Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

10 hours ago, Brainmind said:

Imas u mom postu nekoliko razloga zasto ne valja taj motor u iole vecem autu.

Ocito ne zelis da vidis, tako da go for it.

Potrosnja nema veze samo sa energetskom vrednoscu goriva, to je samo deo slagalice u celokupnoj prici oko potrosnje. Isuvise simplifikujes stvari. 

Želim vidjeti, ali nigdje ne nađem nešto zašto je lose. Niti mi nitko ne može reći. Svi samo mali je to motor za taj auto. Ovdje veličina ne igra ulogu, barem meni. Po čemu je bolji atmosferac od turbaka?

Znam da sam pojednostavio puno. Ali više manje to je to, ugrubo. Nećemo u sitnice.

Što se tiče auta, to je danas konfekcija sve, skoro kao patike ili hlače. Kupiš, vozis i vratiš dalje. Jedan mali Megan tce nije ništa posebno. Nema razloga da traje dugo jel nitko onda nebi kupio Megane 5... Naravno ovo sve vrijedi tako gdje ti je auto 10% plaće, a i tamo se najviše novih prodaje... 

Link to comment
Share on other sites

Mali turbaci su nabrijani do maksimuma..
1.0, 100 ks.. benzinac
1.6, 160 ks.. dizel
Oba u stom autu?

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Domba said:

Želim vidjeti, ali nigdje ne nađem nešto zašto je lose. Niti mi nitko ne može reći. Svi samo mali je to motor za taj auto. Ovdje veličina ne igra ulogu, barem meni. Po čemu je bolji atmosferac od turbaka?

Znam da sam pojednostavio puno. Ali više manje to je to, ugrubo. Nećemo u sitnice.

Što se tiče auta, to je danas konfekcija sve, skoro kao patike ili hlače. Kupiš, vozis i vratiš dalje. Jedan mali Megan tce nije ništa posebno. Nema razloga da traje dugo jel nitko onda nebi kupio Megane 5... Naravno ovo sve vrijedi tako gdje ti je auto 10% plaće, a i tamo se najviše novih prodaje... 

Ja cu ti odgovorit seljacki.

Tico daewoo 0.8 ima frend.  Kupio ga rabljenog, u njemu vozi alat i proso je minimum mislim 200.000km od kada ga on ima. Kupio ga kao radno govno.

Ja nebi reko da su losi auti.

Nekom bikciklic od 2000kn smece , dok vlasnik toga biciklica proso pol hrvatske s njim.  

@Domba  kupi sto ti srce zeli,  nema danas loseg auta.  

Ja imam 0.9tce twingo.  Isti taj motor gaze taxisti u daciji.

Ak nije prvi vlasnik i ne vozi 1.0 turbo, kaj opce slusas njihova misljenja.

Ja ti mogu rec za 0.9 turbo, toci i vozi.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mazda od 2009 nema 2.0 diesel, poslednja iteracija je bila revizija iz 2007..
Odlicni su ti 1.0 motori trocilindrasi, trebalo bi da ih ubacuju i u buseve, kamione, lokomotive.. ma samo napred [emoji3]  
Evo ima i Jeep Renegade sa 1.0 trocilindrasem. To svakako nije buducnost, nego prolazni hir, moda rekao bih, i eksperiment "in vivo". Uvek su potrebni dobrovoljci, tako da samo napred. Ja bih pozurio sa kupovinom. Dok se ne rasprodaju. 
Posle cemo da ih chipnemo. Stage 1, pa Stage 2.. kad nam dosade, prebacimo ih na kosacicu. Naravno, onda odradimo "eco tuning".. mogu oni to da izdrze, dokazano trajni.. "Ford EcoBoom"  im je naziv u slengu. 
Dobri za profit proizvodjaca.. klip manje, par lezajeva manje, klipnjaca ostaje jedna u rezervi.. kraca bregasta, kraca radilica, manji blok.. a cena sve veca. i sve to uvijeno u oblandu napretka tehnologije, ekologije i navodno razvijene svesti potencijalnog kupca o tome kako doprinosi ocuvanju zemlje i umanjenju zagadjenja. 
Sva sreca pa jos uvek postoji izbor. za nas tvrdoglave sa cudnim stavovima. [emoji3] 

imas prav 2.2
Mazda od 2009 nema 2.0 diesel, poslednja iteracija je bila revizija iz 2007..
Odlicni su ti 1.0 motori trocilindrasi, trebalo bi da ih ubacuju i u buseve, kamione, lokomotive.. ma samo napred [emoji3]  
Evo ima i Jeep Renegade sa 1.0 trocilindrasem. To svakako nije buducnost, nego prolazni hir, moda rekao bih, i eksperiment "in vivo". Uvek su potrebni dobrovoljci, tako da samo napred. Ja bih pozurio sa kupovinom. Dok se ne rasprodaju. 
Posle cemo da ih chipnemo. Stage 1, pa Stage 2.. kad nam dosade, prebacimo ih na kosacicu. Naravno, onda odradimo "eco tuning".. mogu oni to da izdrze, dokazano trajni.. "Ford EcoBoom"  im je naziv u slengu. 
Dobri za profit proizvodjaca.. klip manje, par lezajeva manje, klipnjaca ostaje jedna u rezervi.. kraca bregasta, kraca radilica, manji blok.. a cena sve veca. i sve to uvijeno u oblandu napretka tehnologije, ekologije i navodno razvijene svesti potencijalnog kupca o tome kako doprinosi ocuvanju zemlje i umanjenju zagadjenja. 
Sva sreca pa jos uvek postoji izbor. za nas tvrdoglave sa cudnim stavovima. [emoji3] 

imas prav 2.2
Link to comment
Share on other sites

naporni ste s tim malim motorima i visokim specificnim snagama

svi su poceli to raditi, pa nije da rikavaju auti...evo primjer kako ste naveli logani od cammea...

samo odrzavaj i nece biti sranja...ali ako si debil i vozis u crveno na hladno jer ti se bas tad (uvijek!) zuri, pa ako ga gasis nakon sta cepas, onda ce ti se svaki raspast na 100tkm...mozda sam i puno rekao...

osobno imam 160ks/l vec preko 2,5g i nikad ama nikakvih problema, samo malo pameti u glavi i redovno odrzavanje. nekome redovno znaci 15tkm, nekome 7-8...i tu je razlika...

Link to comment
Share on other sites

znam ljude koji si pretakaju ulje iz auta u auto, konkretno iz corse nakon 40-50tkm pretakali su u campusa jos barem 20-30tkm...

Link to comment
Share on other sites

prije petnaestak godina ja bih ispustio nakon 10 tkm ulje iz megana, a prika bi to ulje prebacio u R18. Tako i antifriz svake 2 godine :bigl:

I uljni filter, naravno

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, zeko said:

Ja cu ti odgovorit seljacki.

Tico daewoo 0.8 ima frend.  Kupio ga rabljenog, u njemu vozi alat i proso je minimum mislim 200.000km od kada ga on ima. Kupio ga kao radno govno.

Ja nebi reko da su losi auti.

Nekom bikciklic od 2000kn smece , dok vlasnik toga biciklica proso pol hrvatske s njim.  

@Domba  kupi sto ti srce zeli,  nema danas loseg auta.  

Ja imam 0.9tce twingo.  Isti taj motor gaze taxisti u daciji.

Ak nije prvi vlasnik i ne vozi 1.0 turbo, kaj opce slusas njihova misljenja.

Ja ti mogu rec za 0.9 turbo, toci i vozi.

 

 

 

 

Sa ovim se slazem, ali ne kupujem novi auto, barem do daljnjega vise ne.

5 hours ago, Ruske said:

naporni ste s tim malim motorima i visokim specificnim snagama

svi su poceli to raditi, pa nije da rikavaju auti...evo primjer kako ste naveli logani od cammea...

 samo odrzavaj i nece biti sranja...ali ako si debil i vozis u crveno na hladno jer ti se bas tad (uvijek!) zuri, pa ako ga gasis nakon sta cepas, onda ce ti se svaki raspast na 100tkm...mozda sam i puno rekao...

 osobno imam 160ks/l vec preko 2,5g i nikad ama nikakvih problema, samo malo pameti u glavi i redovno odrzavanje. nekome redovno znaci 15tkm, nekome 7-8...i tu je razlika...

Po meni redovno, kako propisuje proizvodac. Naravno dok motor nije diran, nego stock. Tako su moji auti (vise manje) tretirani i voze bez problema.

3 hours ago, frenchkey said:

prije petnaestak godina ja bih ispustio nakon 10 tkm ulje iz megana, a prika bi to ulje prebacio u R18. Tako i antifriz svake 2 godine :bigl:

I uljni filter, naravno

A poslije R18 nije islo u kosilicu? :D Kakvo je to koristenje :)

 

Link to comment
Share on other sites

Zekan pekan.

Dal te LEDice za glavna svjetla trebaju neke balaste il nekaj? Di ide konektor od fara u žarulju? Za ovaj hladnjak iza nema mjesta u faru? Mora li se rezat poklopac?

Dal zna netko, sad imam HID H1 kit u leći u faru. Dal mogu staviti takvu H1 LEDicu u leću?

Link to comment
Share on other sites

“These products do not have ECE approval. This means they must not be used on public roads in any exterior application. Use on public roads leads to cancellation of operating license and loss of insurance coverage. Several countries do not allow sale and use of these products.”
 

Izgleda da nisu legalne za cestu... 

Link to comment
Share on other sites

Nece ni dobiti ECE kod nikada najverovatnije, proizvodjaci moraju da se zastite zbog skupe doplate za LED farove. Ovo sasvim sigurno ne moze da se poredi sa funkcionalnoscu originalnog LED fara, ali ima i dosta prednosti, na prvom mestu niska cena i laka izmenjivost svetlosnih tela. 

Voleo bih da vidim kako ce reagovati strumpfovi u Nemackoj i Austriji na ove sijalice.. 

Link to comment
Share on other sites

na Balkanu sve prolazi kakve ECE i Cece

2 hours ago, mario #8 said:

Zekan pekan.

Dal te LEDice za glavna svjetla trebaju neke balaste il nekaj? Di ide konektor od fara u žarulju? Za ovaj hladnjak iza nema mjesta u faru? Mora li se rezat poklopac?

Dal zna netko, sad imam HID H1 kit u leći u faru. Dal mogu staviti takvu H1 LEDicu u leću?

Sve možeš jer živimo gdje živimo. Ima na netu kupiti produljenih poklopaca za led ćuning svjetla pa ne treba rezati

Link to comment
Share on other sites

Ma nije mi opće to glavnina pitanja. Lako za poklopce. :)

U biti mi je glavno bilo oko balasta eventualnih. Uglavnom, znaju neke ledice imati i tu kutijicu koja im nečem služi. Zaboravio sam skroz nakon googlanja.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, mario #8 said:

Ma nije mi opće to glavnina pitanja. Lako za poklopce. :)

U biti mi je glavno bilo oko balasta eventualnih. Uglavnom, znaju neke ledice imati i tu kutijicu koja im nečem služi. Zaboravio sam skroz nakon googlanja.

Canbus ponoštivač greške

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, zeko said:

Nekom redovno je 30.000km ?

Znam babu kaj je prvi servis imala s 80.000km??

Nije to nista, moja kolegica s posla kupila novu Corsu OPC, nikad niti jedan servis napravila. Org svjecice filteri ulje sve sve, neki dan na 212 tkm zaribo motor. Vodi se politikom da bi kroz sve te kilometre potrosila vise na servise lakse je sada za soma eura kupit drugi motor i vozi opet na isti nacin dalje. Sta ces zenski mozak ?? Neznam samo di ce za to rijetko cudo nac uopce drugi blok

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.