Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Ova tema je sve bolesnija. Antifriza postoji par vrsta. Ne znaci da je francuski najbolji za francuska vozila. To je sve trgovina. Original dijelovi su od drugih proizvodjaca. Ne radi valeo antifrize. Nekoliko firmi u svijetu mucka te kemije a najjaci je shell. Ja sam dugo vozio njihov glicoshell i moze li biti los za reno sa gus blokom? Ne moze. To original puse samo laici. Na svakom proizvodu pise reno a kad zagrebes pod povrsinu onda je to neki proizvodjac koji radi samo to. Skf i nsr lezaje i gates ili slicne remene naci ces u reno pakiranju. Zato si ne razbijajte tikve s tim. I inin antifriz je super. Ako im je ina millenium jedno od najboljih ulja, zar neznaju proizvesti obican coolant?

Dajte najte.

Link to comment
Share on other sites

Ma ko danas ista proizvodi, samo pakiraju i prepakiraju. I onda iz tvog dzepa u svoj lovu preparkiraju. Vidi rime, boktevido. :help:

Link to comment
Share on other sites

Ima Elf glaceol kupiti kod anđelka. Naime ja sam u 6.mjesecu radio veliki servis ,pa mi je preporučio i taj ELF pošto je kao originalni...

Link to comment
Share on other sites

Ova tema je sve bolesnija.

Jos nisam cuo da nitko za aute od stotina tisuca € radi nauku od antifriza ko ovdje ekipa za Renaulte stare 10, 20 godina...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jos nisam cuo da nitko za aute od stotina tisuca € radi nauku od antifriza ko ovdje ekipa za Renaulte stare 10, 20 godina...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ova tema je sve bolesnija. Antifriza postoji par vrsta. Ne znaci da je francuski najbolji za francuska vozila. To je sve trgovina. Original dijelovi su od drugih proizvodjaca. Ne radi valeo antifrize. Nekoliko firmi u svijetu mucka te kemije a najjaci je shell. Ja sam dugo vozio njihov glicoshell i moze li biti los za reno sa gus blokom? Ne moze. To original puse samo laici. Na svakom proizvodu pise reno a kad zagrebes pod povrsinu onda je to neki proizvodjac koji radi samo to. Skf i nsr lezaje i gates ili slicne remene naci ces u reno pakiranju. Zato si ne razbijajte tikve s tim. I inin antifriz je super. Ako im je ina millenium jedno od najboljih ulja, zar neznaju proizvesti obican coolant?

Dajte najte.

Nema veze jel gus, giz, aluminij itd. Pa od kada se koriste aluminijske glave, još od 70-ih godina 20 stoljeća (ako ne i prije) kad nisu ni postojali OAT ni hibridi ni ikakve gluposti itd. I niti jedna glava i blok nisu stradali. Jedini slučajevi gdje je antifriz "pojeo" glavu/blok su bili Toyotini 2.0 i 2.2 D-4D dizelaši, a tu nije antifriz bio kriv.

Link to comment
Share on other sites

Ova tema je sve bolesnija. Antifriza postoji par vrsta. Ne znaci da je francuski najbolji za francuska vozila. To je sve trgovina. Original dijelovi su od drugih proizvodjaca. Ne radi valeo antifrize. Nekoliko firmi u svijetu mucka te kemije a najjaci je shell. Ja sam dugo vozio njihov glicoshell i moze li biti los za reno sa gus blokom? Ne moze. To original puse samo laici. Na svakom proizvodu pise reno a kad zagrebes pod povrsinu onda je to neki proizvodjac koji radi samo to. Skf i nsr lezaje i gates ili slicne remene naci ces u reno pakiranju. Zato si ne razbijajte tikve s tim. I inin antifriz je super. Ako im je ina millenium jedno od najboljih ulja, zar neznaju proizvesti obican coolant?

Dajte najte.

:yeah:

Link to comment
Share on other sites

Jel piše tko je uvoznik tog Elfa sa mall.hr?
Ja sam sam prošle godine uzeo na Abrakadabri, ulje je bilo od Jasmin maziva, sada više nemaju iz poznatih razloga.

Link to comment
Share on other sites

nema nikakve naljepnice, valjda je otpala

Svaka roba mora imati deklaraciju. Ovo ulje je iz uvoza, znači mora imati deklaraciju s nazivom i adresom uvoznika, te nazivom proizvoda.

Gospodarska inspekcija odma' lijepi kaznu za robu koja nema deklaraciju, bez daljnjeg razgovora.

Može biti da deklaraciju nisu niti nalijepili ili se negdje putem odlijepila sa kantice.

Što ti piše za datum proizvodnje?

 

Link to comment
Share on other sites

To su samo takvi redikuli u tom mall.hr-u da to nisu istine. Bolje da ne znaš što sam im ja izgovorio, još imam jako malo strpljenja i onda pravac inspekcija. Već me mjesec dana zahebavaju i ostali su mi dužni 700 kuna. Sve je dobro dok dolazi ono što se naruči, ali kad treba reklamirati onda nastaju problemi. Ne kupujte od njih.

Link to comment
Share on other sites

To su samo takvi redikuli u tom mall.hr-u da to nisu istine. Bolje da ne znaš što sam im ja izgovorio, još imam jako malo strpljenja i onda pravac inspekcija. Već me mjesec dana zahebavaju i ostali su mi dužni 700 kuna. Sve je dobro dok dolazi ono što se naruči, ali kad treba reklamirati onda nastaju problemi. Ne kupujte od njih.

Ja imam jednu kupnju.

Narucio artikl. Pita me njihov site jos u narudzbi datum dostave. Predlaze mi prvi moguci datum (lupam napamet) recimo 23. u mjesecu. Ja sam na putu recimo do 24. navecer i stavim na njihovom siteu 25.

Pise sve OK, posalju narudzbenicu i to je to.

Javlja se kurir DPD sa SMS obavijesti da posiljka stize ipak tog 23. u mjesecu. Koji je bio defaultni datum njihov.

Na dnu poruke pise da za promjenu termina dostave slijedim link i promjenim.

Ja i kod njih promjenim na taj 25.

I ku**c, stize obavijest 23. da ce mi paket doci izmedu recimo 14 i 16. Reko vi ste debili. Valjda opet neka sistemska pogreska i to je valjda automatski.

I ku**c, debil fakat dode.

E sad, ko za vraga ja se vratio ranije i bio doma kad je dosao.

Naravno, kesa nemam, nisam stigao na bankomat, osobne kartice kod drage, ja imam firminu. A narudzba naravno na ime.

I ja glupan umjesto da ga posaljem doma jer je debil kao i firma mu, meni je to zao i provucem firminu karticu. Fakturu na firmu naravno ne dobijem jer je narudzba na ime.

U meduvremenu uredaj koristim i posaljem im mail dal mi mogu naknadno poslati racun na firmu jer je karticom firminom placeno jer su debili i oni i njihov kurirski partner.

Oni vele da ne mogu. (Ne vidim foru na koju ne mogu.)

Ja se zainatim i inzistiram. Reko necu iz principa ja kemijat i muljat sa pravdanjem jer ste mutavi.

Oni ne mogu i je mogu. Sistem, ovo ono.

Reko OK, onda hocu povrat novaca i svoje robe u roku.

Oni vele da moze. Ja lijepo vratio njima uredaj i u roku par dana dobio povrat novaca. Doduse, bilo je mozda i 7-10 dana.

Al to su mi rekli odmah da ce toliko trajati. (Jer oni su neki veliki sistem pa tih par debila treba to sve rjesit papirnato.)

Uglavnom, nemam prituzbi na uvazavanje povrata robe i novca, ali imam za ove termine u startu.

I naravno, od tada lijen opet naruciti na firmu il ime, svejedno. A nema bolji uredaj ni za blizu pare nigdje drugdje.

I sve se kao inatim a inatim se sam sebi. XD

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Naručim trimer preko mall.hr-a 30.08. I rok isporuke 5.9. Sve Ok i 5.9. mi dolazi obavijest da će mi se dostaviti taj isti dan. Oko 12 sati zove me dostavljač i ja dolazim (naravno s posla jer ekipa uvijek dostavlja kad sam ja na poslu) te potpisujem i dajem novce (plaćanje pouzećem) bez da sam pogledao što preuzimam (budala). Nakon što sam platio dostavljač mi daje dva paketa istih dimenzija (trebale doći odvojeno ručke i motor, a došle dvoje ručke bez motora). Ja uočavam da nešto nije u redu i govorim dostavljaču što je problem, na što mi isti debil odgovara da sam potpisao i da to nije njegov problem. Zovem ih telefonom i obavještavam o pogreški da bi mi stanoviti Antonio Gašpar rekao da moram vratiti robu i da to mora ići preko "povrata u 14 dana" i će obavijestiti dostavljača da pokupi ručke. Dostavljač dolazi nakon tri dana i odvozi robu (zajedno s računom i obrascem u kojem je upisan broj računa). Par dana iza toga izdaju mi "bonifikaciju", ali novac ne sjeda na račun. Ja ih obavještavam o tome i oni meni (pazi sad ovo) pošalju potvrdu o uplati na račun koji nema veze s mojim računom (koji je naveden u obrascu). Ja im šaljem sken obrasca koji sam im poslao, a na kojem se vidi upisani broj računa (IBAN). Nakon par dana šalju mi mail gdje priznaju pogrešku i izdaju novu bonifikaciju za robu i dostavu, ali novci ne sjedaju na računi. Do dana današnjeg nisam dobio novce natrag. Danas sam pukao i svašta izgovorio ovom Gašparu.

Isprika na podužem post-u i pravopisnim pogreškama (pišem preko mob-a) kao i "off topicu".

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ja sam nekoliko puta uzimao kod njih, istina ne preskupe stvari, najskuplje su mi bile gume, Uniroyal RE3, friski do, tak da sam zasad zadovoljan.

Artikle osobno preuzmem kod njih u Branimirovoj er su mi srecom blizu.

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To su samo takvi redikuli u tom mall.hr-u da to nisu istine. Bolje da ne znaš što sam im ja izgovorio, još imam jako malo strpljenja i onda pravac inspekcija. Već me mjesec dana zahebavaju i ostali su mi dužni 700 kuna. Sve je dobro dok dolazi ono što se naruči, ali kad treba reklamirati onda nastaju problemi. Ne kupujte od njih.

Zato placam tek kad vidim sto sam dobio

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

I ja od one situacije. Kad smo kod toga ovi iz siluxa su još luđi. Naručim novi kompresor klime (prema renaultovom broju 8200021822) i naravo dođe mi krivi kompresor (dođe zexel-ov kompresor iz lagune v6 umjesto delphijevog v5). Ja odbijem primiti paket i dpd ga vrati. Zovem onog Gorana da ga obavijestim da dio ne odgovara. Lik mi kaže da nema problema da kad se vrati da će provjeriti i poslati mi kompresor koji odgovara. Danas me obavještavaju da je povrat stigao i da je to taj kompresor, ja im kažem da to nije to i da otvore svoju stranicu i pogledaju kako kompresor izgleda i da ga usporede s onim što su meni poslali. Oni nešto pretražuju i pitaju me broj šasije i kao provjeravaju i na kraju mi lik kaže "pa vama treba sasvim drugi kompresor koji ja ne mogu nabaviti". Ja vidim odnio vrag šalu i kažem lijepo stornirajte narudžbu i doviđenja. Moram li napomenuti da me zovu iz Slovenije i da ih pola nisam razumio, ali ono što sam razumio me je dotuklo. Odustajem od svega i kupujem novi kompresor u Njemačkoj jer je u Hrvatskoj to očito nemoguća misija. Trebao bi doći sljedeći tjedan, ili tjedan iza.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam nekoliko puta uzimao kod njih, istina ne preskupe stvari, najskuplje su mi bile gume, Uniroyal RE3, friski do, tak da sam zasad zadovoljan.

 

Artikle osobno preuzmem kod njih u Branimirovoj er su mi srecom blizu.

 

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

 

 

Kupio sam i ja preko njih RE3 za Yarisa i RS3 za Lagunu i još neke stvari i sve za 5. Sve do zadnje narudžbe i trimera. Sad će se načekati da kupim kod njih.

Link to comment
Share on other sites

I ja od one situacije. Kad smo kod toga ovi iz siluxa su još luđi. Naručim novi kompresor klime (prema renaultovom broju 8200021822) i naravo dođe mi krivi kompresor (dođe zexel-ov kompresor iz lagune v6 umjesto delphijevog v5). Ja odbijem primiti paket i dpd ga vrati. Zovem onog Gorana da ga obavijestim da dio ne odgovara. Lik mi kaže da nema problema da kad se vrati da će provjeriti i poslati mi kompresor koji odgovara. Danas me obavještavaju da je povrat stigao i da je to taj kompresor, ja im kažem da to nije to i da otvore svoju stranicu i pogledaju kako kompresor izgleda i da ga usporede s onim što su meni poslali. Oni nešto pretražuju i pitaju me broj šasije i kao provjeravaju i na kraju mi lik kaže "pa vama treba sasvim drugi kompresor koji ja ne mogu nabaviti". Ja vidim odnio vrag šalu i kažem lijepo stornirajte narudžbu i doviđenja. Moram li napomenuti da me zovu iz Slovenije i da ih pola nisam razumio, ali ono što sam razumio me je dotuklo. Odustajem od svega i kupujem novi kompresor u Njemačkoj jer je u Hrvatskoj to očito nemoguća misija. Trebao bi doći sljedeći tjedan, ili tjedan iza.

Vidio je on i prije da on to ne može nabaviti, ali je poslao APP samo da proda.

Link to comment
Share on other sites

Jel piše tko je uvoznik tog Elfa sa mall.hr?
Ja sam sam prošle godine uzeo na Abrakadabri, ulje je bilo od Jasmin maziva, sada više nemaju iz poznatih razloga.

ne mora pisati uvoznik jer je roba iz EU.. koliko pojedincima treba da shvate da uvoz iz EU više ne postoji.. pravilan izraz je dobavljač a ako je roba iz slovenije ili njemačke i na etiketi često piše na slovenskom ili njemačkom tko je dobavljač, elf njemačka i to je to.. ne treba pisati da je tu robu netko dobavio u hrvatsku ovo je otvoreno tržište, đuro može donjet u autu iz minhena parizer i 5 litara elfa. .. kao da kupuješ online.. da ti dođe kanta ulja sa amazona pisalo bi elf eu i gotovo.. kakav uvoz...

Link to comment
Share on other sites

ne mora pisati uvoznik jer je roba iz EU.. koliko pojedincima treba da shvate da uvoz iz EU više ne postoji.. pravilan izraz je dobavljač a ako je roba iz slovenije ili njemačke i na etiketi često piše na slovenskom ili njemačkom tko je dobavljač, elf njemačka i to je to.. ne treba pisati da je tu robu netko dobavio u hrvatsku ovo je otvoreno tržište, đuro može donjet u autu iz minhena parizer i 5 litara elfa. .. kao da kupuješ online.. da ti dođe kanta ulja sa amazona pisalo bi elf eu i gotovo.. kakav uvoz...

brkas pojmove uvoznik'/distributer i zemlja porijekla

u članku 6. točka 2 zakona o zaštiti potrošača piše da moraš istaknuti naziv i sjedište proizvođača ili uvoznika koji ima sjedište na teritoriju EU

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-zaštiti-potrošača

a Đuro i parizer su u primjeru krajnji kupci koji na tom parizeru moraju vidjeti tko ga je proizveo ili uveo. Ono što ne moraš navesti je točna zemlja porijekla već možeš

napisati zemlja porijekla EU (ako je članica)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.