Jump to content

Biciklizam


Ivan1902

Recommended Posts

S obzirom da na cijelom forumu osim par oglasa o biciklima skoro nista a po pricama ima nas dosta zaljubljenika u biciklizam(Cross Country, Freeride, Mountain, cestovni, itd..) odlucio sam se na otvaranje ove teme...

Eh, i da, nebi bilo loše da ga prvo predstavim...

Wheeler PRO 69 (2006.godina)

Rama Wheeler 7005 T6/T4

Vilica: SR Suntour LO 100mm

Shimano LX kompletan sa Dual Control shifterima

Prednja i zadnja hidraulika sa 160mm diskovima

Naime kako je evo pocetak godine odlucio sam se konacno malo primit bicikla da vidim u kakvom je stanju i lagano ga poceo rastavljet... Iako sam si kao zadatak dao da cu ove godina konacno promjenit ovo s**nje od vilice u neki Rock Shox Recoon od cca 130mm i prednji disk na 180mm, ovisim najvise o novcima koje cu imat ili necu :fucka:

Danas sam tako poceo rastavljat bajk polako i vidio sam da je zagreban onako na dosta mjesta i palo mi je na pamet to rijesit...

E sad, ako netko ima kakvu ideju bio bi mu jako zahvalan. Meni je palo na pamet lakiranje ili plastificiranje... E sad, sto je izdrzljivije od tog dvoje?

Racunam na male kamencice, padove, naslanjanja bicikla na sve i svasta a sve to ostavlja tragove...

Sto je bolje od toga dvoje i sto je najvaznije, koliko to kosta?

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da na cijelom forumu osim par oglasa o biciklima skoro nista a po pricama ima nas dosta zaljubljenika u biciklizam(Cross Country, Freeride, Mountain, cestovni, itd..) odlucio sam se na otvaranje ove teme...

:dobroje:

Dakle da se i ja pohvalim.. kako je Ruske rekao.. dakle: na cestovnoj od 2003 godine.. prosao par udesa (sa starim bikeom, koji je nakon toga zavrsio na vjecne ceste) i mogu rec da mi bike predstavlja vrstu ispusnog ventila..(kao i vecini nama) uglavnom ja ju :hearts; (da, bike mi je ONA :D )

Rijec je o authoru a5503 (8.mj 2004), shimano 105 (shifteri, mjenjaci, kocinice), rama columbus zonal, ritchey pro lulica, volan i seatpost, sic san marco era kappa, felge shimano whr 540 i aero bar profile design.. 20000km i nikad me ikamo ostavila.. drzim ju u sobi kraj kreveta.. :blink::cool:

jednoga dana ciljam na look 596...aaaaaaaaa... :D

@ Ivan: dakle farbanje ili plastificiranje? hm hm.. neznam. smatram da ce plastificiranje biti izdrzljivije, ali koliko to kosta? ako nije tako strasno izguljena, a mislis ju vozit po terenu, onda racunaj na to da ce ti nedugo nakon obnavljanja izgledat vrlo slicno kao prije zahvata. dakle, ako nije strasno udesena ja ne bi dirao nista..

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

1.    uglavnom ja ju :hearts; (da, bike mi je ONA :D )

2.    20000km i nikad me ikamo ostavila.. drzim ju u sobi kraj kreveta..  :blink:   :cool: 

1.     rec cu te jeleni  :ahaa::fucka::cool:

2.     20000? iso miki, to je vise nego sta su neki sa autima napravili :zubo:

Link to comment
Share on other sites

1.     rec cu te jeleni  :ahaa::fucka::cool:

2.     20000? iso miki, to je vise nego sta su neki sa autima napravili :zubo:

1. ona to zna.. :cool:

2. vjeruj mi to nije nis.. profici prolaze 20-30 kkm godisnje.. prosao bi coek i vise,da imam vremena.. :frown:

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

Jednom se već pričalo o ovome na forumu, ali to je bilo davno, još dok je forum pelene imao. :plazi:

Na bicikli sam od '96 kad sam uzeo prvu pravu biciklu GT BACKWOODS.

Do tad su bile u igri razne trokolice, poniji veći-manji, no name MTB-i.

Od tog BACKWOODS-a je ostao samo kostur. Sve ostalo je promjenjeno kako sam više vozio i upoznavao se sa samom tematikom.

Još uvijek je kod mene. Trenutno stoji na trenažeru u garaži na tankim slikovima, za treniranje guzice u ovim zimskim danima. Liti mi služi za otiči na kavu.

A on služi za na kavu iz razloga šta sam prošlog lita (prije cca 6-8 mjeseci) uspija doći do jednog polovnog CANNONDALE-a malo voženog. :cool:

Trenutno je situacija takva da sam prikovan za unutrašnjost kuće i okućnice. I nažalost biciklizam trpi.

Nadam se povratku u te vode čim malo zatopli i uspijem se osloboditi obiteljskih obaveza.

U principu me je bilo svugdje, vikend vožnje sljeme, žumberak. Obavezni dnevni ritam od 5-6 krugova po jarunu za razbistriti glavu. Duže vožnje (100km i više) ZG-Krško, zagorje, Vd-pelješac. Vodičko zaleđe. Cesta, brdo meni je tako svejedno, samo da se vrti

Kilometre sam davno prestao brojati

I jedna velika neispunjena želja VELEBIT. Jednostavno se do sad nije uspjelo sve poklopiti. Jednom nije bilo ekipe, drugi put nam vrijeme nije dalo, a treći put ja nisam bio na visini zadatka (posao, žena, djeca, nema se vremena za konstantnu vožnju pa je i kondicija upitna za takav poduhvat)

Link to comment
Share on other sites

imao sam scota yz4 brzo ga satro na nekih 10 000km u 2 godine

sada imam meridu kalahari 580 mislim i ona ima dobrih 15 tkm u 2 godine

a sto se tice plastificiranja plastificiranje i pljeskarenje cca.-200-250kn

ima tu jedan kolega sa foruma on je to radio cekajte da se javi

Link to comment
Share on other sites

2 EL__ Al si ti otisao u detalje :rotfl:

Imas pravo, mislim da necu nista dirat... Ali zato sam tokom dana nasao sto narucujem... :fucka:

Da Bomb Chainstay Protector 2010

Shimano Mount Adaptor Front Post to IS 180mm

661 Sticker Pack

Shimano Disc Rotor Deore

Da Bomb X-10

Shimano XT Rear Derailleur Rapid Rise M770

... i to sve za cca 600kn, naletio na ovu stranicu http://www.chainreactioncycles.com/ :dobroje:

Ovdje u ZG bi me samo Da Bomb X-10 ležaj i mjenjač XT Rapid Rise M770 došli oko 1000kn :tup:

BTW. Koliko ti je teška? :rotfl:

2 petak

Na vlak za Gospić i udri :dobroje:

Samo se pazi, bez nekih dobrih diskova i guma ja nebih imao muda otić...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Ja imam GT Avalanche 1.0, bez diska, iz 2009.

Super biciklić! :zubo:

2000_1300_G9AVA1D_239_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rama Wheeler 7005 T6/T4

Vilica: SR Suntour LO 100mm

Shimano LX kompletan sa Dual Control shifterima

Prednja i zadnja hidraulika sa 160mm diskovima"

2 EL__ Al si ti otisao u detalje :rotfl:

BTW. Koliko ti je teška? :rotfl:

a kao ovo tvoje nisu detalji? :ahaa:

ONA zavrijedjuje da se spominju NJEZINI detalji.. :cool: koliko? 7.5 kg.. :cool:

ajmo ovako: nakon predstavljanja malo o dogadjajima koji su vam narocito ostali u sjecanju, itd.. :)

posto je 2 ujutro, ostavljam svoje dogodovstine za neki drugi put.:)

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

Rock Shox Recoon od cca 130mm

imam ja :ahaa:

Jednom se već pričalo o ovome na forumu, ali to je bilo davno, još dok je forum pelene imao. :plazi:

Tak je. Topic se zvao "Biciklisti ima li vas (ili nas, ne sjećam se točno) ovdje", a nestao je jedne forumsko urušiteljske noći

Link to comment
Share on other sites

evo vidjeh temu pa da se uključim...prvi pravi bajk kupio sam prije točno 9g Marin Quake 5.o koliko se sječam, od tada su se stvari počele komplicirati i došlo je do toga da zadnje dvije godine vozim utrke ali isključivo nizbrdo, sudjelova sam na par xc al čisto jer nisam imao kaj za radit ....heeeh

posjedujem tri bajka s time da su dva high tech pile Trek Fuel ex 8, i Trek Session 10 za koji sam siguran da je jedini na ovim prostorima, treći je rog iz 81. na 28 kotačima i gepekom hehehhee.

ako nekog zanimaju specifikacije slike mogu staviti...

od uspjeha sam postigao par ok rezultata na utrkama diljem lijepe naše a i u susjednim državama... naj rezultat mi je 3. mjesto na utrci Kupa Hrvatske u Istarskom Gračišću(ispred mene bila dva slovenca fuck)

Gotovo svaki dan sam na bajku, na posao idem bajkom, uglavnom sve obavljam s njim, uz to su još treninzi. Po mojoj nekoj računici godišnje napravim sigurno 15000km uphilla i uobičajene vožnje, te 20-25000 km downhilla i freeridea.

.... i tako u nedogled...

:bigl::nezna:

Ivan1902, imam recon za prodat pa ako si zainteresiran se javi...

Edited by OLD SKOOL
Link to comment
Share on other sites

od uspjeha sam postigao par ok rezultata na utrkama diljem lijepe naše a i u susjednim državama... naj rezultat mi je 3. mjesto na utrci Kupa Hrvatske u Istarskom Gračišću(ispred mene bila dva slovenca fuck)

Gotovo svaki dan sam na bajku, na posao idem bajkom, uglavnom sve obavljam s njim, uz to su još treninzi. Po mojoj nekoj računici godišnje napravim sigurno 15000km uphilla i uobičajene vožnje, te 20-25000 km downhilla i freeridea.

Respect! profic.. :bigl::dobroje:

Ja cekam da finim mrtvi fax.. onda ce biti peglanja u nedogled.. :ahaa: fali mi to.. u srednjoj skoli je bilo mac vremena,ufff..

Moji najbolji rezultati (triatlon) su uvijek bila fakin 4. mjesta.. a na prvim mjestima pogodi tko.. slovenci.. tako da znam kako ti je..

kad se fini fax ide se na ironman.. vise puta.. :klap:

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

2 OLD SKOOL

Trek Fuel ex 8 odličan bajk, ali ima ih po gradu koliko hočeš, bili su na ogromnim sniženjima...

Trek Session 10 :hail:

Što se tiče Recoona trenutačno nisam baš pri lovi ali bit će do proljeća, jbga, morat će! :dobroje:

BTW. ovo je stara slika, u meduvremenu je bilo dosta promjena ali ovo je najbliže originalu...

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

hvala ekipa... ma ja kažem nije bitno kaj se vozi glavno da se vozi. večina ljudova kod nas ima neke nabrijane bajkove a ne voze ih uopće... fuel je najbolji bajk koj sam ikad imao stvarno se trek odmaknuo od sve konkurencije s full floaterom i abp-om!!!

ako nekom treba neki savjet slobodno može pitat a i neki popusti se daju isfurat na djelove tak da...

btw daleko sam ja od proffa, al ima vremena...

Edited by OLD SKOOL
Link to comment
Share on other sites

...nažalost više nemam bajk ali u planu je opet ga kupiti kad financije dopuste, Vodice su jednostavno grad bicikli i nema većeg gušta nego spustit se na kavu na dva kola...al bez motora, hehe. Cannondale je otišao u garažu jednog našeg forumaša...a plan je tamo sljedeće zime Corratec Revolution (Race, najjeftiniji model) obzirom da i taj najjeftiniji dođe oko 2000€ bez popusta...oko 13000 kuna bi trebala biti cifra s popustima koje će dati dobri ljudi.

Otkako sam prvi put vidia tu biciklu reka sam sebi da će biti kod mene doma jednog dana...i sve mi se čini da ću prije uzet nju a šta ostane bit će za auto. Utrke ne vozim, penjanje na brdo mi je isto postalo prezahtjevno, pretežak sam a preslab, fali mi vremena a kao posljedica toga i kondicije...a bome i volje za meke zahtjevnije dionice.

Evo i slika...

post-70-12644363826354_thumb.jpg

:hearts; :hearts; :hearts; :hearts; :hearts;

Link to comment
Share on other sites

@ coupe: ne posustaj, to se jako brzo vrati.. :)

ovo je moj buduci bike - GoLook996.jpg slurp njam njam.. :bigl: s ovime cu na konu.. :zubo:

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

^^

ha? kako se vozi ovo??? Ležečki????

Koliko teži ovo 200gr, vidim cijeli karbon....

2 Coupe: Fora su mi gume :dobroje:

Edit: Zaboravio sam što ja želim... :fucka:

Ja želim Santa Cruz Driver 8 :dobroje:

Santa-Cruz-Seat.jpg

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

^^

skoro,da.. ovisi da li je brdo ili ravnica.. :bigl: triathlon bike.. (crono), i da,cijeli je karbon.. samo rama 4500 ojra.. :roll:

to su felge.. ne gume.. :fucka:

Edited by EL__
Link to comment
Share on other sites

@ coupe: ne posustaj, to se jako brzo vrati.. :)

Neće karbonac (ako bude karbonac) vidjeti brda i kamena...jedan kamen(čić) u nezgodno mjesto = polagano filanje kompozitnih vlakana i za godinu dana može rama slobodno u smeće. A nova košta 1500+ eura...

...na aluminiju sam se već vozio, za titan nemam para, CroMo mi se ne sviđa jer previše "radi" pod mojih 100 kila...pa bi ipak volio kompozit.

Link to comment
Share on other sites

Neće karbonac (ako bude karbonac) vidjeti brda i kamena...jedan kamen(čić) u nezgodno mjesto = polagano filanje kompozitnih vlakana i za godinu dana može rama slobodno u smeće. A nova košta 1500+ eura...

...na aluminiju sam se već vozio, za titan nemam para, CroMo mi se ne sviđa jer previše "radi" pod mojih 100 kila...pa bi ipak volio kompozit.

ja sam mislio na cestu.. :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Baš kada pričate o tako skupim biciklima i karbonu, jedno vrijeme je u Izlogu u Vlaskoj stajao Colnago od 78 000 kn, i stojim ja pokraj njega i mislim si je**te kako ružan bicikl kad ono na njemu cifra od 78 000 kn. :tup: Cijeli od karbona, a sve sto nije bio karbon bio je kevlar :tup: Stajao u Fumića dok je još bio u Vlaškoj...

Link to comment
Share on other sites

vidim ja da je u igri puno priče malo vožnje...

ja osobno predjem dnevno 15tak nerjetko puno više kilometara na bajku iz 84. rog slovenski jelte, i ne osjetim puno mana ni u materijalu ni u gumama...zapravo u ničem da bi me smetalo u vožnji a stignem svugdje kao i sa fuelom., šuma je druga prića....

:hey:

Link to comment
Share on other sites

vidim ja da je u igri puno priče malo vožnje...

ja osobno predjem dnevno 15tak nerjetko puno više kilometara na bajku iz 84. rog slovenski jelte, i ne osjetim puno mana ni u materijalu ni u gumama...zapravo u ničem da bi me smetalo u vožnji a stignem svugdje kao i sa fuelom., šuma je druga prića....

:hey:

Pa nije rog baš nešto loše. Koliko sam skužio na rog možeš staviti nove dijelove ako te stari smetaju. Mislio sam jednog Roga i sebi urediti kao commuter.

Inače se slažem da ljudi malo voze, puno pišu/pričaju o bikeovima. Ni ja nisam iznimka, radim svega oko 2500-3000 km godišnje, imam caprine highlandera iz 04 s brdo km i konu calderu iz 08. Pošto uglavnom vozim neki cross country, bikeovi zadovoljavaju potrebe. Prije njih sam imao bianchijev nekakav touring koji su mi ukrali i no name cro-mo rigid montić.

Edited by Alex
Link to comment
Share on other sites

zima je.. meni ugl period za trcanje.. na proljece se sprema jedna mala poslastica.. :bigl: RI - RAB - KRK - RI.. ide ko samnom? :bigl:

Daleko najljepsi trening mi je od brestove do malog losinja i natrag.. ko nije bio na cresu neka obavezno ide.. bilo cesta (komplet nova), bilo teren.. ajme..raj na zemlji..

snimljeno u 5.09'

EDIT: ovo gore se odnosi na djir u jednom danu.. :fucka:

Edited by EL__
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.