Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Tu jedino pomaže zamjena hidropodizača ako su svoje dali. Kod odabira ulja nije toliko bitno preporuča li ga Renault nego norma ulja za vaš motor. Niti bilo koje ulje može spasiti potrošeni hidropodizač. Samo novi hidrpodizač. Srećom nisu neš jako skupi, radi ih INA mislim od zamjenskih firmi.

Link to comment
Share on other sites

ne odlaze oni tak često a i onda bi lupali stalno, to se kod mene javljalo samo kad auto stoji dva ili više dana bez paljenja.

Link to comment
Share on other sites

ne odlaze oni tak često a i onda bi lupali stalno, to se kod mene javljalo samo kad auto stoji dva ili više dana bez paljenja.

Hidropodizači se večinom čuju kod auta sa većom kilometražom, obično oko 200tkm i više. Večinom se čuju na hladno a kasnije se utišaju. Ak su npr skroz dobili po p onda se čuju i kod zagrijanog motora. To je klasika. Jedina pomoć je zamjena ali auto se i sa tim zvukom može još dugo voziti. Ako neko voli tišinu i perfekciju najbolje mu je dogovoriti termin za servis.

Link to comment
Share on other sites

eto nakon 11.000 km zamjenio ulje elf 5w40 sxf i malo je gušće od NF ali čuje se razlika, kad auto stoji koji dan u garaži kada ga upalim ne "stučeju" hidropodizači, i mali je tiši u radu.

Ovo je prije do filtera ulja nego do ulja.

Filter ulja ima nepovratni ventil koji spriječava ulje da iz glave motora iscuri u karter. Ako su stavio neki šrot filter ulja onda se lako moglo dogoditi da ti kroz par dana iscuri ulje iz glave motora i hidropodizači ostanu napola suhi, pa zaštekeću kad ih upališ.

Filter ulja se uvijek kupuje originalni ako nisi siguran što uzimaš.

Link to comment
Share on other sites

Elf evolution 900 nf 5W 40 u Metrou 150 kn 5 lit.

Šlapatalk

Koliko ti ide litara ulja u mašinu, sa izmjenom ulja?

Link to comment
Share on other sites

molim vas sjetite me da sad ne kopam po forumu koji je sad elf preporučljiv za 1.4 16v    za 5w40  znam kako su se mijenjali nazivi evolution sxr nf pogubio sam se a moram u ponedjeljak u kupnju

Link to comment
Share on other sites

Iliti 1761 post. Nisam ni ja mislio da ćemo doći do toga broja kada sam otvarao temu, ali činjenica je da smo nemali broj puta zaglibili u općenito održavanje motora, ležajeve, turbine, naftne lobije itd itd...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

molim vas sjetite me da sad ne kopam po forumu koji je sad elf preporučljiv za 1.4 16v    za 5w40  znam kako su se mijenjali nazivi evolution sxr nf pogubio sam se a moram u ponedjeljak u kupnju

Elf Evolution 900 NF 5W40
Link to comment
Share on other sites

meni auto tiše radi sa 10W40.. a zime ispod -20 ne vidi... ne čuju se hidropodizači dok su se sa 5W40 znali čuti, tak da je moj savjet za 1.4 16v starijeg benzinca  10W40.. uostalom u servisnoj knjižici piše i 5W30 i 5W40 i 10W40.. ovisno o vremenskim uvjetima..

Link to comment
Share on other sites

Kladim se da na ovom forumu 1 od 10 koristi baš pravu sintetiku, već smo raspravljali o tome. Ja sam čuo za samo 2 prave sintetike - Ina Milennium i Mobil1 0w-40.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motul 8100 5w40 je takodjer. Ako sam dibro istrazio

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Motul 300v takoder. Ima ih ali su skupi...

Prava sintetika nije za naše motore. Odu brtve, pa propišaju najčešće semerinzi. Mi trebamo koristiti HC ulja.

Motul 300v je ester za trkače aute. Ne suspendiraju vlagu zbog čega su intervali izmjene puno češći, a istovremeno je puno otpornije na visoke temperature. To je idealno za trkače aute i nije za namijenjeno osobne aute.

Link to comment
Share on other sites

Sad mi iskreno više ništa nije jasno.

Na jednim stranicama piše NF 900 5W40, na drugoj SXR 5W30, na trećoj SXR 5W40.

Zadnji put sam u Clio stavio NF jer rekose da je to zamjena za SXR.

Sad ga *ebi, vise ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Samo vi šelajte, motulajte, i mobilajte, na efu 10w 40 403.000 i jos uvijek bez nadolijevanja unutar 10 tkm

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, ali u pitanju je tehnološki dinosaur od motora. Ovaj termin "bez nadolijevanja" je češće stvar konstrukcije samog motora no kvalitete ulje. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.