Jump to content

Stabilnost clia 197 na velikim brzinama


Zrmi RS

Recommended Posts

vrlo jednostavno, čovjek je bolji vozač... možda nije ginuo niti ništa, jače se vozi i bok...

a clia večina ljudi nezna vozit niti iskoristiti u potpunosti.

ugl, neznam jel imaš antirollove na autu ali ako nemaš stavi prednji + zadnji, ako imaš stavi bolji :)

i baš kad pročitam ovo " kidanje " auta mi je sve jasno i vračam se da ljudi ne iskorištavaju clia jer nema VAGa koji se po zavoju može držat s tim cliom ali ima VAG vozača očito...

ovo fakat nije podjebavanje nego sam noćna na poslu pa listam forum i vidm da si i 2010 imao problema sa zadnjim krajem ...

Danas sam imao malo neugodno iskustvo sa zadnjim krajem clia.Zanimam me kakva su vasa iskustva sa zadnjim dijelom u 197/200?

Lijevi zavoj i uz to cesta je jako glatka.Da nisam imao EsP zabio bi se u bankinu ako ne od naprijed zadnjim krajem bi sigurno opizdio.E sad jedan krivac za to su mi i zadnje gume koje su bile naprijed pa imaju manje profila od ovih naprijed.Gume su GY Asimetricco.Napominjem da mi se to nikad nije dogodilo na cesti sa gripom.Doduse malo sam i uletio ajme u taj zavoj.Koja guma bi me izvukla najbolje iz takvih situacija.znaci podloga koja je skliska gdje auto nemoze uopce krenuti bez esp-a?

Edited by VedranR26
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    61

  • newbie

    25

  • GTT

    24

  • N3n0

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nemam antirollove. Koje preporucujes i gdje ih nabavit?

Opet ponavljam, a vidim da su neki krivo shvatili. NIje meni bjezao zadnji kraj, ali sam se osjecao kao da nemam kontakt s podlogom na tim brzinama. A i da je pobjegao na 170+ na takvoj cesti ovo sad nebih ni pisao. Sumnjam da bi itko od vas.

Link to comment
Share on other sites

1. Bravo svaka cast. Na suhom zabacujes guzu? Jer ja je ni nemogu zabacit osim rucnom a to ni nepokusavam da se negdje nezapucam u neki auto u gradu. Ali zato driftam u 5 na snjegu.

2.Bravo jos jednom. Vidim da jako dobro zakljucujes, i da je na forumu hrpa mojih postova o tome kako sam ipak nesiguran vozac. :tup:

Da, zabacujem guzu na suhom bez problema. Kladim se da se je u ovu raspravu uključila još nekolicina koja to isto rade. Što je tu čudno???

Barem je na Cliu 197 to vrlo lijepo raditi jer nema nagle ćudi poput 206 koji je čak i opasan u toj situaciji.

I ne radim to u gradu, već na preglednim i meni dobro poznatim zavojima.

I radio sam to kada sam prvi put sjeo u novi Swift (koji vrlo rado izbaci guzu na lift of), kada sam sjeo prvi puta u Focus mk1 (koji je po meni prvak u kontroliranom klizanju od svih auta sa 14" kotačima :zubo:), a radim to i sa svojim nejakim autom od samo 100 KS.

Kolega N3N0 ti je stavio vrlo lijep video kako se to radi

Link to comment
Share on other sites

Ostavit ću to ovdje... :zubo:

super video ali daleko je to od brzina o kojima zrmi priča. I da već je postojao topic o nestabilnosti zadnjeg kraja na velikim brzinama i dugačkim zavojima. Uglavnom ovo na videu je zajebancija i da se izvest na manjim brzinama, ali ovakav trzaj na 140-170, (lik na videu se još ručnom igra tak da...) nema šanse da ostaneš na cesti, jel auto ne trpi takva sranja, zaljulja se ljevo desno ko stara kanta, da nemaš kad izbirat u koji češ kanal ljevi il desni. Naciljaš zavoj, gas u pod i držiš pravac, bez naglih korekcija.

evo ovo je kraći auto, toyota yaris, nisu velike brzine, al kad krene valcer nema tu mjesta korekcijama.

2:05

http://youtu.be/HUF8jWqmAB8?t=6m48s

6:50 malo win win situacija :)

Edited by Tiho
Link to comment
Share on other sites

Tiho, momčina u Yarisu je kočila i motala kontre, to se ne radi, sam si rekao što treba napravit kad naciljaš zavoj.

A Chris možda nije išao 170, ali ako je bilo "3rd gear, pin the throttle" onda se sjeti kolko ti auto ide nadomak pune treće.

Mislim da je Vedran dobro rekao, većina ljudi ne zna vozit taj auto, nit ga može iskoristit u potpunosti, ja znam da prvi ne koristim vjerojatno ni pola toga što se nudi, a očito ima ekipe koja bi bolje prošla uz kakvog dci-a, ajbah opruge i kakve ozejke dvajs cola.

Zrmi, imaš ARBove, dodatni se mogu nabaviti od whiteline-a, ali shvati kume da ti to ne treba. Nisu ti trebale ni KW gewinde, ali nema veze... Ulažeš u dijelove koje nikad nećeš iskoristit, a auto će ti se činit još gori jer će bit još veće oružje.

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno ne želim ulazitiu to tko je dobar ili loš vozač, ali da uspoređujete bacanje stražnjeg kraja u koliko-toliko kontroliranim uvjetima na cesti koju znate i zanošenje stražnjeg kraja pri 170km/h na grbavoj cesti koju Zrmi i ne pozna toliko dobro, a što da je naletio na rupu i pogodio je zadnjim kotačem dok je vozio po boku... Napravio bi 17 krugova prije nego bi završio u polju....

Opet se preserava sa stvarim koje nisu za preseravati se... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Meni je ovo sad vec smijeh jer je jedini Tiho shvatio poantu price. Svi ostali pricaju o nekakvom driftanju straznjim krajem. Ja pricam o tome kako se auto po meni cinio vrlo nestabilnim. A na tim brzinama mozes jedino u kanalu zavrsit. To je poanta cijele price.

Kad sam kupovao amortizere svi su mi savjetovali da uzemem gewinde a sad je prica da mi one netrebaju. Pa ovo je koma ziva. Sto da kazem osim da ste vi pravi vozaci a meni s obzirom da nemam pojma vozit, clio ni netreba. Eto zivjeli vi meni 100g. Pitam se jel bi se taj lik usudio povuci rucnu u zavoju na 170 pa ako ga izdrifta s cliom na takvoj cesto skidam kapu. Ode nesto pametnije radit nego slusat preseravanja

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno ne želim ulazitiu to tko je dobar ili loš vozač, ali da uspoređujete bacanje stražnjeg kraja u koliko-toliko kontroliranim uvjetima na cesti koju znate i zanošenje stražnjeg kraja pri 170km/h na grbavoj cesti koju Zrmi i ne pozna toliko dobro, a što da je naletio na rupu i pogodio je zadnjim kotačem dok je vozio po boku... Napravio bi 17 krugova prije nego bi završio u polju....

Opet se preserava sa stvarim koje nisu za preseravati se... :nezna:

Konacno jedan pametan post koji razumije o cemu sam ovdje i poceo pisat

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno ne želim ulazitiu to tko je dobar ili loš vozač, ali da uspoređujete bacanje stražnjeg kraja u koliko-toliko kontroliranim uvjetima na cesti koju znate i zanošenje stražnjeg kraja pri 170km/h na grbavoj cesti koju Zrmi i ne pozna toliko dobro, a što da je naletio na rupu i pogodio je zadnjim kotačem dok je vozio po boku... Napravio bi 17 krugova prije nego bi završio u polju....

Opet se preserava sa stvarim koje nisu za preseravati se... :nezna:

To je istina, ja se zahebavam po otvorenoj cesti koju jako dobro poznajem i ne na sumanutim brzinama.

Tako se totaliraju hot - hatchevi! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Meni je ovo sad vec smijeh jer je jedini Tiho shvatio poantu price. Svi ostali pricaju o nekakvom driftanju straznjim krajem. Ja pricam o tome kako se auto po meni cinio vrlo nestabilnim. A na tim brzinama mozes jedino u kanalu zavrsit. To je poanta cijele price.

Kad sam kupovao amortizere svi su mi savjetovali da uzemem gewinde a sad je prica da mi one netrebaju. Pa ovo je koma ziva. Sto da kazem osim da ste vi pravi vozaci a meni s obzirom da nemam pojma vozit, clio ni netreba. Eto zivjeli vi meni 100g. Pitam se jel bi se taj lik usudio povuci rucnu u zavoju na 170 pa ako ga izdrifta s cliom na takvoj cesto skidam kapu. Ode nesto pametnije radit nego slusat preseravanja

Dragi brate po znaku na poklopcu motora,vožnja je vještina koja se brusi cijeli život i kao u svakom naukovanju oni koji znaju više trebali bi savjetovati one sa manjim znanjem nema tu taštine i srušenog ponosa ,jer i najbolji griješe pa onda voze nekad zbog svoje,a ponekad tuđe krive procjene na mjestu gdje se trava gleda odozdo.Znanje treba nesebično djeliti i uživati u tome,a ne ga koristiti u svrhu pravim se važan jer nikad neznaš gdje će te tehnologija netko drugi ili ti sam odvest u znaš gdje.Ja sam najlošiji vozač na svijetu ,vidim da ima momaka koji to znaju puno bolje, čim stignem pokazat će mi kako se to radi, tako i ti raspali, stigni Seju i pitaj meštre kako ovo kako ono ili pusti sve i još dugo godina gledaj zavoje iz svog Clia cool.gif
Link to comment
Share on other sites

zrmi, nebudi drama queen ... lijepo smo ti objasnili zasto ti se tako auto ponasao pri takvoj cesti, niko nije napisao da bi trebo ic tom brzinom po boku i vozit ko idiot sa 170 na takvoj cesti.. daj citaj s razumijevanjem.. nakon objasnjenja se otislo u OT i pocela je prica o lift off overu itd itd... nitko ti nije napisao da bi to trebao radit, a pogotovo ne na toj brzini na obicnoj cesti...

Link to comment
Share on other sites

Ako je cesta neravna, grbava i auto poskakuje, tj. čini ti se nestabilnim i nesigurnim, zašto onda pobogu po takvoj cesti juriš 170 km/h???

Ovaj u Seatu možda ima muda ko kokose, ili je pijan i hrabar kada te pri toj brzini još prestiže.

Iako, meni nije jasno koja budala moraš biti da na običnoj cesti, još k tome neravnoj, ideš prestizati auto koji ispred tebe već juri 170 km/h.....

Link to comment
Share on other sites

Kad sam kupovao amortizere svi su mi savjetovali da uzemem gewinde a sad je prica da mi one netrebaju. Pa ovo je koma ziva. Sto da kazem osim da ste vi pravi vozaci a meni s obzirom da nemam pojma vozit, clio ni netreba. Eto zivjeli vi meni 100g.

B14 bi trebali biti najbolji od ovih koje si dosad spomenuo, a ti sad vidi što ti zapravo treba. Mislim da bi trebao samo gledat koliko će auto "past" s kojim ovjesom jer realno, nisi ni ti baš neki vrhunski rejser. Kad kupuješ tako nešto moraš bit iskren prema sebi i svojim potrebama, a ne trčat pred rudo i kupit nešto što ti je neko drugi rekao da je najbolje.

Kume, ja sam ti lijepo rekao i tada, a ti si išao po svome i pričama drugih trkača. Clio RS nije auto koji se vozi ugodno i udobno na velikim brzinama, a ti si ga sa gewindama još dodatno spojebao i učinio još manje snošljivim. Naravno pričam o tim brzinama od 170 Km/h, što mi još uvijek nije jasno zašto se voziš 170? Ja sam očito puno luđi od tebe i vozim se ko neandertalac za tvoje kriterije, ali nigdje ne idem 170! Probao, vidio da nema smisla, ne pokušavam više, ali nisam otvorio temu da neš ne valja s autom... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

zrmi, nebudi drama queen ... lijepo smo ti objasnili zasto ti se tako auto ponasao pri takvoj cesti, niko nije napisao da bi trebo ic tom brzinom po boku i vozit ko idiot sa 170 na takvoj cesti.. daj citaj s razumijevanjem.. nakon objasnjenja se otislo u OT i pocela je prica o lift off overu itd itd... nitko ti nije napisao da bi to trebao radit, a pogotovo ne na toj brzini na obicnoj cesti...

Tako je sve ste objasnili a onda poceli kenjat o tome kako ja neznam driftat i neznam kako vozit auto. To si dobro rekao otisli ste u OT vi ne ja. Ja sam rekao kakav sam osjecaj imao i to podijelio na forumu. AMEN

Link to comment
Share on other sites

Ako je cesta neravna, grbava i auto poskakuje, tj. čini ti se nestabilnim i nesigurnim, zašto onda pobogu po takvoj cesti juriš 170 km/h???

Ovaj u Seatu možda ima muda ko kokose, ili je pijan i hrabar kada te pri toj brzini još prestiže.

Iako, meni nije jasno koja budala moraš biti da na običnoj cesti, još k tome neravnoj, ideš prestizati auto koji ispred tebe već juri 170 km/h.....

Nemojte samo sad popovat o brzinama jer sam se ovdje naslusao svakavih trkaca koji voze puno brze. Probao sam i imao takvo iskustvo kavo jesam. NIsam isao prestizati jer ga nisam mogao ni stici znaci imao sam dvije trake za sebe i osjecao se uz sve to nesigurno.

Link to comment
Share on other sites

Kume, ja sam ti lijepo rekao i tada, a ti si išao po svome i pričama drugih trkača. Clio RS nije auto koji se vozi ugodno i udobno na velikim brzinama, a ti si ga sa gewindama još dodatno spojebao i učinio još manje snošljivim. Naravno pričam o tim brzinama od 170 Km/h, što mi još uvijek nije jasno zašto se voziš 170? Ja sam očito puno luđi od tebe i vozim se ko neandertalac za tvoje kriterije, ali nigdje ne idem 170! Probao, vidio da nema smisla, ne pokušavam više, ali nisam otvorio temu da neš ne valja s autom... :dobroje:

Pa i ja sam probao i napisao svoje iskustvo. I to necu pokusavat vise. I nisam otvorio temu da s autom nesto nevalja nego jednostavno da se neosjecam sigurno na tim brzinama sto je i tocno. Bio sam ja i bez gewinde i ista prica. Nemaju one puno veze. svi ste ih nahvalili i ja nezalim sto sam ih kupio jer sam cijenu amortizera mogao platiti gotovo iso. No vidim da daljnja rasprava s vama nema bas puno veze. Svi pricaju kako s tim auto prolaze zavoje po boku, ja ama bas nigdje u gradu nemogu proci zavoj da mi nebjzei ili prednji kraj jer je cesta klizava za popizdit i nigdje nije kao na nekoj stazi. Ima par zavoj ana obilaznici koje mogu zaista brzo odvozit i tu zaista vidim koliko je clio stabilan i koliko znaci dobar ovjes no u gradu na ovim cestama jedva i krenem kako spada ako ga odsarafim kako se on treba i vozit po vasem

Link to comment
Share on other sites

Stari, nemoj se ljutiti, al sad kakaš.

OK, CS 197 ima superioran ovjes u seriji, ali moj auto je opasan za voziti bez KW-a. Nemreš mi reć da je to isto i da samo malo zavoja možeš proći brže. S time da je moj auto čak na gewindama udobniji barem 30% nego što je npr. na KYB Excel G + Eibach Pro-line.

Link to comment
Share on other sites

Stari, nemoj se ljutiti, al sad kakaš.

OK, CS 197 ima superioran ovjes u seriji, ali moj auto je opasan za voziti bez KW-a. Nemreš mi reć da je to isto i da samo malo zavoja možeš proći brže. S time da je moj auto čak na gewindama udobniji barem 30% nego što je npr. na KYB Excel G + Eibach Pro-line.

Nekakam nego me nisi shvatio. Rekao sam da je na toj cesti i sa serijala ovjesom bilo nesigurno,tj. tako mi je djelivalo. U zavojima je neusporedivo bolji. Tu nema govora i kw je neusporedivo bolji ovjes i od serijale i od serijale amortizera s eibachom koji sam imao. Udobnost je ista

Link to comment
Share on other sites

Dorade ovjesa počinju imati smisla tek kad vozač "preraste" auto odnosno kad ga auto počinje sputavati, on bi htio brže i bolje a auto više ne može. Tada se uzima druga suspenzija, možda podesiva po 2-3 parametra...uzimaju se drugi arb-ovi...rade se svakakve preinake a sve u cilju da auto opet može pratiti vozača. Uz dužno poštovanje, možda je 10% vlasnika Clia sport 197 ovdje na forumu toliko dobra za volanom da im zaisat treba neka dorada na ovjesu.

Svakako da podržavam da se kupi za auto nešto tipa gewinde itd...ali to je uglavnom iz gušta i jer se auto ljepše vozi, niži je i bolje izgleda a uglavnom bude i udobniji za svaki dan nego kad samo promjeniš opruge. Ali da svima baš trebaju gewinde - ne trebaju. Bar ne iz potrebe za brzinom...jer se kladim da bi dobar vozač sa serijskim 197 bio brži na nekoj stazi od vas na gewindama.

Iz tog se razloga svatko treba voziti do granice dok se osjeća ugodno i sigurno u toj vožnji. Nekome je to na nekoj cesti 130km/h, nekome je 160km/h a nekome 200km/h...možda postoje likovi koji će se žaliti da je auto prespor i da bi oni i brže ali auto ne može. Ne opterećujte se gluparijama i time tko je bio negdje brži od vas ili vas je pretekao i niste ga mogli pratiti...možda je zbilja bolji vozač...a možda je samo kamikaza i slučajno je taj put prošao...a možda ima ogromna muda i ne misli previše unaprijed.

Što god da bilo - nema smisla u ovim našim godinama (a svi smo manje-više preko 25 godina) se ponašati poput srednjoškolaca. Vozi se kako ti paše i ne gledaj druge...jer nismo svi isti, ne vozimo svi jednako dobro i nismo svi stvoreni za sve nit moramo biti u svemu dobri. Ja smatram da ne mogu skočiti s jedne zgrade na drugu a gledam tamo likovi na youtubeu skaču bez beda. Što...trebao bi sad i ja ići probati...??

Link to comment
Share on other sites

Potpis na ovo od riječi do riječi.

Šteta što forum nema opciju "like", kao neki forumi, pa da moremo "lajkati"...

Link to comment
Share on other sites

ne, amortizeri mu nisu trebali, antiroll treba... clio 197 po defaultu ima dobar ovjes...

ja sam na 225 vidio i sad znam kaj je to, direktnost na volanu 100% poboljšanje, nema propadanja kod skretanja nego je auto ravan , zadnji kraj 300% mirniji, direktniji te nema iznenađenja...

znači između KW3 i antirolla bi prvo stavio antiroll jer je to toliko konkretan update da je to smjeh, 2 N3N0, ajd se javi pa popijemo cugu i probaj moj auto, po mogučnosti kasnije probaj serijski 225 ili clia 197 i onda napiši dojam ...

ak netko želi navečer idem na sljeme provozat se pa nek se javi za meet :)

Edited by VedranR26
Link to comment
Share on other sites

ne, amortizeri mu nisu trebali, antiroll treba... clio 197 po defaultu ima dobar ovjes...

ja sam na 225 vidio i sad znam kaj je to, direktnost na volanu 100% poboljšanje, nema propadanja kod skretanja nego je auto ravan , zadnji kraj 300% mirniji, direktniji te nema iznenađenja...

znači između KW3 i antirolla bi prvo stavio antiroll jer je to toliko konkretan update da je to smjeh, 2 N3N0, ajd se javi pa popijemo cugu i probaj moj auto, po mogučnosti kasnije probaj serijski 225 ili clia 197 i onda napiši dojam ...

ak netko želi navečer idem na sljeme provozat se pa nek se javi za meet :)

jel ima za clia 197 i ako moze neki link?

Link to comment
Share on other sites

Odi na stranicu od whiteline-a ili se javi clanu exfreerider. Ali daj razmisli dal tebi to treba,sam kazes da ti je vecina gradska voznja i da se ne ganjas bas...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.