Jump to content

Skidanje katalizatora na 1.2 16v


newbie

Recommended Posts

Lagani update: lambda je dolje već nekih 4tkm. Lampica ne svijetli :hura:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • newbie

    32

  • twingara

    17

  • swendija

    17

  • pufy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja sam jucer stavio srednji protocni i zadnji protocni... imao sam skinuti srednji i zadnji poluprotocni... uglavnom, auto na niskima ide 10 puta bolje nego prije, samo je sada TIŠI :nezna:

a nis, kat ce morat dole...

svaki srednji lonac je protočni, sa prigušenjem naravno

logično da je sad tiši, ali vjerojatno je i malo življi na niskima

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ekipa, imam jedno pitanje za vas....

 

Imam clio 1.4 16V 2003. i na 130000 mi je riknuo katalizator. Otišao kod Laste u Samobor, stavio zamjenski za 1200kn. Promijenio i lambdu prednju jer je i ona crknula i stavio gore Bosch lambu i sve je bilo ok dok nisam vozio jedno 200km u komadu i upalila mi se lampica od ispušnih plinova. Odem do frenda mehaničara, on ga spoji na komp. i kaže ''disfunkcija katalizatora''. Zovem ja Lastovčića, kaže on meni: odite na ekotest, ako auto prođe onda vam mi ne možemo pomoć, jedino vratit lovu.

Odem ja ponovno do frenda i kažem mu da mi isključi grešku i sve je bilo ok dok opet nisam vozio 200km u komadu i opet lampica ista. Potrošnja mi je bila 8,7L po gradu, sad se digla na 9,0L

 

Imate li kakve prijedloge? Ako skinem kat i stavim protočni lonac, znam da će svijetliti al me zanima hoće li pokvariti mape motora?

 

:renault::00009019:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti je problem u toj prednjoj Bosch sondi. Na osnovu infa koji dobija iz nje komp ubrizgavanja regulira smjesu gorivo-zrak. Čim ti je potrošnja skočila znači da je smjesa zasičenija, a usput neispravnost te sonde smanjuje učinkovitost samoga katalizatora što detektira zadnja sonda i onda se pali lampica (naravno ovo je uz pretpostavku da je katalizator ispravan).

Moj ti je prijedlog da zamjeniš mjesta tim sondama. Sada vozi i promatraj šta se dešava sa potrošnjom i da li se pali lampica.

Ako ti se potrošnja opet vrati na 8,7Lit. i upali se lampica ispušnih plinova onda je definitvno problem u toj Bosch sondi.

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno na savjetu :freak6:

 

Kad sam auto spojio na kompjuter, sonda je radila vrhunski odnosno mehaničar mi je rekao da sonda radi super. A bacio je grešku ''disfunkcija katalizatora''. Je li moguće da zbog te sonde katalizator loše radi iako se na kompjuteru očitava da sonda radi normalno? Jer to me buni... Mislim si da ako lambda nebi valjala da bi nju pokazao u grešci. Jer prije neg je zamijenjena mi je pokazivao da je lambda mrtva, a s novom Bosch lambdom kaže da radi super.

Link to comment
Share on other sites

Prednja sonda može biti i loša, a da na dijagnostici ne izbacuje njenu grešku, nego se manifestira većom potrošnjom i disfunkcijom katalizatora. Nažalost nju se može ispitati samo sa osciloskopom. Kada radi motor i kroz nju prolaze ispušni plinovi u sondi se inducira napon i ona taj napon šalje u ECU. Ovisno o veličini toga napona i količine goriva koju ubacuju injektori ECU regulira smjesu pokušavajući je dovesti u idealan omjer 14,7:1 (14,7 kg zraka naprama 1 kg goriva) i to odgovara vrijednosti Lambde od 1. Ako je smjesa zasičenija (više goriva) vrijednost Lambde pada ispod jedan i obrnuto za siromašniju smjeseu Lambda faktor raste.

 

Signal sonde je naponski i valnoga oblika tj, pleše od 0-1V. Sonda promjenu signala šalje u ECU praktički trenutno (unutar 100 milisekundi) i ako sonda oslabi, postane inertnija, treba joj više vremena za povratni signal lošeg izgaranja i to ECU neće detektirati kao grešku i zato se neće vidjeti na dijagnostici, a kao rezultat možeš imati veću potrošnju goriva, slabiji rad katalizatora ili nemiran rad motora.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Najljepše zahvaljujem na savjetu. Prenijeti ću te informacije mehaničaru pa da pogleda to sve. Nadam se da će se naći problem.

 

:spin:

Link to comment
Share on other sites

planiram skinut katalizator, pitanje je dali ce bacat kakvu gresku posto je 1 lambda ispred kata, a 2. iza? citao sam malo po forumu ali se pricalo samo o 172/182....

 

 

Zašto bi skidao katalizator?

Link to comment
Share on other sites

skombiniras da ga mozes skinut i stavit natrag kad hoces, duze ce ti drzat katica :D hehe 

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.