Jump to content

Povijesni rivali Renault Sporta


R5GTT

Recommended Posts

Bogijev auto je tek projurio kada ga je Fredy kupio i doveo u ISPRAVNO stanje.

Onda vjerujem :dobroje:

A tek na otvorenoj cesti, pa CRX nema šanse! RENAULTsport Technologies :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTT

    83

  • jure

    63

  • R5GTT

    28

  • 0-100 7,3 sec

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mikka je morao malo "posoliti priču", kako bi malo uzdigao svoj zaista raritetan primjerak (drkica mu je bio auto) i na kraju ga je i masno utopio. Te priče neka prodaje nekom drugom :laugh:

Pa to i ti radiš prilikom prodaje auta, ne znan zašto sad dizat galamu :)

Nisan se vozija u 4gen vt, al jesan u crxu 1.6 i u 5gen vti... ne znan, meni to sve jednako (ne)ide :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Pa to i ti radiš prilikom prodaje auta, ne znan zašto sad dizat galamu :)

Nisan se vozija u 4gen vt, al jesan u crxu 1.6 i u 5gen vti... ne znan, meni to sve jednako (ne)ide :zubo:

Kakve veze ima podizanje moje cijene sa Hondom CRX? :lool: :lool: :lool:

Jel ti dobro :zubo: Meni je super moment na Hondama :lool:

Takav moment sam osjetio zadnji put na mom novom Rowneta mikseru :lool: :lool: :lool:

Link to comment
Share on other sites

Nisan se vozija u 4gen vt, al jesan u crxu 1.6 i u 5gen vti... ne znan, meni to sve jednako (ne)ide :zubo:

Nemoj zajebavat Ivane...onaj CRX 130ks od Gada nije iša nikako...to je svima bilo jasno. Ža mi je šta se nismo znali dok san ima Civica...ja ti garantiran da bi izaša van iz auta sa smješkom na licu. Tada je taj auto jako dobro iša i doslovno si na semaforu ima neko samopouzdanje i zna si da se možeš pouzdat jer prva-druga je bila stvarno yebena...treća malo lošija ali je išla skoro do 160 i to je to...tu priča prestaje kad se prišalta u četvrtu. Loše na tom autu su bile kočnice i zadnji trap nije moga pratit prednji...seleni valjda, to nisan ispravia jer sam ga proda.

Link to comment
Share on other sites

Ja isto velim da crx restepe sporta 172 i 182 i čak 197....Samo ako je u dobrome stanju motor na crx...Crx je rađeni za stazu dok je clio teži i više je na cestu oritirani...Na crx zamjeniš bar djelova i imaš konje dok na sportu se moraš mućiti z tim...Ja i frend smo ganjali po zagrebu i po autoputu acorda type s z crx...A crx ima 130 konja i nije v-tec...A acord 180 ili kolko već ima....Mislim da sam dosta rekao...Nije bit u konjima nego kak se ti konji prenose na cestu a tu su japanci glavni....

Link to comment
Share on other sites

2 Coupe - misliš da bi te civic sa 150ks ostavija do 150 (i to ako)?

Edited by R5_ST
Link to comment
Share on other sites

Ja isto velim da crx restepe sporta 172 i 182 i čak 197....Samo ako je u dobrome stanju motor na crx...Crx je rađeni za stazu dok je clio teži i više je na cestu oritirani...Na crx zamjeniš bar djelova i imaš konje dok na sportu se moraš mućiti z tim...Ja i frend smo ganjali po zagrebu i po autoputu acorda type s z crx...A crx ima 130 konja i nije v-tec...A acord 180 ili kolko već ima....Mislim da sam dosta rekao...Nije bit u konjima nego kak se ti konji prenose na cestu a tu su japanci glavni....

Triba uvest neki psiho test prije nego se dozvoli registracija na forum

Link to comment
Share on other sites

2 Coupe - misliš da bi te civic sa 150ks ostavija do 150 (i to ako)?

Ovo nije Civic sa 150ks, već sa 130.

Ovaj je:

Link to comment
Share on other sites

Triba uvest neki psiho test prije nego se dozvoli registracija na forum

kaj to treba značit...ja nisam hondaš ali to je moje mišljenje i tunirana honda bude boljle pak išla nego tunirani clio... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Nikad nisam stao s Unom 1.4T "na crtu" ali dosta ljudi kaze (cak i nekoliko GTT vlasnika) da serijski Fiat ide za nijansu bolje od serijskog Renaulta. Istina, laz, urbana legenda, mit?

Znam da sam se sa Pug-om 1.9 GTi (dok mi je GTT bio serijski ali uredan) dobrano namucio. Mozda dvije duzine do cca. 170 km/h.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

evo nešto da se nasmijete, predobar video clip :)

inaće, u ulici (da ne kažem u familiji) su vtec i sport. del sol sa 160ks i dobro znajući x3m-ov sport (žućo). oba serijala i clio je ipak uvjerljiviji! ;)

i dečko koji vozi hondu to kaže jer 1.6 vs 2.0 i 160ks vs. 169ks nema šanse ;)

i nismo više djeca da se cjepidlačimo čiji je brži za dužinu ili dvije :plazi: sve su to brzi i dobri auti :)

a kod mene u srcu bio, sad je i bit će Renault! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ja isto velim da crx restepe sporta 172 i 182 i čak 197....Samo ako je u dobrome stanju motor na crx...Crx je rađeni za stazu dok je clio teži i više je na cestu oritirani...Na crx zamjeniš bar djelova i imaš konje dok na sportu se moraš mućiti z tim...Ja i frend smo ganjali po zagrebu i po autoputu acorda type s z crx...A crx ima 130 konja i nije v-tec...A acord 180 ili kolko već ima....Mislim da sam dosta rekao...Nije bit u konjima nego kak se ti konji prenose na cestu a tu su japanci glavni....

Ovakve kobasice ni Gavrilović ne proizvodi. Više gluposti i bezvezarija u jednom ovako kratkom postu nisam davno vidio. Daj molim te pročitaj još jednom sve šta si napisao...pa onda još jednom s fokusom na ovo što sam ti podebljao.

Link to comment
Share on other sites

pa kaj sam to opet napravio ! :rotfl:

dajte se razgovarajte o serijskim automobilima..

kad sad svi misle da je gti bog i batina, evo par tipičnih kvarova za gti 16 v:pucanje glave motora između siceva ventila,davač temperature,diht.polopca ventila,kvake vrata,električni uložak kontakt brave,indikatori pritiska ulja,instrument tabla,selen blokovi prednjih vilica,seleni zadnjeg mosta,stražnje odbojne gume na amortizerima,hladnjak kabine,nosači motora svi...

tad sam radio u ovlaštenom VW/Audi servisu,prije cca 13 godina

u to vrijeme mi se čini da su bili najbrži GSI i 309 GTI...pričam o serijskim autima koje sam stvarno imao prilike vidjet na djelu

kod nas u kvartu su bile dogovorene utrke skoro svaki dan preko tjedna i mogu reć da sam vidio sve iz tog doba

Link to comment
Share on other sites

u to vrijeme mi se čini da su bili najbrži GSI i 309 GTI...pričam o serijskim autima koje sam stvarno imao prilike vidjet na djelu

kod nas u kvartu su bile dogovorene utrke skoro svaki dan preko tjedna i mogu reć da sam vidio sve iz tog doba

I opet će ti se naći netko tko će ti reći da nemaš pojma, da pričaš napamet i da nije to tako kako ti kažeš.

Link to comment
Share on other sites

I opet će ti se naći netko tko će ti reći da nemaš pojma, da pričaš napamet i da nije to tako kako ti kažeš.

kad svatko od nas ima drugačija iskustva koja su nas oblikovala...

mene je oblikovao malo naturpijani gt turbo kojeg stvarno nitko tada nije obišao....ni na otvorenoj cesti,a pogotovo na semaforu

i spomenuti 309 gti i gsi sa 190 ks(dečko je imao certifikat)su pali ko kruške....

da ne kažem kolki se nisu mogli zaustavit na semaforu...ima i tu na forumu jedan sa turbo i.e.(cardak mu je ime :zubo: )

Edited by R5GTT
Link to comment
Share on other sites

309 GTI16 je bio stvarno jako brz auto i nema se što reći, nego se složiti s time.

A kako je tek išao Mi16 u 205-ici, uff, 160ks, brutalno :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

kad svatko od nas ima drugačija iskustva koja su nas oblikovala...

mene je oblikovao malo naturpijani gt turbo kojeg stvarno nitko tada nije obišao....ni na otvorenoj cesti,a pogotovo na semaforu

i spomenuti 309 gti i gsi sa 190 ks(dečko je imao certifikat)su pali ko kruške....

da ne kažem kolki se nisu mogli zaustavit na semaforu...ima i tu na forumu jedan sa turbo i.e.(cardak mu je ime :zubo: )

Uvijek taj cardak radi probleme :lool:

Link to comment
Share on other sites

uhvatili ste se tih hondi ko da nema drugih starih pila..

a di je u svoj toj prici Ritmo 130TC :ahaa: pa AR33 1.7, delta 1.6HF.. niti jedan vw iz tog doba nije mogao nista s njima pa tako ni te "svemoguce" honde :plazi:

Link to comment
Share on other sites

uhvatili ste se tih hondi ko da nema drugih starih pila..

a di je u svoj toj prici Ritmo 130TC :ahaa: pa AR33 1.7, delta 1.6HF.. niti jedan vw iz tog doba nije mogao nista s njima pa tako ni te "svemoguce" honde :plazi:

Honda je oduvjek trn u oku na tom forumu....Jebiga kad volim klobase :rotfl: ...

Link to comment
Share on other sites

Uvijek taj cardak radi probleme :lool:

pa njega je više vukao moj gt turbo nego njegov vlastiti motor :lool: ...jednom me pogodio u šajbu sa komadom auspuha :mad:

Link to comment
Share on other sites

Meni iskreno, samo potezanje na ravno nije mi bas preloman moment kod auta.... Ono sto je interesantno da su francuska auta tih klasa gotovo svaki je bio standardno dobar, sto se tice ubrzanja, kocenja, lazanja itd. Dok drugi proizvodjaci su znali dosta da promase.... E sad honda, mislim da tih pocetak 90tih, civic je bio bolji od CRX, auto se mnogo bolje vozio i neuporedivo bolje lezao, CRX je veoma nezodan auto za krivine, probao sam i jedan i drugi, glasam za civic... Prica o da je 1.6 16v vtec brza od clia 172, igra samo ako je clio ima polumrtve konje.... Licno sam probao svog clia seriskog sa civic vtec 1995-6 godiste, 3 duzine u moju korist.... nisam zadrti mrzitelj honde, cak i volim neke modele.... a kd bi birao izmedju kadeta gsi i g2 gti, kadeta bi uzeo, bez obzira sto je opel :bigl: :bigl: :bigl:

Link to comment
Share on other sites

cliosajkokiller - da se izrazim u stilu moje mame turopoljke - to kaj si napisao nebi ni cucak sa maslom pojeo :D

Usporedbe moj ex clio vs 1.6 VTi - kad sam ga uzeo nije isao Kurca (koga zanimaju detalji nek gopgleda pochetak moga topica o slaganju) kak je isao kasnije jer su neke osnovne stvari bile lose. Auto je bio neodrzavan i pod losom strujom. Ako ga je takvog mazao neki VTI nebi me cudilo.

Kad je auto doveden i neko normalnije stanje i stavljen mu je komplet de-cat sa soletovim skuhom maznuo sam hitrecca u njegovoj tadaschnjem civicu. Nista strasno ali jesam. Prvu bi mi otisao, drugu sam ga stigao a trecom prelazio. TO je bilo u ljeto 2007 kada jos nisam dobro ni poznavao auto ni znao kako treba krenuti kak spada itd. Hitrec je naravno vozio bez nitra i poslije smo stali i stisnuli si ruke. Dechko je prva liga, pravo osvjezenje od tipicnog honda vozaca.

Kasnije kad se auto jos vise doveo u red ;) i pogotovo kad je krachi diff bio gore bas sam ih preskakao (sjecam se jednog na gorichkoj u jesen 2009. taj mi se bas ostao u lijepom sjecanju hahaha)

Ja u cijeloj prici oko starije generacije hot hatch automobila nemam nikakvog iskustva jer nisam ni jednog vozio osobno (vozio sam jedno kratko vrijeme E 36 M3 al to nije hot hatch) al zato mogu dati dobru usporedbu izmedju petice 1.4i (1990g) i duje 1.6 beMzinca (1986), oba auta su bila kod mene neko vrijeme (golf godinama, petica pol godine). Petica je punoooooooooo zabavniji auto i opet bi ju kupio dok golf koji je bio neusporedivo duze kod mene (stari ga vozio godinama) mi je bezveze - ko mlaka piva! :D

Za vas sretne gadove koji ste imali zadovoljstvo probat (tu na tebe prvog mislim debeli) - zivit u neko starije doba kada se moglo voziti i bilo je legendi po cesti bez raznih elektronichkih pomagala na autu mogu vam samo reci da sam bolesno ljubomoran! hahahaha

Ko sto rece drugar buly jednog lijepog suncanog dana kada cu imati veliku garazu itd bit ce svega u njoj :)

PS nabijem vas na njeznik, sad ste me podsjetili na sve zabavne trenutke u mom ex cliotu, kak sad da neki K radim tu na poslu konstruktivno?!?!? Juriiiiiiii mi seeeeeeee

Link to comment
Share on other sites

a di je u svoj toj prici Ritmo 130TC :ahaa: pa AR33 1.7, delta 1.6HF.. :

Vjerojatno su preskočeni jer su više vremena proveli u servisima nego na ulici :nezna:

Po dubrovniku su Uni Turbo i Ritmi 130 imali kultni status. Zadnji revival je bio negdje kad sam bio u gimnaziji, prije 10 godina, bila su dva crna Una Turbo u gradu, jedan prije redizajna i jedan poslije. Stalno su se ganjali, a crni je imao blow off i bio potpuno zakucan u pod, a na krivinama je dizao zadnju unutarnju rotu u zrak redovito :)

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaooooo sve mi spominjite, ali 33 1.7, pa umrijet ću od smijeha :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ako postoji auto koji je kombinirano nepouzdaniji od Delte i Ritma, e to je taj... to je takvo smeće od auta da je iluzorno uopće spominjati da je možda nekad u prvih 200 metara nakon izlaska iz salona dobro išla...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.