Jump to content

R26R


frenchkey

Recommended Posts

negdje mi je zapelo za oko, da je R26R opet ostvario najbolje vrijeme na stazi (mislim da je Evo testirao) usprkos novom Focusu sa 300 ks

Ima kakav link da pročitam cijeli članak?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    22

  • R5GTT

    18

  • denis9000

    11

  • newbie

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

negdje mi je zapelo za oko, da je R26R opet ostvario najbolje vrijeme na stazi (mislim da je Evo testirao) usprkos novom Focusu sa 300 ks

Ima kakav link da pročitam cijeli članak?

Ja mislim da sam to jučer pročitao u "24sata".Pisao je mali članak o tome.

Link to comment
Share on other sites

Da, da, to je to.

Pa ti vidi jel pomaže 300 ks i toliko hvaljeni multi link u Fokiju

Renault Megane R26.R

RENAULT MEGANE R26.R CONTINUES TO SET THE PACE

Renault's Mégane R26.R continues to set benchmark lap times at UK tracks. Last year, the Mégane R26.R established a new lap record for a front-wheel drive production car at the 13-mile Nürburgring circuit in Germany with a time of just 8 minutes 17 seconds. Following its arrival on UK shores, the R26.R has now set benchmark times at Silverstone, Bedford Autodrome, Millbrook and Bruntingthorpe.

At Silverstone, Drivers-Republic used the full 3.2-mile Grand Prixmag-glass_10x10.gif circuit, recording a stunning lap of 1 minute 19.4 seconds, almost three seconds faster than the significantly more powerful Ford Focus RS. Using the West Circuit at Bedford Autodrome, Evo magazine recorded a time of 1m 29 seconds, again faster than the Focus by almost two seconds. At Bruntingthorpe, Performance Car timed the R26.R faster than the Focus, the Subaru Impreza STi Type UK and found it even faster than a 360hp Revo-tuned Seat Leon Cupra. Autocar used Millbrook for their lap times and recorded 1m 15.6 seconds, a second faster than the Focus.

On each occasion, the Mégane Renaultsport R26.R set a benchmark for a front-wheel drive production car.

Svaka čast Renault sport odjelu :hail::hail::hail:

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Zaista kapa dolje Renault Sportu :dobroje: Mislim da nije postojao bolji način za oprostiti se od Meganea II od ovakve edicije - prvo, pomakli su standarde u klasi tj. definiciju serijskog kompaktnog auta, drugo R vlada svim stazama i pobjeđuje konkurenciju nastalu na znatno novijim i na papiru naprednijim modelima i na kraju predstavlja pravi kolekcionarski zalogaj poput Clia V6, R5 turbo2 i sličnih...

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već kod R26. Zna li itko hoće li novi Megane RS dolaziti u išta jačoj izvedbi,tj.oće li bit samo RS i Cup,ili planiraju još išta?

Link to comment
Share on other sites

Polako tek je ovaj izašao. možda naprave nešto bolje nakon što ovi budu koju godinu na tržištu ili na zalasku kao R26R.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već kod R26. Zna li itko hoće li novi Megane RS dolaziti u išta jačoj izvedbi,tj.oće li bit samo RS i Cup,ili planiraju još išta?

Bilo je pisanja da se uvodi Gordini linija i da ce cak zamjeniti RS odjel :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Bilo je pisanja da se uvodi Gordini linija i da ce cak zamjeniti RS odjel :nezna:

Gordini će biti još jedna stepenica iznad RS-a, da je naziv gordini usksnuo ranije vjerojatno bi se R26R zvao gordini.

Link to comment
Share on other sites

To baš gledam... Nigdje se ne spominju Toyo R888 da su montirane na Meganeu, s obzirom da su ipak nadoplata, pa bi se valjda spomenulo... ili ne...?

Link to comment
Share on other sites

To baš gledam... Nigdje se ne spominju Toyo R888 da su montirane na Meganeu, s obzirom da su ipak nadoplata, pa bi se valjda spomenulo... ili ne...?

Čovik je spomenuo u 5:47 minuti filma

Link to comment
Share on other sites

Megane ima iste gume kao i Sefrane na svom R26 :bigl:

meni je malo glupo da se uporedjuje sa fokusom koji vozi na obicnim gumama.jednostavno nije realno.meni bi bilo draze da imaju iste gume,pa nek bude megan i sporiji nije bitno,bitno da je realno.

Link to comment
Share on other sites

Čovik je spomenuo u 5:47 minuti filma

Nisam gledao film :zubo:

Link to comment
Share on other sites

meni je malo glupo da se uporedjuje sa fokusom koji vozi na obicnim gumama.jednostavno nije realno.meni bi bilo draze da imaju iste gume,pa nek bude megan i sporiji nije bitno,bitno da je realno.

Ako gume mogu doći kao nadoplata to bi se moglo svrstati u okvire "serijale". Tehnički gledano gume su dio tog auta i ak ćemo reči da to nije realno onda po tome nije realno da Focus ima jedan cilindar više.

Link to comment
Share on other sites

Da skinu s Focusa 200 kila plastike i djidja-midja mozda bi i bio brzi :)

Link to comment
Share on other sites

Ako gume mogu doći kao nadoplata to bi se moglo svrstati u okvire "serijale". Tehnički gledano gume su dio tog auta i ak ćemo reči da to nije realno onda po tome nije realno da Focus ima jedan cilindar više.

sve to ima smisla sto pises...ipak kazem meni bi bilo interesantno da znam razliku u vremenima kada obojica imaju iste gume.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se sa @boko-m, za focus ajde i za povjerovati, ali za Seat-a :)

Uzivao sam

Edited by igor86
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...ima nesto i u semislick gumama i tome kaj je auto gol golcat.

uzeo bi taj focus rs 100 puta prije nego 26r ako je za svaki dan.

Link to comment
Share on other sites

...ima nesto i u semislick gumama i tome kaj je auto gol golcat.

Ok, gdje vidis da je gol golcat??

2009-Renault-Megane-R26-R-Roll-Cage-1280x960.jpg

Osim ako "gol golcat" znaci da nema zadnju klupu.

Link to comment
Share on other sites

r26r bi ovdje bio jos brzi da ga majstor ne zabija stalno u blokadu..

Focus je everyday car za normalne ljude zeljne brze voznje i odlicnog handlinga, a r26r je auto za Baleva :bigl:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.