Jump to content

Lampica airbaga


Vladek

Recommended Posts

E sad nisam 100% siguran...To je bilo kad je lik donio neku svoju dijagnostiku i onako smo kurioziteta radi priključili na obd. Drivers airbag je pisalo, ali i pirotehnički zatezač pojasa isto. Za ovo drugo znam sigurno jer sam mijenjao sic, a na istom je bio ispaljen pa sam onda vratio svoj. Greška je ostala u memoriji. To je on sve pobrisao, međutim isti dan se lampica opet upalila...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    26

  • DraganST

    16

  • MilosB

    16

  • dajmirenault

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dođi kod mene da riješimo misterij, odnosno dođi kod prijatelja SOVE pa ćemo imati "dijagnostika party". Ja donosim CLIP!

Link to comment
Share on other sites

Kad vam odgovara, trenutno sam nezaposlen, vremena napretek :bigl:

Link to comment
Share on other sites

da oživim malo staru temu:

 

bio prije dva dana na dijagnostici pošto mi je počela svijetliti lampica SERV i lampica AIRBAG-a. Kompjutor izbacuje grešku zavojnice volana. OK. Jel itko od forumaša to rastavljal i pokušaval popraviti il se striktno mijenja?

 

Ova gore priča od 1200kn je horor. Za kolko se to da promijeniti il kaj da sad radim s tim?

 

Gdi se to točno nalazi da ja to probam rastaviti i vidjeti u čemu je stvar? jel je itko to radil pa da ima kakvu fotku il nekaj? mislim, znam da je negdi kod volana :))

 

bilo kakve informacije dobro došle!

 

kolega prodaje zavojnicu za clio... možda paše...

Link to comment
Share on other sites

 

ma ne svijetli mi stalno, prestane kad smotam volan do kraja i vratim. Čak sam i skinuo zračni jastuk, i vijak s volana ali ga nisam mogao (volan) skinuti s osovine pa sam odustao. Ne znam postoji li još kakav spoj ili sa zavojnice žice idu direkt u cetralu airbaga?

 

Sa zavojnice žice neidu direktno u centralu. Odma ispod zavojnice sa stopicama je spojeno na "Cruise control/airbag switch" pa sa njega ide direktno u centralu.

Pogledaj link u prethodnom postu. Na donjoj slici ti se lipo vidi. Gornji dupli konektor ide u airbag pa preko zavojnice (koja u biti nije ništa drugo nego produžni kabel između airbaga i switcha) sa dvi stopice se ubada u taj switch. Slika je za Clio, ali je skroz identično i kod tebe.

Pošto si već skida zračni jastuk znaš proceduru. Skini ga opet, makni obloge oko volana i vidit ćeš te stopce.

Otkači sve i onda omski ispitaj zavojnicu. Moguće da ti je ona OK, a da zezaju ove dvi stopce (možda je koja ispala ili joj je kontakt loš).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Prestane mu svijetliti kad nategne traku kojom prolaze vodiči, odnosno traka se ispravi i vodiči koji su u prekidu se spoje (Ovo je moja teorija, što je slučaj ne znam. Potrebno je rastaviti).

Link to comment
Share on other sites

Mojoj curi je na coupeu svjetlila lampica. probao sam sve, konektore spricati, skidati kleme, nije pomoglo. Na dijagnostici se pokazalo da problem stvara senzor u boku automobila, koji aktivira jastuke u slucaju sudara. Bocne jastuke auto uopce nema, tako da smo samo iskljucili senzor, ionako kakva svrha prednjih jastuka ako netko udari auto u straznji bocni dio.

Link to comment
Share on other sites

Svašta, jesi ti siguran da nema bočne zračne jer te senzore nisu bezveze stavili? Inače ti bočni senzori rade u sinkronizaciji sa kompjutorom zračnih jastuka u kojem ima osim elektronike i G senzor pa mjeri pomak cijele karoserije. Zato ga većinom i stavljaju u pod kod ručne.

 

Inače i mene to čeka sa zračnim jastucima kod frendice na Meganu II, samo čekam da mi CLIP stigne, tako da  usrmaatre pripremi se na malo dosađivanja od mene :farmer:

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

 Možeš li mi zaokružiti tu stopicu na slici, ne snalazim se baš? Kod mene je nekakva narančasta stopica na airbagu

 

post-138-0-20813800-1373387378_thumb.jpg post-138-0-30178200-1373387380_thumb.jpg

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Siguran da nema, rekao mi serviser da nebi iskljucio taj senzor da auto ima bocne jastuke.

Link to comment
Share on other sites

Svašta, jesi ti siguran da nema bočne zračne jer te senzore nisu bezveze stavili? Inače ti bočni senzori rade u sinkronizaciji sa kompjutorom zračnih jastuka u kojem ima osim elektronike i G senzor pa mjeri pomak cijele karoserije. Zato ga većinom i stavljaju u pod kod ručne.

 

Inače i mene to čeka sa zračnim jastucima kod frendice na Meganu II, samo čekam da mi CLIP stigne, tako da  usrmaatre pripremi se na malo dosađivanja od mene :farmer:

Nema problema iako ga u zadnje vrijeme i ne koristim. Naime, moja laguna radi bez greške. :D U pravu si, lateralni senzor je uvijek smješten pokraj ručne kočnice na podu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sa zavojnice žice neidu direktno u centralu. Odma ispod zavojnice sa stopicama je spojeno na "Cruise control/airbag switch" pa sa njega ide direktno u centralu.

Pogledaj link u prethodnom postu. Na donjoj slici ti se lipo vidi. Gornji dupli konektor ide u airbag pa preko zavojnice (koja u biti nije ništa drugo nego produžni kabel između airbaga i switcha) sa dvi stopice se ubada u taj switch. Slika je za Clio, ali je skroz identično i kod tebe.

Pošto si već skida zračni jastuk znaš proceduru. Skini ga opet, makni obloge oko volana i vidit ćeš te stopce.

Otkači sve i onda omski ispitaj zavojnicu. Moguće da ti je ona OK, a da zezaju ove dvi stopce (možda je koja ispala ili joj je kontakt loš).

 

A koja je svrha te zavojnice?

Ja sam mislio da je to samo kontakt između airbaga i kompa koji pali airbag (pošto se volan vrti nekoliko krugova)

Ali sad vidim da toga ima malo više??? To je baš zavojnica

(http://www.forum.hr/showpost.php?p=40413924&postcount=19)

Link to comment
Share on other sites

A koja je svrha te zavojnice?

 

Zavojnica je samo produžni kabel,kako je Dragan lijepo definirao,između uređaja na volanu (zračni jastuk;tipkala za radio,trubu,tempomat) i ostatka auta.

Link to comment
Share on other sites

Zavojnica je samo produžni kabel,kako je Dragan lijepo definirao,između uređaja na volanu (zračni jastuk;tipkala za radio,trubu,tempomat) i ostatka auta.

vidim, ali čemu toliko duga, to mora imati neku svrhu.

Osim cijene, naravno :)

Link to comment
Share on other sites

Duga je zato da bi se mogla namotati 2.5 okretaja u jednom i u drugom smjeru.

Link to comment
Share on other sites

Duga je zato da ti omogući da možeš smotat volan skroz u jednu stranu i skroz u drugu (nekoliko krugova) a da električna veza sa zračnim jastukom, tempomatom, sirenom ostane neprekinuta. Kad motaš volan u jednu stranu ona se unutar svog kućišta namotava, a kad motaš u drugu stranu ona se razmotava.

Evo pogledaj ovaj video pa će ti sve biti jasnije.

Link to comment
Share on other sites

@frenchkey

Kod tebe je ipak drugačije nego kod mog Clia. Ovo na slikama je od Megana Mk1 96-99, pa mislim da je takva kod tebe.

post-14075-0-35885200-1373444762_thumb.jpost-14075-0-39011100-1373444753_thumb.j

Na desnoj slici vidiš donju stranu di se uštekava konektor sa kabelima iz centrale. Taj konektor provjeri (trebalo bi da ga možeš vidit kad makneš plastične obloge oko volana). Kad odspojiš taj konektor i gornji narančasti onda možeš ispitati i zavojnicu.

Link to comment
Share on other sites

koje vrijednosti bi trebalo dobit na multimjeru i između kojih žica? Ipak sam ja ekonomist, he-he

Link to comment
Share on other sites

Iz mog dosadašnjeg iskustva (na mojoj laguni) taj konektor ne zafrkava, najčešće traka stvara probleme. Možeš još pregledati i konektor koji ide na zračni jastuk.

Link to comment
Share on other sites

 

koje vrijednosti bi trebalo dobit na multimjeru i između kojih žica? Ipak sam ja ekonomist, he-he

 

To je samo žica, otpor je zanemariv. Ti ćeš očitati 0 Ohma ako je žica dobra ili beskonačan otpor ako je prekinuta.

Na narančasti konektor idu dvi žice. Tu im je početak, a kraj s donje strane na pinovima. Mjeriš između tog početka i kraja da utvrdiš da žica u zavojnici nije prekinuta.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Aha, znači jednu pipalicu na jednu stranu drugu na onu narančastu i gledam jeli nula  (sve OK) ili je beskonačno (znači prekid)

Link to comment
Share on other sites

a meni kvrcka kada okrećem volan... predpostavljam da je onda neka plastika pukla...

 

ako se ne varam unutra ima 3 prstena... da li se može samo taj jedan prsten mjenjati ili sve komplet.... nisam bio baš uspješan u potrazi za rabljenim ai nemam neko povjerenje u to

Edited by cicovspu
Link to comment
Share on other sites

 

Aha, znači jednu pipalicu na jednu stranu drugu na onu narančastu i gledam jeli nula  (sve OK) ili je beskonačno (znači prekid)

Da, a možeš i sa jednim mjerenjem od kolpa provjeriti obe žice. Doli pinove kratko spoji sa komadom žice i onda obje pipalice staviš na narančasti konektor. 

Link to comment
Share on other sites

jos je jednostavnije provjerit ako imas zujalicu na instrumentu

 

 


 

Link to comment
Share on other sites

 

Da, a možeš i sa jednim mjerenjem od kolpa provjeriti obe žice. Doli pinove kratko spoji sa komadom žice i onda obje pipalice staviš na narančasti konektor. 

dobra ideja, zujalicu nažalost nemam, a razmišljam o kupnji novog multimjera koji bi imao i mjerenje temperature, luxa i decibela, nešto ovakvo:

http://www.ebay.co.uk/itm/New-VC97-3999-Auto-range-digital-LCD-multimeter-DMM-AC-DC-R-C-F-Temp-with-bag-/290940150614?pt=UK_BOI_Electrical_Test_Measurement_Equipment_ET&hash=item43bd626356

 

ili pak ovako:

http://www.ebay.co.uk/itm/5-in-1-Digital-Multimeter-with-LUX-Light-Meter-dB-Sound-Tester-C-RH-AC-DC-/231009417053?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35c93bf75d

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.