Jump to content

Povijesni rivali Renault Sporta


R5GTT

Recommended Posts

Zanimljivo je kako gotovo SVI u ovom topicu pišu 1.6VTi, čak je netko spomenuo del Sol, inače najsporiju od svih Hondi, jer je najteža. 1.6VTI 5. i 6. generacija i 1.6i-VT NIJE ISTO. Ljudi, dajte čitajte, to nije ista stvar, jer je razlika nebo i zemlja u performansama. Za primjer 1.6 VTi 6. generacije ima 8.2 do 100, a CRX 1.6i-VT ima 7.1 do 100...

:lool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTT

    83

  • jure

    63

  • R5GTT

    28

  • 0-100 7,3 sec

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

PS nabijem vas na njeznik, sad ste me podsjetili na sve zabavne trenutke u mom ex cliotu, kak sad da neki K radim tu na poslu konstruktivno?!?!? Juriiiiiiii mi seeeeeeee

Fredy,

Clio Sport Ph Quick

:ahaa:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Triba uvest neki psiho test prije nego se dozvoli registracija na forum

LOL! Ovo je nesto najbolje sto sam u zadnjih godinu dana procitao na ovomm forumu.

Link to comment
Share on other sites

kad sad svi misle da je gti bog i batina, evo par tipičnih kvarova za gti 16 v:pucanje glave motora između siceva ventila,davač temperature,diht.polopca ventila,kvake vrata,električni uložak kontakt brave,indikatori pritiska ulja,instrument tabla,selen blokovi prednjih vilica,seleni zadnjeg mosta,stražnje odbojne gume na amortizerima,hladnjak kabine,nosači motora svi...

tad sam radio u ovlaštenom VW/Audi servisu,prije cca 13 godina

Ja sam naisao samo na ovo boldano. Prijatelj mi vozi ili da se bolje izrazim eksplatira doticno auto zadnjih 5 godina i jedino sto ne sljaka je suvozaceva kvaka. Treba kupiti original, a ne talijansko smece i opet miran 10 godina. Za to vrijeme ja napravim 3 do 4 generalke na GTT-u. Ah da... Prijateljevo auto se ne kvari jer uvijek redovno mijenja kvalitetno ulje. Ina 15W40 svakih 40k kilometara.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Ja sam naisao samo na ovo boldano. Prijatelj mi vozi ili da se bolje izrazim eksplatira doticno auto zadnjih 5 godina i jedino sto ne sljaka je suvozaceva kvaka. Treba kupiti original, a ne talijansko smece i opet miran 10 godina. Za to vrijeme ja napravim 3 do 4 generalke na GTT-u. Ah da... Prijateljevo auto se ne kvari jer uvijek redovno mijenja kvalitetno ulje. Ina 15W40 svakih 40k kilometara.

Osobno, sa svojim crvenim GTI 16V sam napravio 40t km, gazio ga kao nijedan auto koji sam imao i nisam imao nijedan kvar.

Stvarno nisam.

Ne znači da auto nema kvarove koje je Hrvoje nabrojao, ali znam samo da su se neki moji prijatelji susreli samo ispucanom glavom(nije problem, ili se povari, ili se stavi druga glava, doslovno ju kupiš na Duhanu ili u Tisku :lool:, jer ide sa audija b4, golf II, golf III, passat, corrado, s čega hoćeš...)i 2y getriba treba bolt kit, inače se rastepe, jer ima pop nitne, umjesto šarafa...

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Istina. Jedina boljka tih MKII su zvona getriba i suplja spojnicka. Sve ostalo je dosadno pouzdano. Ako i pukne glava nakon 400k kilometara gazenja, kupis neku sa jednog od 20 modela s kojih pase i jos je "tuning" jer ima vece ventile i pajaca kompresiju. :)

Samo da nadodam... Kadett sa 2.0 16v motorom ubija ali doslovno MKII GTi. Mislim da bi mu i petka mogla staviti soli na rep. Problem je sto je vec tamo 1995 80% karoserija imalo "plivajuce" mulde pa su Kadjani bilo dobri samo za mlatiti blokadu po pola sata u komadu.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

radje si uzmem Ondu, vis da je brza u serijali a tek kad ja nacuniras jaoooooo

EDIT: Ritmo 130 TC je bio jeben auto u svoje vrime nek neko veli kaj hoce pouzdanosti itd. Nije bilo brzeg auta u tom cijenovnom razredu a i danas ih se zna vidjet kak voze brdo i sl.

Ak netko zna neku sasiju sa papirima itd od 130TC nek javi, frend trazi sa slaganje

pooooosa

Edited by Fredy
Link to comment
Share on other sites

ja sam radio u servisu i to su moja iskustva od prije skoro 15 godina(auti nisu od raznih prijatelja već sam uzeo barem 15 uzoraka)....ali vi imate vaša iskustva i to je ok

ja sam imao poznanika koji je radio generalke na gt turbu skoro jednom godišnje,jer to znači da je loš auto !nisam baš siguran

u svakom slučaju mi se neda više pisat

Link to comment
Share on other sites

ja sam radio u servisu i to su moja iskustva od prije skoro 15 godina(auti nisu od raznih prijatelja već sam uzeo barem 15 uzoraka)....ali vi imate vaša iskustva i to je ok

Tvoje misljenje se cijeni i ima tezinu ali nekad volis pretjerati. Ne u smislu da kazes kako se neko auto kvari vise nego sto je vec da je Renault kvalitetniji nego sto zapravo je. Da je GTi 16v takvo smece i toliko kvarljiv onda ih na nasim i ostalim cestama nebi bilo ni priblizno ovoliko...

ja sam imao poznanika koji je radio generalke na gt turbu skoro jednom godišnje,jer to znači da je loš auto !nisam baš siguran

Ni to nije referenca ali po nacinu kako pises covjek bi rekao da C1J iz GTT-a ima pouzdanost 1.6D iz VW-a i performanse Honde VTi. :)

R5GTT, kakvo misljenje imas o Kadettu GSi 16v?

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

radje si uzmem Ondu, vis da je brza u serijali a tek kad ja nacuniras jaoooooo

Ja ne volim Hondu, dapače, ne bih ju NIKADA kupio.

I Honda o kojoj sam JA pričao je preko 10 godina starija o ovog auta i ne možeš ju ni kupiti u HR, jer ih nema.

Ove koje su žive imaju kita po krovu, itd.

Link to comment
Share on other sites

Ne volim ni ja dosta auta niti bi ih ikad kupio pa da su 1 kunu ali ako nesto ide onda ide, ako se nesto ne kvari onda se ne kvari. Cinjenice pokazuju tako i ne volim omalovazavati sve sto nemam ili sto ne mogu imati ili sto mi se ne svidja. Volim, takodjer, isporobati takva auta u smislu da ih provozam ili budem provozan pa da napisem ja sam to tako shvatio/dozivio/odradio.

Ne svidja mi se tip zene kao Megan Fox ali bi je isto kresnuo. Cisto da vidim sto cinjenice kazu. :)

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

Ma tak i ja. Ja sam mijenjao aute kao čarape, jer sam htio probati što više automobila.

Na kraju, eto, kupio sam treći GT turbo, jer me drugo ništa ne zanima i da mi daš dvije Honde i-VT, meni to ne predstavlja ništa. Ali da su bile brze u svoje vrijeme, bile su.

Golfa ne bih više za džaba da mi ga netko da, ali cijenim njegovu karizmu i popularnost, pouzdanost i povijest.

Žao mi je da nikada nisam imao 309 GTI16, a imao sam novce prije par godina i sjajan primjerak na prodaju. No, odustao sam od njega i nisam ga kupio, jebemu, nije mi to to i nije me rajcao dovoljno.

Renault je uvijek radio sa srcem male hot hatchove i zato su mi uvijek bili vrh. Da ne brijem na GT turba toliko, kupio bih sigurno za vikend i hobi auto Clio 16S, jer možda nije najbrži, ali je meni najatraktivniji, najbolje se vozi od svega gore nabrojanog što sam ja vozio i ima taj prokleti francuski šarm. I opremu i sve skupa. Nabavi se i da je malo mlađi od konkurencije, pa me i to privlači jako.

Ovo drugo mi nije ni blizu, Hondu neću voziti u životu, jer nemam živaca, volje i ne mogu doživjeti te mlince za kavu.

Ima ih koje stvarno idu, ali Bože moj, ima i Alfa Romea koji ne hrđaju, pa kaj sad :lool:

Sve u svemu, RENAULT :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam sto bi rekao... GTT-a ne bih mjenjao za nista. Jednostavno volim taj auto. Za njega uvijek stoji posebno mjesto u garazi i u srcu ma koliko auta imao ili mjenjao. Da nema GTT i da moram birati nesto kao Clio 16v ili CS172 dobro bi razmislio sto uzeti. Vjerovatno mi ne bi bili prvi pa cak ni drugi izbor.

Bit cu iskren... Nakon 5-6 godina gasiranja i jurcanja vise ne cijenim toliko taj fun factor i par sekundi brze vrijeme na stazi od cca. 8.30 minuta da bih presao preko nekih stavari koje Renault nema tj. konkurencija ima. Zaboli mene sto je npr. Renault brzi od Opela ili VW-a "velikih" 5 sekundi na nekoj stazi kad nikad necu otici na tu stazu, a da otidjem ne bih napravio ni u pola minute priblizno vrijeme. Ima jos stvari koje iritiraju kod Renaulta ali to tek zapazis kad duze vrijeme vozis neko drugo auto pa sjednes nazad u francuza sa gomilom sarma.

Meni npr. Honda pase po voznim karakteristikama, polozajem za volanom, vozackom perspektivom ali nikad nisam imao zivaca niti ih imam niti cu ih imati da razvlacim svaku brzinu ko da "Musa dere jarca" da bih dozivio to auto kako ga se treba dozivjeti i da ide sukladno svojoj konjazi.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites

O da kume, ova tema budi lijepe uspomene!

Ja sam bio i ostao ljubitelj digića, ali moraš i ti

priznati da moj tadašnji auto nije bio loš!

Evo jedna prigodna od prije 10-tak godina:

sopg8k.jpg

Link to comment
Share on other sites

homoseksualci, šta ćeš :rotfl:

Tako je! Izasli smo iz ormara sto se seksualnosti tice pa mozemo i oko izbora marke auta. Premda dosta ljudi misli da je teze reci okolini da ga primas u guzicu, cini se da okolina puno ostrije prima vijest da ti se svidja neko auto osim Renaulta. Ultradesnicarski forum.

Ej GTT, ti si imao Una i to repreznetativni primjerak. Ajde daj par rijeci Uno vs R5.

Link to comment
Share on other sites

Tako je! Izasli smo iz ormara sto se seksualnosti tice pa mozemo i oko izbora marke auta. Premda dosta ljudi misli da je teze reci okolini da ga primas u guzicu, cini se da okolina puno ostrije prima vijest da ti se svidja neko auto osim Renaulta. Ultradesnicarski forum.

Ej GTT, ti si imao Una i to repreznetativni primjerak. Ajde daj par rijeci Uno vs R5.

uff...

Imao sam Uno Racing 1400, 118ks. Nije bio serijski automobil doduše. Uno ima puno lošije kočnice od R5 i nešto slabije drži pravac, ali to je iz razloga što Uno nema prednji most, a petka ima. Boljka na Unu je limarija, tj. zadnje mulde koje istrunu, jer nema nikakve zaštite od vode.

Doduše, Uno mi je jako drag auto, jako brz. Motor je genijalan i na 150-ak konja si taj čas. Digiflex ECU je apsolutno genijalan, povećaš tlak na turbu, on si sam daje goriva koliko mu treba (laički objašnjeno). Turbina je IHI VL5, sa kugličnim ležajevima, prelazi bez problema preko 200 000km ako se dobro grije i hladi.

Moj Uno na IHI VL7, IVECO IC-u i 1,5bar je išao u petoj u blokadu - po satu preko 240 km/h. Vozio sam ga na 1,5bar cijelo ljeto, svaki vikend sam išao na more s njim i vozio se starom cestom i ubijao ga. Ne grije se auto uopće, ima temperaturu ulja na tabli, što je uz pritisak jako dobra stvar. Jednom sam morao hitno u Rijeku i od kućica do Grobnika sam ga držao između 210 i 240 km/h bez predaha i nikad ništa. Na kraju mi je prodimila turbina, jer sam ga počeo voziti na 1,6bar, čak bi mi peak bio po 1,9bara. Reparirao sam turbo za 2200kn u motorboxu kod Waltera i gas dalje. Mjenjač je dobar, ali nije kao na gt turbu.

Definitivno auto koji je jedan od najzabavnijih koje sam vozio, jako dobro leži, jedino zaista loše koči.

Motor je po meni puno moderniji i pouzdaniji nego u gt turbu. Ne pati na neka ulja, ova, ona i ono što je fenomenalno, on uvijek ide isto, zima, ljeto, vruće, hladno, moj je uvijek išao isto.

Sjajan mali automobil, nažalost ima još jedan faktor koji je negativan, a to je da je on kao Yugo iznutra (izrada, cvrčci,itd), te sam ga ipak prodao i kupio Punto GT, koji kada je ispravan je najbolji mali turbo auto za svaki dan i najkompletniji (klima, automatski podizači, sve na struju, ABS, koža, mlad automobil (1995-1999), itd...

Fiat turbo je super :dobroje: Šteta što ih nema više i što su ih idioti polupali kompletno.

Ipak, GT turbo je ostavio bolji i veći dojam. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Evo mojih krama :rotfl:

GT TURBO

DSCF0026Large.jpg

UNO TURBO

DSC00004Large.jpg

Moj GNOJ :bigl:

IMG_0329.jpg

IMG_0331.jpg

Ako netko prepoznaje kultne kotače i slikove, morao sam i slikove stavit' da nekako počne držat' :lool:

IMG_0430Medium.jpg

ZENDER TURBO

Ima još milion slika raznih mojih vozilica. Neki su mi prošli kroz ruke u mjesec dana, a da to ni ne znate, jer nisam bio toliko aktivan član ovog foruma :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Pa sam potrošio cijelo bogatstvo na ovo da ih sastavim:

146796664.jpg

Kada sam ih sastavio, gledam ja te felge koje su me koštale 900€ i mislim si, jeboteeeee :tup:

Gle ti na kaj sam ja dao 900€. I dođe baja iz Daruvara i da mi 10 000 kn za njih :lool::klap:

Na kraju sam prešpricao hartgeice i prodao Golfa neregistriranog, bez kočnica sa ubijenim A539 gumama i pred veliki servis za

3800€ :hail::klap::lool:

IMG_0669_exposureMedium.jpg

Šta' ti je Golf :lool:

Link to comment
Share on other sites

Wow! Jel ti ga mogu popusit? Bila bi mi cast! :tulum:

Link to comment
Share on other sites

Wow! Jel ti ga mogu popusit? Bila bi mi cast! :tulum:

DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND UBER ALLES :lool: :lool: :lool:

IMGP3763.jpg

jure :wub:

Naravno, opametio sam se i sada vozim MEDITERANSKE automobile :lool:

GT TURBO for LIFE!!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Bilo je tu još more automobila, slaganja, razjebo sam novaca i novaca. Al bar sam guštao. I nije mi žao.

Link to comment
Share on other sites

Vi dupelisci bi trebali znati da ti francuski poluproizvodi imaju više veze s atlantikom nego s mediteranom :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Vi dupelisci bi trebali znati da ti francuski poluproizvodi imaju više veze s atlantikom nego s mediteranom :nezna:

*ebi se ti :p, ja na fijata mislim budalo :lool: :lool: :lool:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.