Jump to content

Clio 3 RS 197 savjeti oko kupovine


naztee

Recommended Posts

Pozdrav svima!

 

Udao sam nedavno svog Clishu Initiale Paris i u potrazi sam za drugim Clishom, naravno :)

 

Jako mi se svidio GT 1.6 od 2009 i mlađi, ali pronašao sam jednog solidnog RS-a 197, 2008 godina sa 107k na satu. Ima urednu servisnu istoriju, rađen mu je zupčasti, nije imao udese i generalno ga je vozio lik koji ne divlja.

 

No, razgledajući auto i raspitujući se i surfajući ovdje oko servisa i generalno troškova održavanja, malo sam se i uplašio ;)

 

Karoserijski dijelovi skoro svi isti na svakom Cliju osim na RS-u, naravno. Ono što bi trebalo raditi na njemu je prednja kugla (u ovlaštenom traže 450 EUR jer to ide samo u kompletu), nosači auspuha (oni glupi, jeftini), i nosač motora.

Primjetio sam da je pedala kvačila solidno tvrda (čak i u odnosu na mog Clija 1.6 16v), a pronašao sam da je to u pitanju hidraulička potisna ploča. Naravno, ne isplati se to mijenjati bez seta kvačila (koje je ok prema mojoj procjeni). Zamjenski dijelovi su oko 220 EUR za Luk set kvačila i oko 120 EUR za Valeo potisnu ploču/ležaj.

 

Naravno, svi troškovi idu gore u odnosu na neki stock Clio, a pogotovo u odnosu na Clio 2, ali toliko..?

 

Da, i još nešto, molim neka iskustva oko ugradnje plina, ima li nekih problema, itd. U svog Clija sam ugradio u Beogradu kod likova koji fakat znaju svoj posao, rade turbake i sportska vozila, pa bih ovo povjerio opet njima, ako bih uzimao ovo auto. Značajno su skuplji nego nešto što mogu lokalno napraviti, ali imao sam tako dobro iskustvo sa njihovim radom u starom autu, da mi ne pada na pamet drugo nešto tražiti.

 

Svi savjeti i preporuke su dobrodošli, a jako poželjni ako su zasnovani na ličnom/osobnom iskustvu

Link to comment
Share on other sites

da, već masu puta je bilo na forumu koliko je CS skuplji za održavanje, zato su vjerojatno i novog napravili na šasiji od "serijskog"

Link to comment
Share on other sites

Frende sve je već napisano, malo potrazi po forumu.

 

Moj savjet ne kupuj ako ti je odrzavanje i cijena goriva problem, auto trosi i to masu.

Auto je mušićavo i ima dosta sitnica koje odlaze i znaju izivcirat čovijeka.

Mozes naletit na dobar primjerak koji ce te odlicno sluzit a ako neltis na "friday car" *ebo si jeza...

Link to comment
Share on other sites

Pronašao sam dosta što se tiče servisa itd, no nadao sam se da su ljudi do sada pronašli neke šeme, pojavili se zamjenski dijelovi itd :)

Jedino nisam pronašao da li je iko ugradio plin u CS3

Link to comment
Share on other sites

možda bi bilo bolje da tražiš CS 3 200 odnosno ph2 jer su na njemu riješili dosta "dječjih" bolesti i kolko sam skužio troši litru manje normalne vožnje jer ima drugu getribu i mapu naravno

Link to comment
Share on other sites

A i motor nije isti. Sve to rezultira manjom potrosnjom. Ja imam getribu od 200-tke.

Link to comment
Share on other sites

Taj koji gledas je imao neki udarac naprijed desno, kod tocka, nista strasno, ali da znas i provjeris  :wink:

Jedno vrijeme je sluzio i kao demo vozilo, tako da je vrlo moguce da je kvacilo pred kraj...itd...

 

I ako mogu dodati ovo za plin. Naravno da se moze uraditi i da ce raditi...ali to nikad nisam kapirao na radikalnim autima kao sto je CS...

Link to comment
Share on other sites

Ako razmišljaš o plinu imaj na umu da će boca morat u gepek jer nema mjesta za rezervnu gumu pošto je tamo difuzor. Sve ovisi kolko para imaš. Bolje opcije oc 197 su clio 3 ph2, clio 2 ph1 i 2 te megane rs (bilo koji).

Ako te brine održavanje i potrošnja onda gledaj clio 2. Mene su nagovorili na clio 2 ph1. Sad se samo čeka kupac za mojeg.

Link to comment
Share on other sites

Obzirom da si već u startu preplašen potrošnjom goriva, mogućim kvarovima, troškovima održavanja i potrošnog materijala - moj savjet je da gledaš nešto drugo. Uz duzno postovanje, mislim da to nije (još) auto za tebe. Jeftin je za kupiti ali nije jeftin za voziti i vrlo lako je moguće da ćeš malo po malo ići (morati) štedjeti na održavanju a taj auto zna biti problematičan i kad se sve redovito servisira i po ps-u radi...

Link to comment
Share on other sites

Kojeg 197 konkretno gledas u Sarajevu ili BiH??? Ja znam za par komada koji se prodaju, a znam i svasta o tim autima...

Ako mislimo na istog, najvise ga je silovao prvi vlasnik i tu je svasta bilo, sadasnji vlasnik je ok...

 

Radije ganjaj plavog RS 200 kojeg voza stariji covo, neki profesor, prodao bi ga, a auto je bombona. U 2.5 godine je presao svega cca 10.000 km..

Edited by France_Art
Link to comment
Share on other sites

Ako razmišljaš o plinu imaj na umu da će boca morat u gepek jer nema mjesta za rezervnu gumu pošto je tamo difuzor. Sve ovisi kolko para imaš. Bolje opcije oc 197 su clio 3 ph2, clio 2 ph1 i 2 te megane rs (bilo koji).

Ako te brine održavanje i potrošnja onda gledaj clio 2. Mene su nagovorili na clio 2 ph1. Sad se samo čeka kupac za mojeg.

 

Uskoro ide jedan dobar RS Ph1 u prodaju pa javi ako utopiš svoj Clio.

Link to comment
Share on other sites

Nikada! Nema prodaje! Prije gladan i bos, nego pješke. :D

Frend će prodavat svoj prema svemu sudeći pa stavim info kad se odluči.

Link to comment
Share on other sites

Sve je vise izgledno da cu ja uzet x3m-ovog. Samo je pitanje vremena kad cu svog prodat.

Link to comment
Share on other sites

Kojeg 197 konkretno gledas u Sarajevu ili BiH??? Ja znam za par komada koji se prodaju, a znam i svasta o tim autima...

Ako mislimo na istog, najvise ga je silovao prvi vlasnik i tu je svasta bilo, sadasnji vlasnik je ok...

 

Radije ganjaj plavog RS 200 kojeg voza stariji covo, neki profesor, prodao bi ga, a auto je bombona. U 2.5 godine je presao svega cca 10.000 km..

 

Pa o tom plavom prvom i govorimo.

 

A vidio sam baš tog drugom RS200 neki dan, samo nisam nigdje pronašao da je na prodaju

Link to comment
Share on other sites

Bolje opcije oc 197 su clio 3 ph2, clio 2 ph1 i 2 te megane rs (bilo koji).

Ako te brine održavanje i potrošnja onda gledaj clio 2. Mene su nagovorili na clio 2 ph1. Sad se samo čeka kupac za mojeg.

znaci rs197 je najgori rs koji je renaultsport ikad napravio  :fucka:

 

@naztee - da sam na tvom mestu stvarno bih trazio ph2, nisam imao prilike da ga provozam ali verujem da je bolji auto od 197ice. malo je problem sa trojkama sport sto vec polako stizu do godina kad su u proseku presli dovoljno da pocnu da se javljaju problemi, i sto je tesko naci ocuvanog... inace sam ovde na forumu prvi put naisao na tu pricu kako su preskupi za odrzavanje, moja licna iskustva su prilicno suprotna, ali o tom potom, otvoricu temu i predstaviti auto, i napisati sta je sve radjeno i koliko je kostalo. jeste jeftiniji od obicnog klija, ali nije problem odrzavati ga, a zavoleces ga sigurno...

Link to comment
Share on other sites

znaci rs197 je najgori rs koji je renaultsport ikad napravio :fucka:

197 je odlican auto. Ono za sto je napravljen odradjuje odlicno. Jedino je los sto se tice kvarova. Ima ih kao npr tvoj koji se ne kvare puno, a ima ih koji stalno imaju problema. Npr zrmi. Dok sa recimo clio 2 i megane rs nema nikakvih problema i potrosnja je manja.

Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo reci da je velika vecina ljudi na forumu stekla krivi dojam o 197-ici pa to vec sad ide na sprdanje istog. Moji problemi za koje ste svi culi i dobro upoznati rezultat su mojih gresaka a i pohvalio bih se greskom drugih u sto spadaju em servisi em pametnjakovici koji kao znaju sta rade. No nezelim krivnju svaljivati na druge, jer odluka je bila moja o chipovanju istog. Jeli se motor raspao zbog toga ili zbog neodgovarajuceg servis ili pak tvornicke greske tesko je reci. No raspao se. Cinjenica da je mjenjač otisao nakon 110 000 u smislu tezeg ubacivanja u prvu primjer je nekvalitete. To bih jos i mogao provarit da je Renault napravio i glavnu osovinu koja se moze narucit, a ne kad se ona pojede da je nemozes zamjenit. NIsta cudno kad mjenjac kosta samo 11 000kn. Tvornicki reparirani.

 

Sjecam se da sam ja mjenjao dva alternatora i dva kompresora dok je recimo Balev ganjao auto ko mutav i nije imao niti jednu manu. Ok gornji nosac odlazi i mogli su neke stvari popravit. Neki kazu uzmi 200-tku gdje su mane popravljene. Jel vi znate koje su to mane uopce? vi znate da su to osim par sitnica isti auti. Nemate pojma. Motor je malo drugaciji i mjenjac je malo promjenjen te mapa. No to nisu stvari koje odlaze na 197-ici. Cak naprotiv sinkroni i ostalo odlaze ina 200-tki. Citajete malo engleski forum. Znaci kugle i spone te gornji nosac su isti i osim amortizera sve je isto i isto odlazi. Ja se dam okladit da kad bih imao 200-tku mjenjao bih na ovoj kilometrazi sve kao i na 197-ici. Ljudi to su cinjenice. Zar kazem opet nemislite da u jednu 200-tku nisu mogli staviti jace bocnice u recaru a dobro znaju koliko su nekvalitetne. I sto su oni to kao popravili. Reci cu vam: potrosnju i to malo, performanse i to skidam kapu. Kup ovjes i amortizere neubrajam u popravak nedostatka. Novi difuzor i izmjenjen prednji kraj bez ksenona koji u 197-ici rade besprijekorno. Meni je crkao leptir gasa dva puta i sad je treci.I da isti je u 200-tki. Ljudi ja sam naisao na takav primjerak, ali auto ide i to je auto za gust.

 

Neki dan mi je lega dosao sa 197 R26 i auto je sa svjojih 80 000 grob naspram mog. Odmah sam primjetio da mu nevalja gornji nosac, auto je bio udaren i to na lijevoj strani jer je lakiran blatobran i pola nutarnje plastike fali, nitko nije mjenjao kabinski filter, sjedala uzas i volan i lupketa mu lijeva strana za koju nisam siguran jel kugla ili spona. I da nevalja mu sinkron trece. Znaci ja kao laik odmah sam skuzio sve to i ako se netko i odvazi na takav auto i to primjeti ide dalje. Kakav je vlasnik odmah se na prvu vidi. Dam se okladit da vidite mog uzeli bih ga odmah jer je jedan od najbolje ocuvanih primjeraka. Zato kakav si prema 197-ici ili 200-tki takva ce ti se i vratit. Dzabe ti uklanjanje nekih nedostataka ako si ti prema autu govno. I jos nesto. Jel su uklonili nedostatak na 200-tki titranje one table tj. osvijetljenja? Ako jesu evo onda je to nesto sto su popravili. Ako nisu eto nisu ni to. Usput titranje toga nema veze s tablom jer titra svaka. Sam me zanima jel titra i ona zuta.. Onoga koga zanima 197-ica i ulaganja na raspolaganju sam. A provozao ga je Toca i rekao je samo jedno: ljubomoran samkako to ide i drzi.

Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo reci da je velika vecina ljudi na forumu stekla krivi dojam o 197-ici pa to vec sad ide na sprdanje istog. Moji problemi za koje ste svi culi i dobro upoznati rezultat su mojih gresaka a i pohvalio bih se greskom drugih u sto spadaju em servisi em pametnjakovici koji kao znaju sta rade. No nezelim krivnju svaljivati na druge, jer odluka je bila moja o chipovanju istog. Jeli se motor raspao zbog toga ili zbog neodgovarajuceg servis ili pak tvornicke greske tesko je reci. No raspao se. Cinjenica da je mjenjač otisao nakon 110 000 u smislu tezeg ubacivanja u prvu primjer je nekvalitete. To bih jos i mogao provarit da je Renault napravio i glavnu osovinu koja se moze narucit, a ne kad se ona pojede da je nemozes zamjenit. NIsta cudno kad mjenjac kosta samo 11 000kn. Tvornicki reparirani.

 

Sjecam se da sam ja mjenjao dva alternatora i dva kompresora dok je recimo Balev ganjao auto ko mutav i nije imao niti jednu manu. Ok gornji nosac odlazi i mogli su neke stvari popravit. Neki kazu uzmi 200-tku gdje su mane popravljene. Jel vi znate koje su to mane uopce? vi znate da su to osim par sitnica isti auti. Nemate pojma. Motor je malo drugaciji i mjenjac je malo promjenjen te mapa. No to nisu stvari koje odlaze na 197-ici. Cak naprotiv sinkroni i ostalo odlaze ina 200-tki. Citajete malo engleski forum. Znaci kugle i spone te gornji nosac su isti i osim amortizera sve je isto i isto odlazi. Ja se dam okladit da kad bih imao 200-tku mjenjao bih na ovoj kilometrazi sve kao i na 197-ici. Ljudi to su cinjenice. Zar kazem opet nemislite da u jednu 200-tku nisu mogli staviti jace bocnice u recaru a dobro znaju koliko su nekvalitetne. I sto su oni to kao popravili. Reci cu vam: potrosnju i to malo, performanse i to skidam kapu. Kup ovjes i amortizere neubrajam u popravak nedostatka. Novi difuzor i izmjenjen prednji kraj bez ksenona koji u 197-ici rade besprijekorno. Meni je crkao leptir gasa dva puta i sad je treci.I da isti je u 200-tki. Ljudi ja sam naisao na takav primjerak, ali auto ide i to je auto za gust.

 

Neki dan mi je lega dosao sa 197 R26 i auto je sa svjojih 80 000 grob naspram mog. Odmah sam primjetio da mu nevalja gornji nosac, auto je bio udaren i to na lijevoj strani jer je lakiran blatobran i pola nutarnje plastike fali, nitko nije mjenjao kabinski filter, sjedala uzas i volan i lupketa mu lijeva strana za koju nisam siguran jel kugla ili spona. I da nevalja mu sinkron trece. Znaci ja kao laik odmah sam skuzio sve to i ako se netko i odvazi na takav auto i to primjeti ide dalje. Kakav je vlasnik odmah se na prvu vidi. Dam se okladit da vidite mog uzeli bih ga odmah jer je jedan od najbolje ocuvanih primjeraka. Zato kakav si prema 197-ici ili 200-tki takva ce ti se i vratit. Dzabe ti uklanjanje nekih nedostataka ako si ti prema autu govno. I jos nesto. Jel su uklonili nedostatak na 200-tki titranje one table tj. osvijetljenja? Ako jesu evo onda je to nesto sto su popravili. Ako nisu eto nisu ni to. Usput titranje toga nema veze s tablom jer titra svaka. Sam me zanima jel titra i ona zuta.. Onoga koga zanima 197-ica i ulaganja na raspolaganju sam. A provozao ga je Toca i rekao je samo jedno: ljubomoran samkako to ide i drzi.

 

Jako lijepi post, sve je objašnjeno za budućeg vlasnika! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Pa o tom plavom prvom i govorimo.

 

A vidio sam baš tog drugom RS200 neki dan, samo nisam nigdje pronašao da je na prodaju

 

Plavi (racing blue) 197 se prodaje za nekih cca 7.500 € i po meni nije neka sreca.

 

U Gumi M ili Gumi Pro imas plavog (racing blue) clia RS 200 koji se prodaje i mislim da se moze dogovoriti ok cijena za auto.

 

I treća varijanta ti je plavi 200 (tamnija plava ja mislim arctic blue) koji vozi taj neki profa i auto se ne prodaje oficijelo ali bi ga covjek prodao. Meni ga prodavao ali ja vec kupio Akrapovica.

 

Ove 200-ke su znatno skuplje od 197 ali znatno bolje. Koliko para toliko muzike :)

Link to comment
Share on other sites

Taj iz gume je otisao. Bio sam svojevremeno zainteresovan ali prodavac je pokazao kako mu nije mjesto u toj bransi, pa sam zaobisao.

Link to comment
Share on other sites

Sta se desilo? Ja mislim da nije jos prodan ali se redovno voza od strane zaposlenika doticne Gume... Cak su ga vozili na SR ..

Link to comment
Share on other sites

Mozda ga neko od njih voza, ali po posljednjim informacijama, vidjen je u Zenici, kupio ga je neki momak. Meni nisu htjeli izaci u susret s ponudom leasinga s ostatkom vrijednosti (tj. onaj mulac iz prodaje me zavlacio s tim vise puta ali nikad nista konkretno), a meni se nije davalo toliko kesa u komadu za auto koje necu koristiti cesto. Tad je tvoj bio u salonu jos uvijek kad sam ja htio da zavrsim ovog plavog. Cak sam im rekao da mi ni reklame (koje su ocajno nalijepljene na auto) ne smetaju. :D

 

Da ne spominjem kako mi je rekao kad sam prvi put kontaktirao s njim u salonu: ovo je Clio RS, 2.0 TURBO... :blink:  Rekoh, zar nije ovo N/A? Kaze, pa da... Ali ide kao da je turbo. :luda:

 

Tako da sam skontao da je bolje da potrosim novac na iznajmljivanje na stazi, nego na tu investiciju koja je ionako totalno neisplativa. Kad izvezes iz salona izgubis 3 milje maraka. I to ako si sretan.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

 

Da, i još nešto, molim neka iskustva oko ugradnje plina, ima li nekih problema, itd. U svog Clija sam ugradio u Beogradu kod likova koji fakat znaju svoj posao, rade turbake i sportska vozila, pa bih ovo povjerio opet njima, ako bih uzimao ovo auto. Značajno su skuplji nego nešto što mogu lokalno napraviti, ali imao sam tako dobro iskustvo sa njihovim radom u starom autu, da mi ne pada na pamet drugo nešto tražiti.

 

 

Kod koga si ugradjivao plin, kod Ivana?

Link to comment
Share on other sites

Kod koga si ugradjivao plin, kod Ivana?

 

Da, kod njih sam napravio plin još 2007. godine

Mozda ga neko od njih voza, ali po posljednjim informacijama, vidjen je u Zenici, kupio ga je neki momak. Meni nisu htjeli izaci u susret s ponudom leasinga s ostatkom vrijednosti (tj. onaj mulac iz prodaje me zavlacio s tim vise puta ali nikad nista konkretno), a meni se nije davalo toliko kesa u komadu za auto koje necu koristiti cesto. Tad je tvoj bio u salonu jos uvijek kad sam ja htio da zavrsim ovog plavog. Cak sam im rekao da mi ni reklame (koje su ocajno nalijepljene na auto) ne smetaju. :D

 

Ako nije problem, koliko su tražili šoldi u gotovini?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.