Jump to content

Kvaliteta i pozudanost Clia 197


aCid_cOokiE

Recommended Posts

Izvuka san iz konteksta. Gle, čudiš se na završnu obradu - pa jel ti uopće pogledaš auto prije nego ga kupiš?? Jesi li provoza konkurente? Glupo je kupovat auto na temelju testova, a na kraju sku
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 624
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    51

  • Dule

    49

  • Zrmi RS

    48

  • clio197_LPG

    47

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja sam konkretno razmišljao o modelu iz 2004 sa 35000km na kojemu su te "dječje bolesti" riješene za razliku od 197-ca koje se isporučuju s kangaroo problemima, problemima gdje čitam po renault-sport.uk i clio197.net da imaju problema sa allmighty Brembo kočnicama koje ne koče ili blokiraju stra
Link to comment
Share on other sites

Ja isto nekako mislin da bi prije otvorija temu na bmw klubu i svima im trubija da M3 ne valja :roll::bigl:

Definitivno, premda sam i tamo član...

Zašto samo radi "privr

Link to comment
Share on other sites

Audi je najkvarljiviji u kompletnoj VW grupaciji i uvijek će bit.Kangroo problem ima 80% modernih benzinaca pa čak i recimo TFSI

"Ne bih se štel mešat" - konkretne podatke o tome nemam i stoga nisam baš kompetentan o tome pričati, ali vidim po ljudima s kojim mi automobilima i kakvim problemima dolaze u trgovinu.

Link to comment
Share on other sites

Nadite si na top gear-u test ferrarija 612,mercedesa ml i aston martina pa sta bi ti ljudi trebali rec.Mogu vam dat xy primjera nevjerojanih kvarova na autima 15 puta skupljim od clia.M3 e46 se ne smije turirat jer se okrenu leteci lezajevi,porsche bilo koji curi ulje na sve strane i pigaju se radilice(da radilice),Ferrarija vidio svojim ocima kad je Colaku krepo na autocesti......

Ja jos uvijek mislim da se servisi malo vise potrude da bi se puno toga rijesilo.

ovaj dio s porscheom je glupost godine, al ak ti tako mislis bravo!

Link to comment
Share on other sites

To da mi se desi na M3 mislim da bih ih dao u sve novine, i onda ih pozvao netom prije zapaljenja vozila pred Tomić&Co... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ovaj dio s porscheom je glupost godine, al ak ti tako mislis bravo!

ok ne paše ti informacija pa je zanemari :doh:

Link to comment
Share on other sites

Audi je najkvarljiviji u kompletnoj VW grupaciji i uvijek će bit.Kangroo problem ima 80% modernih benzinaca pa čak i recimo TFSI

U ovo se nebi bas kladio posto mi i kum radi u Zubaku, a njegove informacije se ne podudaraju sa tvojom tvrdnjom.

Link to comment
Share on other sites

ovaj auto ima neke mane, no s obzirom na cijenu i sto auto nudi u pogledu zadovoljstva u voznji, te mane nisu vrijedne ni spomena!

ako te smeta da nekaj skripi odes u renault, i oni ce to rijesit. a ne neki tu se jadate ko babe!

ak oces auto koji ce imat manje problema i nece skripit , uzmi si s3! al svi bi sportski auto za male pare a da nema mane! to ne postoji! kolko para tolko muzike! dobijes auto koji se skoro pa moze nazvat sportski za novce nekog peugeota 307! e i taj auto onda ima mane naravno! pa nije valjda tu nekolicina ocekivala da ce dobit obradu audia, tisinu mercedesa i performanse ove koje ima za 150 000 kn?

nadam se da nisam nikog uvrijedio al treba tu gledat stvari s strane ulozeno dobiveno!

R5GTT- nije da mi informacija ne pase nego nemozes rec da porscheu curi ulje na sve strane! i da se piga radilica! pa ti auti prolaze i po pol milje km , a da je to slucaj znas i sam da bi to bilo nemoguce. na svakom autu se moze nesto dogodit ( ko sto je bilo i problema na nekim mercedesima s zracnim ovjesom, al nemozes zato rec da mercedesov zracni ovjes se uvijek kvari ).

Edited by clio197_LPG
Link to comment
Share on other sites

da samo jednom navratite u porsche servis sve bi vam bilo puno jasnije,recimo to ovako,ako je taj dan na servisu 10 vozila onda je samo jedan na redovitom servisu a ostalih 9 je pokvareno

Nevjerojatno sta sve necu procitati. :laugh:

Kao Ferrari fan stalno sam bio suocen sa "znalcima" koji su tvrdili da je Ferrari kvarljivo smece, a Porsche predje i pola miliona bez kvara...sad si mi dao argumente, lijepo cu ja njima reci, znate li da od 10 Porschea u servisu samo je jedan na redovnom servisu, ostali su pokvareni. :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

U ovo se nebi bas kladio posto mi i kum radi u Zubaku, a njegove informacije se ne podudaraju sa tvojom tvrdnjom.

u kojem zubaku radi ,mo

Link to comment
Share on other sites

R5GTT- nije da mi informacija ne pase nego nemozes rec da porscheu curi ulje na sve strane! i da se piga radilica! pa ti auti prolaze i po pol milje km , a da je to slucaj znas i sam da bi to bilo nemoguce. na svakom autu se moze nesto dogodit ( ko sto je bilo i problema na nekim mercedesima s zracnim ovjesom, al nemozes zato rec da mercedesov zracni ovjes se uvijek kvari ).

ti pretpostavljaš a ja znam jer sam često u porscheovom servisu gdje mi radi prijatelj,meni ništa nije čudno ali vama je ,tako da slobodno nastavite vjerovat u bajke

radilica im se spiga kod zamašnjaka i onda trga semering tako da tamo najčešće curi ulje,zadnji put kad sam bio su bila dva motora od cayena vani gdje je na oba falio dio cilindra koji je beztragom nestao

Edited by R5GTT
Link to comment
Share on other sites

Pa u osjeckom Zubaku kao automehanicar.

nekako mi barata čudnim informacijama,a kaj vozi ? da nije audi ;)

Link to comment
Share on other sites

nekako mi barata čudnim informacijama,a kaj vozi ? da nije audi ;)

Ne, Passat (onaj predhodni) i Punto II. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

gdje je na oba falio dio cilindra koji je beztragom nestao

Molim te nastavi jer ovo su informacije koje ne dopiru van tako lako. :klap:

Vidis, vidis, nekako sam uvijek predosjecao da je taj Porsche razvikano germansko smece. :lool:

Link to comment
Share on other sites

Ne, Passat (onaj predhodni) i Punto II. :bigl:

aaaa pasat ! onda se sigurno sjeća tvorničke akcije za zamjenu kompletnog prednjeg ovjesa,da ne ka

Link to comment
Share on other sites

Molim te nastavi jer ovo su informacije koje ne dopiru van tako lako. :klap:

Vidis, vidis, nekako sam uvijek predosjecao da je taj Porsche razvikano germansko smece. :lool:

pa Dule znas da je Renault kvalitetniji od Porscha....boze sta i ja necu sve procitat.Ako ono nije dovoljno sto sam ja napisao uzalud vam trud sviraci ;)

Link to comment
Share on other sites

Molim te nastavi jer ovo su informacije koje ne dopiru van tako lako. :klap:

Vidis, vidis, nekako sam uvijek predosjecao da je taj Porsche razvikano germansko smece. :lool:

bila su i dva nova motora od nekog velikog tdi-a,mislim tuareg,čini mi se da sa zapamtio da jedan košta 180 000 kn

nemoj me dr

Link to comment
Share on other sites

Ima tu jedan Porš cayen turbo koji već ima 3. motor unutra :roll:

Kak vam nije jasno da debili koji daju 200 000 eura za Porš nesmiju ni reći da im se auto pokvario nekolio puta.

Nije Porš što je nekad bio, ali ono pola milje km :doh: , ja ti garantirm da kod mene nebi do

Link to comment
Share on other sites

aaaa pasat ! onda se sigurno sjeća tvorničke akcije za zamjenu kompletnog prednjeg ovjesa,da ne ka
Link to comment
Share on other sites

pa Dule znas da je Renault kvalitetniji od Porscha....boze sta i ja necu sve procitat.Ako ono nije dovoljno sto sam ja napisao uzalud vam trud sviraci ;)

a ko je to napisao da je renault kvalitetniji ?

ja vidim da si u problemima s autom ali nisam znao da ne vidiš dobro

Link to comment
Share on other sites

Btw, sad je neki čiča iz Vukovara prešao 1 miljon km sa Feliciom, poderao Porša za duplo :lool::lool:

Vidio sam to, bilo u Jutarnjem...koliko sam shvatio on je to napravio vecinom na otvorenoj cesti, a i Felicia je dosta jednostavan auto provjerene i stare mehanike.

U takvim uvjetima se vozi i moj Scenic i vjerujem da bi i on mogao preci puno tako. :)

Uglavnom na redovnom servisu na 30 000 Km me majstor nakon sto je pogledao kocnice pitao dali ja uopce kocim s tim autom jer su plocice bile prakticki kao na novom, a ja fakat kad idem na posao skoro da ni ne taknem kocnicu jer nemam semafora, guzve...nista, 60-tak km svaki dan ravnice. :zubo:

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam, probleme sa ovjesom je imao predhodni Passat phase I, a on ima phase II (2001>).

Imao je i tog Passata phase I i istina, zalio se na ovjes da je stalno morao mjenjati neka ramena kojih ima pun k.... i da su dosta skupa, ali da je na ovom to navodno rijeseno. :nezna:

tako je,nije mi se dalo o modelima

evo recimo V6 TDI ti je imao problema sa potrošenim bregastima i klackalicama,isti motor je u audiu,to je također riješeno ali ne znam točno s kojim modelom

mogao bi nabrajat dok me ne prekinete

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam to, bilo u Jutarnjem...koliko sam shvatio on je to napravio vecinom na otvorenoj cesti, a i Felicia je dosta jednostavan auto provjerene i stare mehanike.

koja ima problema sa klokanima ujutro kao i clio,lancem,bravama vrata,hrđom,prednjim kompletnim ovjesom uključujići i letvu volana,brtvom glave,klackalicama koje se potroše,mjenajčem,polugom mjenajča,kontakt bravom,brtvama ispod cilindara,srednjim i stra

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.