Jump to content

FIA Formula One World Championship 2010.


ZD1400RT

Recommended Posts

Ron Denis je u interview-u izjavio da je Vettel najverovatnije usporio zbog nedostatka goriva, a ne radi kvara. Istu teoriju su objavile i španjolske novine AS. Vettel je naglo usporio, a pred kraj ponovo ubrzao da ga ne stigne Rosberg što zvuči malo čudno s obzirom na kvar koji je trabo biti.

Zašto bi onda Vettel-ov bolid imao zvuk kao da radi bez jednog cilinra?

Dali je opće moguće smanjit potrošnju isključivanjem dovoda goriva jednom cilindru? Ja da to napravim na svojem megane-u trošio bi ko 2 tankera... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZD1400RT

    33

  • Blue_Fatal1ty

    28

  • Ruske

    26

nije bio auspuh nego kabel svjecice

kabel probija? da nije Magnecor? :D

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi onda Vettel-ov bolid imao zvuk kao da radi bez jednog cilinra?

Dali je opće moguće smanjit potrošnju isključivanjem dovoda goriva jednom cilindru? Ja da to napravim na svojem megane-u trošio bi ko 2 tankera... :zubo:

Ako su na ECU namjestili štedljivi način rada koji smanji protok goriva, broj okretaja... onda je promjena zvuka normalna.

Sve je to teorija i pretpostavka, ali jako zanimljiva teorija kad se oglasio čovjek koji nije više u F1, poznaje ECU (jer svi koriste McLarenov) i dobro pozna RB dizajnera Adriana Newy-a koji je prije radio u McLarenu.

Link to comment
Share on other sites

Citao sam neki intervju sa Vettelom, nakon utrke, gdje je on rekao da je u nekim trenutcima motor radio dobro, dok u vecini nije, ali prema kraju utrke da je bilo bolje. Kaze da je pokusavao krivudati po ravnici, skosati, kako bi se eventualno nesto pomaklo i sve ponovno proradilo...

Link to comment
Share on other sites

Baš gledam sad službene stranice od Renault F1 Teama, izgleda da su popunili prazno mjesto na boku, DIAC - lider na francuskom tržištu u financiranju automobila.

post-670-12694743440231_thumb.jpg

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Baš gledam sad službene stranice od Renault F1 Teama, izgleda da su popunili prazno mjesto na boku, DIAC - lider na francuskom tržištu u financiranju automobila.

post-670-12694743440231_thumb.jpg

Sponzoriraju sami sebe. DIAC je RCI Banque odnosno Renault banka. Sponzorstvo traje samo do Monaca - 5 utrka.

Link to comment
Share on other sites

Citao sam neki intervju sa Vettelom, nakon utrke, gdje je on rekao da je u nekim trenutcima motor radio dobro, dok u vecini nije, ali prema kraju utrke da je bilo bolje. Kaze da je pokusavao krivudati po ravnici, skosati, kako bi se eventualno nesto pomaklo i sve ponovno proradilo...

Sve je moguće! Stvar je u tome što nakon Singapora 2008. više nikome ne vjerujem u tom sportu.

Baš gledam sad službene stranice od Renault F1 Teama, izgleda da su popunili prazno mjesto na boku, DIAC - lider na francuskom tržištu u financiranju automobila.

Odlična vijest i ponavljam super što su svi logotipi (osim Totala) u boji bolida. Kad će više te majce?????????

Sponzoriraju sami sebe. DIAC je RCI Banque odnosno Renault banka. Sponzorstvo traje samo do Monaca - 5 utrka.

Pretpostavljam da je, ali nisam siguran. Je li to isti Diac koji je sponzorirao prije na rally-u? http://i130.photobucket.com/albums/p260/dani_d_mas/vive_la_prop____1133533357_ragnotti.jpg

Po uzoru na McLaren Sauber se u rekordnom veremenu pojavio sa svojom "dihalicom". Izgleda da je Pedro sa sobom pokupio i par ideja.

1269504059.jpg

Link to comment
Share on other sites

prema slici clia onog mislim da je DIAC isti jer pise ispod advance finance...tako da mislim da je isti...

hm, kako ce sad zrak ic na sauberu? tj gdje ce se dizati? i ocito da nece vozac moc otvarati jedino laktom :laugh:

Link to comment
Share on other sites

usmjeravanje zraka na straznji spoiler

vise downforca u zavojima

vise kmh na pravcu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zanimljiv link gdje se vidi kak redbull izvlaci vecu brzinu.

Link to comment
Share on other sites

Briatore i Symonds se nagodili s FIA-om :)

FIA je jučer postigla nagodbu s bivšim upraviteljem i tehničkim direktorom Renault F1 tima, Flaviom Briatoreom i Patom Symondsom - dvojcem koji je odigrao ključne uloge u namještavanju pobjede Fernanda Alonsa na premijernoj V.N. Singapura 2008. godine.

Dvojac je zbog sudjelovanja u skandalu doživotno isključen iz sporta, no ovu je odluku francuski sud poništio zbog nepravilnosti prilikom pravnog procesa.

Međunarodna automobilistička organizacija najavila je ulaganje žalbe na odluku suda, no cijela je priča jučer zaključena nagodbom, prema kojoj Briatore i Symonds ostaju bez prava sudjelovanja u Formuli 1 do početka 2013. godine, odnosno do kraja 2011. za sva ostala natjecanja koji su registrirani pri FIA-i.

Link to comment
Share on other sites

Ej ekipa moram pohvaliti službene aplikacije formule1.com za mobilne uređaje. Ja je koristim tijekom trke za live timing i odlična je pa ako želite biti korak ispred Blažička i Novaka u komentarima toplo je preporučujem. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ej ekipa moram pohvaliti službene aplikacije formule1.com za mobilne uređaje. Ja je koristim tijekom trke za live timing i odlična je pa ako želite biti korak ispred Blažička i Novaka u komentarima toplo je preporučujem. :dobroje:

Kak aplikacija dobiva info? Jer ide automatski na web ili? Jel može radit preko Wi-Fi konekcije?

Link to comment
Share on other sites

Kak aplikacija dobiva info? Jer ide automatski na web ili? Jel može radit preko Wi-Fi konekcije?

može preko wifi bar ova aplikacija za iPhone...

Link to comment
Share on other sites

nadam se da se one špekulacije oko mogućeg transfera Massa - Kubica neće ostvarit.. ne znam kakav Kubica ima ugovor s Renaultom.... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

nadam se da se one špekulacije oko mogućeg transfera Massa - Kubica neće ostvarit.. ne znam kakav Kubica ima ugovor s Renaultom.... :nezna:

ma neće filipe baby nikud :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Kak aplikacija dobiva info? Jer ide automatski na web ili? Jel može radit preko Wi-Fi konekcije?

Radi preko svega, samo je bitno da imaš pristup netu. A kako če se spajati zavisi od postavki u mobitelu. Ti sam biraš na mobitelu što da ti koristi wifi ili nešto treće.

Link to comment
Share on other sites

Renault izbacuje Petrova zbog 10 kilogama viška!? :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ultimatum njegovih poslodavaca vrlo je jasan, dijeta pod hitno ili će na njegovo mjesto već na idućoj utrci sjesti treći vozač Renaulta

Čelnici Renaultove F1 momčadi našli su se u neočekivanim i prilično neuobičajenim problemima. Ogromna financijska ulaganja u smanjenje težine njihovih bolida i što bolja konkurentnost na stazi nisu rezultirali očekivanim scenarijem. Iz izvora bliskih Renaultovoj F1momčadi iscurila je informacija da drugi vozač Vitaly Petrov ima čak deset kilograma više od predviđenog.

Ultimatum njegovih poslodavaca vrlo je jasan, dijeta pod hitno ili će na njegovo mjesto već na idućoj utrci sjesti treći vozač Renaulta. Zanimljivo je da su Vitaly Petrov i njegov kolega iz momčadi Robert Kubica podjednake visine, no dvadesetpetogodišnji Rus muku muči sa znatno većim brojem kilograma. Uzevši u obzir kritičan broj kilograma, ne iznenađuje podatak da je Petrov tek u posljednjoj utrci u Shanghaiu uspio stići do cilja s čime se nije mogao pohvaliti u prve tri utrke.

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

daj me nemoj j... od kud si to izvadio?

Koi su kreteni ti u renaultu!!!! Konačno dobiju super vozača i onda ga na taj način tjeraju! Ma nek petrov ode u drugu momčad koja će NJEGA platit i nek uvijek bude ispred Renaulta! Koja stoka pa nek si uzmu nazad piquea i nek im redovno bude zadnji... :doh:

Link to comment
Share on other sites

daj me nemoj j... od kud si to izvadio?

Koi su kreteni ti u renaultu!!!! Konačno dobiju super vozača i onda ga na taj način tjeraju! Ma nek petrov ode u drugu momčad koja će NJEGA platit i nek uvijek bude ispred Renaulta! Koja stoka pa nek si uzmu nazad piquea i nek im redovno bude zadnji... :doh:

http://autoklub.jutarnji.hr/renault-izbacuje-petrova-zbog-deset-kilogama-viska--/732921/

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.