Jump to content

Kupnja Clio 3


jurazg

Recommended Posts

Dali ima dobra dusa da stavi link sa opremama koja je dolazila na Clio 3 PH1 i PH2. U ovlastenim servisima vise nemaju te primjerke da se laks emogu orjentirat sto koj Clio na njuskalu ima

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • jurazg

    34

  • Blue_Fatal1ty

    15

  • lastnight

    12

  • Bobo

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kak si dosadan s tim LPG to je čudo jedno... :deda:

 

Jbga ne trosim 2.2 litra ko dizel ali potrosim 7€ od Brckog do OSijeka i nazad. Da vidim dizela sa 7 € dokle dodje. 50 km? 80? hahah 

Link to comment
Share on other sites

Iz prve ruke mogu reći da potrošnja dizela i benzinca u istom autu je više nego osjetna (čak do 3 lit), posebno u gradskom režimu (kratke relacije , stani-kreni) gdje je dizel na svom terenu 

 

upravo zbog takvih kratkih relacija i kreni-stani ja nikad ne bi uzeo dizela, jer to mu nikako ne odgovora.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da diesel nije za sve najpogodniji. Inače benzince nebi ni proizvodili. Ima vozača koji mogu vrlo lako profitirati s dieselom, npr ako mjenjaju auto svake godine-max dvije a kupili su zdrav i očuvan diesel oni bi u principu trebali samo štediti na gorivu pod uvjetom da se ništa krucialno ne pokvari i na kraju ga dobro prodati. Neki pak vozači vole razvijanje momenta i moč kod dizelaša. Sve ima svoje.

Link to comment
Share on other sites

upravo zbog takvih kratkih relacija i kreni-stani ja nikad ne bi uzeo dizela, jer to mu nikako ne odgovora.

Pa ne odgovara nijednom vozilu taj režim (sem možda električnih) , ja sam htio reći da u tom režimu potrošnja dizela u odnosu na benzinca se najdrastičnije  razlikuje (iz ličnog iskustva)

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Moze li mi netko reci iskustva tko je chipao 1.5 dci? Kolko se konja izvuklo iz 55 KW i 63 KW te koje su cijene i preporuke :)

Link to comment
Share on other sites

Te turbine ionako rikavaju još kad ga načipaš bar ćeš dokrajčit turbinu pa složiš novu i onda znaš što imaš.

Link to comment
Share on other sites

Pa jel se kome razletila turbina do sad? Onom tko nije chipo i onom tko je?

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj malo koliko po mobile.de ima sa motorschade Renault-a i pogledaj opis štete na motorima.

 

Najjednostavnije ti je provjerit tako da ga, ponavljam, načipaš dobro i onda bude prdnulo nekaj na motoru, kako prvo ode najslabija karika barem ćeš znat da si promjenio novi dio i da si siguran za dalje. :farmer:

 

I zašto bi trebalo uopće, pobogu čipat Renault diesel gradski autek od točke A do točke B kad ionako sasvim solidno ide a staze trkače teško da će vidjet...

Edited by lastnight
Link to comment
Share on other sites

Jel ima itko da kaze konkretan razlog ili primjer chipanog Clia sa 1.5 dci. Tvoji prijedlozi su glupi i nesuvisli. Ti si kupi onda iphone 4s star 5 godina pa vidi jel ti radi baterija ili ne. Cjeli topic si usrao sa glupim primjedbama. Dosao sam ovdje sa razlogom da mi netko pokusa nac dobar Clio ali nista od toga. To sto ja ocu da auto ima 90 umjesto 70 KS je moj razlog i mene veseli to sto je tebi glupost zadrzi za sebe. Hvala

Link to comment
Share on other sites

Onaj tko kupi gradski auto sa 60 ks i hoće ga čipati u najmanju ruku je čudan, a da o drugom i ne pišem. Ali dobro ima nas svakakvih.

Link to comment
Share on other sites

Zato što čipanjem riskiraš kapitalne kvarove koji te mogu izaći kao 3/4 cijene auta koje gledaš.

Link to comment
Share on other sites

Uredu. A koj se auto onda isplati chipat? Kako je ex chipo 1.4 sa 80 na 100 konja. Razumijem da se smanji vijek trajanja auta ali nebi ga stisko nonstop. Trenutno nemam casha za kupit jaci auto. Kupio bih clio sa 63 kw i chipo ga. Da nadjem sa 77 kw kupio bih odma al svi su lose odrzavani koje sam nasao. Koja je razlika izmedju 63 i 77KW osim u snazi

Link to comment
Share on other sites

Uredu. A koj se auto onda isplati chipat? Kako je ex chipo 1.4 sa 80 na 100 konja. Razumijem da se smanji vijek trajanja auta ali nebi ga stisko nonstop. Trenutno nemam casha za kupit jaci auto. Kupio bih clio sa 63 kw i chipo ga. Da nadjem sa 77 kw kupio bih odma al svi su lose odrzavani koje sam nasao. Koja je razlika izmedju 63 i 77KW osim u snazi

Jb.ga nemoš imati ovce i novce (to samo kod Gregora ima). Ja se recimo ne bi čipao svoj 2.2 dCi na kojemu bi bez problema dobio 380 Nm i barem 170 KS. Ne isplati se više može izgubiti nego dobiti.

Link to comment
Share on other sites

Pa razumijem. Ali sto se onda isplati chipati? Nista?

Link to comment
Share on other sites

Samo cipaj sta te briga :-)

Ja sam cipnuo Tce za 25% snage i dobar je..zasad. Takodjer imam LPG za koji su "strucnjaci" kazali da ce mi ubit motor + chip + izduv i K&N filter i ubit cu svakog tog dci Clia kad god.

Nece ti nista biti s chipanjem dizela ako pazis kako vozis,redovno ali i PREVENTIVNO odrzavas taj motor jer je stvarno dobar. Naravno,ne cipaj sa 80 na 125 KS ali do 20% povecanja snage mu nece naskodit.

Link to comment
Share on other sites

Pa razumijem. Ali sto se onda isplati chipati? Nista?

Sam odluči. Mislim da nećeš dobiti ono što misliš da hoćeš, a rizik kapitalnog kvara ti uvijek visi o vratu.

Link to comment
Share on other sites

Meni je najjače u ovoj pretežno off topic temi što vozač Modusa priča o tome kako je Clio III ph2 ružan :)

Što se autora topica tiče, bolje kupi 1.2 tce i nemoj ga čipat dok se ne uvjeriš da ti treba jače i da je sve 5 s motorom, nego dizela od 70 ili 85 ks kojeg ćeš odmah čipati. Razlika u potrošnji na tvoje kilometre ti neće biti presutna, obzirom da su tce jeftiniji i brojniji u oglasima bolje ćeš proći.

Link to comment
Share on other sites

Meni je najjače u ovoj pretežno off topic temi što vozač Modusa priča o tome kako je Clio III ph2 ružan :)

Što se autora topica tiče, bolje kupi 1.2 tce i nemoj ga čipat dok se ne uvjeriš da ti treba jače i da je sve 5 s motorom, nego dizela od 70 ili 85 ks kojeg ćeš odmah čipati. Razlika u potrošnji na tvoje kilometre ti neće biti presutna, obzirom da su tce jeftiniji i brojniji u oglasima bolje ćeš proći.

Potpisujem ovo :)

Link to comment
Share on other sites

Moze li mi netko reci iskustva tko je chipao 1.5 dci? Kolko se konja izvuklo iz 55 KW i 63 KW te koje su cijene i preporuke :)

 

mapiranje kod Tibora, neznam tocno koliko je trenutno cijena ali oko 200-300€ i nisam siguran da li jos uvijek vrijedi popust preko foruma/kluba.

Uglavnom mapirano je preko nekoliko forumskih primjeraka dci-a, neki članovi su aktivni, neki malo manje a neki vise nisu.

Jbga, mapiranje je bilo izuzetno popularno tamo 2005/06 kada je cini mi se bilo i najvise dci-a na forumu.

 

Koliko ja znam, nitko od njih nije imao nikakvih problema s time sto su auti bili mapirani u smislu da se motor razletio.

Ako si idot, onda ti je svejedno dal je auto mapiran ili nije jer ces ga razjebat s mapom ili bez.

 

Samom mapom na 80ks snaga poraste na nekih 100ks i ako se ne varam moment skoci na nekih 210-220nM.

 

 

ukratko, mapiraj!

Link to comment
Share on other sites

Ako bi ga chipo chipo bi 63 kw sto je nekih 85 na 100 il 105 uvrh glave. I ovako stedljivo vozim ali kad se vec moze zasto nebi za par sto eura potegnuo vlbolje kad zatreba. Ima li mozda netko iz Istre tocnije iz Labina tko bi mogao mi pogledati jedan Clio. X3M hvala na savjetu to su konkretno podatci koji su me zanimali a ne gluposti od clana koji vozi Modusa

Link to comment
Share on other sites

mapiranje kod Tibora, neznam tocno koliko je trenutno cijena ali oko 200-300€ i nisam siguran da li jos uvijek vrijedi popust preko foruma/kluba.

 

 

 

Meni je vrijedio kad sam mu se javio preko maila. Cini mi se da je 50 ili 100 € cak rekao manje nego je normalna cijena.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ali mogu konstatirati da je lijep s ovim canasta 16 i sirim blatobranima, da je panorama krov fora ako na toj kilometrazi i godinama ne pusta i ne krcka i da je 150000 km idealno za chipanje jer se auto taman razradio i turbina je u naponu snage.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.