Jump to content

Novi Twingo III


krcko

Recommended Posts

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lastnight

    39

  • lagunaCoupev6

    25

  • DU-roller

    22

  • dolac

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zato postoje nove tehnologije. Nekad je dizel imao 60 ks i to je bilo puno a danas imaju po 400 ks.

 

 

Nije svijet i tehnologija stala na 2013 godini.

Link to comment
Share on other sites

Da ali porediti F1 motor sa komercijalnim motorima za siroku primjenu je blago kazano neprimjereno.

Link to comment
Share on other sites

Stigao je i Nikasil iz F1. Imao ga je Ayrton u svom bolidu a 5 godina kasnije ga je koristio BMW na svojim komercijalnim motorima.

 

Kažem samo, nije nemoguće, a da ne kažem da tuneri neće taj motor dizati ko od šale na 180 ili više ks.

Link to comment
Share on other sites

Moze ono sta god hoces ali dva su pitanja: koliko ce to kostati (puno vise nego bi neko htio izdvojiti za takav auto) i koliko ce trajati?

Link to comment
Share on other sites

ako bude 150ks ili vise, zavrti ga par puta kako treba i promjena motora, po meni je to debilizam. neka ima 100ks maksimalno, to je dosta i previse

Link to comment
Share on other sites

Na tu masu i dimenzije maleni turbak s 120 KS ce biti odlican recept za igrarije, startnost, zabavu i zadavanje glavobolja mnogo skupljim i vecim trkacima po gradu :D

Link to comment
Share on other sites

Stigao je i Nikasil iz F1. Imao ga je Ayrton u svom bolidu a 5 godina kasnije ga je koristio BMW na svojim komercijalnim motorima.

 

 

Nisu se bas ti motori nesto proslavili..

Link to comment
Share on other sites

Imao sam Nikasil u M52B28 95 godina - samo riiječi hvale imam za njega. Bilo je problema samo na nekim tržištima (tu spada UK tržište određena godišta motora samo) zbog karakteristika goriva. Za druge zamjerke stvarno nemam saznanje, kako vlastitog tako i od drugih.

Link to comment
Share on other sites

Unutrašnjost novog Twinga.1796411_746500485369146_517763935_n.jpg

Edited by MrcDex
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav iz novog twinga sa renault standa u zenevi. Auto nema prednji gepek, samo zadnji, koji je skoro upola plici od konkurencije jer je ispod motor. Iz istog razloga zadnja klupa je okomitija nego u novom108 aygo i c1. Naprijed je ostavljen samo tehnicki pristup za neke tekucine, a ventilator, amlrtizeri i nekakav strut bar zauzmu ostatak mjesta - steta. Izvanka uzivo izgleda stos i atraktivno i nema slicnost s Fiatom 500 izrazenu kao na fotkama, a naprijed je puno slicniji djedu, twingu 1. Mislim da ima manje mjesta i od c1&co i od up&co i da ce morati kupce osvajati izgledom i stilom.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav iz novog twinga sa renault standa u zenevi. Auto nema prednji gepek, samo zadnji, koji je skoro upola plici od konkurencije jer je ispod motor. Iz istog razloga zadnja klupa je okomitija nego u novom108 aygo i c1. Naprijed je ostavljen samo tehnicki pristup za neke tekucine, a ventilator, amlrtizeri i nekakav strut bar zauzmu ostatak mjesta - steta. Izvanka uzivo izgleda stos i atraktivno i nema slicnost s Fiatom 500 izrazenu kao na fotkama, a naprijed je puno slicniji djedu, twingu 1. Mislim da ima manje mjesta i od c1&co i od up&co i da ce morati kupce osvajati izgledom i stilom.

 

Ne vjerujemo nista bez fotografija :)

Link to comment
Share on other sites

Ne vjerujemo nista bez fotografija :)

 

baš mogo si okinut koju fotku.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.