Jump to content

Lampica airbaga


Vladek

Recommended Posts

Daj mi reci kako da dođem do tih kablova? Oni su negdje ispod sica kolko sam shvatio..Jel postoje još neki kablovi tamo il su to samo ti za airbag?

Ako lampica svjetli i truba radi znači da nebi trebalo bit do zavojnice??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    26

  • DraganST

    16

  • MilosB

    16

  • dajmirenault

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Moral bum se preko vikenda pozabavit malo s tim kablovima ispod sica.. Kakvi su sve kablovi tamo? Da ne raskopam nekog krivog.. :-)

Čujem da je zavojnica ta skupa za mijenjat tak da se nadam da su kablovi..

Link to comment
Share on other sites

obično ode na modelima s 3 vrata na suvozačkom sicu koji se stalno preklapa za ulaz i izlaz pozadi

Link to comment
Share on other sites

A ja imam s 5 vrata. A kak dodem do toga ispod sica? Jel moram sic vadit? Ovak mi se čini nemoguće popravit to na slijepo..

Link to comment
Share on other sites

Ako imaš ručnu svjetiljku i glavu manju od košarkaške lopte sagni se i pogledaj

Tapatalk & SwiftKey bez naočala

Link to comment
Share on other sites

Nažalost imam popriličnu glavurdu al bum je nekak zgural dole..Hvala na pomoći!

Link to comment
Share on other sites

Ako može moja stat pod sic može i tvoja :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

da ne otvaram novu temu tu bi postavio pitanje. mene isto pocela zezat ta lampica za airbag, moja majka zna rijetko auto vozit i postavlja si visinu sjedala. Kad podigne skroz visoko sjedalo lampica se upali, a dok se spusti prestane. A zadnje vrijeme konstantno svjetli kad se auto upali, tj lampica se takoder upali ali nakon cirka desetak sekundi. Ispod sjedala di su konektori je sve uredu, takoder su i osiguraci uredu.

Edited by phenom
Link to comment
Share on other sites

zeza te konektor pod vozacevim sjedalom,kupi stopice,spoji direktno i izoliraj izolir trakom i nece svijetliti vise.

 

 

e sad ja imam jedno zanimljivo pitanje,koje vjerojatno nitko nece znati rijesiti...

 

ovako:konektori ispravni,zavojnica ispravna,auto nikad u sudaru bio,svjetli airbag i serv.

 

gore su sicevi od sporta sa bocnim airbagovima i kilometar sat od sporta.

na kilometar satu od sporta svjetle lampice,kad vratim original sat,lampice ne svjetle.

i ne nije nis brikano po original satu,jel kad sa starim satom odpojim konektor ispod sica upali se lampica.

 

bio sam kod decka kaj ima komp za airbag i nemoze se spojiti uopce u moj komp dok je gore od sporta sat.

 

kako objasniti ovu situaciju i sto bi me moglo prčit???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ispod sjedala imam 2 konektora, cini mi se jedan plavi i jedan bijeli. na oba konektora slozim stopice musko - zensku?

Link to comment
Share on other sites

Netrebaš na oba nego samo na plavi. Tebi se pali lampica airbaga, a na taj plavi konektor je spojen natezač pojasa vozača.

 

Na bijeli konektor je spojen kontakt od kopče pojasa. Ta lampica ti normalno radi pa nema potrebe da diraš taj bijeli konektor.

Link to comment
Share on other sites

e sad ja imam jedno zanimljivo pitanje,koje vjerojatno nitko nece znati rijesiti...

 

ovako:konektori ispravni,zavojnica ispravna,auto nikad u sudaru bio,svjetli airbag i serv.

 

gore su sicevi od sporta sa bocnim airbagovima i kilometar sat od sporta.

na kilometar satu od sporta svjetle lampice,kad vratim original sat,lampice ne svjetle.

i ne nije nis brikano po original satu,jel kad sa starim satom odpojim konektor ispod sica upali se lampica.

 

bio sam kod decka kaj ima komp za airbag i nemoze se spojiti uopce u moj komp dok je gore od sporta sat.

 

kako objasniti ovu situaciju i sto bi me moglo prčit???

 

Zašto si tako pesimističan? 

Evo ja ti mogu reći u čemu je problem. Sliku stare table si stavio u topicu o putnom računalu, a umjesto nje si ugradio tablu od Clia sport. Pretpostavljam da je to tabla od Clia sport 2 faze 2.

E tu je zajeb. Tabla Clia 2 faze 2 je sa UCH kompom, ECU kompom, Airbag kompom i dijagnostičkom utičnicom povezana preko Can-basa. Tvoja stara originalna tabla je povezana sa centralom airbaga sa jednom jedinom žicom koja pali lampicu. Kako nisi dirao đekove nego ih samo uštekao u novu tablu, na pin gdje ti je prije dolazila žica za palit lampicu airbaga sada nova tabla očekuje Can H signal iz airbag centrale, a na pinu do njega (ti tu trenutno nemaš nikakvu žicu) nova tabla očekuje Can L signal iz airbag centrale.  

Rezultat je da ti gori lampica airbaga i serv, a taj tvoj frend se nije mogao spojit na komp airbega jer je sada kompletna serijska komunikacija zblešena. Vrlo vjerojatno se sada nemožeš spojiti niti preko Clipa na ECU i UCH.

 

Usput ti nerade još neke stvari, a ti i neznaš. Recimo, sigurno ti neradi lampica visoke temperature rashladne vode, jer je stara žica na krivome mjestu ubodena na novu tablu.

 

Meni je fascinantna jedna druga stvar. Tvoja Thalia je proizvedena 2003., a takvu tablu je Renault izbacio iz ugradnje u 43. tjednu 1999. Evo kako izgleda moja tabla koja je ugrađena u Clio 2 faza 1 u 03.2000. godine u Sloveniji (3 godine prije nego li je prozvedena tvoja Thalia):

post-14075-0-97729600-1414756923_thumb.j

S obzirom da se Thalia proizvodila u Turskoj i namjenjena je za istočnoeuropsko tržište, očito su sve takve preostale table proslijedili u Tursku, jer su išli logikom, šteta baciti, pošalji u Tursku, to je ionako za "one tamo".

 

Odgovor na tvoje zadnje pitanje je da te prči to šta si jabuku zamjenio sa kruškom.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tabla je od phase 1 isto...

A sto se tice starijih dijelova koje su ugradivali,nista cudno,na karteru je utisnuta 98 godina.

Postoji li nacin da airbag ne svijetli?

Al budem se pivi naplacal ako se jednom sretnemo :)

post-12612-0-03288000-1414869824_thumb.p

Evo slika broja od sportove table.

Sa ecu sam greske ocitavao normalno preko one pizdarije kaj se usteka u obd i ocitava blututom preko moba.

Neznam ima li razlike da sam clipom ocitavao?

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Znači ova tabla od sporta sa kompom je faza 1. Onda je očito stara originalna tabla spajana kao na fazi 2, jer table između faze 1 i faze 2 nisu međusobno kompatibilne.

 

Nema druge, za to riješiti treba pogledati konektore iza table. Trebao bi vidjeti i snimiti koje sve žice (pinove) imaš ubodene (zauzete) na sivom i crvenom konektoru. 

 

Kod faze 1 lampica airbaga je ubodena u sivi konektor u pin br. 10 (kod faze 2 ovaj pin je prazan).

Kod faze 2 lampica airbaga nema direktnu žičanu vezu nego info ide preko serijske komunikacije koja ubodena u crveni konektor u pinove br. 10 i 11 (kod faze 1 ovi pinovi su prazni).

 

Ako se pokaže da je sve ovako kako sam napisao morat ćeš tražiti tablu sa kompom od faze 2 i onda ti neće svijetliti nikakava lampica.

Link to comment
Share on other sites

Znaci ako je ovako nemoguce je sloziti da ne svijetli...?

Na crvenom konektoru su ustekani pin 6 i zadnja 2 ili 3 pina,ostalo se ne sjecam napamet...

Link to comment
Share on other sites

Da bi znali jeli moguće složit ili ne treba točno znat koje sve pinove imaš i na sivom i na crvenom konektoru.

 

Taj pin 6 na crvenome si vjerojatno sam dodao jer je to žica koja ide na tipkalo na ručici za putni komp.

 

Najveći problem i enigma je ta tvoja stara egzotična tabla. Kad u tražilicu ukucam njen OEM broj dobijem samo linkove na ruske, rumunjske i slične sajtove.  :D

Nigdje nemogu naći njen točan raspored pinova.

I ta tvoja Thalia je izgleda nekakav čudan hibrid faze 1 i faze 2.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

cim ulovim vremena raskopat cu to i poslikat cu,pa cemo dalje,krenuo sam raskopavat komp kod frenda doma,ali sam se malo prekasno sjetio...

ima nekakvu blesavu plastiku gore,koju ja nabrzaka nisam uspio skinuti...to cu isto raskopat da vidim tocno,sutra necu stic,radim doma centralno pa sam zauzet,probat cu preksutra,ali ne obecavam...

 

na kontaktu lampica visoke temperature svijetli...

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Ma kad stigneš, stigneš.

 

Malo sam i ja vrtio po netu i Dialogysu i naletio na nešto obečavajuće.

Iako je tvoja Thalia bazirana na Clio 2 faza 2 izgleda da joj tabla ipak nije kao kod Clia 2 faza 2 bazirana na multipleksnoj mreži nego kao kod faze 1 (hard wired tj. žičana veza).

 

Vrlo moguće da će trebati samo presložiti koju žicu. Najbolje ćemo znati gdje smo kad pogledaš stvarno stanje o broju i položaju svih pinova.

Link to comment
Share on other sites

Izvuci iz crvenoga konektora sivu žicu na pinu br.13.

 

post-14075-0-70721100-1415194845_thumb.j

 

To je signal koji ide iz centrale airbaga i pali lampicu BABY OK tj. upali se kada ručno izgasiš zračni jastuk suvozača.

 

Ova nova tabla od sporta ne koristi ništa na pinu br. 13.

Spoji ponovo konektor, daj kontakt i vidi hoće li se nakon par sekundi ugasiti lampica.

 

 

Link to comment
Share on other sites

da javim da je dragan uspio rijesiti i ovaj moj gore navedeni problem sa lampicama SERV i airbag.

 

prvo smo probali otpojiti zicu iz crvenog konektora i svjetlilo je i dalje,onda je dragan dosao na ideju da probamo sa potrosacem,pa je lampica od pozicije spojena jednim dijelom na sivu zicu a drugim dijelom na 12v  i lampice su se ugasile.

 

posto na tabli postoje lampice koje se ne koriste a spojene su strujnim krugom,siva zica je ustekana na lampicu potresenosti kocionih obloga i vise ne svijetli.

 

sad je nakon dugo vremena riješen problem kojeg nitko nije znao riješiti a dragan ga je riješio preko poruka,on mozak a ja fizikalac :D i sad je cijeli sustav airbagova potpuno ispravan...

 

naš forumski dobri duh(kako ga je netko nazvao)je ljudina i pol i veliko mu hvala!

 

zivili i do tipkanja ;)

Link to comment
Share on other sites

mene jos uvijek muci moje a nikako da odem do servisa (nekako odbijam da im placam ako nemoram)  da mi se iscita greska airbag-a

s kontaktima ispod sjedala sam probavao sve i svasta, jedino sto jos nisam probao je polemiti zice direktno a ne preko konektora.

Da li to ima smsla ili ?? 

Link to comment
Share on other sites

cvikni konektor i stavi gore stopice i spoji sa stopicama i samo izolir trakom omotas,pa ces vidjeti,posao od par kuna i malo volje...

ako ces raditi,preporucam da skines minus klemu i pustis auto da odstoji 15ak min prije nego kreneš...

Link to comment
Share on other sites

Da da ovo s aku uvijek radim. A probacu nis me ne kosta takorec.

Stopice nevolim a i njih bi sve jedno lemio jer nemam alat za krimpat.

Pa uzmem onda bolje odma termobuzir i polemim samo da bude uspesno :) nervira me jer ne cujem nikakve sumove od volana koji bi pokazali da je zavojnica a ovo s konektorika nije nis pomoglo...

Jel se ta greska odma iskljuci nakon ispravljenog kvara ? Jer sumnjam na suvozacevo mjesto pa da ne radim odma na oba ako mogu s time ispitat dal je to uzrok ? (Ma da cu najvjerojatnije odraditi oba da sam poslije miran)

Link to comment
Share on other sites

ja znam da mi je do zavojnice u volanu jer kad se upali i u vožnji treba motati full na jednu ili drugu stranu, onda se ugasi. Kasnije se opet upali. Imali kod tebe kakvih uzročno-posljedičnih radnji tog tipa? Možda kad guraš sic naprijed nazad ili slično?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.