Jump to content

Clio 3 RS 197 savjeti oko kupovine


naztee

Recommended Posts

Dida, kaj fali prijenosnim omjerima na 197? U kojem smislu?

Dobri za "juriti" a ubitačni za svaki dan/normalnu voznju. Preprekratka šesta. Da imam 197 i moram u Zagreb autoputom - išao bih autobusom ili rentacarom.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Dobri za "juriti" a ubitačni za svaki dan/normalnu voznju. Preprekratka šesta. Da imam 197 i moram u Zagreb autoputom - išao bih autobusom ili rentacarom.

Ja stavim tempomat na 150-170km/h i bok. Da bih volio dužu 6. brzinu bih, ali nije baš takva drama.

S time da nemam serijski ispuh.

Link to comment
Share on other sites

Ja stavim tempomat na 150-170km/h i bok. Da bih volio dužu 6. brzinu bih, ali nije baš takva drama.

S time da nemam serijski ispuh.

Meni je i 172 bio naporan preko 150 km/h a tako negdje 150-160 vozim autoput. 197 je još naporniji...

...ne znam kolike si ture odvaljivao s Cliom...ja bi dobio sijede. Samo jednom sam vozio taj auto malo brže i tražio sam rukom sedmu ili osmu brzinu...lol.

Link to comment
Share on other sites

Predugačka druga brzina i prekratka šesta su meni glavni problem. U gradu uredno ne mogu pratiti dvostruko slabije aute na izlasku iz oštrog zavoja. Prođeš križanje, stisneš gas i brojiš sekunde dok se auto razvrti i počne vući. Da bi auto vukao, trebao bi gurati mjenjač u prvu brzinu što naravno ne radim. Na autoputu obrnuta priča sa 6. brzinom. Laganini vožnja na 5000 okretaja. :D Mjenjač je dobar za jurnjavu po pisti i za rijetke prilike kad se nalaziš na nekoj lijepoj magistralnoj cesti, ali je jednostavno predugačak za grad i prekratak za autocestu. I koliko god to bio auto "za gušt, jurnjavu, poneki izlet na pistu", realnost je da najviše kilometara prolazi kao i svaki drugi auto nekome kome je jedini. Pritom nema ni blizu takvu "nadmoć" nad ostalima u prometu kao jedan 225. A kad se natovari sa stvarima i 2-3 osobe onda se sve to još potencira. 

Link to comment
Share on other sites

197 ima dužu 6. od 5. na 172 ako se ne varam.

Radio sam po 300-400km u komadu i nisam bio umoran.

Ima bolju izolaciju od 172, veći je i komforniji auto.

Moji dojmovi su bili obratni. Ono malo što sam vozio 172 je bilo daleko zamornije nego 197.

Koje godište 197 si vozio? Da nisi onog sa kraćom 5 & 6 brzinom?

Link to comment
Share on other sites

Predugačka druga brzina i prekratka šesta su meni glavni problem. U gradu uredno ne mogu pratiti dvostruko slabije aute na izlasku iz oštrog zavoja. Prođeš križanje, stisneš gas i brojiš sekunde dok se auto razvrti i počne vući. Da bi auto vukao, trebao bi gurati mjenjač u prvu brzinu što naravno ne radim. Na autoputu obrnuta priča sa 6. brzinom. Laganini vožnja na 5000 okretaja. :D Mjenjač je dobar za jurnjavu po pisti i za rijetke prilike kad se nalaziš na nekoj lijepoj magistralnoj cesti, ali je jednostavno predugačak za grad i prekratak za autocestu. I koliko god to bio auto "za gušt, jurnjavu, poneki izlet na pistu", realnost je da najviše kilometara prolazi kao i svaki drugi auto nekome kome je jedini. Pritom nema ni blizu takvu "nadmoć" nad ostalima u prometu kao jedan 225. A kad se natovari sa stvarima i 2-3 osobe onda se sve to još potencira.

Slažem se.

Zato sam ja i išao u tuning i uzeo od Clia 200 getribu.

Jer je auto u svakodnevnom prometu brutalno trom.

Razlika je nebo i zemlja sada. I brži je od 225.

Link to comment
Share on other sites

Otprilike mu iste stvari zamjeramo. ;) ...meni je 172 phase2 uredno sluzio kao jedini auto (zapravo - ja uvijek imam max jedan auto) i rijetko kad sam poželio nešto drugo umjesto njega...osim eto mozda par puta na putu za Zg. Potrosnja goriva isto pristojna...od 7 do 17...ovisno o težini noge. Kod 197-ice je od 12 do 22...i još vise okretaja na autoputu. Isto tako me razocarao odaziv na gas ako nisam u okretajima...jer se dešava ništa dok god ne dođe u optimalne okretaje. 172 je isto imao el. gas ali je otvarao i reagirao koliko sam stisnuo pedalu, bilo na 1500 ili 2500 ili 5500 okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Meni je na Grobniku 16,6 bila prosječna potrošnja tako da ne znam di si izvukao 22L?

Sad ga vadim iz garaže isključivo radi jurenja i prosječna je 13L.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Vjerujem. Vjerujem i da je getriba od Clia 200 najbolja prva stvar koju možeš poboljšati na Cliu. Zato i kažem da mi djeluje kao da nisu isprobali 197 prije nego su ga pustili u prodaju. Jer okretaji u drugoj brzini u gradu padaju na razinu na kojoj je auto doslovno mrtav i vuče tih sekundu i pol dok čekaš da se razvrti kao da ima 50 konja i to ne pretjerujem.

Link to comment
Share on other sites

Jako velika razlika je u održavanju.

 

Neki stavljaju Filtron filtere, a ja OEM filter ulja, a ostatak Knecht/Mahle/Mann,

 

Neki toče ELF, ja Motul 300V 5W40

 

Neki stavljaju OCAP, ja TRW od dijelova ovjesa

 

Neki stavljaju Ferodo Premier pločice, ja stavljam DS2500.

 

Uglavnom...kad čujem da redovni servis Clia 197 sa 6L ulja, filterima košta ispod 800-1000kn smiješno mi je jer je samo moje ulje 800kn sa 30% popusta.

 

Da te pitam zasto OEM filter ako i taj oem filter proizvodi netko... koliko sam vidio na mom autu oem filteri su Mann pa onda zasto kupit oem filter kad mozes kupiti isti takav Mann za manje para ?

 

Da se razumjemo o ovome pricam: isti kod isto sve samo fali broj od renaulta koji je jos dodan...

2lda6gz.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem. Vjerujem i da je getriba od Clia 200 najbolja prva stvar koju možeš poboljšati na Cliu. Zato i kažem da mi djeluje kao da nisu isprobali 197 prije nego su ga pustili u prodaju. Jer okretaji u drugoj brzini u gradu padaju na razinu na kojoj je auto doslovno mrtav i vuče tih sekundu i pol dok čekaš da se razvrti kao da ima 50 konja i to ne pretjerujem.

Uh...kad se sjetim toga...pa vidim i ovako kak skočim drugim Clitorisima iz međuubrzanja - kao da stoje.

Npr. ti si na 3400rpm u drugoj na 50km/h, a ja na 3900rpm. Auto je puno dobio na elastičnosti s tom getribom, a da ne pričam o odazivu na gas s ostalim zahvatima kao što je remenica radilice, usisna, airbox...da je takav izašao iz tvornice bio bi idealan.

Da te pitam zasto OEM filter ako i taj oem filter proizvodi netko... koliko sam vidio na mom autu oem filteri su Mann pa onda zasto kupit oem filter kad mozes kupiti isti takav Mann za manje para ?

Da se razumjemo o ovome pricam: isti kod isto sve samo fali broj od renaulta koji je jos dodan...

2lda6gz.jpg

Pričao sam isključivo o filteru ulja.

Inače da, slažem se u potpunosti.

Link to comment
Share on other sites

Ima li neki posebni razlog zasto filter ulja ne uzmes isto drzeci se ovog primjera koji sam gore naveo ili je to ono tek toliko da bude OEM ?

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Ima li neki posebni razlog zasto filter ulja ne uzmes isto drzeci se ovog primjera koji sam gore naveo ili je to ono tek toliko da bude OEM ?

 

Zato jer nije konstrukcijski isti OEM i aftermarket. Ima drugačiji dizajn onih rebarca. Barem nije imao kad sam ga razrezao prije par god i usporedio sa Mann/Knechtovim koji sam imao u dućanu. Možda ne utječe na ništa, možda utječe - ne znam. Nisam školovala. Ali sigurno radi 25kn nemam namjeru razbijati glavu oko toga.

 

Svi ostali su identični i da, Knecht je prva ugradnja u 197. Barem filter zraka, pa čak i na V6 Ph2 airboxu OEM panel filter ima Knechtov logo.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Meni je na Grobniku 16,6 bila prosječna potrošnja tako da ne znam di si izvukao 22L?

Sad ga vadim iz garaže isključivo radi jurenja i prosječna je 13L.

...bubnuo sam 22 litre...a ovih 16.6 mi je nevjerojatno - mozda ti je bc to napisao ali cisto sumnjam da sa 16 litara goriva mozeš odrundati 100 kilometara Grobnika.

Link to comment
Share on other sites

...bubnuo sam 22 litre...a ovih 16.6 mi je nevjerojatno - mozda ti je bc to napisao ali cisto sumnjam da sa 16 litara goriva mozeš odrundati 100 kilometara Grobnika.

 

BC inače pokazuje 0,5-0,8L više. ;)

 

Hebote Mladen, postao si odokativac. Vozio si jedan dan 197 i sve znaš. :p

 

Put do Grobnika, 11 brzih krugova na Grobniku, natrag doma - spržio cijeli tank, autoput tempomat 160km/h - 16,6 prosječna potrošnja.

 

 

Biće da je OE Purflux, što se tiče uljnog filtera.

 

Mislim da je, nisam dugo već gledao.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Je jer purflux ima patentiranu tu cik cak jezgru tako da je nigde drugde ne bi smio naci.

Link to comment
Share on other sites

Je jer purflux ima patentiranu tu cik cak jezgru tako da je nigde drugde ne bi smio naci.

 

Imaš je u OEM VAG filterima ulja koji su Knecht/Mahle/Mann. Ne mogu sad objasniti ovako preko kompa ali ima baš taj cik-cak oblik.

Link to comment
Share on other sites

Znam da te hebem u mozak već s time ,ali da li možda imaš kakav predračun i za M2 RS 225 kao što je ovo gore za clia ?

 

neki dan je snižena cijena onom F1 sa ZD tablicama i odmah bi išao to gledati ali moram čekati svibanj :/

 

Poslušaj šta ti Rene kaže, ja sam sa 172 prešao na 225 i preporodio sam se. Megane RS je veći, brži, nakrcan opremom, udobniji — nikad nisam mislio da ću udobnost spomenut u istoj rečenici sa RS-om, valjda starim. :)

Od troškova sam osjetio jedino skuplje gume, ostalo je tu negdje na par sto kuna s obzirom na Clio RS. Troši malo manje od litru više po gradu, što opet nisam osjetio s obzirom na trenutne cijene goriva, po autoputu možda čak i manje troši nego 172. Ako ti trkanje nije tolko napeto definitivno idi na Ph1 full fat jer je u okvirima Renaultovih sposobnosti izvrstan GT automobil — ono kad do Beča dođem ko da sam doma sjedio u fotelji pa me više umori 45min španciranja i kava u Mozartu.

 

Pratim i dalje oglasnik i mogu ti reći da bi od ponuđenih preporučio ovaj:

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sport-2.0-16v-turbo-oglas-12728562

 

Zanemari što je oglas istekao, mislim da ga dečko i dalje prodaje, ja sam ga htio uzet, ali se nismo uspjeli dogovoriti oko cijene. Auto je u super stanju, treba promijeniti prednje amortizere (cca 100€ komad) i uzeti ljetne gume (zimske ima), ali ostalo je poprilično dobro. Ono bitno i skupo da je veliki servis obavljen, letva volana je reparirana (1200-1500kn), promijenjen je jedan perfohub koji je skup ko perina kajgana. Diskovi i pločice su komplet novi, mislim da je neki mintex gore, za brzu cestovnu vožnju odličan.

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Šta nije ovaj crni od 9500 eura bivši od Vedrana...Rene će možda znati...?

...ako je onda ovaj sad nije drugi vlasnik...i i dalje je imho preskup.

Link to comment
Share on other sites

Da ja sad ponovo kupujem auto uzeo bi Megana. Nije sto je clio toliko los, dapace mali je zabavica, al megane je ipak stepenica vise. Samo sta i drugi kazu trebas dovoljno dugo voziti clia.

Link to comment
Share on other sites

Šta nije ovaj crni od 9500 eura bivši od Vedrana...Rene će možda znati...?

...ako je onda ovaj sad nije drugi vlasnik...i i dalje je imho preskup.

 

Bivši Vedranov, servisiran kod BB, oni sve znaju, a pričao sam ja i s Vedranom. Kao što rekoh, mi se nismo uspjeli dogovorit oko cijene, a tada je u oglasniku cijena bila 8500.

Link to comment
Share on other sites

Megane manje troši od 197/200, brži je, veći potencijal za tuning, veći i udobniji, a cjenovno je razlika nekih 2-3000€.

Nema tu puno mozganja.

Meni je samo Clio zabavniji, puni izravniji, ljepši. I to je to. Sve ostalo je na strani Meganea. Samo trebaš odvagnuti što ti je bitno.

Ako si spreman odvojiti 9-10000€ onda kupiti Clia za 6000€ i staviti 225 motor u njega i imaš najbolje od oba svijeta samo što je to i dalje zahebancija, što got tko pričao.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.