Jump to content

Laguna 3 2.0 dci


DamirVZ

Recommended Posts

Ovo ne moze biti 2008.. Ni stopke, ni prednji kraj.

 

Pas je promjenio sliku, to nije auto od jučer.

Sad nema ni kilometre. Pod istim brojem oglasa stavio je drugu Lagunu.

Očito imamo krticu na forumu, netko mu je javio. :cekicem:

Link to comment
Share on other sites

Haha fakat je drugi auto i bez km, nevjerojatno!

Velim vam da su tipovi tezi muljatori..

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Bandittttttt idem ga ja nazovem....da cujem bas

Link to comment
Share on other sites

Takve svakako treba prijaviti policiji isto kao i eventualne prijetnje da dobijete, to su nametnici ovog društva.

Iako nemamo tako jak zakon za sankcioniranje lažnih kilometara poput onog u DE sigurno bi se dalo ukazati na prevaru što je kažnjivo. Nažalost, strašno je kakve gamadi ima u tom biznisu s autima i kod nas ali i vani.

Link to comment
Share on other sites

Gdje god citam....svi tako vele...same rijeci hvale. Vjerojatno je zaista tako.

 

Jel netko od vas prešao sa L2 na L3? Zanima me konkretno usporedba kvalitete izrade i ovi mali kvarovi/kvarići, svi govore da je L3 tu bitno unaprijeđena pa me zanima konkretno iskustvo. Također, kakav je 2.0 dCi naspram 1.9 dCi? Sa 1.9 sam savršeno zadovoljan, a opet svi govore da je 2.0 za nijansu bolji... eto, hvala svima unaprijed...

Link to comment
Share on other sites

Stavio mob u dep i odgovorio kak sam odgovorio....hahahah....uglavnom ovak....bitno vidljiva razlika u kvaliteti izrade....udobnija....agresivnija....zavrsna obrada 5plus....sta se motora tice....jako jako zadovoljan....ali tek sam napravil 800km....nemogu nista tocno reci....zasad super. Da pokucam o drvo

Link to comment
Share on other sites

Veliki je napredak napravljen sa Lagunom 3. Carlos Ghosn je izričito naglasio da sa novom Lagunom 3 žele reći zauvijek zbogom problematičnoj Laguni 2 koju su zvali kraljicom zaustavnih traka i to dok su još relativno nove bile.

Link to comment
Share on other sites

Najveci problem L3 je upravo L2, tako mi je rekao jedan fini gospodin iz Renaulta.

L3 u odnosu na L2 - bolja izolacija, kvalitet izrade, bolje upravljanje, cvrsce oslanjanje (napred 30%, pozadi 50%)

 

Pre 2.0 dCi 130 ks imao sam i 1.9 dCi, sa 120 ks. 2.0 dCi se lakse "penje" u obrtaje, koje vise voli zbog viska ventila i deluje vise benzinski, jer mu je blokada na 5200 rpm, a prva crvena crtica stoji na 4250 rpm. Kod 1.9 je crveno bilo na 4500,  blokada 4800 rpm (mada meni te brojke ne znace nista, ne vozim preko 3000 rpm nikada). Meni je 2.0 jeftiniji za odrzavanje, jer ima lanac. Generalno, motor je spolja suv i nakon 200.000, a 1.9 je ponegde slinio na manjoj kilometrazi.

Link to comment
Share on other sites

Evo....sta vise reci? Strucnjak sve napisao.

Link to comment
Share on other sites

Najveci problem L3 je upravo L2, tako mi je rekao jedan fini gospodin iz Renaulta.

L3 u odnosu na L2 - bolja izolacija, kvalitet izrade, bolje upravljanje, cvrsce oslanjanje (napred 30%, pozadi 50%)

 

Pre 2.0 dCi 130 ks imao sam i 1.9 dCi, sa 120 ks. 2.0 dCi se lakse "penje" u obrtaje, koje vise voli zbog viska ventila i deluje vise benzinski, jer mu je blokada na 5200 rpm, a prva crvena crtica stoji na 4250 rpm. Kod 1.9 je crveno bilo na 4500,  blokada 4800 rpm (mada meni te brojke ne znace nista, ne vozim preko 3000 rpm nikada). Meni je 2.0 jeftiniji za odrzavanje, jer ima lanac. Generalno, motor je spolja suv i nakon 200.000, a 1.9 je ponegde slinio na manjoj kilometrazi.

 

 

A potrošnja? Jel se može proći sa 4,5 na otvorenoj (90 km/h)? Ni meni osobno ti rpm-ovi ništa ne znače kad mijenjam na 2 krpm :)  A inače, eto držim auto godinu dana na istom mjestu i nema na kapi ulja dolje na betonu a bliži se 200 tkm. Zapravo mi je najveća boljka (osobno) kod L2 kvaliteta izrade/materijala interijera, dok za motor mislim generalno da je to najbolje izvedena stavka, barem kod ovog mojeg... Prije nego što sam kupio L2, provoza sam nekoliko passata, avensisa (pa čak i astri) i moram priznati da L2 najviše zaostaje što se interijera tiče. Jest da ima puno elegantniji interijer od ostalih, ali navedeni auti izgledaju (i zvuče) čvršće, a neki su imali i 200+ tkm. A inače, jel bučniji 2.0, baš zbog tog lanca?

Link to comment
Share on other sites

Veliki je napredak napravljen sa Lagunom 3. Carlos Ghosn je izričito naglasio da sa novom Lagunom 3 žele reći zauvijek zbogom problematičnoj Laguni 2 koju su zvali kraljicom zaustavnih traka i to dok su još relativno nove bile.

 

Na sreću, ni to još nisam iskusio, nadam se da ni neću. Iako to najviše o motoru ovisi, jel? Koliko sam čuo, motorizacija u L2 je solidna, što se pouzdanosti tiče. Jedino nisam čuo puno o IDE benzincu, koji je prava rijetkost...

Link to comment
Share on other sites

Trenutno sam na potrosnji od 6.2l. Iznimno zadovoljan. Posto se vozim na krace relacije. al eto bas jucer....vozim se po magistrali....tempomat 96km/h u setoj....trenutna potrosnja 4l- 4.2.....

Link to comment
Share on other sites

Samo da se pohvalim. Ja sam jucer dosao iz DE sa Lagunom 150ks 2.0dci iz 2009. Bio je u planu Grand Espace ali nazalost nisam nasao nikaj da mi odgovara pa je pala Laguna koja je bila drugi izbor od pocetka. Napravio sam odmah s njom oko 600km pottosnja je po autoputu po ogranicenjima oko 6l. Slike stavim kad ju malo bolje poslikam.

Link to comment
Share on other sites

Ajde slike slike slike....ja svoju svaki dan slikam ;)

Link to comment
Share on other sites

Veliki je napredak napravljen sa Lagunom 3. Carlos Ghosn je izričito naglasio da sa novom Lagunom 3 žele reći zauvijek zbogom problematičnoj Laguni 2 koju su zvali kraljicom zaustavnih traka i to dok su još relativno nove bile.

Normalno da je to izjavio jer kad se L2 projektirala i kada je ušla u proizvodnju predsjednik uprave Renaulta je bio Luis Schweitzer, a drugi je uvijek lošije radio. Laguna 3 jest bolji auto i bilo bi čudno da to nije, ali ne treba zato pljuvati po drugome. A o karizmi i ljepoti L3 najbolje govore prodajni rezultati.
Link to comment
Share on other sites

Najveci problem L3 je upravo L2, tako mi je rekao jedan fini gospodin iz Renaulta.

L3 u odnosu na L2 - bolja izolacija, kvalitet izrade, bolje upravljanje, cvrsce oslanjanje (napred 30%, pozadi 50%)

Pre 2.0 dCi 130 ks imao sam i 1.9 dCi, sa 120 ks. 2.0 dCi se lakse "penje" u obrtaje, koje vise voli zbog viska ventila i deluje vise benzinski, jer mu je blokada na 5200 rpm, a prva crvena crtica stoji na 4250 rpm. Kod 1.9 je crveno bilo na 4500, blokada 4800 rpm (mada meni te brojke ne znace nista, ne vozim preko 3000 rpm nikada). Meni je 2.0 jeftiniji za odrzavanje, jer ima lanac. Generalno, motor je spolja suv i nakon 200.000, a 1.9 je ponegde slinio na manjoj kilometrazi.

Laguna 3 koristi polukrutu osovinu gotovo identičnu laguni 2, s istim načinom oslanjanja (gumeni seleni), pa se ja pitam kako može biti 50% čvršća.

Link to comment
Share on other sites

Na sreću, ni to još nisam iskusio, nadam se da ni neću. Iako to najviše o motoru ovisi, jel? Koliko sam čuo, motorizacija u L2 je solidna, što se pouzdanosti tiče. Jedino nisam čuo puno o IDE benzincu, koji je prava rijetkost...

Filipe vozi auto i ne sekiraj se, nećeš ostati u zaustavnom traku. Ako imaš love kupi L3, a što se tiče"lastnig-a" on je poznat po biserima od komentara. Dopuštaš da ti netko tko uopće ne posjeduje ni L2, niti L3 dijeli savjete o kvaliteti istih. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nisam tražio savjete, nego paušalne ocjene jer ne kupujem još auto, ali i to će doći na red za par godina. Pitanje je bilo upućeno za prijašnje vlasnike L2 i sadašnje L3, a ako se javio netko drugi, a što mu ja tu mogu...  p.s. uopće se ne sekiram da će me ostaviti na cesti, valjda je 120 godina autoindustrije dalo nekakav rezultat :D

Link to comment
Share on other sites

Najveci problem L3 je upravo L2, tako mi je rekao jedan fini gospodin iz Renaulta.

L3 u odnosu na L2 - bolja izolacija, kvalitet izrade, bolje upravljanje, cvrsce oslanjanje (napred 30%, pozadi 50%)

Pre 2.0 dCi 130 ks imao sam i 1.9 dCi, sa 120 ks. 2.0 dCi se lakse "penje" u obrtaje, koje vise voli zbog viska ventila i deluje vise benzinski, jer mu je blokada na 5200 rpm, a prva crvena crtica stoji na 4250 rpm. Kod 1.9 je crveno bilo na 4500, blokada 4800 rpm (mada meni te brojke ne znace nista, ne vozim preko 3000 rpm nikada). Meni je 2.0 jeftiniji za odrzavanje, jer ima lanac. Generalno, motor je spolja suv i nakon 200.000, a 1.9 je ponegde slinio na manjoj kilometrazi.

Uspoređuješ motor od maks 130 ks koji ima 8 ventilsku glavu, s motorom od maks 180ks s 16 ventilskom glavom. Zar nije to malo pretjerano? Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nisam tražio savjete, nego paušalne ocjene jer ne kupujem još auto, ali i to će doći na red za par godina. Pitanje je bilo upućeno za prijašnje vlasnike L2 i sadašnje L3, a ako se javio netko drugi, a što mu ja tu mogu...  p.s. uopće se ne sekiram da će me ostaviti na cesti, valjda je 120 godina autoindustrije dalo nekakav rezultat :D

L3 je kvalitetan auto, ali ružan. To se naročito odnosi na peterovratnu izvedbu.

Link to comment
Share on other sites

Uspoređuješ motor od maks 130 ks koji ima 8 ventilsku glavu, s motorom od maks 180ks s 16 ventilskom glavom. Zar nije to malo pretjerano?

Hajde lepo procitaj sta sam napisao pre nego sto raspalis po meni zato sto sam rekao nesto protiv L2..

 

 

 

Pre 2.0 dCi 130 ks imao sam i 1.9 dCi, sa 120 ks. 2.0 dCi se lakse "penje" u obrtaje, koje vise voli zbog viska ventila i deluje vise benzinski, jer mu je blokada na 5200 rpm, a prva crvena crtica stoji na 4250 rpm. Kod 1.9 je crveno bilo na 4500,  blokada 4800 rpm (mada meni te brojke ne znace nista, ne vozim preko 3000 rpm nikada). Meni je 2.0 jeftiniji za odrzavanje, jer ima lanac. Generalno, motor je spolja suv i nakon 200.000, a 1.9 je ponegde slinio na manjoj kilometrazi.

 

Znaci, poredim 2.0 dCi sa 130 ks i 1.9 dCi sa 120 ks. Razlika je mizernih 10 ks, a mogu i da uporedim i sa burazerovim 1.9 sa 130 ks i bice isti odgovor.

Sto se tice cvrstine zadnjeg oslanjanja, nisam mislio na snagu i izdrljivost, mislio sam na otpornost na dejstvo sila u smislu sabijanja opruga, a sve zarad boljeg lezanja i dinamickih svojstava. Uostalom, i seleni mogu biti razlicite tvrdoce.

Link to comment
Share on other sites

Hajde lepo procitaj sta sam napisao pre nego sto raspalis po meni zato sto sam rekao nesto protiv L2..

Znaci, poredim 2.0 dCi sa 130 ks i 1.9 dCi sa 120 ks. Razlika je mizernih 10 ks, a mogu i da uporedim i sa burazerovim 1.9 sa 130 ks i bice isti odgovor.

Sto se tice cvrstine zadnjeg oslanjanja, nisam mislio na snagu i izdrljivost, mislio sam na otpornost na dejstvo sila u smislu sabijanja opruga, a sve zarad boljeg lezanja i dinamickih svojstava. Uostalom, i seleni mogu biti razlicite tvrdoce.

Pročitaj i ti lijepo što sam ja napisao. Nisam uopće raspalio po tebi, smeta mi s.anje po drugim autima bez razloga. Uspoređivati L2 i L3 je isto kao uspoređivati Passata B5 i B6. Naravno da je novije bolje, bilo bi jadno kad ne bi bilo tako. Opet ne možeš uspoređivati M9R i F9Q bez obzira što se radi o mizernih 10 KS, ali i 30 Nm (320 i 280) Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.