Jump to content

FIA Formula One World Championship 2010/2011


ZD1400RT

Recommended Posts

evo za one koji su se bojali da fali sponzora par fotki od jučer iz valencije ... Lada&Russian money still in ...

post-8863-037543700 1296424012_thumb.jpg post-8863-087009800 1296424035_thumb.jpg

još svega 30-tak sati do početka showa i 40 dana do prve utrke :klap:

otkrivanje i predstavljanje bolida Lotus Renault GP-a pratite preko livestraminga na http://www.launch.lotusrenaultgp.com/ ... Test u Valenciji počinje u utorak i trajati će tri dana. prvi dan vozi Petrov, dok će Kubica voziti drugi i treći dan ...

btw. u paketu sa lotusom je došao i novi test vozač, 28-godišnji Fairuz Fauzy, koji je prethodnu sezonu proveo kao test vozač u Lotusu (i ove godine je test vozač Lotusa :doh: ) ... s obzirom da neće sudjelovati u testiranjima na slobodnim treninzima kao i prošle godine, vratit će se utrkama u GP2 seriji ...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ZD1400RT

    31

  • Blue_Fatal1ty

    16

  • Silvester

    15

Dobro izgleda ovako u svakidašnjim situacijama! :bigl:

Čitajući malo članke na netu spominje se kako bi ovu momčad ljudi mogli i dalje zvati Renault pošto postoji Lotus Racing pa da ne bude zabune.

GO Renault Power! :zubo::hura:

Link to comment
Share on other sites

R31:

168821.jpg

Robert Kubica, Gerard Lopez, Eric Boullier i Vitaly Petrov

Bolid fino izgleda (unatoč glupoj crvenoj boji :zubo:). Naravno nisu svi novi dijelovi na bolidu. Zanimljiv mi je airbox jer ima sa svake strane još po mali usis gdje im je prošle godine bio usis za F-duct koji je zabranjen ove godine. Da podsjetim, nema više i duplog difuzora, ali se vratio KERS i novost je pomično zadnje krilo za koje još nisam siguran kad će se pomicati. Uglavnom, trebao bi olakšavati pomicanje. Također nisam provjerio koliko i sa koliko snage će se moći KERS koristiti. Uglavnom, svi vozači su dobili po još nekiko dugmadi po volani na što su se počeli dobrano žaliti, a i stručne analize pokazuju da je to previše zbog narušavanja koncentracije vozača koji voze na samim granicama. Ako bude nekih iznenađujućih promjena u poretku, nemojte se previše čudit jer su tu i nove gume Pirelli koje su znatno drugačijih karakteristika od dosadašnjeg Bridgestonea.

168822.jpg

Team Lotus, barem izgleda malo ozbiljnije i nadam se da će se približiti Torro Roso-u i Sauberu.

168810.jpg

Sauber sa nešto više sponzora ove godine što je super vijest da momčad živi dalje:

168819.jpg

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom, svi vozači su dobili po još nekiko dugmadi po volani na što su se počeli dobrano žaliti, a i stručne analize pokazuju da je to previše zbog narušavanja koncentracije vozača koji voze na samim granicama.

zato sam ja rekao da nova pravila mogu samo na taj način pomoći povečanju atraktivnosti F1 ... puno grešaka zbog puno grešaka ...

btw. Renault ovo godine ima više trećih vozača od Ferraria :laugh: ... Ho-Pin Tung, Jan Charouz, Bruno Senna and guess who is back in Renault ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

a and guess who is back in Renault ...

slavni Grožan :laugh:

Njima je najbolje, ja bi se spasio da sam testni vozač. Pogledajte Fisichellu negdje na slikama ili kamerama u pozadini. Čovik ne skida smiješak sa lica. Ništa ne radi, ima sve na raspolaganju, sve 5 zvjezdica, pun para, najbolje žene na meniju...

Link to comment
Share on other sites

nije mi jasno da sauber ne može naći par komada sponzora kvalitetnih sponzora ... pa nisu oni baš nula u F1 ... još imaju taj predivan bijeli prostor na bolidu koji tako očito vapi za nekim sponzorom ... ili imaju nesposobno službu za marketing (ili kako se već zove) ili im pare ne trebaju :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Evo da i ja nešto napišem za renol... khm pardon lotus! :zubo:

ko prvo @zadrti: KERS je identičan onome od prije 2 god. Znači nema nikakvih promjena.

Ko drugo!

Gdje je jura!!!! tj gdje je auspuh! :zubo:

b4mgh.jpg

BTW pogledajte što je ispod kotača... :laugh:

ren-31-photo-cooper-2.jpg

I objašnjenje gdje bi se mogao nalazit auspuh.

stefangptoyotatf1108.jpg

Images of Lotus Renault GP’s R31 are all over the internet now, and people analysing the images have noticed that the exhaust exits are nowhere to be seen.

I’m hearing that the car is running an incredibly innovative exhaust system. Rather than routing the exhausts to the rear, the exhaust exits the car at the front, blowing over a front-mounted diffuser to generate additional downforce.

If this is true, it would certainly explain the disappearance of the exhaust exits from the expected locations, and would be a major innovation in F1.

new11.gif

Sorry na jako velikim slikama htio sam ih stavite da vidite detalje. ;)

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites

Baš sam čitao po netu i svi se čude gdje su ispusi! Aj nadam se da steći neku prednost i umješat se u vrh. Mogli su staviti za ukras iza cijevi na staro mjesto čisto da zbune konkurenciju. :)

Link to comment
Share on other sites

pa ako se ne varam svi sad koriste ispuhe koji puca zrak na stražnji difuzor i time pospješuje downforce ... prošle godine je to izvedeno u hodu pa je bilo problema zbog zagrijavanja svega što je bilo u blizini i na putu ispusima (najviše problema je imao RedBull koji je prvi uveo inovaciju ako se ne varam) ... ove godine su očito pridali veliku važnost tome ...

što se KERSA tiče, zar nije povećano vrijeme upotrebe KERS-a po krugu?! ili se samo pričalo o tome?!

uglavnom, ovo pokretno zadnje krilo i pravilo korištenja mi je najveća glupost koja postoji ... mislim povećati hendikep bolida ispred da bi omogučio pretjecanje ... strašno ... ako je to vrhunac F1, onda su stvarno nisko pali

EDIT: sad sam pročitao ovo ...

"I’m hearing that the car is running an incredibly innovative exhaust system. Rather than routing the exhausts to the rear, the exhaust exits the car at the front, blowing over a front-mounted diffuser to generate additional downforce. If this is true, it would certainly explain the disappearance of the exhaust exits from the expected locations, and would be a major innovation in F1."

Ukratko na Hr ... navodno Renault koristi novi inovativni sustav ispuha koji koji ispuhuje zrak naprijed preko prednjeg difozora. Ako je istina, to objašnjava nestanak ispušnih cijevi na predviđenim mjestima i bilo bi to ogromna invoacija u f1 ...

nisam baš siguran da takav ispuh može biti efikasan kao ovaj drugi, ali bit će da bi u aerodinamičkom smilu to mogao biti veliki napredak ... ili ne ... vidit ćemo uskoro :)

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

nemam baš vremena tipkati, skidati i uploadati, pa evo link na foto svi do sad a predstavljenih bolida http://www.formula1.com/gallery/launches/

Williams mi izleda neloše

Testiranja započela, možete ih pratiti live na

http://www.f1today.nl/live-update/2011/02/01/circuit-de-la-comunitat-valenciana.html

http://www.motor21.com/formula-1/sigue-directo-tests-valencia-95461/

Petrov još nema vrijeme, odradio je samo instalacijski krug ...

Link to comment
Share on other sites

Vratit V10, sipanje goriva i 12 krugova čistih kvalifikacija, pa kom opanci, kom obojci! Al jbga, ne more:)

Što se tiče novotarija, ova pomična krilca se čine vrlo kompliciranim dodatkom, al možda bude efekta, posebno kod pametnih vozača.

Riječ je o sustavu kojeg vozač pokreće da bi smanjio aerodinamički potisak i povećao brzinu na pravcima. Korištenje sustava bit će elektronički nadzirano od FIA-e tako što će na određenim dijelovima staze on jednostavno biti blokiran, a zanimljivo da se bolid koji je napadnut neće smjeti braniti istim “oružjem”. Vozač će za mogućnost korištenja biti obaviješten lampicom na upravljaču, a smatra se da će pravilno korištenje donositi i po pola sekunde po krugu. Najveća briga vozačima bit će navikavanje na brdo lampica u kokpitu. Ovo je zamjena za F-Duct kojeg je Renault doveo do perfekcije, ali je onda ukinut.

http://www.youtube.com/watch?v=XzG0I2fiaHc

KERS - poznata stvar, nisu ga sve momčadi koristile 2009., što bi moglo napraviti razliku. Brawn/Mercedes ga recimo nije imao, ali jeste onaj famozni dupli difuzor koji im je donio naslov. Nije ga koristio ni Red Bull, ali McLaren i Ferrari jesu

Svi očekuju da kvalifikacije neće biti presudne kao prošle godine, upravo zbog gore navedenih naprava s kojima će se bolji bolidi manje mučiti sa sporijima (Alonso/Petrov u Abu Dabiju)

Samo da počne, pa ćemo vidjet

Link to comment
Share on other sites

Prvi dan testiranja u Valenciji je završio ...

post-8863-050515800 1296578242_thumb.jpg

vremena i rezultati su kakvi jesu, teško da se iz njih može išta pretpostaviti, s obzirom da je većina ekipa testirala inovacije, osim McLarena koji koristi prošlogodišnji bolid ... oni svoju prezentaciju novog bolida pripremaju nakon Valencije i navodno pripremaju neko iznenadenje :nezna:

Prema prvim opservacijama prisutnih, RedBull ne obiluje golim okom vidljivim inovacijama, a bolid izgleda kao fino dorađenja verzija bolida iz 2010. to može biti iz više razloga kao npr. imali su odličan bolid koji teško da je mogao biti bolji, možda je rano za otkrivanje noviteta, a možda su u šumi ... ono na čemu su sve ekipe radile je prilagodba ispuha, čije se strujanje zraka iskorištava za povečanje fikasnosti stražnjeg difuzora, poboljšanja prednja krilca, stražnja krila prilagođena novim pravilima i sl.

dok McL ne otkrije svoj bolid, Lotus Renault GP je ekipa koja trenutno zbunjuje svojom inovacijom. Sada je već potvrđeno da se radi o ispuhu koji je usmjeren ka prednjem dijelu bolida i na taj način djeluje na prednji dio difuzor te na taj način dodatno povećava downforce bolida

post-8863-020065600 1296578477_thumb.jpg post-8863-048594500 1296578962_thumb.jpg post-8863-059259400 1296579143_thumb.jpg

S obzirom da je pravilima zabranjeno korištenje koncepta gdje zrak iz ispuha direktno "upuhuje" u difuzor, te je ostavljeno samo manje efektivna varijanta gdje ispušni plinovi idu iznad difuzora, Lotus Renault je osmislio ovo kao odgovor gdje ispušni plinovi nisu upuhani u difuzor, već normalnim strujanjem zraka dospijevaju tamo s prednje strane. to su ostvarili na način da su ispušne cijevi između šasije i hladnjaka i zakrenuli ispuh za 90 stupnjeva tako da izađe ispod usisa hladnjaka. Na taj način ispušni plinovi slijede zakrivljenje linije podnog dijela šasije i na taj način ubrzavaju protok ispod bolida što rezultira povećanjem downforcea.

post-8863-037706500 1296579548_thumb.jpg post-8863-055033100 1296580065_thumb.jpg

Problem kod ovog rješenja može biti pregrijavanje zbog visokih temperatura ispuha, što zahtjeva jako dobru izolaciju prema rezervoaru, hladnjacima i elektronici. Ostaje nam samo da vidimo da li su inženjeri Lotus Renaulta mislili na sve ... naravno nama koji još navijamo za ovaj Renault :zubo:

post-8863-000658400 1296580077_thumb.jpg post-8863-049523700 1296580088_thumb.jpg post-8863-063492300 1296580095_thumb.jpg

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Prvi dan testiranja u Valenciji je završio ...

post-8863-050515800 1296578242_thumb.jpg

vremena i rezultati su kakvi jesu, teško da se iz njih može išta pretpostaviti, s obzirom da je većina ekipa testirala inovacije, osim McLarena koji koristi prošlogodišnji bolid ... oni svoju prezentaciju novog bolida pripremaju nakon Valencije i navodno pripremaju neko iznenadenje :nezna:

Prema prvim opservacijama prisutnih, RedBull ne obiluje golim okom vidljivim inovacijama, a bolid izgleda kao fino dorađenja verzija bolida iz 2010. to može biti iz više razloga kao npr. imali su odličan bolid koji teško da je mogao biti bolji, možda je rano za otkrivanje noviteta, a možda su u šumi ... ono na čemu su sve ekipe radile je prilagodba ispuha, čije se strujanje zraka iskorištava za povečanje fikasnosti stražnjeg difuzora, poboljšanja prednja krilca, stražnja krila prilagođena novim pravilima i sl.

dok McL ne otkrije svoj bolid, Lotus Renault GP je ekipa koja trenutno zbunjuje svojom inovacijom. Sada je već potvrđeno da se radi o ispuhu koji je usmjeren ka prednjem dijelu bolida i na taj način djeluje na prednji dio difuzor te na taj način dodatno povećava downforce bolida

post-8863-020065600 1296578477_thumb.jpg post-8863-048594500 1296578962_thumb.jpg post-8863-059259400 1296579143_thumb.jpg

S obzirom da je pravilima zabranjeno korištenje koncepta gdje zrak iz ispuha direktno "upuhuje" u difuzor, te je ostavljeno samo manje efektivna varijanta gdje ispušni plinovi idu iznad difuzora, Lotus Renault je osmislio ovo kao odgovor gdje ispušni plinovi nisu upuhani u difuzor, već normalnim strujanjem zraka dospijevaju tamo s prednje strane. to su ostvarili na način da su ispušne cijevi između šasije i hladnjaka i zakrenuli ispuh za 90 stupnjeva tako da izađe ispod usisa hladnjaka. Na taj način ispušni plinovi slijede zakrivljenje linije podnog dijela šasije i na taj način ubrzavaju protok ispod bolida što rezultira povećanjem downforcea.

post-8863-037706500 1296579548_thumb.jpg post-8863-055033100 1296580065_thumb.jpg

Problem kod ovog rješenja može biti pregrijavanje zbog visokih temperatura ispuha, što zahtjeva jako dobru izolaciju prema rezervoaru, hladnjacima i elektronici. Ostaje nam samo da vidimo da li su inženjeri Lotus Renaulta mislili na sve ... naravno nama koji još navijamo za ovaj Renault :zubo:

post-8863-000658400 1296580077_thumb.jpg post-8863-049523700 1296580088_thumb.jpg post-8863-063492300 1296580095_thumb.jpg

ne navijam za renault, pa ovo malo brine:) F-duct su razvili do maximuma, znaju fore očito (na žalost:)

Link to comment
Share on other sites

ne navijam za renault, pa ovo malo brine:) F-duct su razvili do maximuma, znaju fore očito (na žalost:)

mene brine da bi Ferrari mogao tražit zabranu korištenja :mad:

već su mu svi odali priznaje da ima najljepši zvuk :klap:

http://www.youtube.com/watch?v=eK3JANN_Mfg

još jedan dobar video (0:42 bemti koliko gumbića)

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Ostaje nam samo da vidimo da li su inženjeri Lotus Renaulta mislili na sve ... naravno nama koji još navijamo za ovaj Renault

Ha ne znam za koji drugi da navijamo hehe ovo je više "renault" od Red bulla i Team Lotusa koji ako se ne varam plaćaju te motore.

Odlični video prikazi, samo mislim da su snimke u vožnji napravljene s R30 bolidom.

8523.jpg

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

samo mislim da su snimke u vožnji napravljene s R30 bolidom.

mislim da si u pravu ... nisam ni išao za tim, ponio me novi livery na bolidu :doh: ... btw. ne vidim sliku koju si postao :nezna:

p.s. probaj sažeti stvari u jedan post :hey:

Link to comment
Share on other sites

Evo moderator je ispravio, nazalost niti ja ne vidim sliku hehe nego da malo razjasnimo ovu situaciju oko tima, ako sam dobro shvatio Lopez i njegova Genii capital je sada 100 % vlasnik momcadi, Lotus je glavni sponzor, a Renault je dobavljac motora. Zanima me da li je renault dublje u timu nego sto je npr. u Red bullu, taj dio mi bas i nije jasan, kakav je tocno njihov odnos.

Link to comment
Share on other sites

Evo moderator je ispravio, nazalost niti ja ne vidim sliku hehe nego da malo razjasnimo ovu situaciju oko tima, ako sam dobro shvatio Lopez i njegova Genii capital je sada 100 % vlasnik momcadi, Lotus je glavni sponzor, a Renault je dobavljac motora. Zanima me da li je renault dublje u timu nego sto je npr. u Red bullu, taj dio mi bas i nije jasan, kakav je tocno njihov odnos.

U principu nije, Renault Sport F1 je novoosnovana tvrtka koja komercijalno nudi svoja rješenja na tržištu. Jasno, ovisno o veličini naljepnice na bolidu i interesu Renaulta dogovaraju se popusti.

Jucer je Lopez potpuno iskreno izjavio da nisu ime mijenjali iz jednog razloga, gubitka novac od televizijskih prava. Kao i da je to razlog zasto 1 Malaysia F1 Team ne zeli odustati od imena Lotus (kao desetoplasirana momcad imaju pravo na dosta milijuna, no iznosi se prema nekoj formuli racunaju i akumuliraju kroz godine i bla...).

Lopez says the issue with television rights money was why Renault decided not to try and changes its name to Lotus, despite the major sponsorship tie-up and plans by the car company to become a future shareholder in the outfit.
Link to comment
Share on other sites

vidiš vidiš ... znači ni R od renaulta, nego čista korist :) ... a hebiga ... neka, Go Lotus Renault GP, Go Kubica Go Petrov ...

nisam bash uspio pratit trenig ovaj treći dan, tako da sam se ugodno iznenadio kad sam vido da je Kubica prvi na kraju trećeg dana :klap: ... znam znam, testiranja su i to ne znači ništa, ali je obečavajuće i to je ono što me veseli

2. dan testiranja

post-8863-012432200 1296757244_thumb.jpg

3. dan testiranja

post-8863-015907700 1296757446_thumb.jpg

ForceIndia, Mclaren, Virgin i HRT voze sa prošlogodišnjim bolidima i glavni cilj im je prilagodba na gume.

Uglavnom 2. dan Kubica je imao malo problema sa bolidom, tako da nije sve odrađeno prema planu, ali je u globalu bio zaddovoljan jer su svi sustavi, koje je bio cilj testirati , bili stabilni (KERS, zadnje krilo, tempreture, i sl.) ... najviše problema imaju sa degradacijom zadnjih guma, a navodno svi imaju problema i da mogu birati svi bi nazad na bridgestone ... hebiga, ocito je čelništvu F1 cilj dobiti vise utrki poput one prošlogodišnje u australiji ako se ne varam, gdje su gume radile razliku i do 3-5 sec po krugu medu inače ujednačenim momčadima.

post-8863-063043000 1296758718_thumb.jpg post-8863-067540200 1296758935_thumb.jpg post-8863-094232500 1296758949_thumb.jpg

evo malo i drugih Renault momčadi

post-8863-061295800 1296758850_thumb.jpg post-8863-007826300 1296758869_thumb.jpg post-8863-058172000 1296758893_thumb.jpg

post-8863-042593500 1296758978_thumb.jpg post-8863-030886500 1296758987_thumb.jpg post-8863-019583100 1296758994_thumb.jpg

Koristila se i boja za utvrđivanje aerodinamike, da li je u skladu sa podacima iz tunela i sudeći prema trenutnim rezultatima da se naslutiti da je sve ok :ahaa: ... Kubica ima novi dizajn kacige, nove boje i dobro se uklapa u boje bolida :dobroje:

post-8863-057873800 1296758735_thumb.jpg post-8863-065881600 1296758755_thumb.jpg post-8863-057185600 1296758771_thumb.jpg

Najznačajnija vijest je vjerojatno da je Ferrari zadimio ... već nakon nekoliko krugova Massa je imao problema sa curenjem ulja i bio je out sve do par sati pred kraj testiranja.

post-8863-032994400 1296758798_thumb.jpg post-8863-046408200 1296758808_thumb.jpg post-8863-039455900 1296758818_thumb.jpg

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Hm, baš se Alonso jučer šepirio kako je bolid super pouzdan kako do sada nisu imali niti jedan problem. Bolje mućat!

Ipak, izgleda da su se druge momčadi malo zabrinule jer izgleda da je Ferrari najnježniji prema ovom raspadu od guma.

Renault ili Lotus. Mislim da je najbolje zanemariti razum i slušat srce. Meni govori da je ovo još Renault jer je pod Renaultovim imenom razvio bolid i nosi ime R31 po prethodniku. Je, gadi mi se sva ta spika novac i samo novac, ali ko ih je*e! Još je tu i čisti Renaultov motor, pa ako samo bio ponosan na Williams Renault onda mogu i na ove ako što god osvoje. Bilo bi fora kad bi McLaren ostao bez Mercedesa (tj. obrnuto) i da bude McLaren Renault :bigl: pa bi navijao za Hamiltona :zubo:

Jedva čekam vidjeti dvoboj Petrov - Maldonado i kad bi se još pridružio Kobayashi. Bit će dijelova po stazi!

Link to comment
Share on other sites

Evo i novog McLarena i jako je zanimljiv. Meni osobno odličan što se ideja i izgleda tiče!

Kažu da nisu sva iznenađenja još izišla na svijetlo dana.

Predstavljanje mi je bilo super, pratio sam preko njihove stranice. Počelo je sa snimanjem civila kako se voze metroom, autima... i svaki je imao dio bolida sa sobom. Mehaničari su na trg dogurali šasiju sa motorom dok su "civili" raznih godina donosili dijelove karoserije i kotače te su ga sastavili na trgu.

post-73-069887800 1296861406_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kubica doživio nesreću na rally-u i hospitaliziran :frown:

Prema izjavama očevidaca, nesreća se dogodila pri velikoj brzini i navodno je izgledalo strašno, jer se pri velikoj brzini zabio u zid. Dogodilo se to na Super 2000 car u Ronde di andora raliju. Suvozac je izašao neozlijeden, a Kubica je ostao sjediti u autu, te iako pri svijesti prebačen u bolnicu helikopterom, te se trnutno provodi pregled nad njim. prema prvim informacijama radi o višestrukim frakturama :nezna:

Renault će dati daljnje izjave kad se bude više znalo o Kubičinom stanju

http://www.autosport.com/news/report.php/id/89309

http://au.eurosport.com/formula1/kubica-involved-in-crash_sto2653452/story.shtml

nema srece na tim rallyima,

pokušavam shvatiti, ali ne uspijevam .... na rally-u 90% renaulta, a on vozi škodu :nezna:

http://www.youtube.com/user/pierluigibalestra#p/a/u/1/ZX44RVfr7Wc

valjda će biti sve ok

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

Kubica doživio nesreću na rally-u i hospitaliziran :frown:

Prema izjavama očevidaca, nesreća se dogodila pri velikoj brzini i navodno je izgledalo strašno, jer se pri velikoj brzini zabio u zid. Dogodilo se to na Super 2000 car u Ronde di andora raliju. Suvozac je izašao neozlijeden, a Kubica je ostao sjediti u autu, te iako pri svijesti prebačen u bolnicu helikopterom, te se trnutno provodi pregled nad njim. prema prvim informacijama radi o višestrukim frakturama :nezna:

Renault će dati daljnje izjave kad se bude više znalo o Kubičinom stanju

http://www.autosport.com/news/report.php/id/89309

http://au.eurosport.com/formula1/kubica-involved-in-crash_sto2653452/story.shtml

em nema srece na tim rallyima, em neznam što mu treba da vozi tu usranu Fabiu?! (bez uvrede vlasnicima) da ne moze dobiti bolju jurilicu, ne bi nista rekao!!

pokušavam shvatiti, ali ne uspijevam .... na rally-u 90% renaulta, a on vozi škodu :nezna:

http://www.youtube.com/user/pierluigibalestra#p/a/u/1/ZX44RVfr7Wc

valjda će biti sve ok

Baš sad to čuo... :(

Vozi škodu jer Renault nema ni jedan auto u S2000 klasi. (barem mislim)

EDIT:

Poljaci govore o mogućoj amputaciji ruke. :frown:

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.