Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

Ma ne peru me takve stvari, auto pali ok, ne pali, novi aku. Samo komentiram, da je bilo uzeo bi, 100-200 kn mi ne igra ulogu. I ovaj "šnajder" me ugodno iznenadio, prvo neugodno. Taj aku je iz bivšeg auta, prvi riknuo nakon 11 mjeseci, drugi iz garancije par mjeseci u tom autu i 4 godine u lagu.

Link to comment
Share on other sites

Ni sam ni ja opsjednut.:) Da jesam sigurno ne bi kupio Titanium iz Konzuma. Sljedeći aku će vjerojatno biti Banner s obzirom da ga mogu dobiti dosta jeftino (znam lika koji zna lika). Kupio nedavno Bannera za Yaris 45 Ah 360A za 300 kn, što je jako dobra cijena.

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam u aute uvijek ugrađivao Munju. Jedan je od jeftinijih, traje ~5 godina, ali što mi se najviše sviđa je održavanje, hrpa akumulatora ima zalivene ćelije i garantiraju da održavanje nije potrebno, što jednostavno ne može biti točno i jasno je svakom tko god se sjeća nešto kemije iz škole. Osim ako nisu punjeni gelom, ali takvi su jako skupi

Link to comment
Share on other sites

Da, takav je i ovaj novi, Schneider je imao klasične čepove. I baš čovjek u trgovini (samo za aku i prateću opremu, imaju i otkup starih), kaže da mu je došao nedavno mail iz Varte, kao još određeno vrijeme će primati taj "stari" tip, poslije toga samo ove zatvorene, a radi ekologije postoji neki rok do kojeg će svi u eu morati proizvoditi takve.

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam u aute uvijek ugrađivao Munju. Jedan je od jeftinijih, traje ~5 godina, ali što mi se najviše sviđa je održavanje, hrpa akumulatora ima zalivene ćelije i garantiraju da održavanje nije potrebno, što jednostavno ne može biti točno i jasno je svakom tko god se sjeća nešto kemije iz škole. Osim ako nisu punjeni gelom, ali takvi su jako skupi

I ja bi stavio Munju, ali nema jači od 610A a da stane u moj auto (do 278mm dužine). Za 1.9 dCi treba minimalno 640A, premda ću ja sljedeći puta staviti i malo jači
Link to comment
Share on other sites

Da, takav je i ovaj novi, Schneider je imao klasične čepove. I baš čovjek u trgovini (samo za aku i prateću opremu, imaju i otkup starih), kaže da mu je došao nedavno mail iz Varte, kao još određeno vrijeme će primati taj "stari" tip, poslije toga samo ove zatvorene, a radi ekologije postoji neki rok do kojeg će svi u eu morati proizvoditi takve.

Naravno. Ekološkije je proizvoditi novi aku svake 3 godine nego provjeravati i održavati onaj sa čepovima koji bi izdurao 5 godina.

Naježim se kad čujem riječ "ekologija" a više od 99% trgovaca (i prodavača) uopće ne zna značenje te riječi.

Link to comment
Share on other sites

BTW, kad smo kod L2... Vozio nas jučer jedan beogradski taksista. Auto - isti kao moj, pa smo malo popričali. Uglavnom, čovjek je kupio novu lagunu '02, ubacio ju u taxi biznis i s njom prevalio 390 tkm do danas. Unutrašnjost je odlično očuvana za tu vrstu namjene, ali čovjek kaže da mu je izbila para i para iz džepa :) morao sam pitati za turbinu, tvrdi da ju nije mijenjao. Kaže da je dobra strana svega što ima puuuuno L2 po Beogradu pa nije problem za dijelove. Stvarno ih ima puno, moram reći...

Link to comment
Share on other sites

390 tkm, 12 godina taxiranja sigurno ne spada u rubriku " mane Lagune"

Edited by duel
Link to comment
Share on other sites

390 tkm, 12 godina taxiranja sigurno ne spada u rubriku " mane Lagune"

Sigurno da ne, naravno. Ta je laguna, što se tiče interijera, u besprijekornom stanju, što je nerealno za bilo koji auto sa 390 tkm taksiranja. Mislim da je lik izmijenio puno više dijelova u kabini nego oko motora. Uglavnom, nisam čuo za bilo kakve boljke oko 1.9 dCi motora. Eto još jedne potvrde.
Link to comment
Share on other sites

A vidiš, moj mehaničar kaže da je taj 1.9 dci (88 kW), citiram "odličan motor, osim turbine"

Link to comment
Share on other sites

A vidiš, moj mehaničar kaže da je taj 1.9 dci (88 kW), citiram "odličan motor, osim turbine"

Sve to ide u statistiku. Nekakvo opće mišljenje je da turbina na ovom motoru ode između 200 i 250 tkm.
Link to comment
Share on other sites

Ni sam ni ja opsjednut. :) Da jesam sigurno ne bi kupio Titanium iz Konzuma. Sljedeći aku će vjerojatno biti Banner s obzirom da ga mogu dobiti dosta jeftino (znam lika koji zna lika). Kupio nedavno Bannera za Yaris 45 Ah 360A za 300 kn, što je jako dobra cijena.

baš me čudi za tebe. Inače nećeš jeftine gume, kineske điđe-miđe, a aku može biti Todorićex :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Sve to ide u statistiku. Nekakvo opće mišljenje je da turbina na ovom motoru ode između 200 i 250 tkm.

Sreća pa je moja 79 kW. Taman sad odbrojavam par tisućica do 250 kkm. Inače bi sad bilo strah, hahaha.

Link to comment
Share on other sites

Sreća pa je moja 79 kW. Taman sad odbrojavam par tisućica do 250 kkm. Inače bi sad bilo strah, hahaha.

Aha!!! Oprezno vozi i samo duge relacije jer ako ti turbo ne ode unutar 250 tkm, onda ni neće, to je pravilo!!! Ahahahaahaha
Link to comment
Share on other sites

Ni sam ni ja opsjednut. :) Da jesam sigurno ne bi kupio Titanium iz Konzuma. Sljedeći aku će vjerojatno biti Banner s obzirom da ga mogu dobiti dosta jeftino (znam lika koji zna lika). Kupio nedavno Bannera za Yaris 45 Ah 360A za 300 kn, što je jako dobra cijena.

 

Kod mene je ovo već drugi Banner isti takav. Originalni aku je izdržao 5 god., prvi Banner 6 god., a ovaj drugi Banner je unutra treću godinu. Nikada me nisu izdali (naravno dok nisu otišli kvragu uslijed zuba vremena).

Link to comment
Share on other sites

baš me čudi za tebe. Inače nećeš jeftine gume, kineske điđe-miđe, a aku može biti Todorićex :bigl:

Ne bi ga ja kupio, ali mi hitno bio potreban i nisam mogao čekati Banner-a, a i prošli (Banner) me razočarao jer je izdahnuo nakon dvije gidine i 8 mjeseci.
Link to comment
Share on other sites

Danas otišao na probnu vožnju od oko 100 km, nakon izmjene hladnjaka, čišćenja intercoolera i sastavljanja auta. Nevjerojatno je koliko najobičnije čišćenje utječe na pojavu dima iz auspuha. Auto se sada ponaša gotovo kao benzinac. Skoro uopće ne dimi, dim se javlja samo u tragovima i kad ga se stisne, a i potrošnja je pala. Ja sam super zadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

Aha!!! Oprezno vozi i samo duge relacije jer ako ti turbo ne ode unutar 250 tkm, onda ni neće, to je pravilo!!! Ahahahaahaha

A ne, lijepo ste naglasili, 1.9 dci i 88 kW, s time nemam ništa :D .

Link to comment
Share on other sites

A ne, lijepo ste naglasili, 1.9 dci i 88 kW, s time nemam ništa :D .

Tako je. Ako ti kojim slucajem i ode puhalice, uzmi ju, odi u ovlasteni i reci da je tvoj motor 74, a ne 88 kW i da je nemoguce da je riknula. Snimi njihovu reakciju pa nam poslji ovdje :D
Link to comment
Share on other sites

Jao, jel postoji nacin da oslobodim klapne za ventilaciju po nogama a da pritom ne moram skidati cijelu prednju konzolu?

Link to comment
Share on other sites

Evo vidi da li će nešto iz ovoga pomoći.

 

attachicon.gifMR-339-LAGUNA-6.pdf

 

Aha, hvala puno. Odgovaram tek sada na ovo jer na mobitelu nisam mogao vidjeti link. Vezano za problem, Nisam se sjetio provjeriti radi li ventilacija za noge putnicima odostraga. Vjerojatno ne (to je ista kanal), ali baš ću to vidjeti za koji dan. Thnx još jednom

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ima neko da je imal problem sa gumbom paljenja

Znaci od prije mi ne lovi da ga stisnem i auto pali, nego moram drzati da upali.

A sad u zadnje vrijeme, uobicajeno stisnem gumb i umjesto da upali on kao da resetira elektroniku i na komand ploci pokrece opet onaj checking ko dok se stavi kartica :/ ?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.