Jump to content

Kvaliteta i pozudanost Clia 197


aCid_cOokiE

Recommended Posts

Ocito je clio zadnje smece za te novce mogli ste lijepo dodat 70-ak tisuca kuna i kupit si za klasu veci i uber auto golf gti.Ili si kupit rabljeni gti koji vise nema garanciju za lovu novoga clia i opet bi bili sretni.

Ili mozda nekog bemveja :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    51

  • Dule

    49

  • Zrmi RS

    48

  • clio197_LPG

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moram priznati da nisam ranije čitao ovaj topic, a čitao sam ih dosta o Cliu 197 jer sam bio jako zainteresiran za kupnju. Dosta topica je pisalo o dobrim i lošim stranama auta i mišljenja sam da bolje stvari prevladavaju. Na kraju krajeva ne mo

Link to comment
Share on other sites

Prvi sportovi nisu bili ovoliko popularni i kupovali su ih (većinom) ljudi koji znaju šta kupuju i šta dobivaju za tu lovu. Dok je ovaj novi CS 197 toliko isprostituiran da viđan svakakve profile ljudi u njemu, i naravno da će bit nezadovoljnika. Bar je moje viđenje takvo... Vidija san i čuja svakakvih sranja na novim autima koji uopće ni ne koketiraju sa oznakom "sport", pa se opet oko toga ne di

Link to comment
Share on other sites

To si dobro rekao R5 ST. Mislim da neki malo previše očekuju od clia sport pa zato takve kritike.

I drugi auti imaju tih mana ali se na to ne gleda tako crno ali kada je Sport u pitanju onda sve mora bit po špagi. :)

Link to comment
Share on other sites

To si dobro rekao R5 ST. Mislim da neki malo previše očekuju od clia sport pa zato takve kritike.

I drugi auti imaju tih mana ali se na to ne gleda tako crno ali kada je Sport u pitanju onda sve mora bit po špagi. :)

Da, kako da ne, svi su se sad tu urotili protiv Sporta...cinjenica je da Renault nije za picajzle jer malo koji ne skripi i nema hrpu sitnih problema.

Moj bivsi Megane je bio nesto poput vasih Sportova sto se tice problema dok je ovaj sadasnji ipak znatno bolji i dokaz da poneki model znaju napraviti bolje ili sam ja ovaj puta fino potrefio. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da nisam ranije čitao ovaj topic, a čitao sam ih dosta o Cliu 197 jer sam bio jako zainteresiran za kupnju. Dosta topica je pisalo o dobrim i lošim stranama auta i mišljenja sam da bolje stvari prevladavaju. Na kraju krajeva ne mo

post-1245-1227562954_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rado dodao još 80000€ i kupio si M3 ili 335 coupe! :D Ali neeemam, pa sam zadovoljan sa klitačem, ima svoje mane, ali meni ništa strašno, na zujanja sam se već navikao, zujala mi i honda i bembo... :)

ZA TE PARE BOLJE NEMOŽE! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ne bi Seata uzeo samo zbog njegove kvalitetne unutrasnjosti.A bome ni dizajna unutrasnjosti.Samo da znas da je Seat najlosiji u cijeloj WV grupaciji sto se ne odnosi samo na unutrasnjost.

post-1245-1227562954_thumb.jpg

Da, to je istina.Leon ima ocajnu unutrasnjost za danasnje pojmove i sve vrvi od tvrde plastike.

Prije nekih godinu i pol sam isao na test voznju Leona 2.0 TDI i razocarao me vec u prvim metrima voznje jer cim sam presao preko prve neravnine skripao je.

Taj tesni Leon nije bio nov i imao je oko 10 000 Km, ali svedno je to prerano.

Uglavnom sve je u njemu na nesto nizoj razini od ostatka VW grupe.

Link to comment
Share on other sites

Teško mi je u dosta ovih stvari povjerovati s obzirom da sam imao tri RS-a i da poznam puno ljudi koji ih imaju. Smatram da pojedinci nisu kupili pravi auto za sebe. Ne govorim da nema nekih problema, ok, neki imaju, ali u većini slučajeva na

Link to comment
Share on other sites

Nadite si na top gear-u test ferrarija 612,mercedesa ml i aston martina pa sta bi ti ljudi trebali rec.Mogu vam dat xy primjera nevjerojanih kvarova na autima 15 puta skupljim od clia.M3 e46 se ne smije turirat jer se okrenu leteci lezajevi,porsche bilo koji curi ulje na sve strane i pigaju se radilice(da radilice),Ferrarija vidio svojim ocima kad je Colaku krepo na autocesti......

Ja jos uvijek mislim da se servisi malo vise potrude da bi se puno toga rijesilo.

Link to comment
Share on other sites

Teško mi je u dosta ovih stvari povjerovati s obzirom da sam imao tri RS-a i da poznam puno ljudi koji ih imaju. Smatram da pojedinci nisu kupili pravi auto za sebe. Ne govorim da nema nekih problema, ok, neki imaju, ali u većini slučajeva na
Link to comment
Share on other sites

ni ja nikako ne mogu probavit unutrašnjost leona... ali to su ukusi...

Potpis...nešto preru

Link to comment
Share on other sites

Ja sam stao na "TT 3.2 Quattro DSG" i jos se pitam sta radis u sportu :nezna:

pa to mi je najjači dio kompletne priče !

a nitko se recimo ne sjeća da je baš u takvom autu poginuo test vozač audia i da je tt pozvan na opoziv radi dodavanja stra

Link to comment
Share on other sites

Nadite si na top gear-u test ferrarija 612,mercedesa ml i aston martina pa sta bi ti ljudi trebali rec.Mogu vam dat xy primjera nevjerojanih kvarova na autima 15 puta skupljim od clia.M3 e46 se ne smije turirat jer se okrenu leteci lezajevi,porsche bilo koji curi ulje na sve strane i pigaju se radilice(da radilice),Ferrarija vidio svojim ocima kad je Colaku krepo na autocesti......

Ja jos uvijek mislim da se servisi malo vise potrude da bi se puno toga rijesilo.

Sve to stoji, ali ja ne tvrdim da su neki brandovi savršeni - ne, takvi ne postoje. Samo postoje brandovi čija se vozila STATISTIČKI manje kvare s time da se i statistika isto da zavarati (uspoređivati npr. kvarove tipa: riknuo mi je akumulator ili probušila mi se guma sa pukla mi je radilica - npr. ADAC ima testove koje provodi i na kojima su posljednje godine nijemci konačno primirisali vrh nakon višegodišnje dominacije japanaca).

Vezano uz servise - da nemam puno povjerenje u AC Vasilj - davno bi poludio s autom.

Jako puno stvari se da riješiti kada imaš odličnu tehničku podršku iza sebe...mene smeta to hodanje po servisima.

Link to comment
Share on other sites

ja bi vama majke mi te sportove uzea, bacija u prešu i isplatija lovu koju ste dali za njih...

2 R5GTT - ni ne trudi se objašnjavat... ;) meni se ne da sad pisat koje smo probleme imali na NOVIM autima koje imamo doma (swift i octavia), al nema veze... sport je govno a vi ste još veći debili šta ste dali toliko love za to govno

Link to comment
Share on other sites

pa to mi je najjači dio kompletne priče !

a nitko se recimo ne sjeća da je baš u takvom autu poginuo test vozač audia i da je tt pozvan na opoziv radi dodavanja stra

Link to comment
Share on other sites

Motor - trom ispod 4500-5000 rpm, u 5 i 6 brzini nemamo više o čemu za pričati, eco brzine

Pitanje je u odnosu na što / koga je trom, na tvoja očekivanja mo

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rado dodao još 80000€ i kupio si M3 ili 335 coupe! :D Ali neeemam, pa sam zadovoljan sa klitačem, ima svoje mane, ali meni ništa strašno, na zujanja sam se već navikao, zujala mi i honda i bembo... :)

ZA TE PARE BOLJE NEMOŽE! ;)

evo jedna informacija za bmw,dali mo

Link to comment
Share on other sites

ja bi vama majke mi te sportove uzea, bacija u prešu i isplatija lovu koju ste dali za njih...

2 R5GTT - ni ne trudi se objašnjavat... ;) meni se ne da sad pisat koje smo probleme imali na NOVIM autima koje imamo doma (swift i octavia), al nema veze... sport je govno a vi ste još veći debili šta ste dali toliko love za to govno

Link to comment
Share on other sites

To da mi se desi na M3 mislim da bih ih dao u sve novine, i onda ih pozvao netom prije zapaljenja vozila pred Tomić&Co... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.