Jump to content

Clio 3 RS 197 savjeti oko kupovine


naztee

Recommended Posts

Sve vrijedi onoliko koliko ti netko zeli novaca dati za to. Meni je istovremeno smijesno i iritantno kad vidim iste Clijace preko dvije godine u Njuskalu kako i dalje "drze" cijenu 80000 kn. To je cisti spam jer ti auti de facto nisu na prodaju. Mogu i ja stavit svojega za 80000 u oglasnik jer se za te pare doista i moj prodaje. Druga stvar sto nisam debil i svjestan sam da je i 7 tisuca eura NATEGNUTO i to jako nategnuto. 6 soma je cifra za koju trenutno mozes prodat 197 i amen. Ovo ostalo su sve auti koji samo stoje u oglasniku. Najgore sta cim se pojavi auto s realnom cijenom, prva je pomisao svima, pa i meni, da je auto razj... jer ne mozes vjerovat da je netko stavio auto u oglasnik s namjerom da ga se unutar 2 mjeseca rijesi.

Link to comment
Share on other sites

NHF, al tvoga nitko razuman nebi kupio bez obzira na cijenu.

Pa iskreno takvima kao ti ga nebi ni prodao. A ti znas sto mom fali mozda? Da promjenio sam dosta toga, ali moj auto je skoro kao nov i bolji od vecine s njuskala. Ima sve novo i najmanje km, sve originalno se uvijek stavlja. Onak takve pametne izjave me inace ne tangiraju ali pitaj Renea kad ga je provozao jel auto utegnut. Sta god ode stavlja se novim, a vecina njih imaju lufta u kuglama, neradi im tipka zakljucavanja, volan izlizan, sjedala katastrofa i ostalo. Ali bez brige moj ni nece u prodaju.;-)

A zbog takvih kao ti se auti ni negledaju. Svi blate 197-icu a pojma nemaju usljed cega rikavaju stvari na njima. Daj mi c klasu novu i ja cu je sahranit za mjesec dana i rasklimat;-)

Link to comment
Share on other sites

Uvijek komentiras kako je tvoj auto tip top kako je sređen ovo/ono... A mislim da od kad si ga kupio auto ti nije dulje od dva mjeseca bilo bez kvara, ukljucujuci raspadnuti motor i getribu... (sad jel do auta ili do vlasnika nije na meni da sudim, al mene kao kupca to bas ne interesira, zanima me samo dal je auto pouzdan sta tvoj ocitio nije)... NHF auto ti ne izgleda nista bolje/losije od ostalih 197mica.

Link to comment
Share on other sites

Potpis na Zrmija 100%.

 

Pola ekipe ni ne zna da im nešto ne valja s autom jer su drugi vlasnici pa ni ne znaju kako bi taj auto trebao biti utegnut i/ili ih ne dira jer su ga dobili za šaku riže pa ih ne j**e ili si ne mogu priuštiti popravke.

Link to comment
Share on other sites

Isto potpis za Zrmija 99%

 

Meni je bitno održavanje mehaničkih dijelova, a tu je sve 5. Kozmetika, škripave ručke, otključavanje na pogled ili dodir, i pregaranje koje lampice me ne dira ni pol posto. Većina ih ima takvih problema pa sam se pomirio s tim. Sve radi sukladno reno kvaliteti.

Čuvam auto kolko mogu, al ne prtljam svaku sitnicu, i svakako ga ne mislim prodat. Još nema ni 40.000km.

Link to comment
Share on other sites

Rene i ja smo u vodama 197-ice preko 7g. Znamo se toliko i vise. Prosli smo sranja s njima,pa ako netko zna o njima to je prvenstveno on jer govori iz iskustva. Ja sam otisao na smjernicu sto vise stock uz neke kozmeticke prerade,dok je on orjentiran na rejs car. No svako od nas zna sto je taj auto i koje su mu mane. Mislim da bi nas dvojica kad bi ih kupovali polovne odbacili 90% njih na njuskalu zbog neke mane. Ilinda bolje kazem nasli bi svaku manu koje nebi neki potencijalni kupac ni primjetio. I upravo se tu moj auto razlikuje od takvih.

Link to comment
Share on other sites

Auto ili prodaješ ili ne prodaješ. Ako gq ne prodaješ iz ovog ili onog razloga - onda te bolo kifla koliko su takvi auti na njuskalu i za koliko se prodaju.

Ako pak gledas prodati auto onda ce on u 99% slucajeva otici po trzisnoj cijeni. Onaj 1% je u slucaju da je taj tvoj primjerak daleko bolji ili noviji ili brži ili s puno manje km ili s puno vise opreme itd...pa se za njega moze traziti vise.

Vi se uporno svi drzite toga da je onih 78 komada s njuskala redom u dosta losijem stanju od vasih vozila + mi na forumu smo autoentuzijasti pa je to razlog sto je forumski auto uglavnom jako skup auto.

Osobno...za Zrmijev bi auto dao isto koliko i za neki drugi slicne opreme, kilometraze (komplet kilometraze auta...ne samo motora) i stanja. Svakako ne preko 8000 eura jer ako 197-ice pocinju od 6500 onda zaista nemam pojma zasto bi platio 9500 ili vise za Zrmijevog. Reneov auto ima dosta toga naknadno stavljenog (Kw Clubsport, bregaste, milltek itd) i ide jako u odnosu na druge...i da hocu najbrzeg 197 u Hr gledao bi ga...inace bi opet uzeo nekog drugog...jeftinijeg.

Link to comment
Share on other sites

Zato mog nećeš vidjeti u prodaji dok:

a) ne nađem neki puno bolji auto i zafali mi 8-9000€

b) ne ostanem bez lipe u džepu i tih 7-8000€ mi budu život značili.

Što znači - vjerojatno nikad. :)

Zato jer sam svjestan da ne mogu dobiti za auto onoliko koliko sam uložio u njega, a da ne pričamo da je plaćen 163000kn sa 20000kn popusta.

Ove cijene 197ica u oglasima su van pameti i nebih ga nikad dao za tu cifru.

Jedino ako nisam kruha gladan.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Znam da nema smisla dati ga za nikakve novce jer tebi vrijedi puno više...a i hvalaBogu nisi u gabuli iz tkoznakojih razloga kao mnogi danas koji sa 3500 kuna primanjima kupe auto od 20k eura na 7 godina s valutnom klauzulom u chf.

Ja sam samo Zrmiju pokusao docarati kako stvari stoje...jer se u nekoliko navrata čudi cijenama rabljenih 197-ica. Kao da trzisnu vrijednost nečega diktiram ja...ili netko treći...!! Tako stoje stvari sviđalo se to nama ili ne. A tvrditi da je jedan auto bolji od drugih 70 komada moze jedino onaj tko je otisao i pogledao svakog od tih 70. Tada mozes reci - moj je najbolji. Dotad to spada pod ono da svaki cigo svojeg konja hvali. A da je auto sa foruma = najskuplji auto je cinjenica.

Link to comment
Share on other sites

Zato i postoji termin: "tržišna vrijednost", odnosno - u našem slučaju - auti nam vrijede onoliko koliko je kupac spreman platiti.

Mogu ja staviti i 20000€ i neću ga prodati nikad.

 

Baš sam zbog toga napisao ona 2 scenarija jer meni taj auto vrijedi više nego što je netko možda spreman platiti.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ima ljudi koji žele Clio RS. Imaju puno više love nego što im treba za taj auto i znaju točno što žele. Bacit će oko na tržišnu ponudu i odvagnuti što im se isplati i što im je (pre)skupo, jeftino, dobro ili loše. Na kraju će kupiti taj auto tehnički ispravan.

 

Ima ljudi koji požele Clio RS. Imaju otprilike taman love ili se malo protegnu u kredit. Imaju neko iskustvo s (bržim) autima. Bacit će računicu koliko ih takav auto košta od običnog auta. Ako prevagne želja kupit će ga u boji i opremi koja mu se sviđa, a ako prevagne financijska strana neće ga kupiti.

 

Ima ljudi koji su zabrijali za Clio RS. Nemaju love, na svim karticama su u minusu i sve nade polažu u kredit, te roditelje da ga registriraju preko njihovih 50%. Gledali su Brze i žestoke, pa briju da će im auto pritiskom na gas pružiti neviđeni orgazam i da će curke ići oko auta kao muhe na govno ili da će bar frendovi u kvartu biti impresionirani i/ili zavidni. Nema pojma kakvog želi samo da je što jeftinije (groblje). Kupit će ga jedino ako mu se banka jedva smiluje, ulupati ostatak love u muziku, felge, spulju, spuštanje auta, a kad dođe prvi u nizu popravaka auto će se pretvoriti u dvorištara koji povremeno izađe na cestu do birca i mehaničara.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Baš sam zbog toga napisao ona 2 scenarija jer meni taj auto vrijedi više nego što je netko možda spreman platiti.

Sad nakon svega i nakon sta je auto napokon dobar (bolji nego ikad) bi bilo stvarno bezveze prodati ga...jer okvirno imam u glavi neku cifru s kojom (imho) bi ti bio zadovoljan a tesko da bi ti netko toliko ponudio. Ne zato sto ne vrijedi nego zato jer ne vjeruje da je tvoj toliko bolji/vrijedniji od drugih.

Link to comment
Share on other sites

Ma nitko mi ne bi dao lovu koju bi ja tražio...stari moj pa samo si izračunaj dijelove koliko koštaju koji su u/na njemu...bez ruku, pokušaja/pogrešaka i sl...

 

Posljednje ulaganje u auto je bilo sveukupno oko 1400€ i to prije mjesec dana.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ako se vam da , zrmi ,rene i ostali vlasnici napišite tu u post koliko koštaju neke stvari na tom autu koje standardno odlaze ,a i redovno održavanje da se vidi crno na bjelo. Npr. :

 

- veliki servis (šta sve uključuje ta cijena)

-gume (u slo cca 100-110 € Dunlop spMaxx , Bridgestone ,Pirelli)

-dijelovi ovjesa

-prednji diskovi + pločice

-stražnji diskovi + pločice

-nosač/i motora

-mali servis

 

Naravno neke standardne dijelove za svakodnevno korištenje auta ,nikakvi staza setupi i sl.

 

bilo bi super ako bi netko bacio usporedbu sa Megane 225 u smislu održavanja. Vagam između ta 2 auta ,a tamo se malo bojim turba na večim km , 18" naspram 17" . Kada budem tražio auto svakako ću probati tražiti što bliže stock varijanti ako bude moguće.

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

Jako velika razlika je u održavanju.

 

Neki stavljaju Filtron filtere, a ja OEM filter ulja, a ostatak Knecht/Mahle/Mann,

 

Neki toče ELF, ja Motul 300V 5W40

 

Neki stavljaju OCAP, ja TRW od dijelova ovjesa

 

Neki stavljaju Ferodo Premier pločice, ja stavljam DS2500.

 

Uglavnom...kad čujem da redovni servis Clia 197 sa 6L ulja, filterima košta ispod 800-1000kn smiješno mi je jer je samo moje ulje 800kn sa 30% popusta.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ako se vam da , zrmi ,rene i ostali vlasnici napišite tu u post koliko koštaju neke stvari na tom autu koje standardno odlaze ,a i redovno održavanje da se vidi crno na bjelo. Npr. :

- veliki servis (šta sve uključuje ta cijena)

-gume (u slo cca 100-110 € Dunlop spMaxx , Bridgestone ,Pirelli)

-dijelovi ovjesa

-prednji diskovi + pločice

-stražnji diskovi + pločice

-nosač/i motora

-mali servis

Naravno neke standardne dijelove za svakodnevno korištenje auta ,nikakvi staza setupi i sl.

bilo bi super ako bi netko bacio usporedbu sa Megane 225 u smislu održavanja. Vagam između ta 2 auta ,a tamo se malo bojim turba na večim km , 18" naspram 17" . Kada budem tražio auto svakako ću probati tražiti što bliže stock varijanti ako bude moguće.

Par primjera sta odlazi i koliko kosta. Govorim o originalnim ne zamjenskim shitovima za takav auto:

1. Handsfree tipka tj. kvala: 560,00kn

2. Mali servis sa 6L ulja i uljnim filterom mozes proci i ispod 400,00kn sa Elw Evolution sxr 5w40

3. Veliki servis sa garniturom velikog i malog remenja plus vodena pumpa ti je oko 3000kn bez ulja.

4. Zadnji diskovi s lezajevima jedan preko 2000kn.

Link to comment
Share on other sites

je**te Zrmi, pretjerao si...

 

Evo vam ponude koju inače dajem dečkima sa 197icama.

 

Ponuda-10.jpg

 

Znači, tu je SVE.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam informativno ispitivao za M2RS i  pojedinačno mi je nabrojio dijelove za cca 1400 KN (INA ,SNR,Continental,i još nešto) Rolice (2?) ,mikro remen ,zupčasti remen ,vodena pumpa i sad se nemogu sjetiti da li je natezač spominjao...

 

uglavnom preživio bih, sjećam se da sam platio 200€ veliki servis za ovu moju škatulicu sa jeftinim uljem (tada ,sad je elf opet)

 

 

p.s. Rene, sad sam se sjetio da si mi poslao ovaj dokument već ,oprosti što opet gnjavim... al eto tu nema ovjesa i guma pa nije skroz off :D 

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

4. Zadnji diskovi s lezajevima jedan preko 2000kn.

 

SNR (inače prva ugradnja po pitanju španera/rolica u Renault) - 775,20kn/komad sa ležajem.

 

Zadnje diskove nisam još nikada mijenjao u 94000km, a bogme nije lagane vožnje bilo.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Neki dan sam informativno ispitivao za M2RS i  pojedinačno mi je nabrojio dijelove za cca 1400 KN (INA ,SNR,Continental,i još nešto) Rolice (2?) ,mikro remen ,zupčasti remen ,vodena pumpa i sad se nemogu sjetiti da li je natezač spominjao...

 

uglavnom preživio bih, sjećam se da sam platio 200€ veliki servis za ovu moju škatulicu sa jeftinim uljem (tada ,sad je elf opet)

 

Rekao sam ti i ponavljam ti - uzmi Meganea. ;)

 

Zahvalit ćeš mi poslije.  :drivar:

Link to comment
Share on other sites

Znam da te hebem u mozak već s time ,ali da li možda imaš kakav predračun i za M2 RS 225 kao što je ovo gore za clia ?

 

neki dan je snižena cijena onom F1 sa ZD tablicama i odmah bi išao to gledati ali moram čekati svibanj :/

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

Više manje su troškovi održavanja identični. 225 nema varijabilnu remenicu (iako nisam siguran dal baš SVI nemaju ili samo PH1) koja je meni na 197 otišla i koja dođe oko 1000 kn kolko se sjećam. 18 cola gume su nešto skuplje, benzina troše slično, Megane ide neusporedivo bolje i mjenjač ima isto daleko bolji tj. normalan, za razliku od 197 koji ima prijenosne omjere ko da nisu auto nikad isprobali prije puštanja u prodaju.

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam ti i ponavljam ti - uzmi Meganea. ;)

Zahvalit ćeš mi poslije. :drivar:

...ako mu izgled Meganea igra - onda definitivno Megane.

Link to comment
Share on other sites

Megane mi uopče nije ružan auto ,dapače u coupe verziji mi na neki način privlačan ,pogotovo RS .

 

Sad vozim krompir prerezan na pola pa baš nemogu suditi o izgledu .. :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.