Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Netvrdim..

A dodji na smriku i odvezi je. L

Pa mi onda reci kako nema utjecaja. Isto kao sto onda nema ni na kronometru i slicnim. Dosao kariolom ili nekim dobrim autom je svejedno..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

ne dolazi do izražaja Miloše, pričamo o autu o 200ks, špera, ovjes, sve što je razvijano treba pravu stazu da dođe do izražaja. Zato se i zove kartodrom. 

Probaj s 208 gti by PS, odvesti stazu gdje su zavoji koji se prolaze u 3.-4.-5. gdje pravi ovjes dolazi do izražaja. 

Link to comment
Share on other sites

Aj opet pitanje. Kako se i zasto uopce vozi krobometar

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E vidis nije...Sta moze jedan m3 na stazi u Smriki,nista...Karting staza u Smriki je napravljena za karting,kraj price...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

tocno to, to je kao da kazes da je e46/e90 m3 drek od auta jer na karting stazi ne moze namazati cs 197

Link to comment
Share on other sites

Šmrika je idealna za nekoga tko nema prevelike financije da si može priuštiti grobnik, kao i poseban set guma za grobnik. Nemojte sad uletavat s onom spikom ako nema za grobnik onda neka ni ne slaže auto.

A i lijepo je kad znaš da možeš ić na maximum bez nekih opasnih posljedica u odnosu na javnu cestu i samim time testirat auto tj napravit neki hard test ovjesa i kočnica, motora baš i ne toliko jer je sve 2. Brzina.  

Kad smo bili jedan vikend gore kao društvo vidilo se odmah u kakvom su stanju auti.

Link to comment
Share on other sites

Aj opet pitanje. Kako se i zasto uopce vozi krobometar

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

jel mi pričamo o kronometru? Pa svaki auto ima nesto svoje. Neki je bolji za kraće zavoje, neki za duže, itd. Osobno kronometar ne pratim, jer mi nije napet i nisam primjetio da je kronometar prenosi diljem svijeta kao npr. brdo, krug, wrc i f1. 

Ne umanjujem ja tu disciplinu, ali tu vise do izrazaja dolazi vozač. 

već kad se uspoređuješ s njime onda si mogao i nadodati da je 208ica bila na zimuljama koje su se pregrijale nakon 1. Kruga i škripale su mu cijeli dan na stazi, dok si ti bio na ljetnim 17icama?

interesantno. Sad bi ja kokice, a moram na sastanak. Jbm mu...

Šmrika je idealna za nekoga tko nema prevelike financije da si može priuštiti grobnik, kao i poseban set guma za grobnik. Nemojte sad uletavat s onom spikom ako nema za grobnik onda neka ni ne slaže auto.

A i lijepo je kad znaš da možeš ić na maximum bez nekih opasnih posljedica u odnosu na javnu cestu i samim time testirat auto tj napravit neki hard test ovjesa i kočnica, motora baš i ne toliko jer je sve 2. Brzina.  

Kad smo bili jedan vikend gore kao društvo vidilo se odmah u kakvom su stanju auti.

ja samo tvrdim da Šmrika nije mjerilo za takve automobile, sve ostalo podrzavam.

Link to comment
Share on other sites

On na 17 zimuljama ja na starim ljetnim na 18 koje su drzale losije neg njegove i pregrijale se nakon jednog brzog kruga..

Zanimljivo da je napravio bolje vrijeme samnom kao suvozacem u autu nego sam :) i to nakon xy krugova..

No nebitno vi sta god da vam se kaze ce te naci razlog da serete da to nije mjerilo (nemislim na tebe Optimista) nego da je bas sad za taj jedan auto bas nesto drugo zanimljivi/mjerilo..

Sve sto niste sami napravili je rekla kazala, kovavije itd da ne nabrajam dalje.. Sretno vam bilo kad se osecate ugrozeno od jedne kariole s 1.9dci motorom....

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ti usporedujes jedan dci sa 208 gti-em...Evo jos malo je Limski kanal i formula driver...Decko vozi sa 208 gti-em,prijavi se pa probaj,pa da vidis 0,03 razlike...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Miloše u nijednom dijelu mog posta nema naznaka umanjivanja tvog vozačkog znanja ili tvog auta ili tvojih tuning rješenja. 

Ja samo tvrdim da kartodrom nije staza za aute, a ti si očito dobar vozač i to je to. 

Nema loših namjera, ali usporediti tvoj auto sa 208 gti by PS na bilo kojoj ozbiljnijoj stazi/cesti/magistrali, nema smisla. :)

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Haha samo ga gurnut u snijeg, pa ko vecu rupu napravi, pobjednik! ?

Svi ovdje volimo aute i uzivamo u onome sta imamo. Po meni je najpametnije poslusati razlicita iskustva, pa na osnovu toga donjeti neki svoj zakljucak. Na forumu smo, bilo bi dosadno da svi misle isto. Moj rs je isto do sad odrzavan u ovlastenom, bit ce i dalje dok je kod mene. Al opet, dokazano je da su sa mnogih rezervnih dijelova skidane oem oznake i prodavali su se pod imenom proizvođača, po puno manjoj cijeni nego u ovlastenom. Tako da po meni nema smisla kupovati taj isti dio sa renault oznakom po puno vecoj cijeni.

Link to comment
Share on other sites

kad pricamo o karting stazama i autima...ja sam u krskome bio brzi od preludice 2,2 vti, decko svaki track day tamo, a ja prvi put sa mrtvim meganom 90ks i cestovnim gumama. i bio 1s sporiji od clia 197 sa slikovima

nema tu kruha

Link to comment
Share on other sites

Treba se skupit,druzit nac na cugi pa onda razglabat...Ja sam prvi za,ali nazalost ovdje samo negativa i Tim the tool man Taylor...

Sent from my iPad using Tapatalk

Evo ovaj rc sta sam ga prodao Marinu je prosle godine bio prvi u svoj klasi na formula driver-u...Auto serijala,samo h&r gewinde i janspeed back box sa catovima gore...

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sta da predstavljam kantu u kojoj nije kovani motor,a ulozeno toliko para[emoji23][emoji23][emoji23]...Cim sve bude gotovi sve prijavim uredno sa dokumentima i racunima[emoji3][emoji3][emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Haha samo ga gurnut u snijeg, pa ko vecu rupu napravi, pobjednik! ?

 

kako mislis vecu...u igri je samo ili širu ili dublju?

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

Uglavnom, vratimo se na temu. Nije o Meganeu, ali nema mi većeg gušta kad sjednem u svoj 197, vani hladno, krećem, kangarooing lagani i šalta se tvrdo, sve se bojiš to malo odvažnije koristiti, misliš si puklo bu nekaj. Plastike unutra škripe, na grabama gepek brava gepeka udara i auto na lošoj cesti dok se sve ne zagrije zaista djeluje kao poluproizvod. Onda kad se sve zagrije i kad se počnem penjati na npr. Sljeme shvatim zašto sam ga kupio. Način na koji taj auto perfektno šalta, kako je dobra ta getriba, kako skreće, ide u 1. brzinu pred serpentinu, kako koči i kako se premješta na kočenjima nizbrdo pred zavoje, uz sami “stres” da ako hoću ikud “ići” moram biti iznad 4500/5000rpm-a stalno i gazit ko svinju u 7250rpm ga čini zaista posebnim autom. Prije sam drugačije gledao na stvari (pogrešno), povlačio paralelu s izradom i završnom obradom, ali ako netko zna napraviti vozački auto, to je Renault sport. Ono što mi je katastrofa je sami veliki, ružni volan koji mi ubija osjećaj pod prstima, tako da će definitivno ići glava volana sa Airbag varalicom i OMP Corsica da se mogu voziti kako treba. Volani iz tog doba su im katastrofa. Žrtvovat ću tempomat, jer tako i tako nema smisla na tom autu. 

I zato su mi ti “stariji” RS-i baš posebni, vozio sam i trojku RS-a Meganea i evidentno je brži auto. Feeling? Moraš imati čelična muda da ga gaziš kao R26 npr, jer je limit daleko i osjećaj mi je dosta filtriraniji. Iz tog svega zaključujem da su stari RS modeli baš ono što ih čini posebnima u odnosu na konkurenciju. Volio bih imati jedan dobar R26, pa ako će tko od kolega prodavati, neka javi. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Evo ja sam ga kupio iskljucivo za gust i slazem ga za sebe...Dobro kazes izmami mi osmjeh na lice svaki put kad sjednem u njega i naparavim dir,bez obzira uz svo ulaganje sada i koje jos sljedi,citaj ne odrzavanje nego ulaganje za svoj gust...Ima brzis i uvijek ce ih bit,ali ono sta pruza je ???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Haha samo ga gurnut u snijeg, pa ko vecu rupu napravi, pobjednik! ?

WhatsApp_Image_2018-02-25_at_14.38.52.jpeg.6aa251bbc81d8f48df7fd3ee7f4e449f.jpeg

eto dva pala =) 

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

GTT prodaje se friško jedan žućo za 9.

Mislim da je stanje top samo ima 149tkm..

Eto info kad te vec zanima...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.