hladnog zraka.. da nije mozda Tubronator? :laugh:

kad sam stvio filter vukao mi je topli zrak i kad smo ga mjerili izgubio sam 5 kona

Link to comment
Share on other sites

kad sam stvio filter vukao mi je topli zrak i kad smo ga mjerili izgubio sam 5 kona

Sve ok

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj mi nisu englezi nista pametniji od nas ali imaju malo vise mogucnosti. Ili dostupnost određenih stvari je puno veca nego kod nas.

Nisam mislio na to da su pametniji od nas, ali ti velim da bi trebalo uzimati stvari od njih pošto već imaju sve provjerno kako radi na kojem autu...

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio na to da su pametniji od nas, ali ti velim da bi trebalo uzimati stvari od njih pošto već imaju sve provjerno kako radi na kojem autu...

to je istina oni to sve imaju ali i mi smo takvi da volimo otkrivati nove mogućnosti (makar nas to neki put skupo košta)

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast ali mislim da sa tvornickih 148KS na radilici auto ide na 150KS na kotacima...malo nemoguca misija 4 dio ili STAR TREK 97,5!!!

Poznato mi je "spustanje bloka" ili povecanje hoda radilice ali da to bas daje nenormalnu snagu, nebih se stel mesat ....

Poliranje kanala, ajde da se sire kanali pa si dobio veci usis i ispuh. Sprice su ti iste!!! Blago tebi kad imas racing auto,a trosi ko Daewoo Tico!!!

Karike, dobijes puno ako na standard klip i cilindar krknes 1.-u specijalu i onda imas kompresije ko dizlo.

Cemu onda olaksani zamasnjaci??? Oni vecinom sluze da auto gubi moment na male djire ali se zato lakse razvrtava!!! Tj. po gradu ako nisi u gasu saltaj barenko 2 nize...

Si procitao post od Baleva, Raina, koji ce im K onda Piper ili neke druge custom bregaste!!! Koji su oni sminkeri, valjda im je to za street style...

NAJVECA SNAGA MOTORA SE POSTIZE KAD GLAVU MOTORA ISPEDERISES KAKO VALJA!!! Klipovi i blok su samo popratna investicija i u vecini slucajeva samo se malkice liznu da to bude 1/1. POGLEDAJ CS3 197 - potpuno novi motor ili stari motor iz 182 kojemu je sada GLAVA preradjena 100% do savrsenstva!!!

E da jos jedno pitanje: ZASTO SKN CHIP KOSTA 4800Kn a daje samo +22KS??? Za ove pare bi mi onda Tibor i Gubic mogli napumpat barem 44KS jer je njihova cijena duplo jeftinija!!!

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast ali mislim da sa tvornickih 148KS na radilici auto ide na 150KS na kotacima...malo nemoguca misija 4 dio ili STAR TREK 97,5!!!

Poznato mi je "spustanje bloka" ili povecanje hoda radilice ali da to bas daje nenormalnu snagu, nebih se stel mesat ....

Poliranje kanala, ajde da se sire kanali pa si dobio veci usis i ispuh. Sprice su ti iste!!! Blago tebi kad imas racing auto,a trosi ko Daewoo Tico!!!

Karike, dobijes puno ako na standard klip i cilindar krknes 1.-u specijalu i onda imas kompresije ko dizlo.

Cemu onda olaksani zamasnjaci??? Oni vecinom sluze da auto gubi moment na male djire ali se zato lakse razvrtava!!! Tj. po gradu ako nisi u gasu saltaj barenko 2 nize...

Si procitao post od Baleva, Raina, koji ce im K onda Piper ili neke druge custom bregaste!!! Koji su oni sminkeri, valjda im je to za street style...

NAJVECA SNAGA MOTORA SE POSTIZE KAD GLAVU MOTORA ISPEDERISES KAKO VALJA!!! Klipovi i blok su samo popratna investicija i u vecini slucajeva samo se malkice liznu da to bude 1/1. POGLEDAJ CS3 197 - potpuno novi motor ili stari motor iz 182 kojemu je sada GLAVA preradjena 100% do savrsenstva!!!

E da jos jedno pitanje: ZASTO SKN CHIP KOSTA 4800Kn a daje samo +22KS??? Za ove pare bi mi onda Tibor i Gubic mogli napumpat barem 44KS jer je njihova cijena duplo jeftinija!!!

Auuuu sad ga i ti napriča stvarno koječega. Prvo - "spuštanje bloka" s time se bitno mjenja omjer kompresije. Recimo govorim sad napamet jer nisam mjerio ali standardni omjer kompresije ako je 10:1 i ti ga promjeniš u 11,5:1 tu se stvari opako mijenjaju. U snazi naravno. Nadalje poliranje usisia i ispuha - pa naravno da ako su iste dizne da se dobiva, zato i je išao na mapiranje da se promjeni du

Link to comment
Share on other sites

Koliko košta i kod koga se isplati mjeriti snagu motora? :hey:

CVH u V Gorici ili kod Zubaka u Mičevcu pored Zagreba. Na oba mjesta su prvoklasni MAHA 3000 valjci.Točnu trenutnu cijenu neznam. Kada sam ja mjerio prije cca godinu dana u CVH je bilo 300 kn. Mislim da je jeftinije kod Zubaka, još on ima dodatni popust ak se više ljudi skupi.

Neznam ima li išta bli

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi,nemogu odoljet da ne prokomentiram ovu temu,iz razloga što imam isti auto sa istim motorom,potrošenih puno novaca za 168 ks u motoru(gubićevi valjci)!! znaći ne na kotačima

da stvar bude bolja mapa je slagana kod gubića,cijena je bila 3000kn,na autu su stavljene bregaste od cat cams-a,super sprintova ispušna grana, i još čuda polirana,i zato su mi ti svi konji na tvom meganu upitni! a šta se tiće:" ovaj radi ovak ovaj onak,svi imaju svojih mušica",jel recimo kad sam ja to radio tibor je reko da mu trebaju dva kompjutera da to ide radit jel je bio problem u tome što je poleđina kompjutera zalivena,u sloveniji srs ili kak se već zove mi je reko da će mi napravit isto kao gubić,sm sm-chip tuning mi je htio uzet 200E što mi se činilo pre malo,gabrek mi je tra

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.