Jump to content

Perači ksenon farova


petak

Recommended Posts

Pozdrav društvo!

Imam jedan problemčić s peračima farova na laguni2 ph1. Ne rade. :zubo:

Od kad sam uzeo auto jedan (desni) nije radio.

Drugi (lijevi) je radio normalno.

Da bi prije nekih cca mjesec dana prestao raditi i taj drugi.

Ja bi to volio riješiti, ali mi trebaju neke informacije prije upuštanja u posao.

Odnosno htio bih nabaviti dijelove pa da mogu to riješiti odmah, da ne skidam branik više puta

Ustvari me zanima na kojem principu ti perači rade.

Na rezervoaru postoji pumpa koja tjera tekući, oni (perači) se u tom trenutku podignu i špricaju po farovima.

Da li se perači podižu pod utjcajem tlaka u crijevima ili postoji neki motorčić koji ih podiže.

Ja bi rekao da tu tlak igra glavnu riječ, ali nisam 100% siguran

Neznam što bi mogao biti uzrok prestanka rada. :nezna:

Možda je pumpica oslabila pa ne daje dovoljno tlaka?

Možda je crijevo negdje probušeno? (Iako nigdje nije curilo ispod auta)

Ima li utjecaja količina tekućine u posudi utjecaja na rad perača?

Večeras sam utočio skoro 5 litara tekućine, a ukupni volumen je 6,3 litre.

Sutra ću probati da li je barem ovaj jedan proradio!

Ima li tkogod kakvu ideju šta bi mogao biti uzrok prestanka rada!

Ili je imao problema sa peračima na laguni!

Podjelite svoja iskustva

Hvala na čitanju

:hey:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • petak

    21

  • sLi

    15

  • usrmaatre

    14

  • mata73

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

danas sam istu stvar istrazivao za svog megana...

uglavnom, na meganeu kolko sam skuzio radi na nacin da kad oces prat sajbu, par sekundi nakon sta pocnu radit brisaci UCH daje impuls drugom releju koji pali najprije lijevi pa onda onda desno perac...imam za meganea za otklanjanje pa ako ce ti pomoc...

evo tocno kako pise...

The headlight washer pump is supplied by the UCH.

When the wiper/washer control is operated with the

main or dipped beam headlights lit, the UCH operates

two relays (1) in succession. The signal may be compared

with an alternative supply.

The headlight washer pump (bi-directional) sends the

water first to one headlight then the other (see the wiring

diagrams).

znaci provjeri releje za pocetak...

Edited by sLi
Link to comment
Share on other sites

...imam za meganea za otklanjanje pa ako ce ti pomoc...

Hvala! Di si pronašao to?

Isto bi volio čuti nekog tko je imao problem na laguni!

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

nazalost zeznuo sam se od silnog citanja...pise da se detalji pogledaju u shemi, a ne u tome za otklanjanje...al imam ti i shemu za lagunu...

koja bi to bila godina?

Link to comment
Share on other sites

koja bi to bila godina?

2001 grandtour (karavan) Ostali podaci su u potpisu :fucka:

Link to comment
Share on other sites

evo ti shema...

145 COMBINED WIPER-WASHER

260 PASSENGER COMPARTMENT FUSE BOX AND RELAY

219 HEADLIGHT WASHER PUMP

645 PASSENGER COMPARTMENT COMPUTER

853 + AFTER IGNITION/+BEFORE IGNITION RELAY

ako treba jos sta vici!

0196.pdf

Link to comment
Share on other sites

Super!

Još mi reci kako mogu viditi da li mi je relej otiša?

Link to comment
Share on other sites

pa po semi pogledas na koje pinove dobiva + i - i spojis, pa slusas da li skljoca nesto...ako da, znaci da je ok i vjerovatno ti je pumpica krepala...

ali opet jednostavnije je slusat da li pumpica radi, ako ne, onda odi provjerit relej

Link to comment
Share on other sites

pa po semi pogledas na koje pinove dobiva + i - i spojis, pa slusas da li skljoca nesto...ako da, znaci da je ok i vjerovatno ti je pumpica krepala...

ali opet jednostavnije je slusat da li pumpica radi, ako ne, onda odi provjerit relej

Ja imam problem da mi je netko otkinuo pokrov brizgalice perača svjetala i sad to užasno izgleda. Gdje bi to mogao naći? Pokrenuo sam poseban topic o tome.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam problem da mi je netko otkinuo pokrov brizgalice perača svjetala i sad to užasno izgleda. Gdje bi to mogao naći? Pokrenuo sam poseban topic o tome.

Ebay, autootpad, renault servis!

Zamjenski sumnjam da ima

Link to comment
Share on other sites

u renaultu ili na otpadu :D

dialogys kaze da se uzimaju oba poklopca u paru...kat broj je 7701206666 i moras ih bojat, za cijenu zovi prvi renault servis :)

Link to comment
Share on other sites

u renaultu ili na otpadu :D

dialogys kaze da se uzimaju oba poklopca u paru...kat broj je 7701206666 i moras ih bojat, za cijenu zovi prvi renault servis :)

Hvala ti puno!

Link to comment
Share on other sites

Sova je nešto kemijao sa svojim peračima fara na meganu, stavljao nepovratne ventile i sl. Možda ti može pomoći, rastavljao je to 5 puta

Link to comment
Share on other sites

U pravu si frenchkey... skidao sam 5 puta dok nije proradilo kako treba... u mene je to izvedeno drugačije ja mislim, ja ti imam posebnu posudu sa svojom pumpicom i dva pipka na braniku kroz koje ide tekućina pod tlakom, ali u mene se ti pipci ne izvlače iz branika,oni su uvijek vani i meni je bio problem šta mi je kroz njih izlazila tekućina uvik i kad su ugašeni pa sam stavljao ventile i sve sad radi super. Kod tebe bi se perači trebali upalit dok su ti upaljena svjelta, uključeni brisači i duže držanje ručkice za štrcanje tekućine, koliko mi je poznato postoje motorići koji izbacuju brizgaljke iz branika vani... u mene je jednostavnije to riješeno pa se nemože pokvariti samo šta se vide pipci uvik ali briga me :)

Link to comment
Share on other sites

Kod tebe bi se perači trebali upalit dok su ti upaljena svjelta, uključeni brisači i duže držanje ručkice za štrcanje tekućine, koliko mi je poznato postoje motorići koji izbacuju brizgaljke iz branika vani... u mene je jednostavnije to riješeno pa se nemože pokvariti samo šta se vide pipci uvik ali briga me :)

Jesi siguran da su motorići ti koji dižu brizgaljke?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo nastavka priče!

Promjenjena je pumpa (jer je stala crkla) ali opet perači zafrkavaju.

Ja ću probati objasniti šta se dešava, a ako nekome nije jasno probati ću pojasniti.

Znači!

Stavljena je nova pumpa.

Kad se sistem napunija vodom radija je samo desni perač (suvozačev) uredno se podiza i šprica. Lijevi se nije mica.

Kako sve skupa nije dugo radilo proba sam rukom podignuti lijevi perač i onda je proradija. Ja bi ga dignija rukom, a on bi onda šprica

Ali kad bi ga pustija da sam radi, e onda više nije tija. Podigne se do određenog nivoa i neće dalje.

Desni je normalno radija.

Malo san pošprica vodilice sa WD40 da ih razradin.

E sad ide misterija. Lijevi je proradija, a desni sad nije tija dignuti se do kraja.

Uglavnom nisan uspija ništa napraviti da mi oba dva rade. Jedan radi, a drugi ne.

Još san skužija da se perači dižu nabijanjem tlaka u cijevi, a da se špricanje odradi prilikom spuštanja perača.

Meni ovo sve smrdi na nedostatak tlaka u sistemu da se podignu oba dva perača istodobno.

Da li je problem slaba pumpa (jer je uzeta polovna)?

Da li je prekotlačni ventil zakazao? Ali ne vidim šta bi on moga zakazati-eventualno da ne drži vodu u cijevima?

Da li su brizgaljke na samim peračima zaštopane? Ali ni ovo mi nema neke logike jer bi onda mlaz bio loš-šta nije slučaj, a osim toga perač bi se morao dignuti do kraja bez obzira da li su brizgaljke zaštopane ili ne.

Da li su cijevi zaštopane?

Ima li tkogod kakvu pametnu za reći.

Zna li netko na kojem tlakum radi ovaj sistem.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Ako na kraju odlucis jedno popodne skiniti branik ponovo i baciti oko na sve to skupa...slobodno javi pa ce biti lakse sa 4 ruke nego sa 2. Nedostaju mi vec lagano torx vide, krizaste kacavide i krckanje Valeo plastika dok ih skidas hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Fala na ponudi! Pribilježiti ću te!

Najveći je problem uvatiti mirno popodne bez malih "pomoćnika", jer uz njih je sve lakše

malo ću ovih dana pratiti ponašanje.

A možda tkogod ima kakva iskustva pa ih podijeli

Link to comment
Share on other sites

Sa posebnom sam pažnjom pročitao što si napisao.

Jer su i moje počele štrajkati.Radile su OK,ali odjednom ništa.

Pričekat ću još koji dan(možda prorade) :tup: pa ću onda sve rastaviti.

Svakako će mi dobro doći sve što si napisao. :dobroje:

Da li je ista pumpa za svjetla i za brisače?

Link to comment
Share on other sites

Proučavao sam malo po UK forumu i dosta ljudi se žali na perače farova.

Uglavnom im znaju ostati vani i onda smetaju snopu svijetala.

Podmazivanje (WD40/silikonsko ulje) onih vodilica bi kratkoročno riješilo problem.

Problemi su uglanom prestajali nakon što bi uzeli nove perače zajedno sa crijevima

Dolaze u kompletu (crijeva + dva perača) i cijena im je u engleskoj nekih 120 funti.

Spominje se i neki kit za reparaturu koji košta 85funti, ali mislim da je to isto ovo gore samo šta mu je cijena malko pala

MATA73: Pumpa koja tjera vodu na farove je posebna. Smještena na polovici boce i visokotlačna je (jer mora podignuti perače)

Mislim da je tako i na Ph2 ali nisam siguran.

Pumpa za stakla je smještena na dnu boce i ima dva izlaza (za prednje i stražnje staklo)

Link to comment
Share on other sites

MATA73: Pumpa koja tjera vodu na farove je posebna. Smještena na polovici boce i visokotlačna je (jer mora podignuti perače)

Mislim da je tako i na Ph2 ali nisam siguran.

Pumpa za stakla je smještena na dnu boce i ima dva izlaza (za prednje i stražnje staklo)

Hvala na brzom odgovoru.

Pogledat ću pa kad (ako) riješim javim.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

I kod mene sličan problem. Desni perač gotovo uvijek ostane podignut. Kad ga malo dotaknem rukom uvuče se dolje i sve je OK.

Ima li uopće smisla de se ti perači uključuju kad i oni za stakla, uz uvjet da su svjetla upaljena?

Lp

Link to comment
Share on other sites

naravno ako neces prat farove neg samo stakla onda ti to za to sluzi...ugl to najcecce zna odlazit kad stavljas obicnu vodu unutra il ju mjesas sa koncentratom onim za stakla...ili cistu tekucinu ili destiliranu..ps ti peraci si vrazji ..to treba dobro ocistit...ako imas di za kupit onu tekucinu koja se stavlja za cistit peglu nju kupis i nalijes i vrucu vodu unutra....sve ce ti izbit van i ocistit ... jer sam kod frenda tako radio iso su ga zezali peraci i trebalo je samo ocistit dobro

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav!

I kod mene sličan problem. Desni perač gotovo uvijek ostane podignut. Kad ga malo dotaknem rukom uvuče se dolje i sve je OK.

Ima li uopće smisla de se ti perači uključuju kad i oni za stakla, uz uvjet da su svjetla upaljena?

Lp

Kod mene uopće ne rade perači farova i ja to ne samtram nikakvim kvarom. Prije otprilike mjesec dana skidao sam prednji branik i blatobran na svojoj laguni zbog toga što je vlasniku prije mene pukao donji držač fara i far je vibrirao u vožnji. Ja sam to uspio popraviti i tom prilikom sam testirao pumpu koja radi besprijekorno, ali se perači ne podižu. Da vam iskreno napišem nije me niti briga što ne rade, a pogotovo mi se nedaje 1200 KN za nove perače i crijeva. Ako jednom (što čisto sumnjam) budem imao vremena na bacanje skinut ću ponovo branik i pokušati to popraviti ako bude išlo, ako ne ništa.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.