Jump to content

Gubic misljenja


darijoz

Recommended Posts

E da jos jedno pitanje: ZASTO SKN CHIP KOSTA 4800Kn a daje samo +22KS??? Za ove pare bi mi onda Tibor i Gubic mogli napumpat barem 44KS jer je njihova cijena duplo jeftinija!!!

pa nije bitno koliko košta ne mo

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ljudi,nemogu odoljet da ne prokomentiram ovu temu,iz razloga što imam isti auto sa istim motorom,potrošenih puno novaca za 168 ks u motoru(gubićevi valjci)!! znaći ne na kotačima

[b]da stvar bude bolja mapa je slagana kod gubića,cijena je bila 3000kn,na autu su stavljene bregaste od cat cams-a,super sprintova ispušna grana, i još čuda polirana,i zato su mi ti svi konji na tvom meganu upitni! a šta se tiće:" ovaj radi ovak ovaj onak,svi imaju svojih mušica",jel recimo kad sam ja to radio tibor je reko da mu trebaju dva kompjutera da to ide radit jel je bio problem u tome što je poleđina kompjutera zalivena,u sloveniji srs ili kak se već zove mi je reko da će mi napravit isto kao gubić,sm sm-chip tuning mi je htio uzet 200E što mi se činilo pre malo,gabrek mi je tra

Link to comment
Share on other sites

Evo mene iskreno interesira razlika izmedju dva auta koja je radio isti čovjek ,samo jedan je čisti a drugi nije,pa čemo vidjet kakva je razlika ,je... ovo tipkanje po kompjuteru tu mo

Link to comment
Share on other sites

@ MAXI ,molim te reci mi jel ti dobar prijatelj vozi VTi-a? Jer na Honda forumu,kad sam rekao da megane 2.0 16v u stock stanju dr

Link to comment
Share on other sites

autu je blokada sad na 7500 a ima 182nm i 150 ks na kotaćima

nisi sigurno dobio cca 30 ks na remapiranju,na atmosfercu!

stani se sa MAXIem pa ces vidjet

@ MAXI ,molim te reci mi jel ti dobar prijatelj vozi VTi-a?

je to je frend!njegov vti je bio na grobniku 1 i 2 u klasi 15!i ne ubije megana

Link to comment
Share on other sites

Evo mene iskreno interesira razlika izmedju dva auta koja je radio isti čovjek ,samo jedan je čisti a drugi nije,pa čemo vidjet kakva je razlika ,je... ovo tipkanje po kompjuteru tu mo
Link to comment
Share on other sites

Znam da je offtipic totalni ovo, ali:

2 darijoz: U hrvatskom jeziku postoji i tvrdo Č, ne samo ć!

Link to comment
Share on other sites

nisi sigurno dobio cca 30 ks na remapiranju,na atmosfercu!

stani se sa MAXIem pa ces vidjet

je to je frend!njegov vti je bio na grobniku 1 i 2 u klasi 15!i ne ubije megana

A da vi malo pročitate šta je čovjek napisao da je radio na motoru?

Pa zaista ne ku

Link to comment
Share on other sites

Dođi koju večer na Billu da mi vidimo kak taj megane ide, tj. da ti izmjerimo :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Dođi koju večer na Billu da mi vidimo kak taj megane ide, tj. da ti izmjerimo :fucka:

pa svaku subotu sam na bili i kolko vidim ima jako malo renoa

Link to comment
Share on other sites

Samo djelomicno se slazem s tobom.

Da, promjenom kompresije se dobiva dosta, ali ovisi na koji nacin se promijena(bilo povecanje, bilo smanjenje) radi, tako da rezultati mogu varirati.

Toco !!!

Nemojmo brkat pojmove!!!!!!!

Omjer kompresije je jedna stvar a omjer VOLUMENA cilindra je druga stvar.

Sa promijenom ovih vrijednosti na motoru mozemodobiti nesto ali isto tako daleko jos vise izgubiti a da nista nemijenjamo promijenom bregastih mozemo prmijeniti obadvije vrjednosti ali u pozitivnoj mijerii u smijeru tocno onom kojem zelimo a sve zavisno od namijene automobila.

Promijena kompresionog omijera je najeftinija vatijanta povecanja snage motoraali isto tako i najopasnija a osobno sam vece pristalica modificiranja omjera volumena samim time i kompresionog omijera ali opet sve to bez prmijene odovarajucih bregastih nije pravi posao.

Link to comment
Share on other sites

kak si ti uspio samo sa radilicom produljit hod klipa ? pa to još nitko u svemiru nije uspio...

JEDINO SA RADILICOM I ODREDUJEMO HOD KLIPA........................!!!!!!!!!!

Netko je ovdje nekog krivo procita ili krivo shvato.

Edited by REVERCHON
Link to comment
Share on other sites

JEDINO SA RADILICOM I ODREDUJEMO HOD KLIPA........................!!!!!!!!!!

Netko je ovdje nekog krivo procita ili krivo shvato.

da ! samo sa radilicom,jesi siguran da je radilica dovoljna? mo

Link to comment
Share on other sites

Ako govorimo o hodu klipa u motoru onda ga jedino ODREDUJE RADILICA i nista drugo a ako govoris o krajnjem polozaju klipa u GMT onda mozemo razglabat o mogucnosti da to napravis stavljanjem duze klipnace ali to u nijednom slucaju nemoze promijenit hod klipa.

Ako je na tvom motoru hod klipa 86 mm ona mozes stavit klipnjacu od 2 kilometra ali tvoj hod klipa ce i dalje biti 86 mm ali polozaj tvojeg klipa u GMT ce biti2 km dalje nego sta je bio sa orginal klipnjacom.

A ako ti imas neku drugu teoriju molim te osvijesti me i dokazi mi suprotno .

Radilica opisuje kruznicu i radujus te kruznice je fiksan i definiran radiicom a na nju ti mozes nastavit sta zelis ali to sta nastavis gibat ce se jedino toliko koliko je radijus radilice.

Link to comment
Share on other sites

Toco !!!

Nemojmo brkat pojmove!!!!!!!

Omjer kompresije je jedna stvar a omjer VOLUMENA cilindra je druga stvar.

Sa promijenom ovih vrijednosti na motoru mozemodobiti nesto ali isto tako daleko jos vise izgubiti a da nista nemijenjamo promijenom bregastih mozemo prmijeniti obadvije vrjednosti ali u pozitivnoj mijerii u smijeru tocno onom kojem zelimo a sve zavisno od namijene automobila.

Promijena kompresionog omijera je najeftinija vatijanta povecanja snage motoraali isto tako i najopasnija a osobno sam vece pristalica modificiranja omjera volumena samim time i kompresionog omijera ali opet sve to bez prmijene odovarajucih bregastih nije pravi posao.

OK točno povećala se zapremnina dakle volumen pa više nije 1998ccm nego recimo 2200ccm jer klip sada ako ide višlje u odnosu na ranije mora ići i ni

Link to comment
Share on other sites

Ako govorimo o hodu klipa u motoru onda ga jedino ODREDUJE RADILICA i nista drugo a ako govoris o krajnjem polozaju klipa u GMT onda mozemo razglabat o mogucnosti da to napravis stavljanjem duze klipnace ali to u nijednom slucaju nemoze promijenit hod klipa.

Ako je na tvom motoru hod klipa 86 mm ona mozes stavit klipnjacu od 2 kilometra ali tvoj hod klipa ce i dalje biti 86 mm ali polozaj tvojeg klipa u GMT ce biti2 km dalje nego sta je bio sa orginal klipnjacom.

A ako ti imas neku drugu teoriju molim te osvijesti me i dokazi mi suprotno .

Radilica opisuje kruznicu i radujus te kruznice je fiksan i definiran radiicom a na nju ti mozes nastavit sta zelis ali to sta nastavis gibat ce se jedino toliko koliko je radijus radilice.

i kako je on sad povećao hod a ostavio iste klipnjače i klipove ? ne samo to nego je i ta radilica ista kao u 2.0 motoru ?

Link to comment
Share on other sites

OK točno povećala se zapremnina dakle volumen pa više nije 1998ccm nego recimo 2200ccm jer klip sada ako ide višlje u odnosu na ranije mora ići i ni
Link to comment
Share on other sites

i kako je on sad povećao hod a ostavio iste klipnjače i klipove ? ne samo to nego je i ta radilica ista kao u 2.0 motoru ?

ako je promijenio radilicu(a ta radilica je drugacija od originalne) a ostali su isti klipovi i klipnjace hod klipa je promijenjen u istom odnosu u kojem je promijenjen radijus nove radilice u odnosu na staru

ukoliko je nova radilica ista onda nije promijenio nista :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.