Jump to content

Povijesni rivali Renault Sporta


R5GTT

Recommended Posts

GTT - a 106 rally nisi spomenuo, ha?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTT

    83

  • jure

    63

  • R5GTT

    28

  • 0-100 7,3 sec

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al bar sam guštao. I nije mi žao.

Na to se sve svodi. Imaš moj naklon zbog ovih riječi

Link to comment
Share on other sites

GTT - a 106 rally nisi spomenuo, ha?

Dvije 106-ice Rallye S2 sam imao! AUTO je :hail:

Imao i Mazdu 323 1.6 Turbo GTX, imao i 306 S16, imao toga...

106 Rallye je prejeben autić.

@Fredy :dobroje:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Grliš Hitlera u crvenoj majici i lijeva u zraku.Moglo ti je biti :gun: ili da te Mengele pretvori u :taz:

P.S. odličan Uno

Link to comment
Share on other sites

Uvijek sam se pitao sto te tjera da tako brzo mjenjas auta i da 3 puta kupujes GTT i tek sad, po ovoj slici, vidim da imas ne tako blagi psihopatski pogled. Mene je strah...

Evo ja taman jucer prao GTT-a i shvatio sa sam napravio 3200km otkako su mi Belinici napravili generalku. Nije ni cudo sto traje vec cca. godinu dana. :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Uvijek sam se pitao sto te tjera da tako brzo mjenjas auta i da 3 puta kupujes GTT i tek sad, po ovoj slici, vidim da imas ne tako blagi psihopatski pogled. Mene je strah...

:rotfl:

Evo ja taman jucer prao GTT-a i shvatio sa sam napravio 3200km otkako su mi Belinici napravili generalku. Nije ni cudo sto traje vec cca. godinu dana. :rotfl:

Bar su ti Belinići napravili generalku, pa će trajati. Meni su je na prošlim GTT-ima radili samouki mehaničari koji su naučili zanat na Renaultima 18. :mad:

@Meta - THNX Navodno je u Rijeci u tužnom stanju i ide kao trknuti pas po cesti :??: A koštalo je slaganje tog auta 8000€ (ne mene).

Link to comment
Share on other sites

Daj jure ne seri... ja sam ga UŽIVO vidio... bokte... ti si bar imao uvod preko slike...

Link to comment
Share on other sites

Bilo je tu još more automobila, slaganja, razjebo sam novaca i novaca. Al bar sam guštao. I nije mi žao.

He he Markić legenda :cool:

Da tek vidiš šta je MOTA BOY napravio sa tvojim bivšim Golfom (on ga kupio od Daltonixa prije cca. 2 godine), sad je zeleni al bit će kao iz tvornice.

Edited by Perkan
Link to comment
Share on other sites

Daj jure ne seri... ja sam ga UŽIVO vidio...

Znaci, ti si mu ga vec saknuo! I kako je? :plazi:

Link to comment
Share on other sites

He he Markić legenda :cool:

Da tek vidiš šta je MOTA BOY napravio sa tvojim bivšim Golfom (on ga kupio od Daltonixa prije cca. 2 godine), sad je zeleni al bit će kao iz tvornice.

Vidio sam :dobroje: Dečko stvarno voli Golfa. Neka, drago mi je, jer znam kolko je htio taj auto.

Doduše, u međuvremenu je daltonix pogodio jelena, razbio auto i onda su neki klošari i wau wau zli jezici počeli pričati kako mi Golf nije bio apoteka. Nikada ne bi stavljao lovu u njega da nije bio apoteka. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Sto kazete na BMW e30 (kocka) 325i protiv GTT? Nije bas ni pogon ni motorizacija za uspooredbu ali cisto da vidimo sto mislite ili imate kakvih iskustava.

Ja sam sa serijskim GTTom redovno ubijao razvaljene 323i.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj topic je bolestan :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Eto, kako nam svima može biti lijepo i zabavno. Prisjetimo se starih vremena, napišemo svoja iskustva i da vidiš :cool:

Još si i popušimo na kraju i di ćeš ljepše :rotfl:

Jure, mislim da GTT do 160 ima 325i, a poslije 160 ipak igra šestak i 2.5 :dobroje: Tu krene smanjivati predost i sustizati lagano.

Provjereno :) Jedino ako nije što bilo drknuto na tom s kojim sam ja jurio na bologni u zgb prema zaprešicu. :dobroje:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Sto kazete na BMW e30 (kocka) 325i protiv GTT? Nije bas ni pogon ni motorizacija za uspooredbu ali cisto da vidimo sto mislite ili imate kakvih iskustava.

Ja sam sa serijskim GTTom redovno ubijao razvaljene 323i.

Složi, pa bumo probali, zakaj ne!

Link to comment
Share on other sites

Složi, pa bumo probali, zakaj ne!

Moze! Jel ja moram biti na "valjacima" 10x17 ili mogu iskoristiti jocker iz rukava u obliku 15"?

Samo da te upozorim da mi je diff 3.91. Wrom! Wrom!

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Ovo nešto sa 15 razumijem, to može, u decimale i ne baš, ali ću se pravit kao da znam o čemu pričaš... ne znam samo imam li i ja tih decimala na autu, da se zabrinem?

Ovaj topic je bolestan :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Eto, kako nam svima može biti lijepo i zabavno. Prisjetimo se starih vremena, napišemo svoja iskustva i da vidiš :cool:

Još si i popušimo na kraju i di ćeš ljepše :rotfl:

Šta ću krivit leđa da si popušim, kad to može neko od vas dvojice?

:rotfl::rotfl: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Jure, mislim da GTT do 160 ima 325i, a poslije 160 ipak igra šestak i 2.5 :dobroje:

Ne znam sto bi ti rekao. Mislim da uvelike ovisi koji je diferencijal na kocki (jer serijski su dolazile s razlicitima) i ako je na 205/55 R15 onda mislim da bi i iz starta zapario serijskom GTT-u. Ne kazem da bi ga kocka skinula ali bili bi tu negdje. BTW kocka krece iz blokade da bi start bio pravilan. :cool:

Link to comment
Share on other sites

BTW kocka krece iz blokade da bi start bio pravilan. :cool:

U tom slučaju tražim čvrstu prepreku između naša dva auta :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Ne znam sto bi ti rekao. Mislim da uvelike ovisi koji je diferencijal na kocki (jer serijski su dolazile s razlicitima) i ako je na 205/55 R15 onda mislim da bi i iz starta zapario serijskom GTT-u. Ne kazem da bi ga kocka skinula ali bili bi tu negdje. BTW kocka krece iz blokade da bi start bio pravilan. :cool:

Znam da sam sa plavim na 1.2bar izbijao E36 24V bez beda :fucka:

Jedino što on ode poslije rejsa na kavu, a ravno u servis po novi dihtung glave (po istinitom događaju) :lool: :lool: :lool:

Link to comment
Share on other sites

Za vas sretne gadove koji ste imali zadovoljstvo probat (tu na tebe prvog mislim debeli) - zivit u neko starije doba kada se moglo voziti i bilo je legendi po cesti bez raznih elektronichkih pomagala na autu mogu vam samo reci da sam bolesno ljubomoran! hahahaha

Ak te muci elektronika to se da iskljuciti, milom ili silom :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Evo jedan stariji filmić (Jure još nije bio debeljko) i kako stoje stvari između malo dignute petarde i Clia 182...na 100-150 metara.

Link to comment
Share on other sites

O da kume, ova tema budi lijepe uspomene!

Ja sam bio i ostao ljubitelj digića, ali moraš i ti

priznati da moj tadašnji auto nije bio loš!

Tipo 16 v je po meni bio možda i najkompletniji auto kojeg se sad mogu sjetit.Znam da je je sigurno mogao stat bolje od bilo koje kockice ili golfa.Ako se sjećaš svakog semafora na Horvaćanskoj protiv kockice.Golf kočnice si imao priliku isprobat tako da to neću ni spominjat.A i Tipača je u kvartu bili barem 4,ako se ne varam.

Zanemarit ćemo ispadanje disk pločica kad smo se okretali ispred boxera...željezo po željezu koči jebeno sve dok to željezo ne padne na cestu. :laugh:Malo si ih potrošio.

Link to comment
Share on other sites

Tvoje misljenje se cijeni i ima tezinu ali nekad volis pretjerati. Ne u smislu da kazes kako se neko auto kvari vise nego sto je vec da je Renault kvalitetniji nego sto zapravo je. Da je GTi 16v takvo smece i toliko kvarljiv onda ih na nasim i ostalim cestama nebi bilo ni priblizno ovoliko...

Ni to nije referenca ali po nacinu kako pises covjek bi rekao da C1J iz GTT-a ima pouzdanost 1.6D iz VW-a i performanse Honde VTi. :)

R5GTT, kakvo misljenje imas o Kadettu GSi 16v?

Ja ne kažem da se Renault ne kvari ali ne kvari se ništa više nego ostale marke.Gt turbo nije toliko kvarljiv koliko ga vlasnici uspiju uništit.Pa ja sam taj auto vozio skoro 4 godine i jedini kvar mi je bio dihtung glave i pumpa goriva.Ja samo nisam nikad nabrojao tipične kvarove za neka Renault vozila i zato ti djeluje da pričam da je kvalitetan.Reci za koji model hoćeš da napišem kvarove i ja ću napisat.

Kad već spominješ 1,6 D.Mi smo valjda radili po 30 generalki na godinu na takvim motorima.Niti jedan nije imao više od 200 000 tkm.

Motor od gt turba je kvalitetan motor i to je moje mišljenje.

Kadet je brz dok se koristi samo papučica gasa.Druge komande se na njemu ne diraju.

Bolje da se bvlahov izjasni kaj misli o njemu. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Jel istina da se u Tipu bolje pokazao 1.8 16v nego 2.0 16v motor. Neki fiatisti su se kleli da je 1.8 bolji motor i da je često brži taj od 2.0 16v modela.

Sjeća se tko Daihatsu Charadea 1.0 Gtti sa 100 i nešto konja (turbo benz) i mislim oko 700 kila. Bio je jedan davno u Vodicama...

Link to comment
Share on other sites

Gt turbo nije toliko kvarljiv koliko ga vlasnici uspiju uništit.Pa ja sam taj auto vozio skoro 4 godine i jedini kvar mi je bio dihtung glave i pumpa goriva.

Ali kako onda kad nije toliko kvarljiv skoro svaki je razjeban ko kurvina guzica. U pravilu vece seljacine voze Kadette, Calibre, Golfove i sl. pa im mehanika nije toliko razvaljena iako, po tebi, nije nista bolja nego kod GTT. Vozio sam i ja dvije godine GTT bez iti jednog veceg kvara i onda sam se malo igrao s turbinom i karbom i ode brtva glave u roku od 10 dana. :)

Kad već spominješ 1,6 D.Mi smo valjda radili po 30 generalki na godinu na takvim motorima.Niti jedan nije imao više od 200 000 tkm.

U ovo ne zelim vjerovati jer ako je ovo istina sva moja zivotna teorija pada u vodu!

Motor od gt turba je kvalitetan motor i to je moje mišljenje.

Sam motor je kvaliteta ali ostale stvari oko njega bas i nisu neko cvijece sto se kvalitete tice.

Kadet je brz dok se koristi samo papučica gasa.Druge komande se na njemu ne diraju.

Bolje da se bvlahov izjasni kaj misli o njemu. :zubo:

Da te cujemo Bruno, u kojoj grabi si sa Kadjanom zavrsio? :bigl:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.