Jump to content

izmjena ulja - općenito o intervalima


filipbabok

Recommended Posts

Dobro je ovo, barem znam(o) od koga ne treba kupovati rabljeni auto :)

Clio je kod mene sad 6. godinu sa 83tkm. Ulje i filtere mijenjam jednom godišnje ili svakih 10tkm. Trošak zanemariv. 
Obzirom da uredno održavanje, teško da ću se rastati od njega kada ću trebati veći auto. S druge strane, draga mi je otvoreno rekla da neće toliko paziti na njega ako joj ga ostavim pa sam u priličnoj dilemi...

Link to comment
Share on other sites

Baš čitam i čudim se:

  1. Ljudi iskeširaju poprilične novce za nešto što će u 4-5god vrijediti upola manje nego kad je kupljeno
  2. Ne održavaju to što su kupili pa mu time još više umanjuju vrijednost
  3. Zbog ne-održavanja imaju više kvarova zbog čega si još više izbijaju novce iz džepa
  4. Svoj nemar pokušavaju nadoknaditi tako da kasnije pokušaju nekome uvaliti taj auto iznad realne cijene
  5. Prodaju stari auto i nadoplaćuju za novi što ih izađe (puno) više nego da su kvalitetno održavali stari auto koji bi ih još služio

Balkanska posla...

Link to comment
Share on other sites

Čovjek je svjestan da je kupio poluproizvod i neće trpati dodatne novce u njega i planira ga se riješiti čim istekne jamstvo. To je moje viđenje situacije.
Mene auto služi savršeno otkad je kod mene, a to je 3/4 njegove starosti. Ne mogu se požaliti na bilo kakve nedostatke koji su se pojavili normalnom eksploatacijom vozila i vožnjom našim divnim, uglavnom Zg, cestama.

Možda smo budale mi koji vozimo isti auto više od 5 godina. Ili bogeci, ne znam :D

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Kad netko kupi poluproizvod na kotačima i još ga ne održava, koliko dugo ga može voziti prije prve (veće) drame? ;)  Pogotovo ako je lovu odmah zdrobio na felge, ovjes, ziku i slične majmunarije čim je kupio auto.

Nakon 9god neki ljudi ljubomorno gledaju moj skoro 12god stari udareni Clio jer su u međuvremenu promijenili auto dva puta zbog ovoga ili onoga (neisplativosti održavanja, da mogu dva puta godišnje potrpati u auto stvari koje im ne trebaju i sl.). Njihovi troškovi daleko premašuju sva moja održavanja auta.

Ja znam kupiti rabljeni laptop da me služi dugo bez ulaganja u njega. Netko drugi to isto zna s rabljenim autima, pa ih mijenja svakih godinu-dvije. Kupi ga u dobrom stanju za dobre novce i godinu-dvije proda praktički po istoj cijeni, a onaj poslije njega plaća ono što on nije dao "ni kunu u auto".

Link to comment
Share on other sites

Jos bih shvatio da pricamo o produljenju zamjene ulja na nekom atmo benzincu, ali na dizelu modernom sa DPFom, godinu dana je max rok za zamjenu, nekih 15 000km max.

Tvornica stavlja 30 000km/2god da ljepse izgleda u papirima, i izdrzat ce auto prvih 90 000km sa tri zamjene, al nakon toga kak bu to izgledalo u motoru, sacuvaj bože.

Pogotovo budimo realni na autu tipa Fluence gdje je i ovak vjerovatno bilo sparano di se stiglo ..

 

Link to comment
Share on other sites

ja isto imam Fluence (u nekim stvarima su šparali ali pretpostavljam da je motor isti kao i svugdje gdje je ugrađen) nakon megana III berlina, ulje mislim mijenjati na 15 tkm a to bude svakih godinu i pol. Neznam iz prakse niti imam pojma kako utječe i dali ima smisla mijenajti ulje ranije na manjoj kilometraži bla bla...

zanima me dali ovdje ljui pišu oko zamjene ulja na temelju znanja i iskustva ili na temelju dojma, ja sam odlučio mijenajti ulje na 15tkm bez vremenske dimenzije na temelju nekog općeg pravila 15tkm bez ikakvih konkretnih spoznaja.

Međutim htio bi dadati jednu stvar u jednađbu a to je gdje se i kako se auto koristi o tome se baš niste raspisali. Imam dva auta jedan se koristi za po gradu a jedan za putovanja otvorenu cestu i autoput. automobili su isto stari imaju istu kilometražu ali jedan ima sigurno 3x više radnih sati jer služi za vožnju svaki dana na posao i sa posla cca 20 km na koje se potroši sat i 10 minuta.

pretpostavka da oba naprave 10tkm godišnje ali u različitom režimu vožnje pretpostavljam da je stanje poprilično različito... što više ubija ulje vrijeme, km ili brzina 40- 60km/h u odnosu na 70-130km7h

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Nikome ja ne mislim uvaliti auto. Ako je uvaljivanje auta redovan servis po uputama proizvodjaca onda ne moramo raspravljati. Ja svog konja od fluencea ne mislim hvaliti kao cudo nevidjeno. Niti pisati kako auto nema mana. Ima i tocka. I sto sad. Kupcu ne budem uvaljivao spiku. Auto je star toliko i toliko, redovno odrzavan u ovlastenom, nisu skidani km, spreman otici bilo gdje po volji kupca na dijagnostiku i pregled. Priloziti slike kako me je tip udario na parkingu i kako je popravljeno. I sto bi ja jos trebao? Ma boli me kiki za buduceg vlasnika hoce li ga ili ne kupiti. Nikad nikog nisam muljao i ne budem nit zelim da me tko proziva i hebe mi majku sto sam ga zahebao. Da mi je bila namjera muljati, pisao bi o svom fluenceu hvalospjeve za buduceg vlasnika. Iako "prolemi" s kojima se ja susrecem su nekome idiotske prirode. Nikad za auto ne budem trazio novce van svake pameti. A kad vec neki od vas znaju mozebitne probleme zbog neizmjene ulja svakih 15000km i to me boli kiki. Svaka roba nadje svog kupca. Tako da mog fluencea mozete zaobici u sirokom luku jer eto ulje necu mijenjati na 15000km. Hebi ga. A o atraktivnosti fluencea u odnosu na vecinu vas necu ni pricati. Nema nas puno s fluenceom na forumu za razliku od vlasnika brandiranih modela Renaulta tipa megana, clia, lagune i slicno. Tako da nece biti krs i lom za jedan fluence u oglasniku. A ionako ih nema puno, jer eto ne prodaju se. Nisu atraktivni. Tursko govno kojem ne treba poklanjati puno paznje van svake pameti i onog sto pise u servisnoj.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dosta depresivno pises ... razvedri se , ima ljudi koji kupuju Dače nove !

 

 

Link to comment
Share on other sites

meni je Fluence sasvim solidan auto. prove 14 dana rentacar u seat ibizi neki benzinac ... oglušio sam od visokih okretaja kad je maloveći uspon. inaće me iznenadio motor skoro pa i nema potrebe šaltati iz 5 brzine pokriva raspon od 40-koliko ide. i štedljiv je na ravnom ali zato kad treba u brijeg je banana.

kad sam se vratio doma i provozio svoj auto skorz ugodna promjena motor skoro da i nisam čuo  ljepo klizi nema forsiranj itd..

Link to comment
Share on other sites

dođi kod mene, zamijenit ću ti ulje i filter zabadava.. kupi oem kod anđelka..

Link to comment
Share on other sites

Hrvoje, ne pisem depresivno, nego ljut sam na ove fore o zaobilazenju vozila zbog neizmjene ulja. Sto sad ako necu mijenjat ulje prije 30 i tocka? Tko hoce nek izvoli i u tome ne vidim nista lose, niti ikog smatram debilom sto mijenja ulje i odrzava auto po svojij volji. Bas naprotiv, pohvalno je za vecinu forumasa sto se razumiju oko hrpe stvaru vezano za popravak Renault vozila i sto paze svoje ljubimce. Goran je dobro napisao post dva prije. Hajmo o ulju kao relevantnim dokazima, a ne pausalno. Ne osudjujem nikog ali se osjecam napadnuto sto necu mijenjati ulje na 15000km. Kome da ga mijenjam? Ako serviser smatra da bi mom fluenceu dobro bilo promijeniti ulje na 15000km neka mijenja o svoj trosak, ne moj. Ionako oni to dobro naplate od Renaulta. Poanta je da sam dobio garanciju i servis 5 godina uz njihovo predvidjeno odrzavanje. Zamisli da u godini odvalim 100000km samo otvorene ceste i "potrosim" garanciju, serviseri odrade sve izmjene i sto sad. To je i dalje los auto. Ma koji ce buduci vlasnik vjerovati koliko sam ga ja vozio, kako i gdje. Imate onu reklamu za Golfa i onu babu koja ga prodaje, a buduci vladnici misle kako je to baba pazila i kako je to dobra kupovina. A baba privela najbolje doba zivota svoga razvaljujuci auto. Ja se ne zavaravam nit lazem druge. A jako dobro auto odrzavam i pazim. Debilno je kad me kolega s posla j**e...samo ti to pazi i odrzavaj, mijenjaj sve sto trebas...budes ti to meni prodao za sitne pare. Ma budem ku**ic.c za drugog bio sluga. Odrzavat cu auto kako je propisao proizvodjac i tocka. Ulozio sam u malo bolje zvucnike, folije, gume...ostalo od ulaganja je gorivo, tekucina za sajbe, pranje automobila i naravno servis prema uputama proizvodjaca i planu odrzavanja koje sam dobio. Pazit da ga ne koljem preko lezecih, forsiram na hladno, prislonim na zid ili drugi auto i slicno.... To je sasvim dovoljno. Vise od toga ce morati buduci vlasnik. I da se razumijemo, nitko nije debil ako vozi polovni auto, samo preuzima veci rizik od onog koji kupuje novi. Tu je razlika u cijeni. A o Dacia vozilima imam samo pozitivno misljenje...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

dođi kod mene, zamijenit ću ti ulje i filter zabadava.. kupi oem kod anđelka..

Ma imam ja gdje zamjeniti ulje. To mi je najmanji problem. Stvar je samo principa. Getza sam pazio vise nego sto je trebalo, ovog necu toliko jer ne vrijedi. Izgubio sam hrpu zivaca oko glupog krckanja, granicnika... necu se zahebavati, ni jedan auto toga nije vrijedan. Jos moram promijeniti prednje farove u garanciji jer su feler...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ove što uvozimo pa se pihvalimo na forumu svi su tako održavani. Nitko vani ne ide u servis da upola smanjuje interval. Ne vidim kod kolege ništa sporno. Auto misli voziti dok ga otplati i kupuje novi. I ja bi isto na njegovom mjestu. Čuvati ga za nekog drugog te to platiti? Zašto? Ionako će mu kući doći i kvocati za ogrebotine, te kako dot gume nije tekuće godine,pa zapitati zašto diskovi nisu novi,pa zašto nije napravio veliki servis . Uglavnom 99 posto ljudi koji kupuju polovnjak su tako nerealni. 

Link to comment
Share on other sites

 

Svako odrzava svoj auto sukladno svojim mogucnostima.

Ja uskoro prodajem svog. 24.000km ulje svakih 10.000km mjenjano mazen pazen pod garancijom pa cu ga prodat za istu lovu ko neko kramu iz uvoza s 160.000km  

 

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Hrvoje, ne pisem depresivno, nego ljut sam na ove fore o zaobilazenju vozila zbog neizmjene ulja.

Ako kupujem auto star 5-7god, a u knjižici vidim da je ulje mijenjano svakih 30.000km bježim od toga kao vrag od tamjana.

Zašto? Zato jer planiram taj auto imati 3-5-7 god. Tebe nije briga što će ti motor grublje raditi i što si napola ispolirao cilindre sa zmazanim čađavim uljem i što ti se uljni mulj skuplja na karikama i po motoru jer ti auto ide, ali u sljedećih 5god mene bi kao novog vlasnika to moglo skupo koštati kada skužim da mi je počeo trošiti ulje i bacati ga na iberlauf, pa ću imati trošak jeftine prodaje starog auta sa motorom u banani i kupnje novog auta.

Link to comment
Share on other sites

MedO, ja ti to pravo neosporavam jer imas kao kupac za svoje novce traziti ono sto te zadovoljava. Tako i ja imam pravo servisirati auto kako hocu, tj onako kako je proizvodjac propisao. A hoce li on mene sluziti ili ne iducih 5, 7 godina ili 100000km ne znam. Kupio sam ga novog pod pretpostavkom da sluzi 7 godina ili cca 80-100 km. Nakon toga ako Bog da, novi opet. Ljudima krepavaju novi motori, a da nisu posteno napravili ni 10000 km. Neki su ovdje na forumu mijenjali lamelu na gotovo novim autima jer eto nesto ne stima i sto sad.... Svaka roba ima svojeg kupca...

Poslano sa mog SM-T550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dosta depresivno pises ... razvedri se , ima ljudi koji kupuju Dače nove !

 

 

Naravno da kupuju, pa odmor u Sibiru je vrhunski. :)

Ili si ti mislio na Daciu? :)

Svaka čast ljudima koji kupuju nove aute, ali ne hvala. Samo se sjetim rate kredita za ovog mog malog isprdka B segmenta, kaska, servisa u ovlaštenog. Sad taj isprdak od auta ima 9 godina i služi kao kad je bio novi, svaka mu čast. I ne nije riječ o renaultu. :)

Laguna je ipak druga kategorija, vozim je zato što mi je prirasla srcu, a i u ovih 7 godina sam je praktički rastavio i sastavio tako da na pamet znam koje kvarove očekivati i kako ih riješiti.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kako radim na terenu imam svaki dan kontakt s vozilima dci traffic s 400+ tkm. Ulje ako je mijenjano svakih 30 tkm to je super. Nerijetko idu preko toga i to debelo. I svi su zdravi. Turbine original me dime. Lijepo rade. Neće ovom za 100 tkm ništa biti

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre, ja sam kupio novi u ovoj reziji s odrzavanjem 5 godina i garancijom 5 godina, jer si nisam mogao priustiti polovni gospodski (mozebitni kvarovi i popravci) plus placati rate kredita za stan. Slazem se s tobom oko novog auta. Ovaj ce u prodaju za 5 ili 7 godina i nadam se opet novom za kojeg cu dati malo veci polog od onog koji sam dao od prodaje getza. A mozda ova limuzina po mojoj mjeri (takva se trazila) ostane u mom vlasnistvu dok ne strune, ako mi priraste srcu. Nikad ne znas.

Poslano sa mog SM-T550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A sta ako se stvari izjalove i nakon 5-7god ne budes u mogucnosti kupiti novi i budes osuden na drljanje ovog rluenca koji sad kao novi ne valja? A ulje si mijenjao na 30tkm jer te boli spolovilo sta ce onaj konj nako 5-7god a taj na kraju budes ti..pa krene turbo pa klepece motor pa malo dizne pa malo opet iz pocetka.. Zelim ti sretno i da mirno spavas.

Moja zena vozi c2 hdi i imamo ga 5god, u to razdoblje je napravila 17oookm, promijenio sam ulje i sve filtere( naftu 2 puta) do sad ravno 5( slovima PET) puta!! Jesam li glup? Vozi i nexusa 250 zadnje 4 god, napravila je oko 4oookm a ja promijenio ulje i filtere 4 puta do sad, prije svake sezone. Jesam li glup?

Po tvojim kriterijima vrlo vjerojatno jesam..

Link to comment
Share on other sites

Bas sam to htio napisati. Sta ako se planovi izjalove i nakon 5 godina se ne bude mogao opet uzeti novi auto?!

A inace, zadajes si prilicno ubitacan tempo da svakih 5 godina kao privatna osoba kupujes novi auto.

Link to comment
Share on other sites

Pa jel ja pisem nerazumljivo? Laci, mijenjaj ti koliko hoces i kad hoces. Ja nisam nikoga osudio sto mijenja ulje na 5 ili 10 ili xy tkm. Mene to uopce nije briga niti bilo koga zbog toga smatram glupim, pa ni tebe. Vi mene konstantno smatrate glupim jer eto ja mislim mijenjati ulje kako je odredio proizvodjac i mislim eventualno zahebati novog vlasnika zbog toga. Daj ne kakaj. Tema je opcenito o intervalima. Moj prvi ce biti na 30000 i tocka. Na bivsem sam mijenjao 1x godisnje neovisno o km. Na ovo necu i smatram da je to ispravno isto onoliko koliko i drugi kao i ti mjenjaju na manje kilometara. Boli mene kad ces ti mijenjati. To je tvoja stvar i nisi glup zbog toga. Glup sam ja sto se uopce uvlacim u ove glupe rasprave. Moj auto, moj novci, moj zivot, moja stvar... hebe mi se sto ce netko misliti o mojoj namjeri za izmjenu ulja. I sta ako rikne turbina na kracim intervalima izmjene ulja, jer eto netko je rekao...sto ako? Onda je kriv proizvodjac turbine. Kad bi zivio po pravilu Sto ako? nit bi se zenio nit djete imao nit pivo popio, jer sto ako? Zaboli me za ako jer sutra mogu pandrknut ko posljednje govno

Poslano sa mog SM-T550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

onda nije ni čudo da na renolu  vrisnu leteći ležaji ak se ulje mijenja samo na 30-60-90-120-150000km.. 

ja se držim svojih 10-15000km i adio.. oduvijek na bilo kojem autu..5 litri ulja i filter max 300kn.. tko jednom godišnje nemre odvojiti toliko za ljubav svog ljubimca onda ga ni ne treba paziti.. imaš čak servise koji ti zabadava zamijene ak kupiš kod njih itd..

nedavno sam mijenjao ulje frendu na swiftu 1.3 novijem, auto nema ni 90000km.. ulje je mijenjano na 18000km a default je 15000. na 18000 je to bila takva crna žabokrečina ko da je ispušteno uz ubijenog dizela.. ja sam pretpostavio da bude tak.. od sad bude mijenjao na max 15000 jer mu to žena vozi i ima malo dijete i 90% vožnje je kroz grad..

 

btw na renou je interval 30000 km ali i jedna godina pa što prije dođe, ne zaboravi to..

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Drzim se ovoga kako je propisano za moje vozilo. [emoji41] 41c51dee2f78d3d403a79a645023fad6.jpgf6e17911a2fed387c4af8e745626dc31.jpg0a55fa844ea0f4c92404ce6e530d9b99.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.