Jump to content

Novi Twingo III


krcko

Recommended Posts

Kažu:

 

Dva desetljeća nakon što je korjenito izmijenio razred malih automobila Twingom prve generacije, Renault će svojem proslavljenom gradskom automobilu udahnuti novu svježinu.

Njegovi su konstruktori i dizajneri obnovu počeli od nule, a nadahnuće su pronašli u naslijeđu izvornog Twinga i Renaulta 5. Rezultat je nov, inovativan i okretan automobilčić koji je silno zabavno voziti.

Danas (14. veljače) Renault otkriva novi Twingo, koji će nas, između ostalog, privlačiti izborom četiriju upadljivih boja i doista samouvjerenim karakterom.

 

Projekt u suradnji s Daimlerom

Godine 2008. Renaultovi su konstruktori i dizajneri počeli stvarati Twingo sljedeće generacije kako bi ponovno oživjeli inovativni duh koji je tako obilježio izvorni Twingo iz 1992. Izazovna zadaća, no oni su pucali na visoko, u skladu s filozofijom iza legendarnog modela koji nije gubio vrijeme da postane simbol Renaultove kreativnosti.

Cilj je bio stvoriti još prostraniji i okretniji gradski automobil unatoč manjim dimenzijama i tako je rođena zamisao o postavljanju motora straga, premda je to značilo veće troškove razvoja.
Renaultova su razmišljanja bila slična Daimlerovim, koji se u to vrijeme bavio zamislima za sljedeću generaciju izvedbi Smarta s dvama i četirima sjedalima. Nakon početnih razgovora, dvije su tvrtke 2010. sklopile sporazum o strateškoj suradnji, što je bilo i službeno zeleno svjetlo za zajednički razvoj novog Twinga i novog dvosjeda i četverosjeda Smart.

 

Motor straga za okretno upravljanje i dodatni prostor u kabini

Smještanje motora straga znatna je prednost za gradski automobil jer oslobađa prednji kraj i uvelike smanjuje krug okretanja. Doista, novim se Twingom iznenađujuće lako manevrira u izgrađenim područjima, dovoljno je samo nekoliko okreta upravljača.
Zajedno s primjenom manjeg bloka i smještanjem kotača u same kutove automobile, straga postavljen motor oslobađa i dodatni prostor u kabini, a novi se Twingo diči međuosovinskim razmakom i prostranom unutrašnjošću kakve općenito povezujemo s modelima višeg razreda.
Zbog ugodno okretnog upravljanja, prostrane kabine i malog prednjeg kraja, novi Twingo ima sve glavne odlike zbog kojih je prvobitni Twingo bio takav hit kad je 1992. otkriven na Pariškom sajmu automobila.

 

Slikovit karakter

Po uzoru na konceptne automobile Twin'Z i Twin'Run koje je Renault predstavio 2013., novi Twingo zrači karakterom.

Poput prethodnika, novi će se Twingo moći kupiti u četiri jarke „pop" boje (svijetloplavoj, bijeloj, žutoj i crvenoj), što je siguran znak da je Twingov duh živ, zdrav i doista opet među nama!
Druga su obilježja bila uvelike nadahnuta Renaultom 5, među njima i koso stražnje staklo te naglašena ramena koja podsjećaju na Renault 5 Turbo s motorom straga, u svojem dobu bio jako omiljen automobil.

Prednji je kraj uređen u novom, prepoznatljivom stilu marke, s istaknutim Renaultovim znakom na crnoj pozadini. Izražajan „pogled" novog Twinga naglašavaju velika prednja svjetla sa žmigavcima na vrhu i LED dnevna svjetla, koja spajaju dojam visoke tehnologije i podsjećanje na preteče modela. Twingove linije zrače prozračnošću ali i čvrstoćom, a živahan karakter automobila dodatno naglašavaju njegova lako prepoznatljiva jedinstvena svjetla.
Originalno široko stražnje staklo znatno doprinosi suvremenosti izgleda stražnjeg kraja, a stražnja su svjetla prirodan produžetak vrata.

Izvedba s pet vrata novoga gradskog automobilčića – prva u povijesti modela – čini ga praktičnijim nego ikad prije.

Doista, novi je Twingo preuzeo određena ključna obilježja zaslužna za uspjeh novog Clija, među njima i uglađen profil, skrivene ručice stražnjih vrata i mnogo mogućnosti prilagodbe zahvaljujući paleti boja i izbornih vanjskih detalja poput retrovizora, bočnih zaštitnih letvica i naljepnica. Četiri karoserijske boje i mogućnosti prilagodbe znače da novi Twingo može imati vrlo različite karaktere, od gradskog do sportskog, muževnog ili ženstvenog.

„Novi Renault Twingo nije bio nadahnut samo izvornim Twingom nego i Renaultom 5. To je suvremen pristup gradskom automobilu s naglaskom na inovacijama u pogledu dizajna i arhitekture. Novi je Twingo zabavan, živahan i uzbudljiv gradski automobil."
Laurens van den Acker, Renaultov direktor industrijskog dizajna

 

Oblikovanje unutrašnjosti

Četvrtog ožujka na Ženevskom sajmu automobila doći će red na otkrivanje unutrašnjosti novog Twinga. Baš kao i kad su stvarali vanjštinu novog Twinga, dizajnerska je ekipa nadahnuće crpila iz Twingova naslijeđa i predložila šarenu i vedru kabinu, temeljito promišljenu kako bi nudila svakidašnju, jednostavnu praktičnost.

post-1952-0-70589900-1392364938_thumb.jp

post-1952-0-82610600-1392364939_thumb.jp

post-1952-0-81407000-1392364940_thumb.jp

post-1952-0-67953600-1392364941_thumb.jp

post-1952-0-32604700-1392364942_thumb.jp

post-1952-0-10136600-1392364943_thumb.jp

post-1952-0-79012000-1392364943_thumb.jp

post-1952-0-53760000-1392364944_thumb.jp

post-1952-0-41283100-1392364945_thumb.jp

post-1952-0-13633800-1392364946_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lastnight

    39

  • lagunaCoupev6

    25

  • DU-roller

    22

  • dolac

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

liči ovaj novi Twingo na Fiat 500, ali nije loš, meni se full sviđa.

zapravo je jako fora, mali gradski autić koji usput i lijepo izgleda.

ja bi rado jednoga u garaži imao :D

Link to comment
Share on other sites

svidja mi se twingalica

i kaj stvarno ima motor odozada ili su to sam bile ideje

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Ovo bi mogao biti otrov za Fiat 500! Baš me zanima odgovor talijana na ovo. Ipak ima 5 vrata, kao ni jedan drugi u klasi.

 

Ovaj Twingo izgleda super autić, rado bi ga imao ili barem isprobao. Auto je poseban, ima motor i pogon straga, kao ni jedan drugi u toj klasi.

Zahuktava se suradnja s Mercedesovim Smartom, bit će interesantno. Jedva čekam probat u vožnji novog Twinga. Bravo Renault.

Link to comment
Share on other sites

Ovo bi mogao biti otrov za Fiat 500! Baš me zanima odgovor talijana na ovo. Ipak ima 5 vrata, kao ni jedan drugi u klasi.

kak nema

 

vw UP ima s 5 vrata

i mislim da skoda CITIGO ima isto sa 5 vrata

 

citoren C1 itd...

 

a to je ista klasa kaj ne?

Link to comment
Share on other sites

plagijat, e sad ako bude lifestyle auto i papreno skup onda nista od vracanja izvornosti u kojoj sam spavao po sumama i gorama.

Link to comment
Share on other sites

kak nema

 

vw UP ima s 5 vrata

i mislim da skoda CITIGO ima isto sa 5 vrata

 

citoren C1 itd...

 

a to je ista klasa kaj ne?

A da, imaš pravo za VAG grupu, valda mi nisu pali napamet jer su dizajnom bezlični u odnosu na novi Twingo. C1 i društvo su mi nekako kao auti nedorećeni, vozio sam se u njima u i jako je to 'kartonski' koncept po meni.....

Link to comment
Share on other sites

Bas sam i ja pomislio na Fiat 500 gledajuci slike...samo je jedan pravi Twingo...onaj iz 1993 pa do kraja proizvodnje te generacije.:)

Za jedno 20 godina ce raditi sigurno neku reinkarnaciju dizajna prvog Twinga poput VW Bube i Fiata 500.;)

Link to comment
Share on other sites

Hebo ih fićek.A fakat di je motor,u bunkeru?onda je prtljažnik napred?

Il nisu opće stavljali motor,to im je najpametnije..hehe

Link to comment
Share on other sites

E ako ćemo o dizajnu, naslanja se na fiat 500 koji me u startu uopće nije oduševio niti povješću ni karizmom tako da ih čak više ne primjećujem na cesti. Ovo mi je pravo dizajnersko osvježenje iz renaulta, prednji dio mi je baš pogođen i u skladu s novim dizajnerskim pravcem u renou a ono što me najviše oduševljava je smještaj motora, filozofija prostora se tradicionalno nastavlja, pet vrata mi nije omiljeni dio ali morat ćemo se naviknuti. Za razliku od druge generacije uključujući i redizajn s onim nespretnim svjetlima koja podsjećaju na škodu yeti ovaj mi je bombončić. Jedva čekam...

Link to comment
Share on other sites

a za svaki auto se moze pronaci neki slicni, proizvode se preko 100 godina i u svim razdobljima su slicne dizajnerske smjernice, meni se svida kaj je neozbiljan i zaigran kakav i treba biti...

onaj svijetloplavi sa rolo krovom je špica samo takva

Link to comment
Share on other sites

Fučkaš to kaj liči na fiću al motor straga i stražnji pogon, ufff moglo bi bit jako zabavno...

Link to comment
Share on other sites

sjetite se kolko ste pljuvali po cliu IV :D meni je baš odličan twingač, zaljubio se. i lajkam petora vrata jer je lakše izlaziti na nagužvanim parkinzima

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.