Jump to content

Perači ksenon farova


petak

Recommended Posts

Hvala na brzom odgovoru. :hail:

Nadam se da ću sutra prema planu uspjeti popraviti perače.

Mislim da bilo koji auto koji ima potopljene perače u branik, mora prvo podiči iste da bi mogao špricnuti. Prije dosta godina imao sam Tempru koja je imala perače potopljene u branik. Iako je auto bio dosta star i imao 400tkm, sve je radilo. Ne znam jedino da li su se podizali uz pomoč tlaka ili je podizao nekakav motorić.

Ako se odlučiš na nekakvu kombinaciju svakako uzmi u obzir Temprin sistem. Dijelovi za Fiata nisu skupi, a ima ih svugdje.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • petak

    21

  • sLi

    15

  • usrmaatre

    14

  • mata73

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

malo cilita bi mozda pomoglo..ili neko sredstvo za otapanje kamenca...npr ocat ili koka-kola...znam da je ona najubojitija na patentima zapecenim na moru (osobno iskustvo)

Link to comment
Share on other sites

malo cilita bi mozda pomoglo..ili neko sredstvo za otapanje kamenca...npr ocat ili koka-kola...znam da je ona najubojitija na patentima zapecenim na moru (osobno iskustvo)

vjerujem da mi je pumpa crkla upravo zato što sam u posudu za pranje ulio ocat. Alkoholni ocat.

On otopi kamenac, ali ako taj kamenac neispereš u vodi onda se on negdje drugdje taloži.

Meni se konkretno taj otopljeni kamenac ponovo taložio na brizgaljkama za pranje šoferšajbe.

Dok nisam uzeo četkicu za zube (staru) nisam uspio očistiti brizgaljke.

Također mi je vrlo brzo nakon toga crkla i pumpa za pranje stakala, a i ova za pranje farova.

Tako da savjetujem DA KORISTITI OCAT za očistiti brizgaljke/pumpu/vodove, ali vrlo brzo sve skupa isprati sa vodom i eventualno se pomoći sa nekakvom četkom.

A za to sve napraviti treba sustav skinuti sa auta.

Link to comment
Share on other sites

Evo ja za sada riješio problem :klap:

Prvo sam otišao kod prijatelja da bezbolno skine branik. Trebalo mu je punih 7 min. :hail:

Već na prvi problem sam naišao čim sam došao doma. :tup:

Skoro sam popio batina od žene kad je vidjela ovakav auto jer je mislila da sam napravio s**nje :doh:

post-10375-042615400 1325767954_thumb.jp

Brzo sam došao do pumpice koja nije radila.

post-10375-026207600 1325768179_thumb.jp

Nakon skidanja provjerio sam da li ima struje i sve je bilo OK.

Slijedilo je rastavljanje motorića koje nije bilo ni malo lagano. Trebalo mi je dobrih 30min,jer sam pazio da nešto ne strgam.

Kada sam konačno rastavio imao sam što i vidjeti :mad::aua:

post-10375-003430500 1325768440_thumb.jp

post-10375-084813200 1325768489_thumb.jp

post-10375-077165700 1325768530_thumb.jp

post-10375-063081800 1325768567_thumb.jp

Trebalo mi je dobrih 1,50h da očistim motorić od ove hrdže.

Osovinica se nije mogla uopće pokrenuti. Uz pomoć škripca i papagajki uspio sam pokrenuti osovinu.

Probao sam direktno na akumulator spojiti motorić i na veliko iznenađenje radio je :yeah:

Sve sam očistio,podmazao i premazao sa pretvaračem hrdže.

Slijedilo je sklapanje i proba.

Nevjerojatno,ali sve je radilo. Čak i brizgaljke rade kao nove.

Ponovno sam otišao kod prijatelja da namontira branik, i sa popijenom pivicom i povratkom kući trebalo mi je 45min.

Svakako hvala prijatelju na pomoći !

E, sada sam ja malo razmišljao, pa sam možda i nešto smislio.

Kada sam vratio motorić, tekućina nije nigdje prodirala u njega, ali otkud tolika hrdža ? :nezna:

Mislim da je to od kondenzacije koja se dešava kada je posuda puna tekućine, a dođe do promjene temperature. Tada se kondenzira sa vanjske strane. Kako je tu dobro zaštićeno mjesto, nema strujanja zraka da se osuši i ponekad taj kondenzat bude danima. I tako malo po malo dođe do ovoga.

Jedino rješenje bi bilo izolirati motorić ili puniti razinu tekućine do visine ove pumpice koja se nalazi na sredini spremnika.

Koliko će dugo ovakav motorić funkcionirati ???

Vjerujem da ću ipak morati nabaviti drugi kroz neko vrijeme.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Ček, ček, tako ti je izgledala visokotlačna pumpa za pranje farova.

Nije čudo šta nije radila.

Ako stvarno radi i diže pritisak dovoljno da se perači podignu i operu farove onda ne vidim razloga da i nadalje radi.

NA ebayu se znaju naći po 10GBP (polovne).

U renaultu je oko 600-700 kn nova ako se dobro sječam.

A zamjensku ja nisam uspio naći.

Jesi li vodilice perača i same perače šta dirao (čistio, podmazivao)?

MOžda se ovaj vikend i ja uhvatim toga. Moglo bi se potrefiti da su svi uvjeti ispunjeni. Navijam za to! :fucka::cool:

Link to comment
Share on other sites

Radi za sada,ali mislim da je stvarno dobro nagrižena od hrđe pa je pitanje vremena kada će stati.

Iskreno kada sam vidio u kakvom je stanju prvo sam je mislio pospremiti u smeće,ali rekoh sebi ajde probaj.

Vodilice su bile suhe i u njima je bilo ostataka sasušene tekućine. Nekoliko sam ih puta izvukao rukom i to je to. Nikakvo podmazivanje ni čišćenje.Vodilice se čiste i podmazuju tekućinom za pranje.

Mislim da sam shvatio na kojem principu rade.

Pritisak pogura perač gore po vodilici.

Tada motorić stane,a perač se počne vračati. Prilikom vračanja radi na principu pumpe, kao što klinci imaju puške na vodu, ili medicinska šprica. Dok je izvučeno napuni se tekućinom, kada se vraća tekućina mora nekuda, a pošto je motorić tada fixan, nema kuda nego na brizgaljke.

Možeš probati tako da kada izvučeš crijevo sa motorića, priključi na kratko 1s komprimiran zrak, i radi ko ludo.

Možda tvoj motor ne radi dovoljan tlak, ili je crijevo negdje presavijeno. Zato probaj sa zrakom,da nađeš pravi uzrok zašto se obadvije ne izvlače.

Link to comment
Share on other sites

sLi- apsolutno si u pravu :dobroje:

Na ovome mome su znakovi Renaulta, Pežota i Citra.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Jel se na njoj možda vidi tko je proizvođač!

Link to comment
Share on other sites

Jel se na njoj možda vidi tko je proizvođač!

Zapisao sam svaki podatak koji je bio na motoriću.

Ali tek u ponedjeljak dolazim kući, pa onda mogu pogledati.

Link to comment
Share on other sites

ja nisam nikako nasao ko proizvodi...ni po citroenovom kataloskom nista...tecdoc 0 bodova, intercars 0

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Molim ako netko ima el. shemu za Lagunu II ph2. Želim staviti na poseban prekidač pranje farova, tako da ne pere svaki puta kada perem stakla.

Mislim da se relej nalazi iza prednje ladice.

Precvikao bi jednu žicu i na nju stavio prekidač, ali ne znam koju bi recnuo.

 

Hvala !

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.