Jump to content

Stabilnost clia 197 na velikim brzinama


Zrmi RS

Recommended Posts

Mozda da ugradis jos koju komponentu?

IMAG0669.jpg

Ali malo mi je cudno da na nagovor ekipe stavljas gewinde i onda iste pljujes da prvo su pricali za a poslije protiv,jer ti placas i slazes,tako da sve je do tebe, mada sam osjecaja da opruge u ovom slucaju imaju odredenu ulogu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 264
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    61

  • newbie

    25

  • GTT

    24

  • N3n0

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

O tome sa slike mu pričamo newbie i ja jer njegov Clio već ima tvornički ARB, a postoji mogućnost stavljanja još ovih dodatnih od whiteline-a. Ovo je Rene stavljao kao što je vidljivo na slici, a da se pažljivije čita myhraweb to bi Zrmi mogao tamo i vidjet. Naravno to je apsolutno najbolji update na autu koji postoji, a razlika sa i bez toga je otprilike kao razlika između držanja zimskih i ljetnih guma, dakle nevjerojatna razlika. No opet, čemu to? Po gradu ionaku "curi preko nosa", na stazu se ne ide, a bome neće bit opuštenija vožnja na 170 jureći za Seatovim traktorima... Ne treba mu to, bez veze baca novac, a još će mu se pojavit škripanje zadnjeg arb-a kad ulazi u garažu pa će bit dernek. :zubo:

Vedrane jel meet možda nakon tekme? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Kad sam upiknul CS197 malo sam isprobavao kaj to čudo može na cesti.

Meni se na jednom oštrom zavoju koji često prolazim, pri brzini od cca 60km, hiti u stranu za dobrih 15cm i to zbog naknadno asfaltiranog priključka vode nasred ceste. Probal sam isti zavoj proč i s 80km i hiće me i do pol metra u stranu. Osjećaj je koma, kao na ledu, sva četiri kotača proskližu u stranu.

Prelasci preko onih niskih ležećih policajaca od 2cm visine i 20cm duljine (Zagreb, Horvaćanska, skretanje za Jarun), su još jedan odličan test za ovjes jer se kod veće brzine auto baca van iz zavoja pa se može jako dobro skužiti kako se auto ponaša, zanosi, ljulja i to, jer su uglavnom ili oba prednja ili oba zadnja kotača u zraku.

To je kaj se tiče klasičnih hrvatskih cesta.

Na auoputu pri brzini od 150-215 kolko sam ga nateral, clio je zabit u asfalt i na trzaje se ne osjeti ni najmanje prosklizavanje. Jedino se osjeti spuštanje zadnjeg kraja, zbog difuzora. Doslovno se može motat volan kam god hoćeš jer je cesta bez neravnina i rupa. Kod takvih brzina i glatke ceste ESP je super.

Problem s ESP-om i ostalim kompjuterskim kerefekama je kaj ne dopuštaju bilo kakvo ispravljanje ubrzavanjem ili prosklizavanjem, već se auto automatski usporava oduzimanjem gasa. Dok se to ne ugasi znanje vozača ne dolazi do izražaja. Tad se borim s cliom a ne s cestom.

To sam najbolje skužio kad sam se zaletio u zavoj i naglo smotal volan. Clio se ukopo i gotovo stao kaj da sam skočio na kočnicu s dvije noge.

Par puta sam se okrenuo s ručnom i stilto sam ga ko konja. Doslovno se okrene za 180 i stane, a ostane upaljena lampica ESP-a.

Po meni, vozim se tolko da mi je to maximalni gušt, a ko se hoće zezat sa životom, nek ugasi ESP, i uplati policu životnog osiguranja, pa nek tera clia dok ne zgine. Svi smo svjesni jedne činjenice, uvijek ima nekog ko je brži ili luđi. Drugi dan kak sam kupil auto naletil sam na imprecu sti i popušil ko konj što je bilo i za očekivat. I kaj bi sad.

Inače, imam i životno osiguranje, i kasko, za svaki slućaj zbog ostalih (ne) vozača na našim cestama.

Link to comment
Share on other sites

Preraslo ovo u zajebanciju u zadnjih par postova... savršeno mi je jasno kako se zrmi osjeća nakon što je istreso lovu za amortizere... auto se idealno ponaša, ali naravno da ne može bit takav u svim situacijama... ne postoji amortizer koji je dobar svugdje!!!

Meni je recimo idealan Koni sport, jer je mekan, a može se podesit tvrđi povrat što daje dojam tvrdog auta, a u principu jako dobro upija sve te nekakve neravnine pri većim brzinama... Zrmijevi KW-i su u 80% situacija bolji od onog Seata, ali pri većim brzinama na grbavom asfaltu, mekši amortizer će bolje prijanjat... Da nije tako, imali bi amortizer koji je idealan za sve uvjete na cesti :)

Link to comment
Share on other sites

Ali malo mi je cudno da na nagovor ekipe stavljas gewinde i onda iste pljujes da prvo su pricali za a poslije protiv,jer ti placas i slazes,tako da sve je do tebe, mada sam osjecaja da opruge u ovom slucaju imaju odredenu ulogu.

Zrmi nikada nista nije na auto stavio na nagovor ekipe.

Uvijek otvori topic i pita sto je bolje dok u svojoj glavi vec ima tocnu sliku onog sto ce kupiti i to i kupi na kraju cijele price. Neki puta se dogodi da se ljudi sloze s njime, tj daju mu iste prijedloge kao sto si je i on zamislio, a neki puta su misljenja drugacija, ali on napravi po svome.

U pravilu svoje misljenje oblikuje citajuci po netu, gledajuci sto drugi rade, odluci da ce i on tako, ali iz nekog razloga otvara i topic o tome, vjerovatno potreba za paznjom.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi nikada nista nije na auto stavio na nagovor ekipe.

Uvijek otvori topic i pita sto je bolje dok u svojoj glavi vec ima tocnu sliku onog sto ce kupiti i to i kupi na kraju cijele price. Neki puta se dogodi da se ljudi sloze s njime, tj daju mu iste prijedloge kao sto si je i on zamislio, a neki puta su misljenja drugacija, ali on napravi po svome.

U pravilu svoje misljenje oblikuje citajuci po netu, gledajuci sto drugi rade, odluci da ce i on tako, ali iz nekog razloga otvara i topic o tome, vjerovatno potreba za paznjom.

Ajde da je već netko konačno napisao što većina nas misli +1 Like

Čitam ovaj topic, gledam i nevjerujem....

Zrmi normalno da ti auto skače jer je cesta tamo zaflekana kao da je netko razbacivao fleke kako je htio. Ovjes ti je sad puno tvrđi, te ti je hod amortizera puno brži i agresivniji, što ti se pri toj brzini auto ljulja stalno lijevo desno gore dole, i da imaš snimku izvana vidio bi da ti je u nekim trenucima pojedini točak u zraku!!! I normalno je da te zanosi i imaš osjećaj da lebdiš, onaj u seatu vjerojatno ima serijalu i puno mu bolje rupe upija kao što je mislim Newbie napisao, a lik ni sam nezna koliko je blizu granice da pogine(i vrlo blizu je da ga cesta izkatapultira u zrak), ali tebe je taj ovjes UPOZORIO! i rekao ti ALO MOMAK!!

Stani malo na loptu i skuliraj se netreba ti to....

A na ovo sa ESP-om, isto tako većinu bi ja ljudi poslao u školu da vide što ESP radi i kako radi, ESP nije svemoguć!!

I obvezno bi uveo u autoškole da ljudi malo voze na testnim stazama sa ESP-om uključenim i isključenim, te da im netko školovan objasni razliku......

Štoviše onaj koji nezna kako funkcionira i počne ispravljati i bacati kontre (kao da ima auto bez espa) više će štete napraviti sebi nego da je imao isključen ESP.

ESP prati smjer položaja volana i vodi auto tamo gdje misli da vi želite ići, te kako vam je volan okrenut.... Ali o tome smo već puno puta pisali....

Pošto sam bivši vlasnik 197-ice znam o čemu dečki pričaju i koliko se god kontroliraš ponese te, nedostaju mi ti osjećaji iskreno, ali sam s druge strane sretan što ga više nemam, te što sam ostao skuliran u nekim situacijama, iako je i mene par puta povuklo. .... I kad vas ponese ponekad kao ovaj Seat u ovom slučaju bitno je uvijek ostati hladne glave, te znati odustati i predvidjeti cestu i uopće ne pokušavati ići s takvim autom na takvoj cesti tom brzinom......

Još jednom kolega Zrmi pusti netreba ti to sve, ulažeš tolike novce u lim, a znaš i sam da može to sve nestati u sekundi i ne tvojom krivicom.....

Živio ti nama još 100 godina i pamet u glavu, valjda si dovoljno star da konačno staneš na loptu i naučiš iz neću reći grešaka nego životnih situacija.

Link to comment
Share on other sites

Ajde da je već netko konačno napisao što većina nas misli +1 Like

Čitam ovaj topic, gledam i nevjerujem....

Zrmi normalno da ti auto skače jer je cesta tamo zaflekana kao da je netko razbacivao fleke kako je htio. Ovjes ti je sad puno tvrđi, te ti je hod amortizera puno brži i agresivniji, što ti se pri toj brzini auto ljulja stalno lijevo desno gore dole, i da imaš snimku izvana vidio bi da ti je u nekim trenucima pojedini točak u zraku!!! I normalno je da te zanosi i imaš osjećaj da lebdiš, onaj u seatu vjerojatno ima serijalu i puno mu bolje rupe upija kao što je mislim Newbie napisao, a lik ni sam nezna koliko je blizu granice da pogine(i vrlo blizu je da ga cesta izkatapultira u zrak), ali tebe je taj ovjes UPOZORIO! i rekao ti ALO MOMAK!!

Stani malo na loptu i skuliraj se netreba ti to....

A na ovo sa ESP-om, isto tako većinu bi ja ljudi poslao u školu da vide što ESP radi i kako radi, ESP nije svemoguć!!

I obvezno bi uveo u autoškole da ljudi malo voze na testnim stazama sa ESP-om uključenim i isključenim, te da im netko školovan objasni razliku......

Štoviše onaj koji nezna kako funkcionira i počne ispravljati i bacati kontre (kao da ima auto bez espa) više će štete napraviti sebi nego da je imao isključen ESP.

ESP prati smjer položaja volana i vodi auto tamo gdje misli da vi želite ići, te kako vam je volan okrenut.... Ali o tome smo već puno puta pisali....

Pošto sam bivši vlasnik 197-ice znam o čemu dečki pričaju i koliko se god kontroliraš ponese te, nedostaju mi ti osjećaji iskreno, ali sam s druge strane sretan što ga više nemam, te što sam ostao skuliran u nekim situacijama, iako je i mene par puta povuklo. .... I kad vas ponese ponekad kao ovaj Seat u ovom slučaju bitno je uvijek ostati hladne glave, te znati odustati i predvidjeti cestu i uopće ne pokušavati ići s takvim autom na takvoj cesti tom brzinom......

Još jednom kolega Zrmi pusti netreba ti to sve, ulažeš tolike novce u lim, a znaš i sam da može to sve nestati u sekundi i ne tvojom krivicom.....

Živio ti nama još 100 godina i pamet u glavu, valjda si dovoljno star da konačno staneš na loptu i naučiš iz neću reći grešaka nego životnih situacija.

Svaka čast na tehničkom i životnom izlaganju tekuće problematike,neka se vozi na granici svojih mogućnosti ili mogućnosti automobila uz poštivanje zakonitosti uređaja i fizike i ne bere brigu što će tko reći,,,

osobno mislim da tako podijže ljestvicu znanja i samopouzdanja u svoju vještinu.Momak je super i iskren i bilo bi dobro da nas ima više takvih.Zrmi dobroje.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Naletio sam na ovu temu, prije nego što sam izbrisao 15 - 20 totalnih OT postova pročitao sam sve i vidim da većina gasera i pravih RS majstora Zrmiju želi poručiti da je papak i pizdica, ali da je ujedno surova realnost to što njegov auto na lošoj cesti prije mora pustiti gas od nekog drugog vozila, koje između ostaloga ima šire gume s više profila, dulji međuosovinski razmak, širi trag kotača, nešto mekši ovjes, zloglasni multilink zadnji ovjes i vjerojatno veću masu, potencijalno i bolje raspoređenu po osovinama i od tla? Ili je pak naravoučenje da je grip vozila koje se odvaja i polijeće u zrak jednak onome čije su sve četiri gume na tlu pa može voziti isto, odnosno da je u ovom slučaju Zrmi mogao ići za konkretnim primjerom Leonom FR?

Više sam puta pisao kako mi je prošli Clio na Bilsteinu na izrazito grbavim cestama bio sporiji nego na serijskom ovjesu. U krajnjem slučaju, ne volim osjećaj da će se unutra sve raspasti od nabijanja i ako ne odem skupa s autom kvragu. RS-ov Cup ovjes je bio značajno bolji za upijanje rupa, ali nerijetko sam na većim pregibima i džombama bio većim dijelom vozila u zraku na tren i siguran sam da bi s nešto mekšim ovjesom na takvim mjestima mogao voziti brže, kao i da bi profesionalci za utrku na takvoj cesti ovjes podesili da autu osiguraju više, a ne manje prijanjanja.

Za kraj porukice Zrmiju: 1. Nemoj na forumu pisati o granicama na koje naiđeš, čak i ako te iznenade, pozitivno ili negativno - uvijek ćeš za neke biti prespor i necool. 2. Nemoj se ganjati s gewindanim cliom po lošim cestama, ispadneš papak jer ne možeš stići Leona FR. CC-a kojeg sam kupio neki dan bi na takvoj cesti stavio u comfort mode i sa sve četiri rote čvrsto na zemlji i takav bi ti pobjegao. Vozi 70 i pravi se nezainteresiran. Na cesti koja nije grbava, a asfalt bilo kakav osim najizlizanijeg sivog se fino ganjaj i tu meni ne bi pomogla ni sport postavka ni da čipam CC-a na 200 konja, ili tom Leonu da je načipan jer je RS u takvim uvjetima zakon. Ujedno se i ti ne moraš bojati hoće li kad sleti nakon odvajanja od ceste auto otići u lijevi ili desni drift, čuo sam da se pri 170+ u stvarnosti malo teže vraća putanja nego u Need for Speedu, iako bi se ovdje dalo naslutiti da je dovoljan jedan dodir suprotnoj strelici na tastaturi... hoću reći volanu :ahaa:

Edited by DU-roller
Link to comment
Share on other sites

Tvoj post je ontopic otprilike kao naše dogovaranje za meet, a aktualan je kao prošlogodišnji snijeg.

Zrmi bude na kraju iz ovog izvuko poantu da mu treba dodatni ARB i kupit će ga vjerojatno, samim time auto učinit još oštrijim i dodatno ga sjebat za vožnju po lošim cestama pa ćemo uskoro čitat novu temu, ha bar neće bit dosadno kao kad se voziš u Passatu CC. :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Neno & Vedran, samo recite koji će auto prije napustiti grbavu cestu, neki koji bolje ili pak neki koji lošije prijanja na njoj... Lako je bilo turpijati Zrmija da je loš vozač i da nema kohonesa za stisnuti, a onda ipak ispada da treba mijenjati još dijelova ovjesa na Cliu da bi pratio nekakvog dizelskog Leona na serijala ovjesu (ako i tad bude mogao) :hey:

Link to comment
Share on other sites

du, ja uopce ne kuzim odakle ti sad ovo da nema kohones za ganjanje... jel bilo jasno napisano da ce mu s takvim ovjesom bit feel koda ce auto ispalit svaki cas? jesmo jasno napisali da je to NORMALNO i da treba full koncentracija da se vozi po takvoj cesti? hocemo naglasit da nista netreba mijenjati dodatno ( pogotovo mu ne treba ARB ) i bezveze lupat pare u nesto sto njemu ne treba...

i opet, nitko mu nije reko da je pi*ki*a*ki*a, nego smo rekli ako mu nije ugodno tako vozit, nek se tako i ne vozi i to je sve...

btw. ja sa serijskim ovjesom nigdje nisam bio brzi (osim na makadamu :) ) u odnosu na H&R i B8 ...

Link to comment
Share on other sites

Neno & Vedran, samo recite koji će auto prije napustiti grbavu cestu, neki koji bolje ili pak neki koji lošije prijanja na njoj... Lako je bilo turpijati Zrmija da je loš vozač i da nema kohonesa za stisnuti, a onda ipak ispada da treba mijenjati još dijelova ovjesa na Cliu da bi pratio nekakvog dizelskog Leona na serijala ovjesu (ako i tad bude mogao) :hey:

Naravno da će prije napustiti cestu auto koji lošije prijanja, ali u ovom slučaju RS ne prijanja lošije, dapače prijanja puno bolje, a to se i osjeti u autu, to je taj "osjećaj nesigurnosti" koji Zrmi ima. Nemoj me sad klat da ti nije jasno da "brži" amortizer bolje prijanja od standardnih plinskih ili nedaj bože uljnih amortizera VAG koncerna. To što je taj amortizer "tvrđi", kao i opruge na kojima, a uz to sve i nisko profilne gume... To sve daje osjećaj totalnog haosa u kabini, ali taj auto ne gubi trakciju, možda je tvoj gubio na tim oprugama, možda zrmvijev zagewindan isto gubi, ali ja sam rekao kako se moj auto na cup ovjesu ponašao i kako je normalno za dobro podešen hothatch da se ponaša. Nije ugodan osjećaj, ali daleko je to od nesigurne vožnje i iskrenja na rubu... Ako se želiš vozit ugodno 200 na sat, onda kupiš Golf GTI jer švabo je ipak švabo i zato mojih 4 amortizera košta kao vjerojatno jedna kapa amortizera za takav VAG. Prouči malo kako tvoj DDC funkcionira, nije to nikakav revolucionaran ovjes, već jednostanvo kad naleti na rupu, mijenja karakteristike amortizera, čini ga tvrđim/bržim, ali nije cijelo vrijeme takav kako nebi kompromitirao udobnost. Ponavljam, vozio sam se i ja 200 po lošem autoputu, osjećaj nije bio baš nešto ugodan, ali meni kao dijetetu kretenu je to bilo dosta zabavno jer se auto usisava u rupe, ne bih rekao da se odbija, već da prijanja poprilično dobro, ali za uzvrat daje masažu rektuma... Velim meni je to jednom bilo dovoljno jer mi je puno zabavnije sa 70 proć kružni tok, nego sa 170 ić po ravnom. Nisam ja nikakav vozač, samo me vesele male i glupe stvari. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Od ovih cesta osle mi kugle tj lijeva i sad to moram promjenit jer se em cuje em grebe em svasta. Dobro je i izdrzala.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da će prije napustiti cestu auto koji lošije prijanja, ali u ovom slučaju RS ne prijanja lošije, dapače prijanja puno bolje, a to se i osjeti u autu, to je taj "osjećaj nesigurnosti" koji Zrmi ima. Nemoj me sad klat da ti nije jasno da "brži" amortizer bolje prijanja od standardnih plinskih ili nedaj bože uljnih amortizera VAG koncerna. To što je taj amortizer "tvrđi", kao i opruge na kojima, a uz to sve i nisko profilne gume... To sve daje osjećaj totalnog haosa u kabini, ali taj auto ne gubi trakciju, možda je tvoj gubio na tim oprugama, možda zrmvijev zagewindan isto gubi, ali ja sam rekao kako se moj auto na cup ovjesu ponašao i kako je normalno za dobro podešen hothatch da se ponaša. Nije ugodan osjećaj, ali daleko je to od nesigurne vožnje i iskrenja na rubu... Ako se želiš vozit ugodno 200 na sat, onda kupiš Golf GTI jer švabo je ipak švabo i zato mojih 4 amortizera košta kao vjerojatno jedna kapa amortizera za takav VAG. Prouči malo kako tvoj DDC funkcionira, nije to nikakav revolucionaran ovjes, već jednostanvo kad naleti na rupu, mijenja karakteristike amortizera, čini ga tvrđim/bržim, ali nije cijelo vrijeme takav kako nebi kompromitirao udobnost. Ponavljam, vozio sam se i ja 200 po lošem autoputu, osjećaj nije bio baš nešto ugodan, ali meni kao dijetetu kretenu je to bilo dosta zabavno jer se auto usisava u rupe, ne bih rekao da se odbija, već da prijanja poprilično dobro, ali za uzvrat daje masažu rektuma... Velim meni je to jednom bilo dovoljno jer mi je puno zabavnije sa 70 proć kružni tok, nego sa 170 ić po ravnom. Nisam ja nikakav vozač, samo me vesele male i glupe stvari. :dobroje:

Ti ovdje prvo pričaš jedno, pa malo drugo...

Prvo, ako Zrmi kaže da osjeća da nema kontrolu nad autom to znači da nema prijanjanja, vjerojatno su kotači u zraku jer imaju preveliki rebound i kotače odbija od asfalta, kad to spojiš sa manjim hodom jer je to ipak sportski amortizer/gewinda potpuno je jasno zašto je to tako...

Za takvu cestu treba imati amortizer koji ima puno manji rebound sa puno većim hodom...

DCC je pak nešto posve drugo i funkcionira na principu da se kontrolira brzina protoka ulja u amortizeru otvarajući više ili manje ventila kroz koje to ulje teče...

K'o na biciklima već godinama samo se ne podešava elektronički već ručno prije vožnje i onda naravno tako bude cijelu vožnju...

Uglavnom nebitno, pusti filozofiju, ako Zrmi kaže da ne valja, onda ne valja...

Link to comment
Share on other sites

Ti ovdje prvo pričaš jedno, pa malo drugo...

Prvo, ako Zrmi kaže da osjeća da nema kontrolu nad autom to znači da nema prijanjanja, vjerojatno su kotači u zraku jer imaju preveliki rebound i kotače odbija od asfalta, kad to spojiš sa manjim hodom jer je to ipak sportski amortizer/gewinda potpuno je jasno zašto je to tako...

Za takvu cestu treba imati amortizer koji ima puno manji rebound sa puno većim hodom...

DCC je pak nešto posve drugo i funkcionira na principu da se kontrolira brzina protoka ulja u amortizeru otvarajući više ili manje ventila kroz koje to ulje teče...

K'o na biciklima već godinama samo se ne podešava elektronički već ručno prije vožnje i onda naravno tako bude cijelu vožnju...

Uglavnom nebitno, pusti filozofiju, ako Zrmi kaže da ne valja, onda ne valja...

manji rebound? znaci hoces rec da treba imati sporiji povrat?? mislio si na kompresiju valda?

Link to comment
Share on other sites

manji rebound? znaci hoces rec da treba imati sporiji povrat?? mislio si na kompresiju valda?

Ma ne kompresija određuje tvrdoču, ako imaš malo manji rebound onda će amortizer "upiti" neravninu, ako imaš jebeno brz rebound onda će te katapultirati van, doslovno te odbije van jače nego što treba... Nisam sad mislio totalo spor, ono, nešto sporiji povrat...

Link to comment
Share on other sites

Opet ponavljam, a vidim da su neki krivo shvatili. NIje meni bjezao zadnji kraj, ali sam se osjecao kao da nemam kontakt s podlogom na tim brzinama. A i da je pobjegao na 170+ na takvoj cesti ovo sad nebih ni pisao. Sumnjam da bi itko od vas.

Čitajući tvoje postove dolazim do zaključka da imaš ovjes podešen za stazu radije nego za cestu. Možeš imati ovjes koji se ponaša prosječno na svim cestama i stazama. Što više ideš prema cesti ili stazi, to više trpi ono drugo u manjoj ili većoj mjeri.

Idealan ovjes upija sve neravnine držeći šasiju nepomičnom i nikad ne gubi grip s podlogom. To što ti se događa pri tim brzinama nikako ne bi protumačio da ovjes kvalitetno radi svoj posao za uvjete koje si ga izložio, pogotovo jer te lik obišao a nisi čitao o njemu u crnoj kronici. Možda bi ti brže od njega prolazio zavoje na stazi, ali na lošoj cesti on očito može brže od tebe.

Još davno u srednjoj školi sam imao priliku popričati s čovjekom koji živi i radi vani i profesionalno se bavi tuningom ovjesa. Bacio mi je puno buba u uho nakon čega sam učeći o tome i istraživajući po netu shvatio da tu ima toliko fizike i sitnih parametara koji čine veliku razliku u ponašanju vozila da se nikad ne poželim igrati s time.

Kasnije u životu sam se i sam uvjerio da velika večina ljudi nadogradnjom ovjesa zapravo u konačnici više pokvare auto nego što ga poboljšaju.

Link to comment
Share on other sites

Kad sastavim auto za Nordschleife track day-eve znam gdje cu se obratiti za savjet.

Eat this Ross Brown!

Link to comment
Share on other sites

Kad sastavim auto za Nordschleife track day-eve znam gdje cu se obratiti za savjet.

Eat this Ross Brown!

Znaš kako se kaže, dvije glave su pametnije od jedne! Btw. Priče su da će staza u stečaj....

Link to comment
Share on other sites

Znaš kako se kaže, dvije glave su pametnije od jedne! Btw. Priče su da će staza u stečaj....

I ja nešto tak načuo od švaba dok sam igrao GT5 onlajn na nordšlajfi. Bilo mi malo čudno kad sam to čul.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ce u stecaj kad su svi mozgovi za setup automobila usmjerili snage na ovaj topic.

E, da... Nacuo sam da ce se naljednik GT5 zvati RKH6 Platinum.

Edited by jure
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.