Jump to content

Clio 3 1.2 TCE


kruns

Recommended Posts

Ja sam isto nakon isteka garancije Megane servisirao kod poznatog mehaničara, jer mi mehaničari u Renault servisu nisu znali dati odgovor na neka banalna pitanja (npr. jednom sam pitao ima li moj Megane varijabilnu turbinu, a oni su me čudom gledali ne znajući uopće na kaj mislim) a i cijena je prevelika. Najgore mi je kad su znali izmjenu ulja i filtra ulja rastegnuti na 2 sata kako bi me "oženili" za koju stotku više, a činilo mi se da pojma nemaju o mehanici uopće.

Bio sam u Renaultu u Koprivnici kod Culaka, ali sam ipak novi auto Naručio u Varaždinu koji mi je dalje, kod Culaka si jednostavno nisu dali truda da mi prodaju auto, a vjerujem da u ovo doba krize baš ne prodaju aute samo tak.

Uopće mi nije žao kaj nisam pričekao redizajnirani model jer me na slikama nije impresionirao, a ona pravokutna maska nikako se ne uklapa u ostatak linija automobila. Sadašnja linija dosta mi je ljepša, pogotovo sa svijetlima koja prate zavoj, koja sam naručio.

Jedva čekam da dođe taj TCE

Edited by moril
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 423
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shogo

    37

  • pešekan

    37

  • bubi

    33

  • moril

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja sa svojim zasad nisam imao nikakvih problema. Za 1.2 motor ne da ide, nego leti. Sto se tice sjedala, kod mene su sa onim koznim oblogama, i sad nakon godinu dana i 19000km ne primjecujem neke razlike nego kad su bila nova. Rucke na vratima se ne gule uopce, jedino sto skripe i uvijaju se stalno jer su previse naprijed , a velika vrata (3 vrata). Ono na cemu sam jedino primijetio istrosenost su obloge vrata na koje naslanjas lakat. Presvucene su nekakvom plasticnom tkaninom koja je katastrofa za ciscenje i lagano su se izgrebale na vozackim vratima od ciscenja. Imam i Megane II sad star 5 godina, pa mogu usporediti.

Rucke na vratima se gule i sicevi su se dosta istrosili, sama tkanina. Je proslo puno vise vremena , ali mislim da su u mom Clio-u kvalitetniji materijali unutra, mozda zbog jace opreme. Megane je Confort Expression :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ti imaš sigurno paket Exception, ja sam naručio Dynamique i to prije svega zboh kvalitetnije gumirane plastike, u Expression i Authentique je ona ru

Link to comment
Share on other sites

Da paket Exception s hrpom doplata. Kod mene su svjetla koja prate zavoj, imas hrpu slika u garazi. Xenon sam stavio sam naknadno

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jel netko ima podatak na koliko rpm se uključuje turbo na 1.2 tce? negdje sam pročitao da se pali tek na 3200 ali to mi se čini malo previše jer već od niskih okretaja vuče jako dobro.

Link to comment
Share on other sites

jel netko ima podatak na koliko rpm se uključuje turbo na 1.2 tce? negdje sam pročitao da se pali tek na 3200 ali to mi se čini malo previše jer već od niskih okretaja vuče jako dobro.

Ma to sam i ja pročitao na Forum.hr. Neki lik lupa gluposti, a nema pojma o autima i uopće o funkcioniranju turbo punjača.

Turbina stalno radi, tj. pali se od samog kretanja čim dobije malo ispušnih plinova koji ju zavrte. Vjerujem da u TCE-u puni svom snagom već ispod 2.000 okretaja. Da nije tako, auto bi do tih 3.200 okretaja bio doslovce mrtav, a nakon toga bi poludio.

Turbina u 1.2 TCE ugrađena je upravo zato da pru

Link to comment
Share on other sites

Turbina dosta rano pocinje puniti, negdje oko 1800-2000 okretaja. Od 2000 solidno vuce, do nekih 5500...

Link to comment
Share on other sites

e da, to sam pročitao na forumu.hr mada sam negdje isto tako pročitao da se pali na 2200 pa sam zato pitao ako netko ima provjereni i točan podatak.

nadam se samo da je podmazivanje turbine dobro rješeno jer dok je motor hladan nemoguće ga je voziti a da turbina ne radi ako se pali negdje oko 2000.

Link to comment
Share on other sites

Stavili su izmjenjivac topline izmedju vode i ulja pa se ulje brzo zagrije. Naravno, koriste se i kvalitetna ulja s dobrom gradacijom. Turbina ne radi na ON/OFF principu, moze se voziti s malo gasa pa nije u full spinu. I turbina se ne pali, ona se "zalaufava". ;) Mozes se voziti i na 6000 bez da turbo puni.

Uglavnom, dosta dobro je slozen motor za normalnu voznju i mislim da se bolje slaze s dugom getribom kakvu ima Clio TCE. Ova JH3 169 getriba s Twinga GT vise odgovara nekom malom naturpijanom atmosfercu.

Edited by Brucci
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se Twingo u 5. brzini pri 130 km/h vrti na nekih 4000. Nisam nikada obracao pozornost, samo znam da mu ocajno fali 6. brzina koja fizicki ne stane... :)

EDIT: da, duza je getriba na Cliu

Edited by Brucci
Link to comment
Share on other sites

na cliu se pri cca 110 km/h motor vrti na 3000 okretaja. za potrošnju na toj brzini ne znam točno, ali pretpostavljam da je 6,5-7 litara u nekakvim normalnim uvjetima vožnje, znači na ravnom, bez puno prtljage i sl.

edit: a na cliu se pri 140 km/h vrti na 3850 ili 3900 koliko sam ugrubo mogao pročitati.

Edited by kruns
Link to comment
Share on other sites

U cetvrtoj na 6000 okretaja, moj vozi tocno 170km/h :bigl: , probam 100 u 5-oj pa napisem.

Link to comment
Share on other sites

Pre zadovoljan sa autom ali me zivcira cvrcanje ventilatora za to moras raskopat pol kruskota

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

U subotu sam konačno preuzeo Clio TCE phase I.

Došavši kući skužio sam da motor nema onaj plastični poklopac odozgo, a salon više nije radio da ih pitam da ga možda nisu zaboravili postaviti.

Stoga bih molio vlasnike da mi odgovore ima li TCE uopće taj poklopac, prije nego li nazovem u auto kuću???

Inače, prošao sam do sada nekih 270 km.

Auto se vrlo lijepo vozi, moram priznati da je servo upravljač osjetno bolji nego li je u mojem Megane II.

Potrošnja u mješovitoj vožnji mi je do sada po putnom računalu 6,5 l, iako ga nisam vozio preko 3.000 rpm, ali za time i nema potrebe u svakodnevnom prometu jer je motor vrlo elastičan i živahan već ispod 2.000.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam dobio poklopac, a smatram da si trebao i ti :)

Link to comment
Share on other sites

Dobio sam odgovor od Renaulta u stilu da Renault zadržava pravo izmjene proizvoda te da su odlučili ove godine ne ugrađivati plastični poklopac motora na Clio TCE, a čak na neke druge modele još neke stvari tipa izolacije od buke...

Uglavnom, izgleda da je recesija uzela svoj danak i u ovom segmentu, pa proizvođač nastoji uštedjeti i na takvim banalnim stvarima.

No, to mi i nije neki problem jer taj poklopac, osim dekorativne, nema neku funkciju (barem tako mislim), a olakšava mi automobil za pola kile ili kilu.

Samo se nadam da uslijed recesije nisu šparali na nekim drugim elementima, koji trenutačno nisu oku vidljivi.

Nego, htio sam pitati kako isključiti automatsko paljenje kratkih svijetala??? :nezna:

Gledao sam u onim uputstvima koje sam dobio s autom i ta funkcija isključiva je pomoću dugmeta koji se nalazi na vrhu lijeve ručice (oneod pokazivača smjera).

Međutim, ja to dugme (na kojem piše AUTO) nemam ugrađeno, a malo me živcira vožnja sa upaljenim svijetlima po gradu (na otvorenoj cesti ih obavezno palim), osobito jer mi se na svaki okret upravljača pale dodatne lampe koje prate zavoj, a to nepotrebno danju troši sijalice.

Ako itko znade, molim neka odgovori.

Također, bilo bi dobro da ovdje iznesete još neke svoje dojmove i iskustva o Cliu TCE (koliki vam je prosjek, koliko ste platili pojedini servis...)

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Za svetla trazi u servisu da ti iskljuce. Meni su to zavrsili za 2 min...

Link to comment
Share on other sites

Ajd, morat ću navratiti do servisa, jer ovakvo nešto nema uope smisla.

Link to comment
Share on other sites

baš me zanima ako ph.2 ima taj plastični poklopac motora...

neka netko škicne u salonu di imaju ph.2 tce

meni moj stiže u 7.mj i baš me zanima kakav će mi bit! :bigl:

Edited by pešekan
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo, prošao sam nekih 1150 km u protekla dva tjedna i moja iskustva su slijedeća:

Potrošnja od prvog dana do danas po boardu iznosi 6,5 l. Učinilo mi se nekako sumnjivo malim, pa sam računao i ispalo je 6,42, dakle, board ne laže, a ja sam prezadovoljan sa potrošnjom. Ona je rezultat 50/50% gradske/vangradske vožnje, nekim prosječnim tempom.

Auto je razrađen i prekjučer sam ga kratkotrajno "stisnuo" u 2., 3. i 4. brzini preko 3.000 rpm i moram priznati da sam vrlo ugodno iznenađen njegovim mogućnostima.

Obzirom da auto vuče već od 1.500 rpm (gotovo kao dci), do 3.000 je vrlo solidna vožnja, očekivao sam da će gubiti dah na većim obrtajima zbog male turbinice koja fila odozdo, ali sam se prevario. Sasvim lijepo i linearno povuče sve do nekih 5.500, kada ga nema smisla dalje tjerati.

Uglavnom, za motor :yeah:

Auto je malo previsok po meni, nekih 2-3 cm i to se osjeti u vožnji. Iako nije mekan već ugodno pogođeng ovjesa, nekako mi se čini da se Megane II poprilično manje naginje od Clia, iako sam voznim osobinama zavojitom cestom vrlo zadovoljan. Ono što me je ugodno iznenadilo (naspram Megana II iz 2003.) je bolji servo uređaj, koji je nekako tvrđii šalje više osjećaja od Megana. Gume Bridgestone Potenza su odlične, kako po suhom, tako i po mokrom.

Kabina je vrlo prostrana, uzevši u obzir dimenzije automobila, a posebno me iznenadila prostranost stražnje klupe, gdje i viši od 180 nisu pronašli zamjerke. Materijali u kabini su za klasu vrhunski, zasad nisam čuo neke zvukove iz armature.

Jedino kaj me smeta je previsok položaj sjedala i sjedeća površina sa preslabim bočnim osloncima, nasloni su po tom pitanju O.K. Kod sjedala vidim najviše prostora za napredak, pogotovo što se tiče prevelike visine.

Smeta me i izostanak svijetla u pretincu za rukavice, a isti bi mogao biti i hlađen, kao što je u Meganeu, što je vrlo jeftino i efektno riješenje, ne znam zašto ga nisu primjenili i u Cliu.

Link to comment
Share on other sites

Smeta me i izostanak svijetla u pretincu za rukavice, a isti bi mogao biti i hlađen, kao što je u Meganeu, što je vrlo jeftino i efektno riješenje, ne znam zašto ga nisu primjenili i u Cliu.

To svjetlo ne znam zasto nisu napravili, daju ga samo u Lux verziji sa svjetlom unutrasnjosti. Inace lako ga je slozit posto je instalacija napravljena i imas unutra i konektor za njega.

Ovo sa sjedalom je tocno, stvarno stoji previsoko. Micu se po visini , ali ne znam zasto,moj je prizemljen do kraja stalno. Probao iz zezancije podici sic do kraja pa provozat. Osjecaj ko da vozis Renault Magnum :D :D :D

Jos kao minus bi dodao kvalitetu guma na vratima koje su se kod mene potrgale vec, a auto ima manje od godinu i pol dana. Ista stvar mi je otisla i na Meganu.

Edited by bubi
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.