Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Bizarno je to da nitko ne zna zasto niti jedan program ne prepoznaje da uopce postoje xenoni. A odgovor ovlastenog je sramotan stvarno!

Link to comment
Share on other sites

Zato ja neidem u ovlašteni, već kod majstora kod kojeg ekipa iz ovlaštenog dolazi riješiti probleme koje tamo nemogu i neznaju jer im nitko nije pokaza i naučija ih.

Ovlašteni servisi su postali monteri, a ne popravljači auta.

Najlakše je promjeniti cijeli komad, nego viditi di je problem.

Svaki put kad odem u ovlašteni uvjerim se da sam znam više nego neki majstori koji tamo rade. Tužno!

Link to comment
Share on other sites

Zato ja neidem u ovlašteni, već kod majstora kod kojeg ekipa iz ovlaštenog dolazi riješiti probleme koje tamo nemogu i neznaju jer im nitko nije pokaza i naučija ih.

Ovlašteni servisi su postali monteri, a ne popravljači auta.

Najlakše je promjeniti cijeli komad, nego viditi di je problem.

Svaki put kad odem u ovlašteni uvjerim se da sam znam više nego neki majstori koji tamo rade. Tužno!

Potpisujem, ja osobno znam jednog kolegu s foruma koji im tamo u ovlaštenom može držati predavanja o L2 :D

A ja baš nisam vičan popravcima (malo sam smotan za majstora :) ), ali brzo skontam kako se nešto popravlja kad mi oni u ovlaštenkn kažu cifru. Zadnji put - oni bi meni uzeli 3200 kuna za novi citac kartice, a ja ovakav sakat rijesio taj citac za 10 min uz malo ljepila i YouTubea :) ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kako je ovo prva prava zima otkad imam Lagunu, pa da pitam iskusnije vlasnike prije no sto bude kasno. Na kojem minsu pocinju brave zezati te koje su joj općenito najčešće boljke pri nižim temperaturama?

Link to comment
Share on other sites

Neces imati problema. Ja na meganeu u 6 god jedanput podmazao s wd40 i nikad problema.

Link to comment
Share on other sites

Sa bravama, a i općenito nikakvih problema nisam imao na niskim temperaturama. Ovo joj je 4 zima kod mene.

Neces imati problema. Ja na meganeu u 6 god jedanput podmazao s wd40 i nikad problema.

Boljke, škripuckava tabla i struganje zavojnice na minus temperaturi. Sve ostalo ne radi probleme.

Hvala lijepo na savjetima, a ovo za tablu i zavojnicu sam skuzio. U biti, tabla nista vise no inace, ali ostatak plasticnih dijelova u interijeru je nekako veseliji :)
Link to comment
Share on other sites

Boljke, škripuckava tabla i struganje zavojnice na minus temperaturi. Sve ostalo ne radi probleme.

Potpis. Samo bih dodao da je kod moje izraženije struganje zavojnice (kliznih kontakata) od škripucanja instrument ploče. S bravama i na -18 nisam imao problema.

Link to comment
Share on other sites

Da, ta plastika, ali ne samo u Laguni, nego u svim Renaultima, je blaga katastrofa. Par zima škripi , onda puca. Pa zar u Francuskoj temperature nikad ne padnu ispod 5 stupnjeva?

Link to comment
Share on other sites

Da, ta plastika, ali ne samo u Laguni, nego u svim Renaultima, je blaga katastrofa. Par zima škripi , onda puca. Pa zar u Francuskoj temperature nikad ne padnu ispod 5 stupnjeva?

Izgleda da ne. Primijetio sam maloprije (-14 je vani) da amortizer prtljažnika jedva drži, a sjećam se da je prije ovih hladnoća sve bilo okej. Moguća je slučajnost, no...

I još jedna stvar - ona šipka za ulje me izluđuje ponekad, totalno je loše napravljena. Eto, koliko bi ovo dolje sada trebalo biti?

Da, ta plastika, ali ne samo u Laguni, nego u svim Renaultima, je blaga katastrofa. Par zima škripi , onda puca. Pa zar u Francuskoj temperature nikad ne padnu ispod 5 stupnjeva?

post-14717-1419979416885_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja sam skuzio da mi po hladnoći, prilikom bržeg okretanja volana, najčešće dok parkiravam ili isparkiravam, nešto škripi u volanu, al nemam pojma sta bi moglo bit. Inace u splitu cili dan danas minus, a bura. E to triba doživit.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da ne. Primijetio sam maloprije (-14 je vani) da amortizer prtljažnika jedva drži, a sjećam se da je prije ovih hladnoća sve bilo okej. Moguća je slučajnost, no...

I još jedna stvar - ona šipka za ulje me izluđuje ponekad, totalno j loše napravljena. Eto, koliko bi ovo dolje sada trebalo biti?

Probaj kad otvoriš par puta vratima "napumpati", mislim da će onda držati.

Šipku dobro cijelu obriši krpom kad je izvadiš i onda je ponovo vrati za mjerenje. Ovako po slici, ulja nemaš u zoni drugog podjeljka na mjernoj šipki, ostalo je puno. Iznad i ispod toga :D .

Link to comment
Share on other sites

Držanje amortizera na hladnoći nije samo problem kod lagune. I na Qashqai-ju od punca isto slabije drži kad je vani hladno, a i na Yarisu je slabiji premda dobro drži peta vrata. Na laguni ona dva mala amortizerića moraju nositi ogromna peta vrata. Jutros namjerno s lagunom išao na posao jer je vani bilo -8°C. Laguna upalila za 2 sec, bez bijelog, crnog, ili bilo kakvog dima. Jedino imam osjećaj da bi startna struja aku-a trebala biti preko 700A. Naime, vidi se da akumulator može okretati, ali i da se to nije baš kako sam ja zamislio.

Link to comment
Share on other sites

Probaj kad otvoriš par puta vratima "napumpati", mislim da će onda držati.

Šipku dobro cijelu obriši krpom kad je izvadiš i onda je ponovo vrati za mjerenje. Ovako po slici, ulja nemaš u zoni drugog podjeljka na mjernoj šipki, ostalo je puno. Iznad i ispod toga :D .

Sjetio sam se toga odmah, radi na taj način :) hvala

A za ulje... Da sam kojim slučajem pretjerao, upalila bi se neka lampica, dimio bi previše, slabije bi vukao, nešto bi bilo, jel?

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Držanje amortizera na hladnoći nije samo problem kod lagune. I na Qashqai-ju od punca isto slabije drži kad je vani hladno, a i na Yarisu je slabiji premda dobro drži peta vrata. Na laguni ona dva mala amortizerića moraju nositi ogromna peta vrata. Jutros namjerno s lagunom išao na posao jer je vani bilo -8°C. Laguna upalila za 2 sec, bez bijelog, crnog, ili bilo kakvog dima. Jedino imam osjećaj da bi startna struja aku-a trebala biti preko 700A. Naime, vidi se da akumulator može okretati, ali i da se to nije baš kako sam ja zamislio.

Da, bilo bi dobro da je 700A. Međutim, ako żeliš 700A na -10, onda moraš uzeti aku s 900A na 27 stupnjeva :)
Link to comment
Share on other sites

Sjetio sam se toga odmah, radi na taj način :) hvala

A za ulje... Da sam kojim slučajem pretjerao, upalila bi se neka lampica, dimio bi previše, slabije bi vukao, nešto bi bilo, jel?

Teška vrata, kako kaže i usrmaatre. Glavno da radi, kad te klepe po glavi iz zasjede znaš da ne valja :D .

Za ulje ne brini, ono je bila zajeba...ja, mislio sam da si skužio, samo obriši cijelu šipku prije pravog mjerenja, ovak izvađena na prvu je sva zakakana :D , s obzirom na  minus u najgorem ti je 2-3 dcl u minusu. Vozi i gazi.

Link to comment
Share on other sites

Držanje amortizera na hladnoći nije samo problem kod lagune. I na Qashqai-ju od punca isto slabije drži kad je vani hladno, a i na Yarisu je slabiji premda dobro drži peta vrata. Na laguni ona dva mala amortizerića moraju nositi ogromna peta vrata. Jutros namjerno s lagunom išao na posao jer je vani bilo -8°C. Laguna upalila za 2 sec, bez bijelog, crnog, ili bilo kakvog dima. Jedino imam osjećaj da bi startna struja aku-a trebala biti preko 700A. Naime, vidi se da akumulator može okretati, ali i da se to nije baš kako sam ja zamislio.

Pa bar bi tebi trebalo biti jasno da tih navedenih 680 ili koliko već ampera nije realno za očekivati pri takvim temperaturama.

Znaš ono, pisalo na plotu :D . Evo i moj danas umro, doslovno odjednom, jučer na zub, danas mrtva priroda.

Link to comment
Share on other sites

Teška vrata, kako kaže i usrmaatre. Glavno da radi, kad te klepe po glavi iz zasjede znaš da ne valja :D .

Za ulje ne brini, ono je bila zajeba...ja, mislio sam da si skužio, samo obriši cijelu šipku prije pravog mjerenja, ovak izvađena na prvu je sva zakakana :D , s obzirom na minus u najgorem ti je 2-3 dcl u minusu. Vozi i gazi.

E ali nekih 5 puta sam brisao mjerku i ponavljao postupak, uvijek isto. Na instrument tabli stoji 6/6 i poruka "oil ok". Bolje bi bilo da su napravili mjerku bez podjelaka.
Link to comment
Share on other sites

E ali nekih 5 puta sam brisao mjerku i ponavljao postupak, uvijek isto. Na instrument tabli stoji 6/6 i poruka "oil ok". Bolje bi bilo da su napravili mjerku bez podjelaka.

Pa to i kažem, po mjernjoj ok, po kompu ok vozi i ne brini. Osobno reagiram tek kad mi fale one dvije od šest, nalijem 2-4 dcl, najčešće to ispada jednom u servisnom intervalu.

Link to comment
Share on other sites

Pa bar bi tebi trebalo biti jasno da tih navedenih 680 ili koliko već ampera nije realno za očekivati pri takvim temperaturama.

Znaš ono, pisalo na plotu :D . Evo i moj danas umro, doslovno odjednom, jučer na zub, danas mrtva priroda.

Jasno je meni da je tih 680A nedostupno, i da ne bi ispalo da kudim akumulator, idti se pokazao više nego dobar za aku iz Konzuma. Ali ipak će sljedeći ipak biti, ili Exide, ili Banner. Može i Topla, ali definitivno će imati više od 700 A startne struje po EN-u.
Link to comment
Share on other sites

Ma znam, kužim kritiku, evo danas na horuk uzeo ovo http://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/products/automotive/blue-dynamic/574-012-068 , jbg nije bilo vremena za igranje. Ali i ovo za 560kn (2 stara u pologu) nije loše, 2 god garancija, nek potraje kao i ovaj Schneider (4+ god), i meni dosta.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Ma znam, kužim kritiku, evo danas na horuk uzeo ovo http://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/products/automotive/blue-dynamic/574-012-068 , jbg nije bilo vremena za igranje. Ali i ovo za 560kn (2 stara u pologu) nije loše, 2 god garancija, nek potraje kao i ovaj Schneider (4+ god), i meni dosta.

Varta Blue Dynamic bi trebala biti OK. Premda nisam čuo, ili pročitao ništa dobro o Johnson controls Varti. Nasuprot tome najviše pohvala su dobili Exide, Baren, Banner i Topla kao najbolji uloženo/dobiveno akumulator.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kao što rekoh, bilo na silu, za 100 kn manje Ciak :blink: (možda griješim) , a da sam imao vremena za punu cijenu ovoga blue sam mogao naći i silver-a. Ili nešto iz tog ranga.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Definitivno Exide, ili Baren ako tražiš premium. Banner, ili Topla ako tražiš najbolju kupnju.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.