Jump to content

SMchiptuning


IsNoGood

Recommended Posts

Posto vec dugo hocu da chipujem svog "nejakog" Clia pojavila se opcija da to odradim kod SMchiptuning-a. Vidim da rade u BIH i HR neko vreme, pa me zanima ima li neko iskustva sa njima.

Uradio bih OPTIMUM mapu, naravno.

http://www.smchiptuning.com/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    13

  • IsNoGood

    12

  • grga

    11

  • newbie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posto vec dugo hocu da chipujem svog "nejakog" Clia pojavila se opcija da to odradim kod SMchiptuning-a. Vidim da rade u BIH i HR neko vreme, pa me zanima ima li neko iskustva sa njima.

Uradio bih OPTIMUM mapu, naravno.

http://www.smchiptuning.com/

Nemam direktna iskustva ali znam da nekoliko jakih / specifičnih auta je kod njih rađeno i urađeno je dobro.

Link to comment
Share on other sites

Prijatelju je nakon njihovog "tuninga" probio dihtung glave na Octaviji 1.9 tdi (110 KS)... slučajnost ili ne, ne znam... ali je činjenica...

Link to comment
Share on other sites

Prijatelju je nakon njihovog "tuninga" probio dihtung glave na Octaviji 1.9 tdi (110 KS)... slučajnost ili ne, ne znam... ali je činjenica...

to je za Škodu normalno :fucka: :fucka:

ja znam 2 koja su tamo čipana jedan(golf V tdi) je napravio već više od 50tkm za drugi(honda civic) neznam koliko je napravio i oba su full zadovoljna lova/ks/kvaliteta..

Link to comment
Share on other sites

Samo da ja ne zazalim :laugh:

U cetvrtak zakazan termin :)

Edited by IsNoGood
Link to comment
Share on other sites

20ak podivljalih lipicanera i 40ak Nm :laugh: Videcemo, uradicu vremenska merenja sa fabrickom mapom i nakon chipa (60-120u petoj, mozda 0-100 i sl...) jer tu mi je i najbitnije da se oseti razlika, dzaba konji na papiru ako se ne osecaju u voznji.

Budimo realni - svakako sam svestan da je moj auto pre svega ekonomicno vozilo ali ako moze da zivne za ove pare mislim da vredi probati. Naravno da ne ocekujem da dobijem CS, ali bih vec bio zadovoljan ako bude isao kao fabricki dci 86ks :dobroje:

Evo link, radim OPTIMUM mapu

http://www.smchiptuning.com/1554/renault-clio-iii-1-5-dci-68

Link to comment
Share on other sites

znam da je prožvakano već 100 puta, ali kaj ja stvarno mogu dobit 7ks na storiji za ovih 150-200€?

Link to comment
Share on other sites

syss, naravno da ne...

NoGood... napravi vise mjerenja u nekoliko stupnjeva prijenosa da vidis di si vise izvuko... mjerenja prije/poslije probaj radit u cim slicnijim uvjetima (bez klime, ravna cesta, slicna temperatura)... ajd bas me zanima... sretno!

Link to comment
Share on other sites

uf...sada je i mene zagolicao ovaj SM, s ovim osnovnim tuningom bih digao auto na 105ks i +11nm pa sada neznam dali se to isplati...mislim nije neka cijena 200€...

samo je problem što sam ja skeptičan prema takvim vrstama tuninga, da mi nešto ne sjebu i da mi ne izgori motor za 30k km...

Link to comment
Share on other sites

Super su dečki, tj. barem ovdje u Zagrebu. Frend je slagao Clia 197 tu u Zagrebu i u Banja Luci kod Srđana i fakat sve 5, trude se dečki za poludit!!

Link to comment
Share on other sites

syss, naravno da ne...

NoGood... napravi vise mjerenja u nekoliko stupnjeva prijenosa da vidis di si vise izvuko... mjerenja prije/poslije probaj radit u cim slicnijim uvjetima (bez klime, ravna cesta, slicna temperatura)... ajd bas me zanima... sretno!

Danas taman idem na put od nekih 450-500km pa ce biti prilike za razna merenja, autoput do Madjarske granice, uglavnom bez uzbrdica i nizbrdica. Posto idem sam vise cu snimati/meriti medju-ubrzanja, ako to moze tako da se nazove na dizelu od 68ks :lool:

Link to comment
Share on other sites

Ukratko, juce sam pokusavao nesto izmeriti ali je vetar bukvalno nosio. Evo na brzinu copy/paste sa RFS jer kasnim...:

Napokon je Clio dobio nova uputstva kako da se ponasa!!!

S obzirom na motor i na tezinu auta, ja sam PREZADOVOLJAN postignutim napretkom

Prva i druga brzina su malko brze, ali tu nije ni mogao da se napravi neki pomak jer su jako kratke. Ono sto sam ja ocekivao i zbog cega sam hteo da uradim remap auta je da auto bolje ubrzava od 3. brzine pa na gore, sto je mnogo bitnije za svakodnevno voznju i preticanja na magostralama. Sta sam hteo - to sam i dobio! Znatno bolje vuce u 3. i 4., petu sam malo isprobao na autoputu i tu osetno lakse ubrza do 130... Takodje, auto ne posustaje u ubrzanju na oko 3000 obrtaja nego jednako nastavlja da ubrzava sve do nekih 4500 obrtaja, Dalje nisam isao jer je blizu i crveno polje a moj auto nje niti planira da zalazi u te vode, niti ima potrebe.

Merili smo i vreme preko Gtech-a i pokazao je oko sekunde manje od 0-100 i nesto vise do 402m To mi je manje bitno jer je auto dosta tezak i nece biti startan iz mesta sve da mu stavim 3 chip-a

Ono sto se pokazalo u praksi je da izmedju 2 semafora gde je mereno (u kontrolisanim uslovima ), pre remap-a, gas do poda i saltanje na 4-4.2000 obrtaja auto je postizao max brzinu od oko 110kmh u 4. Sada na istom mestu predje 125kmh i ubacujem u 5. brzinu za cim pre nisam imao ni potrebe ni prostora. Saltano je na istom broju obrtaja, Vozili smo i ja i decko koji je radio chiptuning tako da nije njegova "namestaljka u saltanju na vecim obrtaima" niti moj moguci subjektivan osecaj od uzbudjenja jer sam naokon chipovao Cliaca.

U voznji po gradu sam primetio da mnogo lakse prima gas i da ga manje pritiskam da bih pratio saobracaj oko mene.

Toliko od mene za sada, odoh da se provozam malo po Kosutnjaku

Hvala Milosu iz TurboToys-a i SM chiptuningu

P.S. Nemojte da mislite da sam dobio raketu ovim chipovanjem, ipak je to clio 1.5dci sa fabrickih 68ks i tezinom od oko 1150kg. Ja sam svestan svega toga, zato sam i zadovoljan napretkom.

Link to comment
Share on other sites

glavno da si ti zadovoljan :dobroje:

a kako ti chipovi utječu na motor? moja pretpostavka je ako imam chip i nastavim se voziti normalno kao i bez njega da se ništa ne bi trebalo dogoditi ali nisam pametan :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Ja koliko sam ga sinoc ganjao nisam primetio nikakav povecan dim u odnosu na pre chip-a sto je pozitivno.

Auto se mnooogo lakse vozi sada. Bukvalno u gradskoj voznji sve zavrsava na vrh gasa. Ranije sam morao dosta da potopim gas da bi auto reagovao. Postao je mnogo elasticniji, tj. brze i bolje reaguje na pritisak gasa u svim obrtajima, narocito preko 3000 nastavlja da ubrzava mn ogo lakse nego ranije... Takodje, auto radi primetno mirnije i ide u (dizel) obrtaje mnogo lakse - nema vise zvuk kao da ga maltretiram dok ubrzava. Kao da mi je neko dao "razradjen" motor.

Razlika se oseti vec u 2. brizini, ali tek su 3. i 4. "prave", tj. 1-2 su mnogo kratke pa se u ostalim tek oseti prava razlika :dobroje:

Jedva cekam da odem na neki put magistralom pa da vidim napredak u realnim uslovima, ali vec sada sam jako zadovoljan. Ipak sam svestan da je to chipovan auto od fabrickih 68ks i ~1150kg.

Radili smo merenja i Gtech-om, pre chipa je sa nas 2 u autu pokazivao u proseku 15.5-16s d 0-100 :laugh: i 20s na 402m. Svakako, ovo nije jaca strana slabog dizela tako da nisam tu ocekivao ni neki preteran napredak. Posle smo par puta merili u istim uslovima i saltanje na istim obrtajima i radio je za oko sekundu brze do 100kmh i sekundu ipo na 402.

Mada, imam osecaj da je auto kasnije poceo jos bolje da ide, kao da je kompjuteru trebalo par desetina km da prilagodi sve parametre.

Svakako, za sada sam zadovoljan. Mislim da treba biti realan a ne ocekivati da se chipom dobije raketa :hey:

I da povhalim ekpipu iz SMchiptuninga, bili su i ljubazni i profesionalni. Kafica, coca-cola se podrazumeva... :dobroje:

Edited by IsNoGood
Link to comment
Share on other sites

ako je smjesa i dalje dobra, bit ce sve 5

a kako to znat? provjerit? :nezna:

volio bih ako netko točno zna objašnit sistem rada toga remapiranja...ubiti rad samoga kompa auta i čitanje mapa... :nezna:

dali je to moguće vratit u prvotno stanje...

da li je potrebno ili poželjno mijenjati kakve dodatne fizičke komponente na autu(usis, ispuh)...

i koliko po vašem mišljenju realno može biti napredak auta od +11NM i +7 ks na cliu 1.4 16v...

Link to comment
Share on other sites

@IsNoGood - a šta je sa potrošnjom? jesi gledao ako raste, ostaje ista ili možda čak i pada?

Link to comment
Share on other sites

a kako to znat? provjerit? :nezna:

volio bih ako netko točno zna objašnit sistem rada toga remapiranja...ubiti rad samoga kompa auta i čitanje mapa... :nezna:

dali je to moguće vratit u prvotno stanje...

da li je potrebno ili poželjno mijenjati kakve dodatne fizičke komponente na autu(usis, ispuh)...

i koliko po vašem mišljenju realno može biti napredak auta od +11NM i +7 ks na cliu 1.4 16v...

po svjecicama na benzincu mozes provjerit kakva je, tj. po boji... za dalje neznam :nezna:

za ovo drugo posalji pm clanu Hrci ;)

ovisi kolko para mislis ulozit, recimo neka supersprint grana, de cat , te mrvu sire cijevi sa zadnjim i srednjim protocnim, panel filter i remap bi po mom misljenju mogao dobiti 5-6ks

Link to comment
Share on other sites

pazi SM ti garantira samo s remapom skok sa 98 na 105 konja bez dodatnih preinaka (barem su tako deklarirali na njihvom siteu), samo preporučuju valjda ugradnju panela od K&N-a, ali neobavezno...nakon toga bi trebalo auto svakako odmah kod njih stavit na valjke...i ako su te zajebali odmah počet hvatat ljude po radionici za vrat i tražit da oni tebi daju pare za nanesenu duševnu bol... :zubo:

mene općenito interesira način na koji auto koristi mape... :nezna:

Edited by equusDU
Link to comment
Share on other sites

po svjecicama na benzincu mozes provjerit kakva je, tj. po boji... za dalje neznam :nezna:

za ovo drugo posalji pm clanu Hrci ;)

ovisi kolko para mislis ulozit, recimo neka s, de cat , te mrvu sire cijevi sa zadnjim i srednjim protocnim, panel filter i remap bi po mom misljenju mogao dobiti 5-6ks

Di ima za kupiti te supersprint grane....

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.