Jump to content

stop ilegalnim preradama?


Guest

Recommended Posts

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ruske

    7

  • syss

    4

  • Smuchac

    4

  • swendija

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

hmmmm zanimljivo.... ovdje bi mogao imati problema samo s auspuhom.

Link to comment
Share on other sites

Bilo je i vrijeme jer kad vidim neke ljude na cesti šta naprave od auta....sramota..pogotovo kad pretjeruju sa xenonom..

Link to comment
Share on other sites

hmmmm zanimljivo.... ovdje bi mogao imati problema samo s auspuhom.

Da i ja isto. Ali tu po meni dolazi do jedne nepravde a to je da Clio recimo moj koji ima "otvoreni" auspuh i nezadovoljava zakonskih 85dB mislim, nego prelazi preko.I automatski auto ne zadovoljava, dok recimo poslje mene dođe Ferrari koji u seriji je sigurno glasniji od tih ZAKONSKIH 85dB i on prolazi jer je takav izašao iz tvornice. Na što dolazimo do zaključka da nisu svi auti ravnopravni prema zakonu.

Link to comment
Share on other sites

Da i ja isto. Ali tu po meni dolazi do jedne nepravde a to je da Clio recimo moj koji ima "otvoreni" auspuh i nezadovoljava zakonskih 85dB mislim, nego prelazi preko.I automatski auto ne zadovoljava, dok recimo poslje mene dođe Ferrari koji u seriji je sigurno glasniji od tih ZAKONSKIH 85dB i on prolazi jer je takav izašao iz tvornice. Na što dolazimo do zaključka da nisu svi auti ravnopravni prema zakonu.

imas pravo, ne znam kako ce se na to gledati... bas me zanima koliko su nasi glasni...

Link to comment
Share on other sites

imas pravo, ne znam kako ce se na to gledati... bas me zanima koliko su nasi glasni...

Preglasni nažalost...pogotovo tvoj ili ono što je moj bio. I to ne premašuju za malo nego ohoho...

Link to comment
Share on other sites

ja imam sve po propisima :)

a i auto ide na homologaciju za mjesec dva radi sjedala i registracije na dvosjeda :)

Link to comment
Share on other sites

Zato sam i pucao na polu tihi auspuh. Valjda mi nece metnut mikrofon u njega... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

fak, ko ima dB-mjer :zubo: ? ja neam pojma kolko je moj glasan... meni nije :zubo:

znaci, ako imam H&R i B8 koji imaju TUV, nemoram ic na atest? makar me nisu nis pitali za spustanje na tehnickom jer sam brzo dok nije gledo se zapeljao na kanal, da ne vidi da od onih sina ima samo 1cm do branika...

Link to comment
Share on other sites

Zato sam i pucao na polu tihi auspuh. Valjda mi nece metnut mikrofon u njega... :nezna:

ma tebe su svakako zajebali...ionako ti se spuh ništa ne čuje...silent mode!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ma tebe su svakako zajebali...ionako ti se spuh ništa ne čuje...silent mode!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Marš! :plazi:

Vidjet ćeš kad ti ga metnu u rupu... :D

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam imao nikakvih problema sa svojim folijama na prednjim staklima, čak je tip u stanici za tehnički pregled pogledao malo bolje kad je izlazio iz auta ali nije ništa komentirao kao ni policija kad me zaustavi. Na tim prednjim staklima imam foliju najslabijeg zatamljenja, a na zadnjima onu nijansu slabiju od potpunog pa im možda to odvrača pažnju kod pregleda, ali sve su folije fotosenzibilne i iznuta prema van se odličko vidi, čak bolje nego kroz sunčane naočale.

I što je s led pozicijama, pretpostavljam da bi i za to mogli kažnjavati?

Link to comment
Share on other sites

^^ Frenda su srušili na tehničkom zbog pozicija. Nisu to one kretenski plave šminkerske već su to one sta smo uzimali preko GB-a na forumu. Svijetle nekako izmedu plavog i bijelog... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Da i ja isto. Ali tu po meni dolazi do jedne nepravde a to je da Clio recimo moj koji ima "otvoreni" auspuh i nezadovoljava zakonskih 85dB mislim, nego prelazi preko.I automatski auto ne zadovoljava, dok recimo poslje mene dođe Ferrari koji u seriji je sigurno glasniji od tih ZAKONSKIH 85dB i on prolazi jer je takav izašao iz tvornice. Na što dolazimo do zaključka da nisu svi auti ravnopravni prema zakonu.

Bila je na netu neka tablica kad je ono bilo aktualno oko buke motora, uglavnom u tablici je islo po kubikazi i bile su granice od toliko i toliko ccm maksimalno je toliko i toliko dB...

Pošto ova rečenica izgleda gluplje nego sto je, evo ovako primjer:

1000ccm-2000ccm 85dB

2000ccm-3000ccm 95dB

3000ccm-4000ccm 105dB

...

...

...

ovo je samo primjer da shvatite o cemu se radi(ovo nije prava tablica)!

Ili je islo po snazi auta, sad se vise ne sjecam :tup:

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

nadam se da uzimaju u obzir koeficijente za T motore  :zubo:

dakle 1,4 * 1,4 (koef) = 1,96...pa da recimo ako prava tablica ima klase do 1600 i 1600-2000 da skocim klasu vise  :lool: a za ovih 40 kubika bi se moglo progledati i u klasu 2000-2500 :ahaa:

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

hmmmm zanimljivo.... ovdje bi mogao imati problema samo s auspuhom.

Mislim da bi i ja mogo imat frke zbog buke, iako imam oba lonca i katalizator i ECO-test za 10.

Ak niš drugo, ak bilo kome idu mjerit snagu motora, bio auto čipnut ili ne, sigurno će mu pokazat manje nego kaj piše u prometnoj.

Tak je barem na svim mjerenjima bilo ko god je išo na valjke. :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

raptor nece imati problema sa valjcima ni nakon svih promjena sta je napravio :lool:

meni je ovo sve jako supski, nesmijes izdvojiti auto od hrpe istih bez da placas...jadno...

Link to comment
Share on other sites

Za folije budeju sam prcali ak su sva stakla zatamjena....Za kseon se već znalo i prije i već je bilo vrijeme ta to malo dovedeju u red jer danas svaka budala ima kseona a nema leču i sijetli kak u betlehemu...To za felge ne kužim opće kaj im to dojde jer svi imaju tuv i to..(oz rota kosei itd...) kak i ovjes isto svi imaju to tak da neznam kome budeju naplaćivali kazne....

haha sad budeju oni papki kaj su spušteni do kaja jeb.ježa. :rotfl::lool:

Link to comment
Share on other sites

pa imaju TUV al nesmijes ti stavit dimenziju guma ak ju proizvođač nije propisao za tvoj auto.

ak su inzinjeri koji su stvorili taj auto godinama isprobavali i racunali i time dosli do zakljucka da je x dimenzija najbolja za x auto onda je to tak.

ako ti hoces stavit gore vece ili sire gume (ako nije u granicama neke tolerancije) izvolis napraviti a-test.

Link to comment
Share on other sites

Hoce li postojati poligon za mjerenje decibela,jer nije isto mjeriti u kvartu gdje se razina decibela povecava prilikom mjerenja ili na nekom otvorenom mjestu?

Link to comment
Share on other sites

tuv nema veze sa hrvatskim zakonom,sve ima tuv vise anje i to NE znaci da a-test netreba

malo guglat sta je zapravo tuv

Link to comment
Share on other sites

Glasnoća auspuha se mjeri specijalnim mikrofonom na samom izlazu od auspuha znači 2-3cm od auspuha...

Link to comment
Share on other sites

hmm a recimo da mi u prometnu nemogu upisati sve preinake na autu,kaj onda da nosim racune i deklaracije od svega sta sam naknadno ugradio na auto i da murjaku pokazem kad me zaustavi pa da vidi da je sve po PS-u...?1icon_nixweissA.gifconfused.gif

Kako bi covjek saznao sto smije imati na autu...(znaci nemogu doc stim u stanicu za teh. ili na murju) pa pitat jer ce mi ziher odmah kenjat...vjerovatno i poslat na van. tehnicki i nakeljiti kazne od par tisuca kuna + biljezi + davanja + naknade + PDV + harac itd..gamad smrdljiva i na MUP-u i u vladi i ovakva drzava...angr.gifmad_6.gif

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.