Jump to content

mane laguna 2


Tanatos

Recommended Posts

vlasnici laguna  :D  jeste li imali ikad kakvih probema sa svojim autom, tipa standarne mane koje se navode: kartica,čitač itd. navodno da pukne jedan jezičak u čitaču pa kartica ne stoji pravo,pa u servisu žele mijenjati čitav sklop,ima li još što sa elektronikom itd?

Link to comment
Share on other sites

Naravno da mi je ta plastika u citacu pukla,a od neki dan i kartica zeza a promijenio sam bateriju, moram ju stisnuti jako da bi zakljucao. Ekran od radija mi se neki dan zamrznuo, pa ga ugasim i upalim i radi normalno. Vozacki podizac prozora steka ponekad, al eto, nije ni auto vise nov pa je razumljivo da nekaj zeza!

Link to comment
Share on other sites

Prazna baterija u kartici nije prepreka kod pokretanja motora.

 

@Max-vjerojatno se odlemio mikro prekidač. Potrebno je otvoriti karticu i dati nekom elektroničaru da prelemi kontakte. Za njega 2 min posla, a tebi za otvaranje (pažljivo) 20min.

Link to comment
Share on other sites

Nađi mu video i pokaži jer 2mm dublje prodiranje u karticu sa skalpelom znači i vjerovatno umištenu karticu. Nije nauka rastaviti, ali treba mirna ruka i strpljenje.

Link to comment
Share on other sites

vlasnici laguna  :D  jeste li imali ikad kakvih probema sa svojim autom, tipa standarne mane koje se navode: kartica,čitač itd. navodno da pukne jedan jezičak u čitaču pa kartica ne stoji pravo,pa u servisu žele mijenjati čitav sklop,ima li još što sa elektronikom itd?

Nikakvih problema s elektronikom nisam imao ,osim što mi nije radilo svjetlo na stražnjim desnim vratima kad se otvore ista. Mislio sam da se radi o mikroprekidaču u bravi, ali od kada sam umjesto običnih žaruljica stavio smd sve radi uredno. Imao sam problema i s bravom zadnjih lijevih vrata (krčalo pro otključavanju i zaključavanju), ali sam to uspješno popravio zamjenom plastičnog dijela u bravi. Vjerovali ili ne do sada nisam imao problema s nadzorom tlaka u gumama, iako je ponekad znao podivljati.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Joj te senzore sam ja nedavno iskljucio, isto mi na suvozackim vratima nekad ne upali svjetlo... Ima toga kad se ovak zamislim :)

Link to comment
Share on other sites

Mene zezalo svjetlo na vratima, zadnjim lijevim i prednjim desnim. Nakon stavljanja na sva vrata SMD sve radi. Nadzor tlaka u gumama za sada radi kako treba, iako imam na zimskom i na ljetnom setu posebno.

Nekad zna NE prepoznati karticu samo kada je jako hladno i kada kartica bude na hladnome. Kad ju stavim u čitač otmah sve OK.

Link to comment
Share on other sites

Za mene su najveća mana škrcanje svih tih plastika u kabini auta, oko ručne, uglavnom sve na prednjoj strani, a da ne govorimo kad otvaram prednju haubu čini mi se kao da ću isčupat sve živo koliko rošta :00009019:
Na lijepoj cesti se ne čuja ništa u vožnji. Uglavnom na to sam baš alergičan, i to sam doživio u više laguna sad neznam dali je tako i kod vas. A kad sjednem u mondeo - pravi raj. Možeš nogom mlatit se niš ne čuje. Vidio sam to škrcanje i novijim passatima i nikako ne kužim to.. eto :happy:

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Mora malo pucketati plastika, to je čar Renaulta. I kod mene je tako, ali ništa pretjerano. Kod mene pucketa kod otvora ventilacije i malo vibrira armatura na spoju do vjetrobranskog stakla, ali samo ako se recimo vibracije izražene kao npr. Kad pokušaš krenuti s mjesta u drugoj brzini. Ništa strašno jer sam to pucketanje primjetio i u BMW-ovoj petici, a ona bi trebala biti premium model. Moram priznati da u Yarisu ne pucketa, ali to prepisujem tome što je benzinac. Ali zato u se u istom tom Yarisu ujutro kad je hladan zna čuti cviljenje remena kao i cvilež u zadnjem ovjesu, a ima tek 5 godina za razliku od laguninih 11.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se da, al ajde to su banalne stvari. Vidio sam da ima za kupit i nekih silikonskih sprejeva koji su kao namjenjeni za to i neke druge stvari. Trebalo bi probat i vidit koliko je to unčinkovito

Link to comment
Share on other sites

i kod mene ima tih "životinjica" najizraženija je ona koja živi u okviru instrument table, a to je zato što sam je dosta skidao dok sam riješavao instrument tablu. I u principu se čuje ujutro kad je hladno, a čim se kabina ugrije prestane. Sigurno je i "životinjici" hladno pa cvokoće zubima. :)

Link to comment
Share on other sites

evo kod mene zasad, auto je kod mene 4 tjedna, prolupali su leteći, klipnjaču na drugom cilindru potukli,radilica je za baciti špene kao u priči. Napravim ja kompletnu reparaturu, motor,getriba kvačilo da mi majstor na kraju dobro ne napravi, stavljani su i novi semerinzi na radilici, da danas primjetim da mi opet curi na semeringu, pa mu opet moran vratiti auto da skida getribu i vidi di je zajeb napravljen, ali to nema veze s ovin. šuška armatura. Laguna je kod mene misec dana, po mome mišljenju jednu među većin sranjima od auta ikad napravljenin, čita sam svašta po internetu o tim autima, pretežno loše, ali eto kažem nemože valjda toliko loše biti. Sad kad san kupio mi je gotovo pa sam utukao još poprilično love da ga napravim. Moj savjet svima koji žele lagunu kupiti da je obiđu u širokome luku!

Link to comment
Share on other sites

evo kod mene zasad, auto je kod mene 4 tjedna, prolupali su leteći, klipnjaču na drugom cilindru potukli,radilica je za baciti špene kao u priči. Napravim ja kompletnu reparaturu, motor,getriba kvačilo da mi majstor na kraju dobro ne napravi, stavljani su i novi semerinzi na radilici, da danas primjetim da mi opet curi na semeringu, pa mu opet moran vratiti auto da skida getribu i vidi di je zajeb napravljen, ali to nema veze s ovin. šuška armatura. Laguna je kod mene misec dana, po mome mišljenju jednu među većin sranjima od auta ikad napravljenin, čita sam svašta po internetu o tim autima, pretežno loše, ali eto kažem nemože valjda toliko loše biti. Sad kad san kupio mi je gotovo pa sam utukao još poprilično love da ga napravim. Moj savjet svima koji žele lagunu kupiti da je obiđu u širokome luku!

Naletio si na loš primjerak. Ja sam mislio da je moj motor nepouzdan, ali kod mene su leteći još na mjestu, a i nikad od kada je kod mene nije manje dimila. Možda je moja kao vino što starija to bolja hehe

Link to comment
Share on other sites

ima 175000 realnih kilometara, po meni preloše za auto za klasu u kojoj želi biti, za te pare možeš kupiti vw passata ili mazdu 6 novog naravno

Link to comment
Share on other sites

ima 175000 realnih kilometara, po meni preloše za auto za klasu u kojoj želi biti, za te pare možeš kupiti vw passata ili mazdu 6 novog naravno

Polovnog turbo diesela kupuješ samo na poznato.

Inače je 1.9 dci prilično dobar motor, tako da tvoj ili nije održavan ili ima puno više kilometara nego što piše

Link to comment
Share on other sites

U biti taj auto je lose odrzavan prije i kod loseg majstora si radio komplet reparaturu i zato je krama? Kazes da ima 175k km. Jel znas kako je dotada odrzavan? Kvacilo za tu kilometrazu nije nimalo cudno sto je otislo. Mjenjac ne bi trebao, ali opet se postavlja pitanje kako je pazen prije. Armatura suska na svima i to je poznata boljka. Ako se mozes pomiriti s tim suskanjem i ako uzmes primjerak za koji imas garanciju da je odrzavan kako treba, onda ne bi trebao imati ni priblizno nikakve brige na ovakvoj kilometrazi, osim redovne zamjene potrosnog materijala.

Taj motor se pokazao kao jako izdrzljiv i relativno stedljiv, dok za ovaj 2.2dci sto usrmaatre ima na sva usta pricaju kako je los motor, ali eto njegov je ok. Samo odrzavanje i nista vise. Nekima je izmjena ulja na 10k km bacanje novaca, a meni je recimo ulaganje u buducnost. Motora naravno. 

Link to comment
Share on other sites

ima 175000 realnih kilometara, po meni preloše za auto za klasu u kojoj želi biti, za te pare možeš kupiti vw passata ili mazdu 6 novog naravno

Das auto kod mene ne dolazi u obzir jel ne volim VW. Mazda mi dolazi u obzir nova, ili ona prije nje. Ona mazda prije predzadnje je ogavna, a ne ružna. Mislim da nešto s tvojim motorom nije u redu, ili kilometri nisu pravi, ili je jako loše održavana od početka eksploatacije. 1.9 dCi slovi kao jako pouzdan i dobar motor.

Link to comment
Share on other sites

T

U biti taj auto je lose odrzavan prije i kod loseg majstora si radio komplet reparaturu i zato je krama? Kazes da ima 175k km. Jel znas kako je dotada odrzavan? Kvacilo za tu kilometrazu nije nimalo cudno sto je otislo. Mjenjac ne bi trebao, ali opet se postavlja pitanje kako je pazen prije. Armatura suska na svima i to je poznata boljka. Ako se mozes pomiriti s tim suskanjem i ako uzmes primjerak za koji imas garanciju da je odrzavan kako treba, onda ne bi trebao imati ni priblizno nikakve brige na ovakvoj kilometrazi, osim redovne zamjene potrosnog materijala.

Taj motor se pokazao kao jako izdrzljiv i relativno stedljiv, dok za ovaj 2.2dci sto usrmaatre ima na sva usta pricaju kako je los motor, ali eto njegov je ok. Samo odrzavanje i nista vise. Nekima je izmjena ulja na 10k km bacanje novaca, a meni je recimo ulaganje u buducnost. Motora naravno.

Onaj tko redovito mijenja ulje i filtere, te općenito održava auto nikada neće imati probleme s motorom pa ni s 2.2 dCi hehe.
Link to comment
Share on other sites

sad što je tu je, reparatura je napravljena i po mome održavanju služit će me dugo, samo se nadam da neće biti pretjeranih problema sa tom njenom elektronikom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.