Jump to content

Clio 3 RS 197 savjeti oko kupovine


naztee

Recommended Posts

 

Ako nije problem, koliko su tražili šoldi u gotovini?

 

Nisam bio zainteresovan za kupovinu u gotovini, razgovarali smo o leasingu, dali su mi 3 ponude preko Unicredit leasinga na 36, 48 i 60 mjeseci, uz ucesce od 2.890-3.030 €, netto vrijednost leasinga 13.820 €. Ukupni troskovi 18.200-19.450 €. Medjutim, nijedna ponuda nije sadrzavala ostatak vrijednosti, ovo je ustvari bilo kreditiranje citave vrijednosti vozila, bez ikakvih obaveza isporucioca lizinga (GumaM). Ja sam racunao da mogu da dogovorim opciju u kojoj cu koristiti vozilo 2-3-4 godine i otplacivati vrijednost u tom roku (uz naravno njihovu ukalkulisanu zaradu, amortizaciju itd.), a da na kraju leasinga isporucilac preuzima obavezu daljeg raspolaganja vozilom i daljom prodajom ostatka vrijednosti. Ovaj mulac je to sve saslusao s razumijevanjem, klimoglavima i nekoliko puta obecao da cu se zajedno s njim sastati s "djevojkama" iz Unicredita banke, medjutim... Nista. Na kraju je cak izmislio i neku jeftinu ispriku kako je imao probleme u porodici, nakon sto sam ga zvao nakon nekih 10 dana da pitam sta se desava po pitanju naseg dogovora. Tu sam shvatio s kim imam posla. Sh*t happens, covjek ne razumije o kakvom konceptu finansiranja je rijec. A ako vec ne razumije, mogao je lijepo da kaze: zao nam je, ne moze tako, a ne da "dogovara" randez vous sa sluzbenicama banke... :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Ti si ustvari htio kupiti RS-a na operativni leasing, ali se niste usaglasili. A nisu ni oni ludi da ti daju RS-a na operativni leasing, ti ga ubijes za par godina i njima ostavis ostatak auta... Nije to tako jednostavno..

 

A istina o njihovoj neupucenosti o autima i tome da je clio 2.0 turbo. Kod mene su servisnoj knjizici  su napisali da je motor u cliu 2.0T  :freak6:

 

Tesko je reci da li su najbolji, cuo sam da su izvjestan period bili blokirani od strane Renaulta, ne znam iz kojih razloga, mozda eventualnog duga prema Renaultu... 

Link to comment
Share on other sites

Nebitno u svemu tome, ja sam ostao zatecen neprofesionalnoscu. Jos sam mulcu objasnio da se to auto nece voziti vise od 2 mjeseca godisnje, nece se u vozilu pusiti, odrzavace ga oni a ja cu placati, ponudio mu da auto stoji kod njih u salonu kad se ne vozi zbog atraktivnosti modela, moguceg reklamiranja (kao sto su kasnije vozili auto na SR) itd. Mozda njegovo nepovjerenje dolazi od cinjenice da zna kakav je on i firma za koju radi, pa prema tome posmatra i ostatak svijeta oko sebe. Dakle, nigdje se u tome nije moglo iscitati da ce auto biti ubijeno, niti je to bila moja namjera. Ne ubijam ni rent-a-car kad uzmem, dolijem ulja kad vidim da fali i to gledam da zadovoljava specifikaciju proizvodjaca, a ne da to radim na vozilu koje namjeravam voziti duze vremena. Kakogod, prekrizio sam ih, ne odgovara mi taj mentalitet balvana u odijelu i sa zavezanom kravatom.

Link to comment
Share on other sites

ej sad se sjetih, radio sam godinu dana u jednom leasing drustvu (Raiffeisen leasingu) i sada, ne sjecam se tacno, ili po procedurama leasing drustva ili po zakonu nije bilo dozvoljeno davati operativni leasing fizičkim licima. Znaci operativni leasing je bio iskljucivo namijenjen pravnim licima.. Mislim da je to to..

Edited by France_Art
Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo reci da je velika vecina ljudi na forumu stekla krivi dojam o 197-ici pa to vec sad ide na sprdanje istog. Moji problemi za koje ste svi culi i dobro upoznati rezultat su mojih gresaka a i pohvalio bih se greskom drugih u sto spadaju em servisi em pametnjakovici koji kao znaju sta rade. No nezelim krivnju svaljivati na druge, jer odluka je bila moja o chipovanju istog. Jeli se motor raspao zbog toga ili zbog neodgovarajuceg servis ili pak tvornicke greske tesko je reci. No raspao se. Cinjenica da je mjenjač otisao nakon 110 000 u smislu tezeg ubacivanja u prvu primjer je nekvalitete. To bih jos i mogao provarit da je Renault napravio i glavnu osovinu koja se moze narucit, a ne kad se ona pojede da je nemozes zamjenit. NIsta cudno kad mjenjac kosta samo 11 000kn. Tvornicki reparirani.

 

Sjecam se da sam ja mjenjao dva alternatora i dva kompresora dok je recimo Balev ganjao auto ko mutav i nije imao niti jednu manu. Ok gornji nosac odlazi i mogli su neke stvari popravit. Neki kazu uzmi 200-tku gdje su mane popravljene. Jel vi znate koje su to mane uopce? vi znate da su to osim par sitnica isti auti. Nemate pojma. Motor je malo drugaciji i mjenjac je malo promjenjen te mapa. No to nisu stvari koje odlaze na 197-ici. Cak naprotiv sinkroni i ostalo odlaze ina 200-tki. Citajete malo engleski forum. Znaci kugle i spone te gornji nosac su isti i osim amortizera sve je isto i isto odlazi. Ja se dam okladit da kad bih imao 200-tku mjenjao bih na ovoj kilometrazi sve kao i na 197-ici. Ljudi to su cinjenice. Zar kazem opet nemislite da u jednu 200-tku nisu mogli staviti jace bocnice u recaru a dobro znaju koliko su nekvalitetne. I sto su oni to kao popravili. Reci cu vam: potrosnju i to malo, performanse i to skidam kapu. Kup ovjes i amortizere neubrajam u popravak nedostatka. Novi difuzor i izmjenjen prednji kraj bez ksenona koji u 197-ici rade besprijekorno. Meni je crkao leptir gasa dva puta i sad je treci.I da isti je u 200-tki. Ljudi ja sam naisao na takav primjerak, ali auto ide i to je auto za gust.

 

Neki dan mi je lega dosao sa 197 R26 i auto je sa svjojih 80 000 grob naspram mog. Odmah sam primjetio da mu nevalja gornji nosac, auto je bio udaren i to na lijevoj strani jer je lakiran blatobran i pola nutarnje plastike fali, nitko nije mjenjao kabinski filter, sjedala uzas i volan i lupketa mu lijeva strana za koju nisam siguran jel kugla ili spona. I da nevalja mu sinkron trece. Znaci ja kao laik odmah sam skuzio sve to i ako se netko i odvazi na takav auto i to primjeti ide dalje. Kakav je vlasnik odmah se na prvu vidi. Dam se okladit da vidite mog uzeli bih ga odmah jer je jedan od najbolje ocuvanih primjeraka. Zato kakav si prema 197-ici ili 200-tki takva ce ti se i vratit. Dzabe ti uklanjanje nekih nedostataka ako si ti prema autu govno. I jos nesto. Jel su uklonili nedostatak na 200-tki titranje one table tj. osvijetljenja? Ako jesu evo onda je to nesto sto su popravili. Ako nisu eto nisu ni to. Usput titranje toga nema veze s tablom jer titra svaka. Sam me zanima jel titra i ona zuta.. Onoga koga zanima 197-ica i ulaganja na raspolaganju sam. A provozao ga je Toca i rekao je samo jedno: ljubomoran samkako to ide i drzi.

bravo, odlican post, a posebno ovo podvuceno...

posto se ovde vec prica o tom autu, dok ne predstavim svog ( mada ima ovde ljudi koji celu pricu vec znaju ) - kupio sam ga sa 23.000km od decka koji ima svoj reno/dacia prodajni salon i servis i odrzavao ga je kako treba. presao sa autom jos 30tak hiljada km, i od kvarova je bilo sledece -

-brava rezervoara za gorivo - cena oko 50e, zamenjena u garanciji, crkavala je i na vise obicnih klija 2 ph1

-levi stabilizator - cena isto oko 50e, zamenjen u garanciji 

-bez potrebe, dobrom voljom servisera su mi zamenjene i solje, koje su malo skuplje, i koliko sam video nisu tipican kvar na trojci rs, barem po britancima. inace auto je imao doplacenu garanciju od 5g.

-zamenjeni kederi kod vrata ( oni na koje nalezu vrata kad se zatvore, kod zadnjih sedista, duzine nesto preko pola metra, jednostavno su bili ispucali, jedan sam platio, drugi u garanciji )

i to je koliko se secam bilo to, direstraits ce me mozda nesto dopuniti ako sam propustio.

ali se i zato ophodim prema njemu kako mu dolikuje, veliki servis sam uradio komplet sa napunjene 4 godine iako je imao jedva preko 30.000km, zamenio sam kocionu tecnost, antifriz, mali servis na 8-10k km ( kosta oko 100e u ns ),( ne vozim track day, po obicnoj cesti cesto vozim ostrije, kad saobracaj dozvoli, izbegavam gradske guzve jer tad 200 i 500 i 50ks se voze isto, za to imam drugi duplo slabiji auto ), plocice zamenjene originalnim ( prednje su bile nesto preko 100e a zadnje upola toliko, uhvatio sam akciju zamene kocnica, inace su potrajale zadnje nesto ispod 50k a prednje oko 50k km )...sve se radi u ovlascenom servisu gde je auto kupljen i gde ga poznaju, i imaju odlicnog majstora ( a bilo je i ovlascenih servisa gde sam zvao da pitam za servis i kad kazem koji je auto pitaju me koliko ima kubika, samo se zahvalim i prekinem vezu )...

auto je potpuno ispravan, i cak nema najave ni karakteristicnih kvarova tipa varijabilne remenice. 

inace je zanimljivo da su cene odrzavanja u bg jedno 50 posto skuplje nego u ns-u, u ovlascenim servisima...tako da i sve price oko skupoce odrzavanja ovog auta trreba uzeti sa dozom rezerve...verujem da su u hr cene jos vece...

auto ima bagova tipa te trepcuce table, ili nekih cvrcaka ponekad u kabini, ili iz trapa u nekim okolnostima, ali su to po meni sve male stvari ako se u obzir uzme sta auto pruza i za koju cifru. postoji i problem kangarooinga za koji je dobrim delom resenje update softvera koji je izasao jos pre 4g,  i koji ga svodi na neku prihvatljivu meru, i problem sa malo tezim ubacivanjem u prvu kad je hladno, ali to sve nestaje posle 30s voznje, i meni licno to ne smeta. i ostali automobili koje sam manje ili vise vozio ili provozao, od stare lance delte hf hpe, civica r, gti 5ice, golf 6 r dsg, itd, pa do m3 e92, imaju svaki svoje mane...

s moje tacke gledista, jedina zamenu mogu da mu budu rs200 ili neki rs250/265.

Edited by dragan197
Link to comment
Share on other sites

Plavi Clio III RS je u Sarajevu i dalje je kod GUMA PRO. Može se pogledati kod njih, naravno. Zatreba li fotografija samo javite.

 

Što se tiče naljepnica one su stavljene na njega dok je kod nas i auto definitivno bolje izgleda nego kad je jednolično plav.

 

Baš me zanima tko ti je rekao da je turbo :D

 

 

Mozda ga neko od njih voza, ali po posljednjim informacijama, vidjen je u Zenici, kupio ga je neki momak. Meni nisu htjeli izaci u susret s ponudom leasinga s ostatkom vrijednosti (tj. onaj mulac iz prodaje me zavlacio s tim vise puta ali nikad nista konkretno), a meni se nije davalo toliko kesa u komadu za auto koje necu koristiti cesto. Tad je tvoj bio u salonu jos uvijek kad sam ja htio da zavrsim ovog plavog. Cak sam im rekao da mi ni reklame (koje su ocajno nalijepljene na auto) ne smetaju. :D

 

Da ne spominjem kako mi je rekao kad sam prvi put kontaktirao s njim u salonu: ovo je Clio RS, 2.0 TURBO... :blink:  Rekoh, zar nije ovo N/A? Kaze, pa da... Ali ide kao da je turbo. :luda:

 

Tako da sam skontao da je bolje da potrosim novac na iznajmljivanje na stazi, nego na tu investiciju koja je ionako totalno neisplativa. Kad izvezes iz salona izgubis 3 milje maraka. I to ako si sretan.

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovati da su ti napisali 2.0 T. :shamed:  Pokušat ću doznati u ponedjeljak tko je to pisao.

 

Naravno da smo najbolji :yeah:

 

 

Ti si ustvari htio kupiti RS-a na operativni leasing, ali se niste usaglasili. A nisu ni oni ludi da ti daju RS-a na operativni leasing, ti ga ubijes za par godina i njima ostavis ostatak auta... Nije to tako jednostavno..

 

A istina o njihovoj neupucenosti o autima i tome da je clio 2.0 turbo. Kod mene su servisnoj knjizici  su napisali da je motor u cliu 2.0T  :freak6:

 

Tesko je reci da li su najbolji, cuo sam da su izvjestan period bili blokirani od strane Renaulta, ne znam iz kojih razloga, mozda eventualnog duga prema Renaultu... 

Link to comment
Share on other sites

Plavi Clio III RS je u Sarajevu i dalje je kod GUMA PRO. Može se pogledati kod njih, naravno. Zatreba li fotografija samo javite.

 

Što se tiče naljepnica one su stavljene na njega dok je kod nas i auto definitivno bolje izgleda nego kad je jednolično plav.

 

Baš me zanima tko ti je rekao da je turbo :D

 

Vidis, ja sam imao info da je vidjen u Zenici da ga vozi neki decko. Mozda je i bio u Zenici. Nebitno, vidim da je skinut s ponude polovnih i novih vozila na netu.

Naljepnice su stavljene i ocajno su uradjene, tj. ok su uradjene ali ocajno nalijepljene.

Ivica je rekao da je 2.0T.

 

Sad kad vratim film unazad moguce je da je lik mislio da sam ja jedan od onih mistery shoppera, cak je taj termin i spomenuo u razgovoru jedne prilike.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Ja sam krivo iščitao oko naljepnica :tup:

 

Danas sam baš vidio jedan upit za Clio RS pa sam razgovarao s kolegom iz prodaje o tom sportu. Da nije toga i ja bi se zamislio je li prodan ili nije kako već duže nije kod nas u Mostaru.

 

 

Vidis, ja sam imao info da je vidjen u Zenici da ga vozi neki decko. Mozda je i bio u Zenici. Nebitno, vidim da je skinut s ponude polovnih i novih vozila na netu.

Naljepnice su stavljene i ocajno su uradjene, tj. ok su uradjene ali ocajno nalijepljene.

Ivica je rekao da je 2.0T.

 

Sad kad vratim film unazad moguce je da je lik mislio da sam ja jedan od onih mistery shoppera, cak je taj termin i spomenuo u razgovoru jedne prilike.

Link to comment
Share on other sites

Ova prednja svjetla su toliko ruzna da to nije normalno..

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovati da su ti napisali 2.0 T. :shamed:  Pokušat ću doznati u ponedjeljak tko je to pisao.

 

Naravno da smo najbolji :yeah:

 

Ujutru cu ti uslikat servisnu knjizicu Akrapovica u kojoj je ispunjeno od strane Gume M da je motor 2.0 T... Mislim da se radi isto o doticnom Ivici... Meni licno svejedno i ne smeta mi.. Jedino malo bezveze kada se vidi o kolikoj neupucenosti se kod osoblja koja prodaje doticna vozila, a u salonu ti sole pamet kao da imaju svu pamet svijeta, a ne znaju i nece da shavate da kao kupac Renault sporta znam 10 puta vise o istim vozilima... ne bitno sada.. 

Link to comment
Share on other sites

Ovo je više retorički bilo da ne mogu vjerovati da su to napisali.  Naravno da to ne dovodim u pitanje ali je sramota. :rolleyes:  Logično je očekivati da ljudi koji traže auto poput "sporta" bilo Twingo, Clio ili Megane da dobro poznaju te automobile pa bi bilo dobro da ih i prodavači poznaju barem približno tako.

 

 

Ujutru cu ti uslikat servisnu knjizicu Akrapovica u kojoj je ispunjeno od strane Gume M da je motor 2.0 T... Mislim da se radi isto o doticnom Ivici... Meni licno svejedno i ne smeta mi.. Jedino malo bezveze kada se vidi o kolikoj neupucenosti se kod osoblja koja prodaje doticna vozila, a u salonu ti sole pamet kao da imaju svu pamet svijeta, a ne znaju i nece da shavate da kao kupac Renault sporta znam 10 puta vise o istim vozilima... ne bitno sada.. 

Edited by dalibor
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

To godiste i oprema...max 8000.

A ako ga oce prodat ic ce za 7 max.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje da se gratis daju. Bogami ja ga nebih dao za te novce. Koliko god da trziste diktira ;-)

Link to comment
Share on other sites

Najbolje da se gratis daju. Bogami ja ga nebih dao za te novce. Koliko god da trziste diktira ;-)

To je tocno, ali ako ga netko hoce prodat bit ce prisiljen ic nisko.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.