Jump to content

Stabilnost clia 197 na velikim brzinama


Zrmi RS

Recommended Posts

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    61

  • newbie

    25

  • GTT

    24

  • N3n0

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nista ja nenarucujem nego moram pohvaliti clia kako na 12 stupnjeva vanjske temperature sa kompletom novih svih kugli lijeve i desne strane, ide prebolesno. Ova niza temperatura kao da mu daje 20 konja vise. Danas mi je u trecoj proklizavao. Bas se osjeti:D

Sto se ostalog tice clio ostaje na gewindama bez ikakvih dodataka.

Link to comment
Share on other sites

Na atmosfercima temperatura nema toliko utjecaja,proklizavanje je vjerovatno radi hladnog asfalta i guma :hey:

Ja sam ugasio ESP i šlajfa ko mutav. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Na atmosfercima temperatura nema toliko utjecaja,proklizavanje je vjerovatno radi hladnog asfalta i guma :hey:

:dobroje: Al daj mu prodaj ARB. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Danas isao za Nasice ali ne za Podgorac vec na Kosku i okolna sela. Cesta je katastrofa. Pozelio sam serijski ovjes sa serijskim oprugama jer sam imao osjecaj da ce mi se auto raspast na gewindama. Bogu hvala bila je magla da nisi prst vidjeo pred sobom pa se vozilo sporo. No nemogu se oteti dojmu da mi je auto bio puno udobniji sa Eibachom i serijskim amortizerima. Uglavnom vratio sam se cestom prema Podgoracu koja je bila puno bolja i ljepsa za vozit.

Link to comment
Share on other sites

Tako je v1 je progresivan....

...a gewinde nekih jeftinih kineskih/tajvanskih firmi su često "kontra" odnosno što je auto niži to je mekši (lol) a kad mu našpanaš oprugu da se auto digne onda se nemoš vozit koliko nabija...

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Koliko bi bilo dobro da ga podignem aa da bude udobniji i jednako upravljiv? Znaci na KW v1 sto je auto nizi to je bolji za zavoje ili kod njega nema veze na kojoj je visini? NIsam bas skuzio sad komentare?

Link to comment
Share on other sites

Koliko bi bilo dobro da ga podignem aa da bude udobniji i jednako upravljiv? Znaci na KW v1 sto je auto nizi to je bolji za zavoje ili kod njega nema veze na kojoj je visini? NIsam bas skuzio sad komentare?

Da, kod KW-a je to u redu...zato si i platio više nego da si uzimao preko ebay-a i zato imaš kvalitetan i provjeren proizvod koji se dokazao na već brdo auta. Ne znam, igraj se...probaj podignuti 10-15mm...pa probaj. Po svemu napisanom ovdje, tebe izgleda yebe upravo to što sad imaš dosta manji hod cjelog ovjesa nego prije. To je super za dobre i ravne podloge...ali zna biti tricky na lošim cestama. Uzmi si jedno jutro ili poslijepodne i probavaj...

Link to comment
Share on other sites

Da, kod KW-a je to u redu...zato si i platio više nego da si uzimao preko ebay-a i zato imaš kvalitetan i provjeren proizvod koji se dokazao na već brdo auta. Ne znam, igraj se...probaj podignuti 10-15mm...pa probaj. Po svemu napisanom ovdje, tebe izgleda yebe upravo to što sad imaš dosta manji hod cjelog ovjesa nego prije. To je super za dobre i ravne podloge...ali zna biti tricky na lošim cestama. Uzmi si jedno jutro ili poslijepodne i probavaj...

Ma joj nedavno sam mjenjao sve kugle covjece. Uzasne su mi ceste barem ova gdje sam bio. Ma htio bih ga podici ali ja sam zato tudum plus nemam alat tj. pravu dizalicu da dizem auto i neznam kako da ga ravnomjerno podizem ako nisu sva 4 u zraku. MOrat cu na servis

Link to comment
Share on other sites

Pa možeš probat brojit krugove. Uspon navoja na amortizerima je isti pa malo izračunaj. Lupam napamet al otprilike, jedan krug je cca 2mm, znači... 10 krugova bi bilo 2cm.

Meni to ne zgleda tak komplicirano.

Jedino je pitanje hoće li biti ikakve razlike u udobnosti jer su to još uvijek amortizeri i federi iste tvrdoće, samo je visina različita.

Ako je previše spušten, federi su skroz stisnuti, pa kad još opališ grabu, feder se stisne do kraja i udarac se prenosi na samu muldu i karoseriju. Ne znam dal ima kakvih gumenih graničnika iznad amortizera da ublaži udarac al se i oni s vremenom presjeku.

Na twingu imam 4cm kraće federe, i kad opališ u ležići mogu ti potvrditi da se feder do kraja stisne i stepe cijelu karoseriju. Al moram pohvalit malo čudo jer sam ga još davno spustio i nisam mijenjao ništa na ovjesu. Sve i dalje radi ko urica.

Moral buš se po grabama voziti polakše i to je to. Tak barem ja radim. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Pa možeš probat brojit krugove. Uspon navoja na amortizerima je isti pa malo izračunaj. Lupam napamet al otprilike, jedan krug je cca 2mm, znači... 10 krugova bi bilo 2cm.

Meni to ne zgleda tak komplicirano.

Jedino je pitanje hoće li biti ikakve razlike u udobnosti jer su to još uvijek amortizeri i federi iste tvrdoće, samo je visina različita.

Ako je previše spušten, federi su skroz stisnuti, pa kad još opališ grabu, feder se stisne do kraja i udarac se prenosi na samu muldu i karoseriju. Ne znam dal ima kakvih gumenih graničnika iznad amortizera da ublaži udarac al se i oni s vremenom presjeku.

Na twingu imam 4cm kraće federe, i kad opališ u ležići mogu ti potvrditi da se feder do kraja stisne i stepe cijelu karoseriju. Al moram pohvalit malo čudo jer sam ga još davno spustio i nisam mijenjao ništa na ovjesu. Sve i dalje radi ko urica.

Moral buš se po grabama voziti polakše i to je to. Tak barem ja radim. :zubo:

Bit ce razlika, jer kako je Marko napisao. KW V1 je progresivan amortizer, sto znaci da, sto je opruga niza (tj. sto je auto spusteniji), amortizer je teze sabiti. Isto tako sto je auto vislji, prvi dio sabijanja amortizera ce biti laksi i postepeno ce se otezavati.

Link to comment
Share on other sites

3 ista posta zaedom, ne znam zasto

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

3 ista posta zaedom, ne znam zasto

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

Naravno da ce u stecaj kad su svi mozgovi za setup automobila usmjerili snage na ovaj topic.

E, da... Nacuo sam da ce se naljednik GT5 zvati RKH6 Platinum.

hahahah dobroje.gif

Link to comment
Share on other sites

...a gewinde nekih jeftinih kineskih/tajvanskih firmi su često "kontra" odnosno što je auto niži to je mekši (lol) a kad mu našpanaš oprugu da se auto digne onda se nemoš vozit koliko nabija...

TA-tehnix :zubo: kaos od gewinde :)

zrmi, podigni auto za 1 ili 2cm pa probaj jel ti pase i amen... sto nize, to tvrde i neudobnije... toliko je jednostavno

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dobio samneka dva kljuca. Jedan je onaj veliki i taj znam zasto sluzi, ali imam neki manji imbus. Jako sitan. Sta on radi? :nezna:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.