Jump to content

Motori, motocikli, skuteri...


njambrosic

Recommended Posts

Peugeotu ti ne fali nista ako se mislis samo voziti kao sto si i napisao. Ja nisam nikad imao ni najmanji kvar.

Mana mu je sto se kod friziranja ne dobijaju performanse kao kod Piaggia ili Minarellia (Yamaha Aerox).

Uzmi Peugeot Speedfight i mozes bez problema vozit drugog putnika, dobis provjereni agregat i samo vozis. Znam skutera koji ima preko 40 tkm...

Sto se tice ajnsprica, bjezi od toga. Kolega ima Gileru i stalno mu se pumpica stopa, problem s gorivom. Svjecice moras mjenjati i takve pizdarije.

Napokon neki odgovor. :dobroje: Po forumima su samo klinci 16-17 god nabrijani tak da niš konkretno nemreš saznat.

Velim friziranje ne dolazi u obzir pošto bu skuter obiteljska kurva :bigl:

Znači tražim pežoja. Pošto sam već u francuskom điru... :)

Link to comment
Share on other sites

i po mogućnosti nek bude 2-taktni, bolje radi i vuče, kaj se tiče skutera

Link to comment
Share on other sites

Meni prijatelj ima Kymco Spacera ,neuništiva 4 .taktna mašina,pokazali su se dosta dobri :)

Link to comment
Share on other sites

4T od 50 ccm ide ko moja pokojna baba. :dobroje:

Daklen...

Girela Runner,Piaggio NRG (preporuka jer ga imam),Peugeot Speedfight,Yamaha Aerox. Kraj priče. ;)

Ako ubodeš govno,ubodeš,al u pravilu svi voze dugo uz održavanje. Ostali manje više... Kmicote,balutane,derbije i ostale skutere iz praška za robu izbjegavaj... :hey:

Link to comment
Share on other sites

4T od 50 ccm ide ko moja pokojna baba. :dobroje:

ali troši manje od tvoj pokojne babe koja je imala jako malu penziju i sve stavljala ispod kušina :p:D

Link to comment
Share on other sites

piaggio mc3 dd imao i prešao prek 40t km.... ;)

iz iskustva bih samo gledao piaggio.. stari mc3 ti troše oko 3-3,5l, uz male preinake ide ko metak (za 50ccm) a vuče i dve osobe di hoćeš.. ;)

sa peugeotima imaš problema oko održavanja, izuzetno malo aftermarket dijelova a kad kreneš tražit po dućanima, skupi su.. nejdu ko talijani niti se motori vrte i jednostavno nisu podložni maltretiranju.. netko je gore napisao da ima peugeota i svaka čast što nemaš problema, ali nažalost takvih je jako jako malo.. plus što po perfomansama slabo mogu konkurirati piaggio mašinama ;)

trošak servisa ti je svakih 5000km nekakvih 300tinjak kn..

problem novih skutera 50ccm jest digitalni brzinomjer, H7 žaruljice, i ostala struja koja za sobom povuće i nešto više goriva.. moj nrg power je trošio 4l možda i nešto više i nikako nisam mogao spustit ispod 4l a igrao sam se s karburatorom dosta.. ili ide slabije ili troši 4,5l..... to je tak, jebiga..

Edited by dolac
Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da mi je prijatelj sa Spacerom od Splita uz Klis pa do Ogorja i nazad izgura X puta da je to čudo baš ću provjeriti ovih dana koliko je priša dosad, i da još vozi ,vozio sam ga i ja i ugodan je ,no kažem sto ljudi sto ćudi ,sto žena dvista sisa :zubo: ,ima danas dosta tih modela bit je u održavanju no tako je u svemu :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

da, i ja kažem da peugeota treba izbjegavati, pogotovo speedfight koji ima monoamortizer naprijed, a to je dosta problematično, pogotovo u zavojima, najbolje uzet runnera, nrg-a ili tako nešto

Link to comment
Share on other sites

Ja imam liberty-a 200... 40-ak tisuća km ima... peri deri!!! koliko je samo prevezao stvari sprijeda, a i pozadi u koferu... potrošnja ista kao vulgaris skuter sa karburatorom, oko 4,5L na 100 :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam napisao da imam Speedfight i znam jos desetak ljudi koji ga imaju, neki od njih ga nisu odrzavali pa su motori isli bez problema. Kaj uostalom moze biti agregatu s cilindrom i fergazerom. Sam slozis kaj oces.

Jedino se kod nabrijavanja ne dobiju performanse kao kod drugih.

Svakako glasam za 2T, kad dodjes negde pa smrdis po gorivu, neopisivo. :-)

Link to comment
Share on other sites

Moja nekoć tiha patnja klap.gif23866_0_1_4_bt%2050%20s_zero.jpg

Vidio sam nekoliko za prodaju od 300-500DM

Link to comment
Share on other sites

Neki 4T 250ccm bi bio najbolja opcija, al bogme ne mislim plaćat starom i staroj, a vjerojatno i curi, A kategoriju da bi se otpeljali do dućana :fucka:

50ccm 4T je preslab za 150kg žive vage i moje brdo. Isprobano :zubo: Ide po ravnom ok al kad dođe brdo...

Tak da 4T nažaalost ispadaju.

@dolac pod aftermarket djelove misliš na tuning djelove ili na one za održavanje i eventualne kvarove?

Kao što već rekoh, tuniranje ne dolazi u obzir. Samo skidanje blokada da se po ravnom ne vučem 50. 70-80 mi je sasvim pristojno.

Više nemam 17god da se moram rejsat sa skutačima :bigl:

Link to comment
Share on other sites

da, i ja kažem da peugeota treba izbjegavati, pogotovo speedfight koji ima monoamortizer naprijed, a to je dosta problematično, pogotovo u zavojima, najbolje uzet runnera, nrg-a ili tako nešto

Spidfajt 1 ima monoamortizer,to vjerojatno nece ni kupovat,dvojka i na dalje imaju klasicnu vilicu.Nemoj francuza,kad su francuzi kaj dobro napravili,haha

Link to comment
Share on other sites

@mata

daj mi broj ,već san nabavija mašinu od elektrona 90kubika ,bobinu 12ku..a onda san pa s kreveta i probudija se :p

Link to comment
Share on other sites

@swendija

Znaci ovako, ja sam na svoj skuter kupio rabljeni malossi variomat (200kn) lakse rolice (60ak kn) koje iovako mjenjas svakih 5k km te centralni feder kuplunga takodjer malossi (cijene se ne sjecam al nije vise od 100kn). Uz to obavezno ide auspuh koji nazalost kosta al nadje se povoljno rabljeni. S takvim set up-om je po cajgeru bez beda vuko 100, isao sam s njim u daruvar, u kutinu po osobu s kojom sam se vracao natrag itd.. 80 drzi po ravnom bez najmanjeg beda. Prek sljemena s dve osobe sam bio 5x tjedno.

Znaci kad hoces napravit servis na skuteru trebas kupit rolice, filter zraka (svakih 5000km) remen i centralni feder (svakih 10000km) tj remen bi mogao i na 7k km, a svjecicu uvijek imas u rezervi. Ja sam sve kupovao od malossija uvijek jer su teflonske rolice i lakse se vrte u variomatu. Kolko se sjecam, dijelova za peugeot tada nije bilo ili ih je bilo na kapaljku a vjeruj mi original su skupi. Uostalom nazovi forticar pa si zapisi cijene gore navedenoh dijelova i nazovi u bastijanovu ili planinsku piaggio pa usporedi.

Na mom nrg-u nas se vozilo i troje i bio sam brzi od speed fighta 2 a kad se vozas po slavonskoj vjeruj mi, ugodnije se osjecas kad ne kocis promet.. Mc3 dd (double disk) je inao brembo kocbice, vodom hladjen motor, up side down vilicu, izvrstan agregat ali jako losa svijetla ;) 13 colni kotaci mu takodjer idu u prilog. Kad sam stavio variomat skuter he startao sa 10300rpm bez pada obrtaja samo je vukap dalje..

Najbolje ti je da nazoves nekog iz oglasa za speed figt, odes privozas i onda to isto s nrg-em pa ces i sam osjetit razliku.. Ne mislim pljuvat po peugeotu, dapace to sam si ja htio zbog prekrasnog dizajna ali to je nazalost sve. Nema performanse ko piaggio motori (i kad su oba serijala) i velika je razlika u voznji, s tim da je peugeot ipak udobniji ali i leluja prilikom brze promjene smjera.. A i instrument tabla mi je kod piaggia ljepsa.

Pogledaj si i apriliu sr noviju liniju, ima jos bolju prednju vilicu i oba pleteba lajtunga dok nrg power ima samo prednji pleteni.. Sr je nesto manja pa ako vozas dve osobe cesce moj glas definitivno ide piaggiu ;)

Takodjer obrati pozornost kako doci do svjecice i karburatora na jednom i drugom jer ce ti svjecica prdnut kad ce ti to najmanje trebat :D

Sorry ak imam par pobrkanih slova jer pisem prek moba ;)

Link to comment
Share on other sites

Kolko ti je trošio peugeot a kolko piaggio?

Ne mogu ih ić isprobavat jer još nemrem ni hodat bez štake, pa ovako skupljam informacije zasad,

da znam na što obratit pažnju i tak to :)

Link to comment
Share on other sites

Nisam imao peugeota, ima ga Domo s foruma, i par frendova s kvarta. Mislim da su ti po potrosnji tu negdje, to zaista ne znam. Znam da su original vijci na peugeotu torx i to otezava servisiranje (popravljaosam ih par). Al nrg power definitivno trosi oko 4,3l na 100km sto je frustrirajuce za 50ccm al tak je kak je :(

Ja sam si mislio kupit piaggio 250 ie al me skola za A kategoriju kosta a nemam sad para bas.. Za po gradu sam nekako zaboravio 50ccm i vozim iskljucivo bike svaki dan..

Bilo bi mi drago da netko jos svoja iskustva napise, nisam ja reprezentativni primjer, samo prenosim iskustva drugih, evo frend koji ga ima ga ne misli ni popravit ni prodat a skuter ima full malo km (peugeot) i njemu je to smece i zivcira ga :D

Al moras bit spreman da je to 50ccm i pozelit ces ga i ti koji put bacit u savu, to je tak kad udjes u taj svijet :)

Link to comment
Share on other sites

nikako ne mogu podnijet činjenicu da se na 2T skuterima nasmrdiš!!!

Link to comment
Share on other sites

Onaj osjećaj kad se ručica gasa okrene za 360 a ti nasred ceste ,pukla mi sajla od gasa mad_6.gif sutra sljedi popravak znojenje i beštimanje na ugodnih 30 u hladu whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

poslije slatine prije virovitice, preljep ranč...Višnjica restoran i odmaralište svakako posjetiti, u pozadini Beverly 500 i moja malenkost

post-5204-048235800 1341433604_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

bevac 500 ;) Uskoro slike! Ludilo od motora za grad...

zaludu kad se sa beverly-em 500 ne možeš nagnut nešto puno, odma struže :D

Link to comment
Share on other sites

Bewerly je već stroj dobroje.gif , ja sam danas uspio složit sajlu nazad naravno bila je kratka i ler gas uredno na 3iljade điri al uz malo kemijanja došlo je do 1iljadu i to je to gilera spremna čeka se idući kvar bonk.gif

Link to comment
Share on other sites

da se pohvalim sa svojom bebicom,kupio sam ga pred nekih 2 mjeseca i jednostavno sam odusevljen. od tada sam napravio nekih 2500 km,a uzeo sam ga sa 14000km,2008. godina.

moj "zec"

post-7336-040176000 1341654884_thumb.jpg

post-7336-083065100 1341654897_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.