Jump to content

Stabilnost clia 197 na velikim brzinama


Zrmi RS

Recommended Posts

Otvorio sam novi topic da podijelim jedno mozda malo neugodno iskustvo. Naime nezelim ovdje davati minuse ovjesu na cliu 197 jer je zaista fantastican. Uz to moje Kw gewinde fenomenalno odradjuju posao. No neki dan sam se vraćao za Osijek iz Valpova i na potezu Sag-Petrijevci (ona ravna cesta gdje je Emaus), obisao me bijeli Seat Leon. Mislim da nije bila Cupra nego nekakav nachipani dizel. Ja sam ga pokusao stici no kad sam dostigao 170Km/h brzina na toj valovitoj cesti mi je djelovala kao u ubrzanom filmu, a reakcija kocenja i otpustanja gasa vrlo nesigurne. Osjecao sam kao da bih i najmanji krivi potez tom cestom zavrsio zanosenjem straznjeg kraja ili sljetanjem u kanal. Auto ne da nisam stigao nego ga ubrzo nisam ni vidjeo. Njegova brzina je bila najmanje 200+.

Kakav to muda moraju biti? Ili je clio jednostavno takav na tim cestama? Znam da je ovo bilo iznad svakog ogranicenja, no to sam se zapitao i prije jedno godinu dana kad me je obisla laguna dizel i koju na isti nacin nisam stigao. Samo smo isli u drugom smjeru. MOze li se ista postici nekakvim preradama na ovjesu ili su jednostavno auti sa vecim medjuosovisnkim razmakom puno stabilniji na takvim cestama. Ovo govorim jer sam se vozio u vecim autima koji su meni kao suvozacu na tim brzinama i cestama djelovali kao da bih jednom rukom drzao volan a drugom mazio mackicu svojoj suputnici :bigl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    61

  • newbie

    25

  • GTT

    24

  • N3n0

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tvrđi auto, mali međuosovinski i neravna cesta, normalno da ti auto poskakuje i da si se tako osjecao... Gewinda jako odrađuje i osjeti se i najmanja neravnina na malim brzinama, a kakav je tek stres za nju velika brzina na vecim neravninama...

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Tvrđi auto, mali međuosovinski i neravna cesta, normalno da ti auto poskakuje i da si se tako osjecao... Gewinda jako odrađuje i osjeti se i najmanja neravnina na malim brzinama, a kakav je tek stres za nju velika brzina na vecim neravninama...

Kazem zaista jako neugodan osjecaj, a nisam auto spustio full. Ide jos jako puno. Slike sam stavio vec negdje. Htio sam ga jos malo spustit za jedno 2cm no ipak nebih. Neznam koliku tezinu mogu ove kw gewinde podnjeti? Znam da je nosivost auta 430kg po papirima, i da kad sam vozio 300kg cementa u prtljazniku auto je sjeo do kraja. Nije nista ribalo ali....

Kazem ovo me malo zaintrigiralo jer sam imao takvo iskustvo. Nije sporno da clio drzi zavoje s gewindama, ali situacija u kojoj sam se nasao nije ugodna, pa rekoh da pitam vas iskusnije

Link to comment
Share on other sites

plus ako imas tanje gume , uzduzne neravnine se jako osjete.. moras muski drzat volan za to... a 170km/h upravo to i zahtjeva... samo treba bit "odlucan" , na toj brzini nema premisljanja "kaj da sad napravim" , pa bi pa nebi itd...

btw. vozio sam 197 pri toj brzini kroz blaze zavoje, ja sam osjetio samo ekstazu i nista vise :zubo:

Link to comment
Share on other sites

plus ako imas tanje gume , uzduzne neravnine se jako osjete.. moras muski drzat volan za to... a 170km/h upravo to i zahtjeva... samo treba bit "odlucan" , na toj brzini nema premisljanja "kaj da sad napravim" , pa bi pa nebi itd...

btw. vozio sam 197 pri toj brzini kroz blaze zavoje, ja sam osjetio samo ekstazu i nista vise :zubo:

Nema tanje gume, imam jos i siru felgu oz ultru i moj zadnji kraj pored clia 200 izgleda puno nabildanije. Njemu su uvuceni kotaci za razliku od mojih. Newbi nekad malo pretjeras. Ovu situaciju onda nisi imao. Vozio sam ja i 230 s njim na ravnoj cesti i nisu mi bile potrebne ni dvije ruke. U pravu si za muskost pri drzanju volana, no nemoze tebe spasiti i da si zaljepljen za volan. Odlucan za sto? Za poginut nisam bio odlucan. smatram se jako dobrim vozacem i u 5g imam neko iskustvo s cliom 197, a ovo jejedno od neugodnijih te sam zato i napisao. Tu nije bilo sto za razmisljat. NIt sam ga mogao stici, niti sam obilazio, pa se predomisljao. Odustao sam jer sam se osjecao nesigurno i to je cinjenica

Link to comment
Share on other sites

Takve stvari najbolje shvatiš igrajući Gran Turismo 5. Brdo različitih auti koje možeš preraditi kako hoćeš.

Kao što je već rečeno. Tvrđi auto i manji međuosovinski razmak, super na stazi, na cesti baš i ne. Zato većina vozi Ring koji je najteže vozit zbog neravnina.

Možda se neda usporediti sa pravim autom al je bolje za zdravlje i kućni proračun jer nema štete, a možeš isprobavati do mile volje.

Link to comment
Share on other sites

hebogati :zubo: nisam mislio na odlucnost da ga ides preticat pratit il sta ja znam, nego da u svakom trenutku znas sto ces napravit (s volanom, gasom,kocnicom jelte :) )... kazem, spusten auto , tanje gume (pritom mislim na bilo koje "nisko profilne" u odnosu na obicne balonke na stand. autima) i osjetit ces sve na cesti , vjerujem da bi se na serijala ovjesu osjecao ugodnije na takvoj cesti... zisku? :)

Edited by newbie
Link to comment
Share on other sites

hebogati :zubo: nisam mislio na odlucnost da ga ides preticat pratit il sta ja znam, nego da u svakom trenutku znas sto ces napravit (s volanom, gasom,kocnicom jelte :) )... kazem, spusten auto , tanje gume (pritom mislim na bilo koje "nisko profilne" u odnosu na obicne balonke na stand. autima) i osjetit ces sve na cesti , vjerujem da bi se na serijala ovjesu osjecao ugodnije na takvoj cesti... zisku? :)

Pa mozda samo zbog opruga i amortizera jer su gume istih dimenzija kao i na serijali znaci 215/45 R17.

Na 170+ i na takvoj cesti i da znas sto trebas napravit s volanom, sumnjam da bi ti bas pomoglo.

Link to comment
Share on other sites

Takve stvari najbolje shvatiš igrajući Gran Turismo 5. Brdo različitih auti koje možeš preraditi kako hoćeš.

Kao što je već rečeno. Tvrđi auto i manji međuosovinski razmak, super na stazi, na cesti baš i ne. Zato većina vozi Ring koji je najteže vozit zbog neravnina.

Možda se neda usporediti sa pravim autom al je bolje za zdravlje i kućni proračun jer nema štete, a možeš isprobavati do mile volje.

ajd ako ti nije problem probas isprobati test klapne koje cujem u ovom topicu :plazi:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=41926&pid=9932790&st=0&#entry9932790

Link to comment
Share on other sites

to sam i ja govorio nekima al nisu vjerovali.. spusten auto vs serijala, po losoj cesti (kakva je npr u rijeci svuda) , prije ces doc sa serijskim. jer ce poskakivat, pogotovo kad se neravina pojavi usred zavoja. ja sam se serijskim ovjesom letio. sad vozim dosta sporije... po stazi bi sad naravno bio brži

Edited by clio1416V
Link to comment
Share on other sites

Pa mozda samo zbog opruga i amortizera jer su gume istih dimenzija kao i na serijali znaci 215/45 R17.

Na 170+ i na takvoj cesti i da znas sto trebas napravit s volanom, sumnjam da bi ti bas pomoglo.

napisah kombinacija svega toga... jednostavno nije ugodno vozit pri jako grbavim cestama sa uzduznim neravninama pri toj brzini...

Link to comment
Share on other sites

smatram se jako dobrim vozacem i u 5g imam neko iskustvo s cliom 197, a ovo jejedno od neugodnijih te sam zato i napisao. Tu nije bilo sto za razmisljat. NIt sam ga mogao stici, niti sam obilazio, pa se predomisljao. Odustao sam jer sam se osjecao nesigurno i to je cinjenica

Stari nemoj se ljutit, al ne doimaš se kao iskusni vozač. Ova tema, a prije toga ona o zadnjem kraju koji bježi, ne znam baš...

Razlika između tebe i tog vozača Leona jest što tvoj auto tebi prenosi sve informacije s ceste, a njegov ne i zato on vozi jednom rukom i boli ga pipa, a ti briješ da ćeš poginut, no neće ti se ništa dogodit jer oba auta imaju iste okrugle kotače i prelaze preko istih neravnina, samo njegov ovjes upija to sve i auto se ugodno njiše kao vodeni krevet, a tvoj razbija bubrežni kamenac i briješ da će odletit u 3 pm i završit u kanalu, no samo moraš bit dovoljno blesav za nastavit dalje, kao što ti je newbie rekao. Zapravo je momak u Leonu puno bliže kanalu nego ti, ali on to ne shvaća i vjerojatno nikada neće shvatiti. Zaš se uopće voziš 170, puno ti troši pri toj brzini. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Nije RS, ali jeste ClioIII. Nakon spustanja samo sa Eibach oprugama i stavljanjem na 205/50/16, na magistralnim pravcima gde sam znao i do 150 dogurati (bez smeha, dci), znao je dobro da me isprepada na tim neravninama. Na istim deonicama, sa Scenicom II i III znam da prodjem i sa 160-170 i da nemam nikakvih problema, tj. uopste i ne osetim da mozda nemam kontrolu na momente.

Bice da tezina i medjuosovinsko ipak igraju jako btnu ulogu u svemu.

Link to comment
Share on other sites

ajd ako ti nije problem probas isprobati test klapne koje cujem u ovom topicu :plazi:

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=41926&pid=9932790&st=0&#entry9932790

Nemoj se ljutit al mi se neda s tim zezat. A i nisam primjetio da se bilo kaj slično čuje na mom cliu.

Upalim muziku i to je to do 6.000 okretaja, onda slušam spuh.

A ovo sa prolazima kroz zavoje sa 170... clio 197 je savršen, samo je pitanje kolko je vozač lud.

Moram priznat, auto je brži nego kaj se usudim voziti. Možda zbog žene i djece koji me čekaju doma. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja nisan neki stručnjak al brzina od 170 svakako nije za ove okolne ceste koje su malo bolje nego u okolici Bejruta whistling.gif

Link to comment
Share on other sites

Tvrd ovjes i grbava cesta nikako ne idu zajedno.

Kod mene je nazad BILSTEIN B8 i EIBACH s F1 i super drži, nemam prigovora.

Ugodno i dovoljno tvrdo, a opet ne i pretvrdo...

Međutim, kad je cesta loša, nemam tu šta tražiti. Nije off-road auto pa da gazi po grbama bez problema, ali na dobroj cesti i krivinama, gdje su ti SEAT-i???

:zubo:

Šalim se, ali mislim, Zrmi, da si pogriješio kad si stavio gewinde. Koliko sam shvatio, tvoje auto je allrounder, a gewinde su više za track day i to...

Yebajiga, nisu za grbave ceste, end of story. A CS197 ima super ovjes za svaki dan, možda te grbe ne bi toliko ni osjetio da si bio na serijala ovjesu...

;)

Link to comment
Share on other sites

Zrmi...nemoj se voziti brzinama na kojima se ne osjećaš siguran i u kojima ne uživaš. Kombinacija brze vožnje, loše ceste i tvog auta ti očito ne paše...i to je to. Neki se tako voze svaki dan, drugima takva vožnja nije baš ugodan osjećaj itd. Nemoj od sebe raditi i forsirati nešto što nisi, bez uvrede, ne kažem da si loš vozač ili slično...ali takva vožnja di se auto baca i cima ne odgovara i amen. Isto kako se naježiš na svaku najavu zadnjeg kraja auta da malo ode...jednostavno ti to ne odgovara i mislim da bi bilo najbolje da se voziš onako kako si se dosad vozio, ne gledajući što drugi rade i tko te prešao a tko nije. Btw...Seat Leon je komotno mogao biti FR dizel (kad već kažeš da je čipani dizel) a unutra je onda commonrail 2.0 TDI 170ks načipan na 200-210 ili 220ks...tako da ga ne bi uhvatio vrlo vjerojatno ni na boljoj podlozi.

Link to comment
Share on other sites

Zato sam ja obožavao 197-icu na zavojima gdje brzine nisu faktor, na ravnici ako me prestigne jajan sa nekim dizlom nije me brinulo previše jer danas svaki auto može ići 170+ pa nek se on vozi kolko hoće. Ali dođi ti meni na zavoje i to je već druga pjesma. Jer ni taj leon ni laguna nemaju što tražiti kraj clia sporta u krivinama. sad vozim clk koji ima istu snagu kao i 197, nešto je teži i auto je krstarica stvarno, ali nema na zavoju što tražiti kraj clia također. Tako da ja tome ne bi pridavao neku važnost, ceste su nam banana i stvarno nisu za te brzine.

Link to comment
Share on other sites

Očito je ovaj u Leonu bolji vozač, ne vidim drugog razloga.

I nije mi jasno kako se možeš isprepadati zanošenjem stražnjeg kraja, a voziš CS 197???

Ja sam probao taj auto i nakon nekoliko km sam se osjećao kao da ga duže vozim i odmah sam stekao povjerenje da kontrolirano zabacujem guzu u zavojima za 2. i 3. brzinu, a tebe nakon toliko godina još uvijek to plaši???

Ne znam, možda se varam, ali iz više tvojih dosadašnjih postova stekao sam dojam da nisi baš siguran u svoje vozačke vještine, pa zato bolje (kao što i drugi kažu) vozi laganije.

(sada mi još pada napamet pozicija za volanom, 90% rejsera koji "kao" znaju brzo voziti ujedno ne znaju sjediti u sjedalu...)

Link to comment
Share on other sites

Vi ste vidim svi trkaci kao Schumi u formuli. Uopce niste skuzili poantu topica. NIsam ja rekao da sam netko tko skida brzinske rekorde po zavojima ali sam dobar vozac. I 99% vas na tim brzinama bi ga znalo mos mislit kako ispravit. Onak oladite malo. NIsam se ja uvrijedio na vase da ja bas nisam siguran vozac, nego me vrijedja to sto neki misle da znaju vozit i zabacivat straznji kraj iz par susreta s autom. Joj i daj nemojte zaista pricat gluposti kako se dam isprepadati zanosenjem straznjeg kraja na 170+, neravnoj cesti i ostalim. Dam se isprepadat i bolje tako nego da se negdje ubijem. Hvala bogu Vi bi izdriftali jer ste profesionalci. Valjda profesionalci s autima do 100 konja kojima se ni nemoze zanjeti straznji kraj. Usput imao sam osjecaj kao da lebdim sa straznjim krajem na tim brzinama. MOzda bi sa kojom vrecom cementa bilo bolje.

Link to comment
Share on other sites

Očito je ovaj u Leonu bolji vozač, ne vidim drugog razloga.

I nije mi jasno kako se možeš isprepadati zanošenjem stražnjeg kraja, a voziš CS 197???

Ja sam probao taj auto i nakon nekoliko km sam se osjećao kao da ga duže vozim i odmah sam stekao povjerenje da kontrolirano zabacujem guzu u zavojima za 2. i 3. brzinu, a tebe nakon toliko godina još uvijek to plaši???

Ne znam, možda se varam, ali iz više tvojih dosadašnjih postova stekao sam dojam da nisi baš siguran u svoje vozačke vještine, pa zato bolje (kao što i drugi kažu) vozi laganije.

(sada mi još pada napamet pozicija za volanom, 90% rejsera koji "kao" znaju brzo voziti ujedno ne znaju sjediti u sjedalu...)

1. Bravo svaka cast. Na suhom zabacujes guzu? Jer ja je ni nemogu zabacit osim rucnom a to ni nepokusavam da se negdje nezapucam u neki auto u gradu. Ali zato driftam u 5 na snjegu.

2.Bravo jos jednom. Vidim da jako dobro zakljucujes, i da je na forumu hrpa mojih postova o tome kako sam ipak nesiguran vozac. :tup:

Link to comment
Share on other sites

cek, fakat nemres zabacit dupe na cliu bez esp-a? ne podjebavam nista, samo me zanima, pa to u tom autu bar nije tesko (govorim o namjernom zabacivanju, gas, niza, plot, hiža :lool: )

vec smo ti sve rekli, grbava cesta, tvrd ovjes s relativno kratkim hodom, uzduzne neravnine i tanje gume (opcenito) ti uzrokuje takvo ponasanje i to nije nista cudno... takav ovjes nije bas za tak razvaljenu cestu i amen...

Link to comment
Share on other sites

cek, fakat nemres zabacit dupe na cliu bez esp-a? ne podjebavam nista, samo me zanima, pa to u tom autu bar nije tesko (govorim o namjernom zabacivanju, gas, niza, plot, hiža :lool: )

vec smo ti sve rekli, grbava cesta, tvrd ovjes s relativno kratkim hodom, uzduzne neravnine i tanje gume (opcenito) ti uzrokuje takvo ponasanje i to nije nista cudno... takav ovjes nije bas za tak razvaljenu cestu i amen...

ovo me je samo zanimalo i hvala na tome. netreba mi pametovanje kako sam nesiguran vozac jer tema nije to.ono sto sam htio cuti vidim potvrdili su neki i super. Newbi mogu zabaciti naravno no meni je esp uvijek upaljen i nekida mi se auto nikakvim zabacivanjem i ostalim. Tko to voli neka izvoli

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.