Jump to content

R26R


frenchkey

Recommended Posts

2 markodci- The three-door Civic hot hatch with tweaks from the Mugen RR we drove last year (pictured). That’s good news; it is one of the fastest front-wheel-drive cars we’ve piloted, both on road and track. It set a blistering 1min29.3sec lap around Bedford Autodrome’s West Circuit, with the only quicker front-driver being the Renaultsport Mégane R26.R.

Koliko mene sluzi engleski,prijevod bi bio ovakav:

Trovratna izvedba Civica HB-a se zasniva na Mugen RR-u (skroz drugi auto,koji nema veze sa ovim Civicom izasao 2008. link) kojeg smo vozili prosle godine.To je dobra vijest,jer je to bio jedan od najbrzih auta sa prednjim pogonom kojeg smo mi vozili i na stazi i na cesti.Vrijeme na Bedfordu je bilo 1:29.3,sa cime je,od auta na prednji pogon,brzi samo R26.R

Znaci taj tekst se odnosi na Mugen RR,koje je skroz drugi auto,nema veze sa ovim Civicom...ovaj Civic je sad prvi put dosao na Bedford

Edited by markodci
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 194
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • BALEV

    22

  • R5GTT

    18

  • denis9000

    11

  • newbie

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Koliko mene sluzi engleski,prijevod bi bio ovakav:

Trovratna izvedba Civica HB-a se zasniva na Mugen RR-u (skroz drugi auto,koji nema veze sa ovim Civicom izasao 2008. link) kojeg smo vozili prosle godine.To je dobra vijest,jer je to bio jedan od najbrzih auta sa prednjim pogonom kojeg smo mi vozili i na stazi i na cesti.Vrijeme na Bedfordu je bilo 1:29.3,sa cime je,od auta na prednji pogon,brzi samo R26.R

Znaci taj tekst se odnosi na Mugen RR,koje je skroz drugi auto,nema veze sa ovim Civicom...ovaj Civic je sad prvi put dosao na Bedford

Ok u pravu si.Nisam skužio da je sa troja vrata mislio sam da postoji samo jedan Mugen RR.

I dalje bi ih trebalo testirati u istim uvjetima i isti vozač.

Link to comment
Share on other sites

[zadrt]

mljugen je tvornički auto samo u tolikom da je izaša iz tvornice, a ne štale, i to je skoro sve šta ga povezuje s tvorničkim. ;) respect na rezultatima (di su ostali testovi?!) tog civica, ali budimo realni... pokušaj i ništa više. skup pokušaj ;)

[/zadrt]

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zašto se uporno traži način da se ospori rezultat koji je ta Honda postigla; te je nije napravila Honda, nemaju istu vlasničku strukturu Mugen i Honda, nije vožena u istim uvjetima kao Megane - što će još biti, vozač se dobro israo prije nego je vozio pa moment nije imao ulogu?

To što je najbolja Honda Civic nakon godinu i kusur dana uspjela na jednoj stazi skinuti vrijeme koje je postavio R26R ne umanjuje njegovu veličinu ili kvalitetu. Skida i novi Clio RS 200 Cup 197icu R27, a on je brži od Williamsa, a Williams od GTT-a pa nisu ništa lošiji, samo vrijeme ide dalje - život je jednosmjerna cesta :)

Vjerojatno će ta Mugen Honda pušiti od R26R na brdovitijim i dužim stazama zbog manje momenta, ali treba skinuti kapu što je atmosferac uopće doveden do te snage i tih performansi, makar i u seriji dvadeset puta manjoj od one R26R-a. Kamo sreće da i drugi proizvođači ozbiljnije uđu u izazov, od nove Astre OPC, Golfa R i Scirocca R, buduceg Focusa, Alfe 149 itd. pa da Renault s Meganeom 275 / Gordinijem, što već bude, opet napravi revoluciju i pomete ih.

EDIT: Dodat ću odmah u ovaj post jer mi se ne da dalje raspravljati s hc fanovima u ovoj temi kad očito na toj strani prevladavaju emocije... Svi smo se divli što su Renault Sport modeli iz posebne tvornice u Dieppeu, što ne dijele skoro ništa sa serijskom braćom i rugali se Golfu ili Corsi koji na isti auto nakelje crvena kliješta, jaki motor i nazovu ga GTI... Onda je došao R26R i bilo je simpatično što je auto postao pravi trkaći, bez zadnje klupe, s roll barom, maksimalno olakšan i sa slickovima koji mogu na cestu što je bio presedan u klasi. "Tko je kriv Focusu RS što on nema slickove odmah, a kad ih se stavi naknadno nije to to jer nisu serijski". Honda je sada otišla korak dalje, oni nemaju svoj Renault Alpine Dieppe nego drugove u Mugenu koji su presložili svaki šaraf da iscijede zadnji konj iz toga 2.0 n/a motora... Na jednoj stazi je bila malo brža i to je to, ništa posebno, možda na nekima bude brža, na nekima sporija. Na isti način kako se ovdje osporava legitimnost njezinih vremena mogu ostali osporavati vremena R26R-a. Svi na to imaju pravo jer nitko ne može čvrsto postaviti granicu između toga što je serijsko, što je tvorničko, što je mjerodavno, ali se mora priznati da je malo djetinjasto :hey:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne shvaćate šta želim reć pa zato napuštam raspravu. :hey:

Za mene je R26R i dalje najbrži serijski tvornički auto sa prednjim pogonom. :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne shvaćate šta želim reć pa zato napuštam raspravu. :hey:

Za mene je R26R i dalje najbrži serijski tvornički auto sa prednjim pogonom. :bigl:

Ja sam je napustio gore poviše (vidi edit) pa vi nastavite :laugh:

Link to comment
Share on other sites

da opravdam pitanje o ekonomiji.

danas je malo toga nepoznato u svijetu auta i inženjerskih rješenja. da li netko stvarno misli da renault ne može proizvesti 2.0 sa preko 200ks tvornički poput ovog mugena? helou - pogledajte f1, u usporedbi s tim ove kosilice od 2.0 su ništa. isto vrijedi i za ostale proizvođače da ne pomislite da se vadin na to da je renault u f1. dakle glupo je da se mi forumaši koljemo oko toga koji je bolji i šta bi bilo kad bi bilo, firme vode ekonomisti i sve je proračunato, nije to ko prije kada su bili pojedinci genijalci, sada cijeli inžinjerski timovi rade na 1 proizvodu. renault radi prebrze aute (na stazi većinom) i na tome je baziran (nauštrb nekih drugih stvari). ostali se mogu približiti ili ga nadmašiti eventualno, ali onda se to odrazi i na duploj cijeni :bigl:

Link to comment
Share on other sites

S ekonomske strane gledano Honda je skuplja jer se radi samo 20 komada. Opet gledano s ekonomske strane taj auto ne moze kostati toliko vec prelazimo na marketing i pojam ekskluzivnost. Mozda ovi i Mugen-a (ili Honde jer nismo jos razlucili ko koga j**e) ne zele da za dvije godine nekakvi balavci voze njihov dragulj i zavrse negdje u grabi. Po ovome sto sam vidio Mugen je brzi. Nije puno ali je brzi. O tome se vodila rasprava pa tako, za sada, moze se zakljuciti da je Mugen pobjednik. I vjerujem da ima manje cvrcaka u unutrasnjosti sto malo opravdava njegovu visu cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Po ovome sto sam vidio Mugen je brzi. Nije puno ali je brzi. O tome se vodila rasprava pa tako, za sada, moze se zakljuciti da je Mugen pobjednik

Na jednoj jedinoj stazi je za sada brzi.To nije mjerilo.Tek kada bude odvezao nekoliko staza cu priznat da je brzi.ako bude naravno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

I ja znam tu stazu jer je to staza iz NFS-a dobroje.gif

to ti je ko da velish *ebo sam - gledo sam pornich! :D

Link to comment
Share on other sites

to ti je ko da velish *ebo sam - gledo sam pornich! biggrin.gif

Ne, to bi bilo kao da znam j*bat jer sam gledao pornich hihi.gif

A isto tako vijerujem da si ti gledao porniche prije nego si umociolol.gif

Uglavnom, rekao sam da znam stazu, nism rekao da je znam vozit, jer ako ćemi iskreno neznam ni koja je ovo staza, jednostavno sam je prepoznao!

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

hmm,sve to na stazi voze profesionalci,a nitko ili rijetko tko je od nas to ;),e sad kad bi običan čovjek probao sa meganom,golfom,focusom itd vidio bi kaj bi s kojim postigao ;)

npr: m3,rs4,c63amg,gotovo uvijek je m3 najbrži pa mercedes i tek onda rs4 sa 4x4,ne znam da bilo tko od nas proba te aute na stazi ili po kiši vjerujem da nebi bio taj redosljed...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.