Jump to content

Clio 3 1.2 TCE


kruns

Recommended Posts

Da, ovo za gume na vratima sam i ja primjetio. Iako se još nisu potrgale, ne izgledaju mi preuvjerljivo. Na Meganu nisam imao tih problema, a stariji je od 6 godina.

Kako si riješio gume, jesi li ih mijenjao???

još jedna stvar me živcira, a to je paljenje svijetala prilikom paljenja auta, a nije ih moguće isključiti. Bio sam u servisu i rekoše mi da će me nazvati slijedeći tjedan da ih isključe putem softvera!

Kaj mislite hoće li mi naplatiti jednu tako banalnu preinaku?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shogo

    37

  • pešekan

    37

  • bubi

    33

  • moril

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nisam jos nista rijesio, vidit cu u servisu koliko dodu nove. Svjetla mozes ugasit kratka, ali ne mozes poziciju. Mislim da to nece naplatiti.

Link to comment
Share on other sites

Prebaci sam na poziciju, tada ti se ugase srednja svetla i svetla za krivine :hey:

Link to comment
Share on other sites

Meni nisu naplatili reprogramiranje svjetala tako da sada vladam prekidačem u Meganeu III :) Ima situacija kad ih je baš lijepo moći skroz ugasiti, a ne samo ostaviti pozicije.

Link to comment
Share on other sites

Probao ovo sa pozicijom, radi!!!

Hvala na savjetu, sada konačno neću morati danju osvjetljavati uglove, a možda ušparam još decilitar goriva šparajući tolike sijalice!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kakva je ovo blesava funkcija: "Produljeno trajanje osvjetljenja " Follow Me Home " ako se svjetla isključe čim se otvore vozačka vrata :??:

Clio je prošao skoro 800 km i evo malo o potrošnji. Jučer smo išli na planinu (1300 n/m). Total 130 km, do gore (nekih 65 km) potrošnja je bila 8,6 a kad smo se vratili doma pala je na 6,9.

Raniji tank s dobrim dijelom gradske vožnje je bio i do 8 lit.

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Kakva je ovo blesava funkcija: "Produljeno trajanje osvjetljenja " Follow Me Home " ako se svjetla isključe čim se otvore vozačka vrata :??:

Clio je prošao skoro 800 km i evo malo o potrošnji. Jučer smo išli na planinu (1300 n/m). Total 130 km, do gore (nekih 65 km) potrošnja je bila 8,6 a kad smo se vratili doma pala je na 6,9.

Raniji tank s dobrim dijelom gradske vožnje je bio i do 8 lit.

Edit, Pizdek safrane mi je objasnio ovo za " Follow Me Home " :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Mislim da se Twingo u 5. brzini pri 130 km/h vrti na nekih 4000. Nisam nikada obracao pozornost, samo znam da mu ocajno fali 6. brzina koja fizicki ne stane... :)

EDIT: da, duza je getriba na Cliu

2. brzina 90km/h na cca 6500 (tj do blokade)

4. brzina 160km/h na cca 6500 (tj do blokade)

5. brzina na blagoj nizbrdici cca 5700-5800 :

post-4794-1248375931_thumb.jpg

Šesta brzina za autoput mu fali, na 150km/h je dosta bučan. No potrošnja je oko 8l/100km benzina i 11l/plina.

A Clio 3 GT ?

Malo sam u off topic-u, ali sam morao iznjeti podatke.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

evo da se opet ukljucim u temu :) proslo je tocno 2 godine otkad sam uzeo tce-a i napravio sam malo više od 50 000 kilometara. od zadnjeg javljanja nije mi se ništa pokvarilo (osim sijalica) i mogu reći da me auto solidno služi. zamjerke idu kožnom volanu koji mi je prošli mjesec ispucao kad sam bio na moru vjerojatno zbog jakog sunca i rukohvatu na vozačevim vratima jer se počeo guliti. ustvari on je cijeli nespretno napravljen jer smeta nogama i to pogotovo u zavojima kad se opirem nogom u njega a zato se je i oštetio. nadalje, čuje se pucketanje u armaturi i vratima kad se prelazi preko neravnina i kod brze vožnje, nije jako ali se svejedno čuje i ručica mjenjača zna malo zapinjati kad se prebacuje iz četvrte u treću. ostalo je sve u redu.

javim se opet na 75 000 :hey:

post-3567-1250715482_thumb.jpg

post-3567-1250715492_thumb.jpg

post-3567-1250715506_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

javim se opet na 75 000 :hey:

Bok. Čestitam na solidnoj kilometraži ! Nisi ništa napisao i plinu. Kad si ga ugradio i kolika mu je potrošnja ? Da li gubi na snazi na plinu ?

Pozdrav

Link to comment
Share on other sites

ugradio sam ga 4 mjeseca nakon što sam ga uzeo i na plinu sam prošao 42000 km. ide solidno, razlika u snazi se ne osjeti i troši oko 8 litara plina. kad sam dao ugraditi plin motor je bio nov na tržištu pa nije bilo adekvatnog softvera za njega ali to su mi u servisu složili i sad je sve ok! isto tako otpočetka je bilo malo problema s elektroventilom plina koji nije dobro otvarao pa me i to malo zezalo, ali i to je otklonjeno i sad sam prezadovoljan s vožnjom na plin, uređaj je brc.

p.s.: pozdrav twingari :hey:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ugodno sam iznenađenj grijanjem kod clija III TCE.

Sad sam pomaknuo sestrin auto ispred garaže. Vani je 2 C. Auto stoji u leru 2-3 minute i počne grijati. I to dobro grijati, mada je temperatura rashladne tekućine na minimumu.

Ima li on kakav dodatni grijač za grijanje kabine?

Link to comment
Share on other sites

Ugodno sam iznenađenj grijanjem kod clija III TCE.

Grije, grije... Super mi je to kod Clia.... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

TCE je zakon....

Dalibore, ugradi si turbinu, pa ćeš i ti imat ekspresno grijanje! :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

DObro grije TCE, ali draži mi je bio Megane II dci koji je puno kasnije počeo grijati.

Onaj tko kuži, znat će zašto je nekome draže kad auto slabije grije...

Edited by moril
Link to comment
Share on other sites

Pojasni ovo ? Imam oba auta, i nije mi bas jasno. Zimi kad idem na posao, a vani "-puno" , jaaaaaaaako znaci da prije pocne grijat.

Link to comment
Share on other sites

Pojasni ovo ? Imam oba auta, i nije mi bas jasno. Zimi kad idem na posao, a vani "-puno" , jaaaaaaaako znaci da prije pocne grijat.

Da, malo sam bio neodređen, no mislio sam na činjenicu da kod modernih dizela jako malo energije odlazi na toplinu (što je bitno sa aspekta iskoristivosti goriva).

Tako 1.5 dci troši oko 30-40% manje goriva. što je meni puno bitnije, pa i bitnije od toga hoće li mi početi grijati nakon 2 minute ili nakon 7-8 minuta.

No, što je-tu je, nekako sam se zasitio dizela i poželio benzina, pa sam zato izabrao TCE (koji uopće nije rastrošan, ali dci je daleko efikasniji)

Link to comment
Share on other sites

To se slazem, 1.5dCI u Megane mi je mozda najstedljiviji auto koji sam vozio. Prosli tjedan isao u Liku iz Siska, ponistio sve na board comp-u i ukupni prosjek mi je bio 3.9l , normalna voznja otvorenom cestom i nije bilo guzve ;)

Link to comment
Share on other sites

Tako 1.5 dci troši oko 30-40% manje goriva. što je meni puno bitnije, pa i bitnije od toga hoće li mi početi grijati nakon 2 minute ili nakon 7-8 minuta.

Naravno da grijanje nije najvažnija stvar, ali sam ga htio istaknuti kao pozitivnu stranu TCE-a, kao i što je pozitivna strana dCi-a (među ostalim) mala potrošnja. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam neki dan na TCE-u pokušao postići neku minimalnu potrošnju i poništio putno računalo te na relaciji od 25 km otvorene ceste postigao 4,7 l po putnom računalu, vozeći se 70-80 km/h.

U istim uvjetima, Megane 1.5 dci po putnom računalu pokazao bi 3,5 l.

Megane dci bi tih 4,7 na otvorenom cestom postigao vožnjom do nekih 120-130 km/h. Clio u istim uvjetima troši na otvorenom cca 6,5-6,8 l.

Znam da uspoređujemo kruške i jabuke i koliko god Clio bio ekonomičan za jednog benzinca, ponekad se zaželim starog Meganea, tj. požalim što nisam ponovno kupio Megane II dci kad sam u proljeće kupovao Clio. U to vrijeme Megane II dci karavan koštao je cca 100.000 kn.

Link to comment
Share on other sites

Ma tu nema usporedbe, Megane meni s cetvero ljudi i ganjazom i klimom upaljenom nikad nije pokazao prosjek veci od 6.5l

S Clio-m treba pazit da se takva potrosnja dobije, a pogotovo ovo 4-5 nesto

Link to comment
Share on other sites

Ali šta je je, TCE se voli zavrtit, pa ga je i gušt vozit.

Dci ima super okretni moment, ali nije za nekakva ganjanja...fali ona zvučna kulisa! :laugh:

Do sad sam vozio tri clia dci, a ovaj moj je prvi benzinac i k tome TCE. Definitivno nije za uspoređivat te motore, jer je svaki napravljen za drukčiji stil vožnje, za drukčije ukuse itd...

Ako usporedimo TCE 100 i dci 105 koji imaju sličnu konjažu, okretni moment je u korist dci-a, ali i dalje je cijena na strani TCE-a. Koliko god dci bio ugodniji za vozit, radije biram turbo benzinca i razliku u cijeni uložim u nešto drugo... Nije da radim 100000km godišnje pa da bi mi se dizel isplatio, a i nemam tolikog straha od goriva...

Just my 2 cents.

Link to comment
Share on other sites

Bok ekipa. Evo je nakon tocno 2 god prosel 32 000km. Za sad je bilo sve ok. Osim zamjena zarulje, te nedovoljno zategnute brave gepeka koja je lupala po neravninama. Zna zacuknut malo kadd je skroz hladan tu i tamo. Bas me zanima kak bude sada prek zimice s tim problemčićem. Inace trebal sam ici na 2 servis upravo. Al kad su mi rekli 1500 kuna za ulje i filtre(zrak, ulje i klima) odustal sam od garancije(4 god) i pajdo mehanicar bude rijesil stvar. Ajd cao

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.