Jump to content

Skidanje katalizatora na 1.2 16v


newbie

Recommended Posts

okej, prihvacam tvoje misljenje, ali nemozes znat dali cu to ja znat napravit ili ne kad bi sam radio... ako preko ljeta uhvatim vremena od faxa, napravit cu pa cu stavit i slike... mozes pogledat ako ti se da, hvala unaprijed ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    32

  • twingara

    17

  • swendija

    17

  • pufy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

opet ću napisat... bio sam sličnog mišljenja... skinuo... probao... rezao... vidio... ne ide... razyebo sve i zavario...

pogledaću... ionako stoji u magazinu... ako stara nije bacila :D

Link to comment
Share on other sites

okej, budemo vidjeli... tak i tak sad prednost ima skupljanje love za amortizere i da se rijesim ovih odvratnih felgi...

Link to comment
Share on other sites

okej, prihvacam tvoje misljenje, ali nemozes znat dali cu to ja znat napravit ili ne kad bi sam radio... ako preko ljeta uhvatim vremena od faxa, napravit cu pa cu stavit i slike... mozes pogledat ako ti se da, hvala unaprijed ;)

Mili, moje osobno mišljenje je da bi uz kolko volje imaš uspio to napraviti. Ali je pitanje kolko bi se nazezal s tim.

Sebi sam već radio nekoliko takvih kerefeka, od 4-2-1 grane do skidanja i prerade lonaca i vjeruj mi nakon sat vremena ti dođe da žile prerežeš kuhinjskim nožom s tupe strane.

Na twingu sam skinuo oba lonca i ugradio 2 nova od INOX-a iz kućne radinosti i s obzirom da su cijevi puno tvrđe i ne mogu se sam tak pigat morao sam variti svaki pregib. Puno novaca i vremena i sekiracije. Al bu dugotrajno, se čuje i ide. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Imaš neke slike?

Ima tko veće slike ili dimenzije od ovog:

http://www.k-tecracing.com/show_product.as...=2046&pic=1

Počeo sam raditi nešto slično pa je svaka informacija dobrodošla. :bigl:

Za twinga nemam namjeru raditi granu 4-2-1 jer ne mislim skidat katalizator dok dela.

Za sada sam skidao oba lonca i napravio protočne, onaj manji iza katal. i onaj zadnji veći prigušni jer su bili pregorili. Ima slika i samo cijevi bez zadnjeg prigušnog al je preglasno dok se vozi na nižim okretajima, do 2000.

Nisam se trudio oko završne obrade i poliranja jer je sve ionako ispod auta pa se i ne vidi.

Evo par slika.

post-1237-1247425002_thumb.jpg

post-1237-1247425027_thumb.jpg

post-1237-1247425041_thumb.jpg

post-1237-1247425123_thumb.jpg

post-1237-1247425145_thumb.jpg

post-1237-1247425159_thumb.jpg

post-1237-1247425169_thumb.jpg

post-1237-1247425179_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
druga lambda služi isključivo za stanje katalizatora i nema utjecaj na rad motora... vjerojatno je možeš i iskopčat

onu prvu lambdu ne diraj!!!

Da dignem malo temu iz pepela, lampica se upalila, dijagnostika kaže katalizator. Kako se vozim na plin, mislim da mi je jednostavnije i jeftinije maknut ga. Dal bi se lampica i nakon toga palila? Dal bi bilo dobro iskljucit drugu lambdu il kaj?

Link to comment
Share on other sites

Kaj nitko tko ima 2 lambde nije skido kat? :nezna:

Ovako, ja ti imam Clia 1.6 16v Phase 1 kao što se i vidi u avataru i prošao sam ono što tebe zanima i situacija je slijedeća:

Budući da mi se raspao standardni kat odlučio sam se za preinake u svrhu dobivanja zvuka i nešto snage, a to sam zaplanirao ostvariti skidanjem nepotrebnog kata ispred srednjeg lonca. Naručio sam se kod Laste i učinio slijedeće, redom:

1) Skinuo sam katalizator onaj drugi ispred srednjeg lonca i to platio 100 kn. Rezultat, mrvicu reskiji zvuk, ali uglavnom nema nikakvih promjena u snazi, a lampica lambda sonde se ne pali što je odlična vijest.

2)Idem dalje i skidam i onaj prvi katalizator odmah iza ispušne grane, odnosno vadi se gusto saće iz njega jer ga ne možeš skinut. to saće je bilo jako gusto i 30% totalno začepljeno. Nakon vađenja istog, odmah stavljam sportski kat na mjesto onoga drugog kata ispred srednjeg lonca, jer bi mi se sigurno palila lampica lambda sonde. Taj sportski kat košta 1000 kn kod Laste i rijetkog je saća. Rezultat: auto bolje ide, iznenađujuće miran na okretajima, tih u nižim okretajima, a u visokim dobiva reski zvuk, ali zaključujem da bi još reskiji dobro došao i idem na slijedeći korak.

3) Skidam i srednji lonac za dodatnih 100 kn i na moje iznenađenje zvuk nije bučan na niskim, ne bruji, nego onako kako baš treba po mjeri. Zvuk ne tutnji u leru i nižim okretajima nego nekako brkli kao neki turbačić, a na visokim fino reže.

E sad da sumiram. Auto bolje ide, lampica se ne pali, ima odličan zvuk bez tutnjave zadnjeg lonca koja je po meni totalno bespotrebna i ne donosi apsolutno ništa. Odziv na gas je bolji, a to se odmah primjeti u leru jer kazaljka odmah reagira na dodir papučice gasa. Ja sam zadovoljan sa učinjenim, a još više što me to sve skupa izašlo 1200 kn. Moram priznat da me iznenadilo da auto nije bučan a nemam kat kod grane, umjesto drugog kata sportski kat, srednjeg lonca nemam, a nazad od Laste poluprotočni lonac od INOX-a.

Slijedeći korak bi bio remap kod Tibora da bi iskoristio potencijal do kraja, jer imam i K&N naprijed kod maglenke. E sad skupljam lovu za to, pa ćemo vidjet kakvi su rezultati.

Pozdrav!!! :hey:

Link to comment
Share on other sites

Hvala stari. :hey:

Ma nema problema, ako te što još zanima samo pitaj. Ako napravim remap kod Tibora također javljam rezultate na forumu. A moje su progoze 4-5 konja ili 8-7 magaraca. U biti dođe na isto... :laugh::hey:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pa mrvu zivlji bi trebao bit, a dobit ces vise buke :zubo: imas jos kaj od lonaca (neserijskih jel) ?

oj.. ja danas skinuo katalizator i stavio cijev (zavareno) dobil malo više buke al je filter pojede i življi je ..

jedino je meštar spomenil da bi mogla potrošnja malo porasti što me ne brine trenutno al je zato dogovoreno sve novo na prolječe..

evo toliko..

Link to comment
Share on other sites

jel imas 2 lambde ti? kaj jos imas od lonaca?

kod mene su dvije lambde, između katalizator .. not..

srednji i zadnji..

Edited by pufy
Link to comment
Share on other sites

da, znaci, ne pali lampicu nikakvu? kakav imas srednji i zadnji, serijala ili kaj? to te ocu pitat, jer ja nemam srednji ( :zubo: ) i zadnji poluprotocni, pa bi si i ja malo to skinuo :plazi:

Link to comment
Share on other sites

da, znaci, ne pali lampicu nikakvu? kakav imas srednji i zadnji, serijala ili kaj? to te ocu pitat, jer ja nemam srednji ( :zubo: ) i zadnji poluprotocni, pa bi si i ja malo to skinuo :plazi:

hm.. lampice se njet pale. (još) sredni i zadnji su još prva ugradnja.. ako skineš katalizator moguča ti je malo povečana potrošnja (nesiguran) zvuk kakav akav al če ti smrditi..

kak mi je neko reko kad sam pital za pothvat.. smrdi ko iz starog jugića.. neugodno kad stojiš malo na mjestu

na snagu nema utjecaja.. bar na našim motorima ne osjeti..

Link to comment
Share on other sites

ok, tnx, budem i ja to malo srezo :)

gle ako ti ne smeta neugodan miris koji je tvarnoo jako neugodan uđe li ti u kabinu kroz ventilaciju navali..

ja idem u lov i čim prije se mjenja cijeli protočni sistem sa montažnim srednjim loncem a onda malo papra na sve to i kad dobro pomješaš.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ma ne smeta to ;) al tebi bu auto glasaaaan ak bus stavi srednji protocni i zadnji protocni... al ako ne smeta, samo gas

Link to comment
Share on other sites

ma ne smeta to ;) al tebi bu auto glasaaaan ak bus stavi srednji protocni i zadnji protocni... al ako ne smeta, samo gas

zadnji nebu protočni.. još ima vremena.. uglavnom promjena je nužna

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Da mal podignem ovu temu iz pepela.

Kako mi se palila check lampica, dijagnostika rekla katalitator, odlučio sam ga skinut.

I sad mi auto prdi ko stari podrapani jugić!!! Odvratno! Fuj! Tolko glupo prdi da mi se neugodno vozit!

Nisam očekivao takvu promjenu u zvuku jer sam već vadio kat na prijašnjim autima i nije bilo tolko razlike. Al ovo je živi užas!! :ljut:

Kak je vama bila promjena koji ste ga vadili? Jel se može to utišat nekim srednjim topom i zadnjim loncem???

Na plin je dosta življi na visokim okretajima pa mi se sviđa ta promjena, al zvuk je tolko očajan da moram nekaj smislit. Il vratit kat.

Jel ima ko da prodaje kat? Kolko košta novi?

Link to comment
Share on other sites

imas srednji i zadnji serijski jel? srednji ti je protocni, jedino mozes neki finiji zvuk dobit zadnjim "poluprotocnim" kod laste

Link to comment
Share on other sites

Da, i srednji i zadnji su serijski. Misliš glasniji zvuk? :tup::bigl:

Srednji je protočni veliš? Dal se može stavit neki poluprotočni? Il neprotočni čak..? :bigl:

Skoknut ću još danas do njih (di su mi vadili kat) da provjere dal možda negdje pušta...takav filing imam u vožnji. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

nemoj srednji dirat... daj ti posnimi taj zvuk, cudi me da ti je toliko glasniji auto a imas zadnji serijski... mozes dobit nes ovak ak oces :)

Link to comment
Share on other sites

da se nadovezem

katalizator mi se dio odlomio i zavrsio u zadnjem loncu...

za to me manje briga...al pitanje ocu proc tehnicki

imam dojam da mi se odvojilo nesto u katu...

kad pustim gas....zvoni..ko da se odvojilo nesto...

rekao mi je u auspuh servisu nakon tehnickog da dodjem i da mi ga izbaci da se ne zastopa...

a sta je s eko testom? ne zadovoljava vjerovatno a?

sta radit..zamjenski je 750 kuna...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.