Jump to content

INFO Megane Sport


Skuja

Recommended Posts

Mozda ona red bull kombinacija boja?

b960ff719de179eb98f729f31f9af3b5.jpgc1e8a94f8b5a595f83a0d81aa314d272.jpg

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Problem je samo u crnom dijelu prednjeg branika, to je razlika koja bode u oci. Takav niti jedan nisam vidio. Trophy ima to naprijed dvobojno ali je isto crn taj dio branika.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Gledao sam i ja oglas. Pise u oglasu da ima dva volana.

KOŽNI RS VOLAN + VOLAN U ALCANTARA KOŽI

Od kuda je dosao taj megane, bio i prije u zg-u ? 

Ima jako malo km, rega istice za mj dana,veliki servis je napravljen ali ne znam da li bi dao 15 tisucica.

Link to comment
Share on other sites

Gledao 

Ima jako malo km, rega istice za mj dana,veliki servis je napravljen ali ne znam da li bi dao 15 tisucica.

10 do 12t € :) , ali svatko ima pravo traziti koliko on hoce...

Edited by Vox2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cijena im jako raste u zadnje vrijeme, a i cim se pojave u oglasniku brzo odu. I ovaj ako ista valja ce otic, mozda ne za 15, al za 14 sigurno. 

Link to comment
Share on other sites

10 do 12t € :) , ali svatko ima pravo traziti koliko on hoce...

cup, recaro , navi , 60tkm......ti to ozbiljno, na osnovu cega si dosao do te cijene- jer ti tako mislis ili..evo nadji meni jednog za 10 ja ti poklonim ove dodatne 2...dobro 12 ali kud 10.....

Link to comment
Share on other sites

cup, recaro , navi , 60tkm......ti to ozbiljno, na osnovu cega si dosao do te cijene- jer ti tako mislis ili..evo nadji meni jednog za 10 ja ti poklonim ove dodatne 2...dobro 12 ali kud 10.....

neki su takve sa tim km pred 2 godine jos kupili iz zadra/splita za te novce ;) , i jos zuta njihova ona..jbg netko ko mjenja takve aute na godisnjoj bazi i moreplovac je ili nesto ...njemu je samo da se proda malo izvoza i da ide po nesto drugo. Isto kako je i pred 3 4 godine bilo r26 zutih po 7 8 , a danas 11 traze?. Kao is 197ica kako je znalo po 5 5.5 naletiti , a danas u nikakvim stanjima 8 8.5 traze. 

jbg pratim rsove barem 5g i ako imas novce sastrane na hrpi može  ti uletjeti svasta dobro za male novce. Ja ne bih dao za takve male novce auto, al ima ljudi :) . Vecina nece ni doci do njuskala vec ce biti medu ekipom rasprodano. ?

 

Link to comment
Share on other sites

@Vox2 

Mislim da ipak malo pretjeruješ, jer su prije 2-3 godine te 197-ice za 5500-6000€ bile spajane iz dva, s prolupanim motorima, devastirane i kemijane. 

Također, Megani 225-ice su onda išle po 8k, a kamoli R26-ice. Ispod 11-12 nisi mogao kupiti dobar auto. Zadarski od veterinara je imao na kraju preko 300tkm, iako solidan, izdvojen je slučaj i nije ni čudo da je bio za 7k. Kao i F1 u Brodu za 6700, ali 285tkm.

Onaj r26 iz Gospića je bio top i imao je par t € dijelova, pa ne čudi da je uz sve na svom mjestu bio 11t€, ko želi po meni super cijena i prodan je. 

Također, to što se “onaj novinarski” RS250, a ekipa koja prati scenu zna o kojem se radi je išao za ispod 12k, je drugi par rukava i taj slučaj nije obrazac za druge slučajeve. 

Danas je gotovo nemoguće naći 197, 225, pa polako i 250 sa npr. 50-60tkm, ako ih i nađeš, iz mog nedavnog iskustva dosta auta s tim kilometrima su imali velike karambole i dugo se slagali i stajali, pa nemaju neke kilometre, ili su od pomoraca, koji vjeruj mi su čudne biljke nekad i u većini ljudi znaju što imaju i to cijene poštene pare, ili su stvarno dobri, a to ces i platiti. 

Općenito takvih automobila ima sve manje, trenutno ima dosta 197-ica u oglasu, ali iz moje zadnje potrage sam došao do zaključka da 197 sa urednom servisnom poviješću i do 100tkm, da ima keyless, xenon i ono što po meni on mora imati neće koštati 5500 ni 6500. Ako Golfovi V Gti sa 200tkm i iz 2005-e idu po 8k € i prodaju se ako su dobri, naravno da ce dobra 197-ica mlađa 3-4 godine sa duplo manje km također 8k. Uvoz takvih automobila je neisplativ, tržište rabljenih izlazi iz krize, a takvih automobila je sve manje, tako da je normalno da su trenutno cijene kakve jesu. 

Da ne govorim da su npr. 197/200 zadnji s atmo motorima i šaltungom i čak u njemačkoj jako dobro drže cijene s tendencijom rasta i definitivno ce za par godina biti “moderni” 169/172/182 koji su krenuli s cijenama vani prema gore. 

Meganea 3 rs nema puno kod nas i to je auto koji kada izadje u oglasu, ako ga zelis, ides ga gledati i ako ti pase dogovarati cijenu, a ako je auto kao ovaj gore s malo km i super opremom, nece nikad biti te novce koje ti spominješ... 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Boze ko da citam o kakvoj alpini limitiranog broja a ne oobicnom RSu bilo megane ili clio.. Necije zelje za cijenom koje se opravdaju poslije s time da se i proda... Jbt megane RS trophy S je bio 28000€. Neki su polovnog od 5 godina prodali za 23000€ ajd sad reci da je to normalno...

I kupovina auta s malo km i to da to vise vrijedi mise iskreno gadi.. R26od veterinara je bio s oroginal kvacilom na tom kilometrazom.. Pa prije bi to kupio nego neki od 60oookm a da mu je kvacilo pri kraju.. I opcenito auto ispod 10oookm godisnje kupovat mi je glupost. Sem ako se radi o nekom muzejskom primjerku.. Auto koji njje vozen redovno je sigurno vozen samo iz gusta. Znaci da su onda ti km verovatno pungas ubijanje da te boli dupe za auto.. A onaj kome je to jedini auto ga pazi jer mora i sutra s njime na posao..

Sta se tice toga da su pre 2 godine bili 6ooo a danas su 8ooo mogu za 3 potvrsiti da su kupljeni za manje od 4500€ s kojekakvim manama. A danas se prodaju za 8-9000€ i sad su to super primjerci s malo km a tad su bile karoce koje nista ne vrijede i sastavljane su od 2 auta.. Blago nama takvog razmisljanja...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je najveca razlika u tome sto se trziste oporavilo i dobar rs je trazena roba, a prije par god je rijetko tko htio kupiti auto koji trosi preko 10l benge, pogotovo u ono vrijeme divljanja cijena i recesije. Pa je bilo i po 5,6 250ki na njuskalu. Zakon ponude i potražnje. Tko ga je tad htio prodat, islo se i debelo ispod cijene. Realno i ja sam za svog dao dosta love (po nekim tu standardima), al bio sam svjestan da ako zelim dobar primjerak, onda cu ga i platiti.

Link to comment
Share on other sites

Da. Al navodim ti primjer da su identicni auti prodani kao losi a danas se iste cijeni kao da su dobri primjerci jer imaju malo km... Od rasutih masina, losih mjenjaca itd.. A danas su to ocuvani... A ocuvano i dovedeno ured nije isti...

To isto kao megane R26 sto je imao bivsi vlasnik tvog rs250. Znaci auto kroviran rastucen itd. On je to popravio (ne zamjenio) i prodao dalje. I sad je to uredan primjerak ljepe snage a ne auto koji je sastavljen od svega i sveceg. Bio ravnan i varen pun ku**c. I on sad vrijedi 12ooo dok npr veterinarov otisao za 6500€ jer je imao puno km...

Za clio 197 znam i da je bio stucen samo tako a i masina rasuta. Sastavljeni da se vozi. Sadasnji vlasnik ne napinje i on je sad 8000€ ...

Znaci cijena ne ooravdava ovo sto je GTT pisao da su to dobro ocuvabi primjerci s malo km...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da. Al navodim ti primjer da su identicni auti prodani kao losi a danas se iste cijeni kao da su dobri primjerci jer imaju malo km... Od rasutih masina, losih mjenjaca itd.. A danas su to ocuvani... A ocuvano i dovedeno ured nije isti...

 

 

Tu se slazem s tobom, to je druga stvar.

Link to comment
Share on other sites

Miloše, ja sam povukao paralelu da ako auto ima sve kako treba (povijest) i opremu i normalne kilometre - on košta. Također, očito nisi razumio moj dio o RS-ima s malo km, jer u tom pogledu imamo isto viđenje. Ja sam prvi rekao da ima primjeraka koji su totalirani i granatirani motori, pa imaju malo km. I tebi se kao gadi kupnja auta s malo km. Ne znam o čemu to pričaš, ali radije kupim bilo koji RS star 10 godina sa provjerenih 100 nego sa 200tkm ako stanje odgovara kilometrima. I promijenio sam u zadnjih 5 godina podosta RS komada i znam o čemu pričam. 

Cijela poanta mog posta je da ako RS (bilo koji) valja neće biti 2-3-4t € ispod tražene cijene, a oni koji misle da je to tako, samo naprijed s kupovinom. Dobar auto košta i tko misli da će kupiti dobar 197 za 5, dobar 250 za 10 i R26 za 7, živi u zabludi.

To što neki u oglasu traže velike novce, a kante su, ti fino budi uzoran član foruma i reci nam koji valja, a koji ne valja i zašto.

Svaka roba ima svog kupca i vrijedi koliko je kupac voljan platiti. Ja sam imao budget od 12 t€ za weekend auto i gledao sam aute za 7, 8 i 5,5 i kupio sam najskupljeg na kraju, jer vrijedi i jer mi se svidio. Ali nije svaki RS isti i isto održavan i sastavljen. Probao sam ih 7 komada prije kupovine svog i svaki je drugačiji na neki svoj način. Onaj koji mi se svidio, sam kupio. To kaj bi ekipa koja ima budget od 3000€ kupovala aute od 200ks koji trose 12-14 litara je problem samog mentaliteta. 

Ii od veterinarovog je boljih za soma i pol eura u tom trenu bilo jos 3 komada. 

To kaj bi si ga ti kupio npr i imao 5-6-7 godina i km ti nisu bitni, neki od nas kupe, gustaju par mjeseci i idu dalje, pa treba razmisljati i o daljnjoj prodaji. Dovoljan je samo info da je veterinar prodavao svoj mint auto kao sto je HR sastavljala vladu 2017-e, a auto mu je gledalo barem mojih troje prijatelja i jos nekolicina ljudi. Ono sto je tebi prednost (prvi kuplung i puno km za nisku cijenu), nekom drugom nije. 

Ja da kupujem R26 bio bi onaj iz Gospića ili nijedan. Al svatko ima svoje, a price na kraju dana kroje financije. 

Ne vidim kako jedan 197 koji ima Recaro CS, paket vidljivosti i udobnosti, nekroviran, sa urednom servisnom poviješću, ovjesom od 1000 i nesto eura, RS aero paketom i ostalom gadgetima može koštati 4-5t €, kad samo prednja dva sica vrijede 1500€. 

 

Link to comment
Share on other sites

A taj iz Gospica je u kategoriji kupi malo se provozaj i prodaj dalje,a u oglasu drugi vlasnik jos od vremena dok je auto bio u Zadru...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A taj iz Gospica je u kategoriji kupi malo se provozaj i prodaj dalje,a u oglasu drugi vlasnik jos od vremena dok je auto bio u Zadru...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

i opet to ne znaci da je auto loš i da ne vrijedi!

ja znam za 197-ice, r26-ice, golfove R32 koji su imali po 6-7 vlasnika, svi vlasnici su bili pacijenti koji su se izgustali i dalje. Ne znaci da auto ne valja! Ima ih koji su mijenjali vlasnike jer ne valjaju, ali i onih koji su super. Jednostavno to nisu auti 1.5dCi za obitelj, vec to kupuje skroz druga klijentela i opcenito brze mijenjaju vlasnike. 

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Apsolutno sve stoji,a ja sam primjer da sam dao prije god dana za r26 10 tis€ i u tih godinu dana sta je kod mene ulozio jos 6000€

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Novo je novo...Ovo mi je auto za gust i nije mi zao ni jedne kune koju sam ulozio u njega...Dobro i jeftino neide u isti kos...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Novo je novo...Ovo mi je auto za gust i nije mi zao ni jedne kune koju sam ulozio u njega...Dobro i jeftino neide u isti kos...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

+ ziljon

Link to comment
Share on other sites

I za kraj da završim, s obzirom da zivimo u HR i izbor takvih rabljenih vozila je izuzetno ograničen, nazalost nema puno izbora. A cijene su kakve jesu. Tako da kad vidiš da je ovo Hrvatistan za takve aute, onda je to kao da kupuješ Alpine u Njemačkoj ili Francuskoj. 

I ne, Megane 3 rs cup+recaro+60tkm ne ide za 10t€, a ni za 12 bome. Samo sam to zelio reci.

I nisam povlacio teoriju o modelima iz oglasa koji su prodavani za 5, sklepani pa su sad 7,5 ili 8. Već sam povukao teoriju da dobar auto košta i da ga valja platiti u startu više. Ako znas prepoznati dobar auto i naravno ako je dobar. Svakome je pojam “dobroga” različit, kao što smo i mi ljudi različiti. 

Nitko ne dize cijenu nicemu, trziste i oglasnici jasno dirigiraju cijenu i onaj tko kupuje takav auto ce platiti onoliko novaca koliko ga zeli i misli da mu vrijedi. Ako je jedan 5 i ima mrtve kocnice komplet, ubijen ovjes(kugle gore dolje, nosace amortizera, mrtav kuplung, 200tkm i izgreban, uz to nema nikakvu opremu) osobno ga ne bih ni za 2000€. 

 

Link to comment
Share on other sites

Istina,odrzavaj sta mozes ali posteno...Nazalost kod nas se sve to vozi,a za burek se nema cast izuzecima

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i opet to ne znaci da je auto loš i da ne vrijedi!

ja znam za 197-ice, r26-ice, golfove R32 koji su imali po 6-7 vlasnika, svi vlasnici su bili pacijenti koji su se izgustali i dalje. Ne znaci da auto ne valja! Ima ih koji su mijenjali vlasnike jer ne valjaju, ali i onih koji su super. Jednostavno to nisu auti 1.5dCi za obitelj, vec to kupuje skroz druga klijentela i opcenito brze mijenjaju vlasnike. 

primjer moj sivi 197 sad ima 6 ili 7 vlasnika ne mogu popratiti vise...ja sam mu bio cini mi se 3 ili 4...a auto je ful odrzavan , idalje je kao iz salona. I svaki od vlasnika ga je prije vozio i odrzavao i tako ovi svi sljedeci jer sam u kontaktu bio s nekima poslije.Ja sam auto uzeo sa 60.sad ima 90 kolko znam po info. Znači u 30tkm 3  vlasnika...nije da nesto ne valja, nego su ga uzeli sezonu malo vozili , servisirali kako je trebalo i dalje. A vecinu koji su 1 ili 2 vlasnici trenutno na njuskalu po km i stanju mu nisu ni blizu. Tako da nije sve ni u kilometrima niti vlasnicima. I uvjek se proda auto ako je dobra povijest iza njega, i ne mora ici ispod cijene .Prije sam prodao toga sivoga sa vise vlasnika,nego drugog crvenog 197 gdje sam bio drugi vlasnik i auto je takoder imao dobru povijest i prosao sa 70tkm od mene . I hrpu opreme i dodataka kao sivi. Nema pravila tko trazi rs i ima budet taj ce ga kad tada si uzeti :).

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam pricao sa tipom, kupio je 197 '05god. od prvog vlasnika sa +/- 105tkm na kojem NIKADA nije napravljen veliki servis.

Tako da ni ti auti od prvih vlasnika sa malo km ne moraju bit pravi ulov

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.