Jump to content

SMchiptuning


IsNoGood

Recommended Posts

Skoda je radjena u ovlastenom servisu u Osijeku, Mercedes kod Hica-Th Performance.E da jedna Laguna od frenda iz Nasica sa 120 na oko 140/150.Dan danas vozi bez problema. Svi su dizeli...

Kako se ta Laguna ponasa sto se tice potrosnje i dima?

Gdje je on radio remap?

Postavio bi ja topic bas vezano za dCi motor i remap istoga ali vjerujem da bi to rezultiralo samo preusmjeravanjem na vec napisane postove, koji su sada vec pomalo starijeg datuma...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    13

  • IsNoGood

    12

  • grga

    11

  • newbie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laguna je chipana kod Tibora. Covijek koji je chipao vecinu Renault vozila ovdje na forumu. Ali i ThPerformance bi to odradio sasvim pristojno. Nista nedimi...potrosnja je manja u uvjetima normalne voznje...

Link to comment
Share on other sites

Laguna je chipana kod Tibora. Covijek koji je chipao vecinu Renault vozila ovdje na forumu. Ali i ThPerformance bi to odradio sasvim pristojno. Nista nedimi...potrosnja je manja u uvjetima normalne voznje...

Dakle, klasika, ipak je Tibor pravi izbor za dCi motore.

Th Performance cu kontaktirati da vidim koliko bi kostalo... Jos da to netko moze odraditi u Osijeku...

Link to comment
Share on other sites

Dakle, klasika, ipak je Tibor pravi izbor za dCi motore.

Th Performance cu kontaktirati da vidim koliko bi kostalo... Jos da to netko moze odraditi u Osijeku...

NEMOZE!Nazalost :frown:

Link to comment
Share on other sites

Dakle, klasika, ipak je Tibor pravi izbor za dCi motore.

Th Performance cu kontaktirati da vidim koliko bi kostalo... Jos da to netko moze odraditi u Osijeku...

Hm.Tibor je bio hvaljen na sva zvona kao i svi.Ali kad je par 172/182 doslo nakon njegovih chipanja na valjke kod Th Performance izmjereno im je manje konja.Kazem dan danas vjerujem samo PaulRs-u kad su u pitanju atmosferci dok se za ove aute s turbom lakse igrati, no opet i tu treba znati sto drkat i koliko.

Koliko moj auto bio ili nebio u redu Sm-u nevjerujem iz razloga koje sam vec naveo...i nitko me nemoze natjerati u suprotno.Plus sto su ispali neprofesionalni, tj. decko koji mi je obecao pomoci i koji je vrsi remap.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

I ja sam chipao kod tibora i prezadovoljan sam

auto je Polo 1.4TDi sa 70ks i 155Nm, tražio sam malo jači optimum i na valjcima izbacilo 100ks i 220Nm

tako se vozim već godinu dana čak bio i na Grobniku 3h gazio auto i sve 5

ulje mjenjam svakih 10tkm i pazim dok je hladan i negasim vručega ;)

Link to comment
Share on other sites

I ja sam imao nekakvu viziju da mapiram svog megana,1.5dci 105 ks,ali nakon par uvjerljivih odgovora od par kolega sa foruma,odustao sam,ipak mi se draze voziti ovako kako je,nego da moram okolo se svadati sa ljudima,i navlaciti ako nesto krepa prilikom mapiranja ili 5 dana kasnije.

Link to comment
Share on other sites

Osobno mislim da samo remapiranje ne moze biti glavni krivac za eventualno "krepavanje". Ipak tu i vozac moze doprinijeti, puno vise.

Diesel motori ionako nisu radjeni za neko pretjerano divljanje.

Link to comment
Share on other sites

Kod 1.5dci 106ks sve cesce se pojavljuje specifican kvar - klipnjaca zna da probije blok motora :tup: Iz razgovora sa jednim serviserom glavni krivac za to je dugotrajno visoko opterecenje motora (forsiranje na autoputu) i predugacak period zamene ulja, koji je u EU 30.000km. On je imao 3 ovakva slucaja i sva 3 su bila auta iz uvoza (sa dugackim servisnim intervalom). Cuo sam jos ranije neke price o ovome sa druge strane, ali nisam zalazio u detalje :hey:

Link to comment
Share on other sites

Kod 1.5dci 106ks sve cesce se pojavljuje specifican kvar - klipnjaca zna da probije blok motora :tup: Iz razgovora sa jednim serviserom glavni krivac za to je dugotrajno visoko opterecenje motora (forsiranje na autoputu) i predugacak period zamene ulja, koji je u EU 30.000km. On je imao 3 ovakva slucaja i sva 3 su bila auta iz uvoza (sa dugackim servisnim intervalom). Cuo sam jos ranije neke price o ovome sa druge strane, ali nisam zalazio u detalje :hey:

Ovo nije moguce.. Klipnjaca ne probija blok zbog dugog servisnog intervala ili loseg ulja, vec zbog zaletanja i divljanja u visokim obrtajima.

Inace, desava se i kod benzinaca, ja video svojim ocima jedan BMW benzinac sa rupom na bloku.. Video i jedan 1.9 dCi iz Scenica I ph2, ali nisam video ni jedan 1.5 sa tim problemom.

Ono sto sam ja video da 1.5 ima problem su lezajevi radilice koji znaju da stradaju zbog nekih razloga meni nepoznatih na kilometrazama od oko 200.000 km.. Mozda si na to mislio. (jedan od slucaja je na autu koji je bas on prodao...)

Ko god kaze da 1.5 dCi sa 106/110 ks moze da se chipuje, znam da nije ozbiljan.. To pitanje mi dodje kao test (lakmus papir) :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ovo nije moguce.. Klipnjaca ne probija blok zbog dugog servisnog intervala ili loseg ulja, vec zbog zaletanja i divljanja u visokim obrtajima.

Inace, desava se i kod benzinaca, ja video svojim ocima jedan BMW benzinac sa rupom na bloku.. Video i jedan 1.9 dCi iz Scenica I ph2, ali nisam video ni jedan 1.5 sa tim problemom.

Ono sto sam ja video da 1.5 ima problem su lezajevi radilice koji znaju da stradaju zbog nekih razloga meni nepoznatih na kilometrazama od oko 200.000 km.. Mozda si na to mislio. (jedan od slucaja je na autu koji je bas on prodao...)

Ko god kaze da 1.5 dCi sa 106/110 ks moze da se chipuje, znam da nije ozbiljan.. To pitanje mi dodje kao test (lakmus papir) :laugh: :laugh:

Sve moze da se chipuje. Pitanje je sta hoces da napravis s motorom kad ga chipujes. Najlakse je zaliti gorivom, povecati pritisak turbine, ubiti senzore i pritisnuti po gasu.

Ja sam inace totalno anti-tuning/chipping, ali ima ljudi koji znaju svoj posao i ne zele da se upustaju u chipovanje motora koji ima prilicito nisku kompresiju i VGT, a malu zapreminu. Mislim da proizvodjac nije ostavio mnogo prostora za poigravanje parametrima na 1.5 dCi bloku. :nezna:

Lezajevi radilice koji stradaju, po meni stradaju zbog loseg ulja ili predugih servisnih intervala ili preskakanja istih (prekidanje uljnog filma). Ako se motor pravilno odrzava, taj blok bez otvaranja moze jako dugo izdrzati. Licno sam u Istanbulu, Bodrumu i Marmarisu na taxiju vidio nekoliko Megane sedana Ph2 koji su svi imali preko 300.000 km, vozio sam se u jednom koji je imao mnogo vise od toga, nikad nije otvaran motor po prici taksiste, turbina je originalna i samo je jednom mijenjao kvacilo. Oni se svi kunu u ove K9K 732 motore. :hail:

Link to comment
Share on other sites

postovi o vasim meduljudskim odnosima pobrisani! drzite se teme i bez vrijedanja molim... ovaj put bez sankcija, a sljedeci put nece bit..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

postovi o vasim meduljudskim odnosima pobrisani! drzite se teme i bez vrijedanja molim... ovaj put bez sankcija, a sljedeci put nece bit..

Pozdrav svima!

Ja se ovaj put necu ukljucit u raspravu na temu koje kriv kad auto crkne.Svi smo svjedoci da auti crkavaju i sa chipom i bez njega sa chipom malo vise ali to u stvari i govori samo za sebe jer ljudi koji zele jaci auto malo jace i voze tako da to sve vuce jedno za drugim.Auti su se nekad radili sa puno vise rezerve nego danas ali i danas neki motori mogu podnjet puno vece povecanje snage od drugih a opet nem pravila...vazno je rodit se sretan reka bi jedan moj prijateljdobroje.gif

PS .Sad da napisem ono najvaznije sta ste vjerojatno vec i iz imena zakljucili da mi smo novi zastupik SM chiptuninga za Split i okolicu i uskoro pocimamo sa radom ,sve informacije mozete dobiti na mail. split@smchoptuning.com i naravno na nasoj stranici www.smchiptuning.com jos jednom pozdrav i vjerujem da cemo uspjet ostvarit suradnju na obostrano zadovoljstvo!

Link to comment
Share on other sites

jel ti ovaj mail sigurno tocan?:huh:

Pozdrav!

Hvala na upozorenju dobroje.gif,malo sam zurija da kontaktiram Srdjana(vlasnika SM chiptuninga) po pitanju Zrmi RS clija jer nekako mi ta prica ne pije vodu.Od nedavno sam na forumu tako da neznam sve detalje ali evo sta kaze SM chiptuning:

Clio RS je atmosferski motor i niti moze znacajno da dobije na snazi a niti moze zbog mape da se nesto desi. Taj motor tvornickii ima 197 ks iz 2.0 motora i veoma je osjetljiv i sa cipom i bez i svaki je veoma njezan i sklon pucanju radilice ili drugim ostecenjima. Uradio sam ih do sada preko 10 i ljudi i voze trke sa njima. Taj i ako se raspao,nije se raspao zbog mene jer bih morao ja za to znati.Valjda bi mi se javio vlasni

Zasto je cipovao auto koji je vec bio cipovan ako je sve bilo ok ?

Zasto mene niko nije kontaktirao ?

U Osijeku nema SM zastupnik.

Sta je tacno bilo sa motorom ?

Kako se zove vlasnik ?

Kad je cipovao ?

TH (HiC) na tim motorima postavlja RPM limiter na preko 8000 rpm a ne smiju da ide preko 7700 rpm i ako je vozio vec prije na TH mapu onda mu je od velikih okretaja otisao motor jer sam ti vec rekao da je taj motor njezan i ne smije da se vozi zestoko jer odlazi.Mapa ne moze da pokvari sagem3000 jer ima mnogo kompenzacija i adaptacija i koliko god da su parametri u mapama promjenjeni on radi po svome cim nesto nije ok.Zato se i ne moze mnogo snage dobiti jer ECU nedozvoljava nikakave znacajne prepravke a pogotovo da ode motor.Sam ECU dozira i gorivo i paljenje i nikava mapa ne moze da ga unisti osim velikih okretaja samo to moze da ubrza propadanje motora a ja sigurno nisam stavljao rpm limiter na tako visoko.

Bez obzira na sve...

Ako je vozio taj motor na TH mapu do blokade onda mu je sve to i otislo zbog velikih okretaja.

Motor taj je uradjen sa olaksanim komponentama upravo da bi se dobila velika snaga,ali pri tome je tvornici bilo skupo da ugradjuju viskokvalitetne materijale kakvi idu u trakace motore sa olaksanim dijelovima i to je na kraju rezultirano da je tvornica samo smanjila tezinu dijelova i dobila vecu snagu ali veoma losu pouzdanost.

Taj motor i tvornicki kad se duze malo vozi do 7500 rpm ima problem i sa mjenjacom i sa blokom a i sa radilicom i veoma lako se unisti i do 7500 rpm.

Kad se blokada pomjeri na 8000 ili 8200 rpm onda se jednostavno u sekundama izrazava vijek motora jer bez obzira i na snagu i na mape taj motor mora da se osteti jako brzo.

Samo Honda ima rijesenje i tvornicki motori podnose velike okretaje a lake i cvrste materijale,sve ostalo sto ide preko 7000 rpm je na silu i na racun stabilnosti motora.

Pozdrav,

Srdjan

Evo prenosim vam ono sta je meni SM chiptuning odgovorio za sva pitanja vezana chiptuning obratite nam se sa povjerenjem na mail split@smchiptuning.com dobroje.gif adresa je sada tocna

sve sto vas zanima pogledajte na nasoj stranici http://www.smchiptuning.com/

Pozdrav

Stipe

Link to comment
Share on other sites

Ovo da je osjetljiv motor i da se raspadaju vitalni dijelovi ako se vozi preko 7500okr/min vrijedi samo za F4R 830 (197Ks) ili za sve F4R motore (172, 182ks...)?

Kako to da ljudi ipak voze utrke s njima, tih 10 spomenutih koji su bili čipani, ako su motori tako osjetljivi?

Dosad sam čuo za samo tri havarije s tim motorima, od toga je jedan Zrmi, a jednom je kanalni remen odradio svoje.

Link to comment
Share on other sites

Ovo da je osjetljiv motor i da se raspadaju vitalni dijelovi ako se vozi preko 7500okr/min vrijedi samo za F4R 830 (197Ks) ili za sve F4R motore (172, 182ks...)?

Kako to da ljudi ipak voze utrke s njima, tih 10 spomenutih koji su bili čipani, ako su motori tako osjetljivi?

Dosad sam čuo za samo tri havarije s tim motorima, od toga je jedan Zrmi, a jednom je kanalni remen odradio svoje.

Pozdrav.

Ponajvise je pogodjen motor od 197 ks mada su i ostali motori osjetljivi na dugu voznju u visokim okretaima,zbog toga nasa mapa neide nikad preko 7700 okretaja dok drugi rade i do 8200 a ne dobivaju vise snage tj.ako kod atmosferskog motora podignete max.broj okretaja podigli ste i snagu a to kod ovog motora nije bas najsretnije rjesenje.Ako se ti max.okretaji koriste povremeno i bez predugog zadrzavanja u njima bit ce ok ali ima ljudi koji stisnu i mjenjaju brzinu tek kad auto udje samo u blokadu.Nasa mapa izvlaci vise snage na nizim okretaima tako da nije potrebno da se stalno vozi u crvenom.

Pozdrav

Stipe

Link to comment
Share on other sites

da mi smo novi zastupik SM chiptuninga za Split i okolicu i uskoro pocimamo sa radom

Tko smo to "mi"? Tko stoji iza imena SM chip tuning Split?

Link to comment
Share on other sites

Samo cu reci da sam ja bio u blokadi toliko da mogu nabrojati na prste obje ruke. Da sam probao, naravno da jesam.Imao sam blokadu na 7800 ali to uopće nisam koristio. Nitko pa ni osoba u SM-u nije rekla da je to stetno i da nevalja. Jer kad sam dobio od Srdjana mapu (novu) blokadu nije dirao.Komentar je bio da je Hicova mapa katastrofa. Tako mi je Elmin prenijeo komentar. Uostalom ovdje se neradi o optuzbama firme SM da mi je sjebala motor nego o gazenju obecanja da ce mi se pomoc upravo od strane Elmina i Srdjana i da ce mi se financirat o njihovom trosku jedan dio. Tako mi je obecao Elmin koji je rekao da postoje novci upravo za ovakve stvari i da se ja nista nebrinem. Cak je i rekao da ce on o svom trosku dati novac jer me razumije. Zato sam ja rekao da su ispali neprofesionalni. I sad nemojte pricat da blokada nevalja. To je i logicno da se vozit u blokadi i to jos pomaknutoj nevalja. Neznam tko to uopce i radi. Ako mi je blokada na 7800 uz par puta isprobavanja ostrog starta unistila motor onda sva ka cast Renaulta na kanti od auta. Ali kod serijskog auta na serijskoj mapi kad se auto dobro ugrije, i ako je blokada na 7500 onda ga mozes i vozit do nje. Pitanje koliko ali ako su to oni proracunali onda to valja.

Link to comment
Share on other sites

Ja evo malo gledam diskusiju oko cipovanja i obrtaja itd itd... U cemu je razlika između 7800 O/min i 8300 O/min, i zasto je to rizicno? Druga stvar me zanima kako se auto se provjerava koliko je auto dobio KS, jel ide na neki subjektivni dojam ili je vec neki drugi metod u pitanju, npr motorna kocnica? Ja bi recimo insistirao da auto odvezem na motornu motornu kocnicu prije i poslje cipovanja, pa da vidimo realan rezultat, jel to neko do sada uradio?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

Iza imena SM chiptuning Split stoimo ja Stipe(ugovoritelj sa SM chiptuningom tj.Srdjanom) i moj priatelj Ante u cijoj cemo radioni radit.

Odgovor Zrmi RS: Razgovara sam sa Srdjanom tu gore sam sve prenija i on tvrdi da nezna za tvoj slucaj tj.da ti njega uopce nisi kontaktira a za Osjek kaze da nema Ovlastenog SM zastupnika.To o motoru u cliju RS je njegovo misljenje tj.iskustvo a naravno da se uvijek u nekom postotku desavaju sranja i na serijali.Doticnog gospodina kojeg spominjes(Elmin) nepoznajem i neznam dali je dio tima SM chiptuninga.Provjerit cu kod Srdjana pa javim.Mada jos uvjek mi nije jasno ako ti se Elmin nije javijo zasto nisi kontaktira Srdjana ili otisa kod njega u B.Gradisku.A sto se same garancije tice kod tebe je problem i ta mapa koju si imao prije(Hicova) i dali si od njih pokusao dobit garanciju.

Pozdrav

Stipe

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Da se javim opet, obzirom da sam pre 10 meseci chipovao auto kod SM:

Prosle nedelje iz radoznalosti odem na Dyno, da vidim da li je poboljsanje objektivno ili sam ipak samo ja umislio...

Dyno je izbacio 55.1kW na tocku, sto je preracunato negde oko 90ks na radilici :dobroje: Dakle, kako je SM Chiptuning i obecao za moje nejako traktorce (1.5dci 68ks).

Od tada sam presao preko 30.000km i sve ok, samo redovan servis. Auto je presao preko 125.000km tako da je sigurno usput izgubio pokojeg "konja", bez obzira na odrzavanje. Zao mi je sto ranije nisam chipovao :tup:

Bez obzira sto snaga izmerena na Dyno moze da varira od 1000 faktora, ja sam svakako zadovoljan dobijenim i na cesti. Par konja gore/dole ne menjaju stvar mnogo.

Takodje, obrtni moment nije meren jer ovaj Dyno to ne meri.

Sve u svemu, SM ne prodaje maglu, barem ne u mom slucaju :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav svima,

da li neko ima iskustvo sa chipovanjem motora 1.5dCi od 85ks?

Ja sam išao pre par dana da chipujem auto i majstor nije mogao da očita parametre sa kompijutera, od potrebnih 2Mb podataka uspeo je da skine samo 22Kb :mad:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.