Jump to content

Megane II ph1 1.9dci 3dr sport


MilosB

Recommended Posts

je, na vag i na jtd, na dci ne jer nemas gde da stavis plocicu. ima dva nacija blindiranja koja bas i nisu efikasna a to je stavljanje cijevi tijesno u ovo sto sam ja odrezao, a druga je da se umjesto cijevi koje spajau ispuh i usis stave blinde, al posto se to steze selnama, onda se mora ljepiti, onom smjesom za spuh bla bla, i onda i dalje ostaje problem slinjena jer se nakon ciscenja uglavnom iskrivi rub koji brtvi i onda slini.. sto je kod mene bio problem i zasrao sve ispod.. ovo i nije tolko puno posla kolko se cini a rjesenje je rtajno i kvalitetno, a ne fush. cijena toga je jednaka skoro kao cijeni blindi itd..  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Samo si trebao napraviti spoj između ova dva dijela , jer si sad oslabio strukturu , bojim se da će od vibracija i tereta sad pucati izduvna.

Link to comment
Share on other sites

izmedju koja dva dijela ? sta sam oslabio :D ?

Link to comment
Share on other sites

Pa na mjestu gdje je bio izlaz za EGR , on je povezivao ova 4 izlaza sa laktom što izlazi iz njih , tako da se sad lakat drži na jednoj tački umjesto na dvije kao prije , posebno što na ovu stranu ide težina od turbine i ostatka auspuha , tako da u kombinaciji sa dizelskim vibracijama , lomljenje je neminovno.

Link to comment
Share on other sites

ma kakva crna turbina ide na usisnu granu :D malo si pomesao. 

na taj "lakat" sto pricas ide usisna cijev, koja je isto zasarafljena za masinu i vibrira skupa s njom. nece nista popucati :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Moj lapsus , zbog čađavosti sam je zamjenio za izduvnu :yeah:

Ali ipak stoji da bilo kakav komad bi dosta dodatno ojačao strukturu.

Jesi zavario izlaz za EGR i na izduvnoj?

Link to comment
Share on other sites

sve 5 :D samo gledam jesam ja lud i nesto tolko previdjeo ili si ti nes pomijesao :D

 

kupljena koljena za downpipe (vece su 76mm vanjsi debljina stjenke 3mm), manje su za prijatelja.
35669763820_1f83a0bfe4_o.jpg20170330_131706_zpsv9pmnbz7 by Milos Balunovic, on Flickr


pa povareno:

35925966051_625c51b1e7_o.jpg20170401_194928_zpsg7oqskge by Milos Balunovic, on Flickr

rekao bih da je dobro s obzirom da je u potpunosti penetriralo:
35925965741_2903cb57cf_o.jpg20170401_195228_zps9fss3nf2 by Milos Balunovic, on Flickr

Narucio ovo takodjer:
35250556543_2c359d8f2e_o.pngreceived_10212435605424100_zpstm20ryau by Milos Balunovic, on Flickr
ne zelim jos jednom da se ponovi razlog krepanja turba.

 

ovako cu namontirati:

Piccies1288.jpg

 

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

to da se check engine light ne vidi :p nadam se da si uzeo barem u bar-ovima

Link to comment
Share on other sites

uzeo sam tu s prve slike :) tocno tu

Link to comment
Share on other sites

Jedna jako dobra dusa me obradovala. Dobio crijeva i cijevi sto su mi falila, a dobio i dodatna pa cu moci zamijeniti plasticno od IC do usisne grane za silikonsko-metalnu kombinaciju, kao sto je i od turba do IC.

takodjer dobio poveci hladnjak ulja :D i ove popratne sitnice :) pa evo hvala mu i tu :) prepoznat ce se.

35925964581_4518c046bb_o.jpg20170403_154649_zpsqcv00v3b by Milos Balunovic, on Flickr

 

 

Slozene cijevi oce od IC do grane.

Sad treba napraviti rubove na cijevima
35250561443_5d88d5756e_o.jpg20170408_133510_zpsraby6pya by Milos Balunovic, on Flickr
35219405524_ed45e5453a_o.jpg20170408_133514_zpsaqulmzx9 by Milos Balunovic, on Flickr
35250560743_632104c4e2_o.jpg20170408_133522_zpsccv3sjtx by Milos Balunovic, on Flickr

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

nakon mjesec i pol dana agonije natezanja oko slanja uspio rjesiti prijevoz tako da je napokon kod mene

36018129796_924d091ffe_o.jpg20170409_085325_zpssihud7xz by Milos Balunovic, on Flickr
35219624664_a9551f70ba_o.jpg20170409_085328_zpswieffviw by Milos Balunovic, on Flickr

DMF/Lamela/Korpa s megane RS250 :D s oko 30oookm 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Saznacemo :) kad se namontira cu zna 100% haha

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dodi kod mene pa usporedi sa onim sto mi je ostalo od lagune

Link to comment
Share on other sites

Problem je sto je laguna drugi mjenjac. Pa nevjerujem da je na laguni isti kao na meganu. Tj cak sam siguran jer sam bio usporedjivao kataloske.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

She is alive, a sledecih dana malo vise djetalja

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Mjauuuuuu :zubo:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne mora proizvoditi galamu i dreku da bi išao.

Često sretnem jedan Civic koji ima top 150 mm i čuje se na 0.5 km.

Kako ga volim napeglati. Prije se jos i otimao, sad kad me skuži u Laguni i ne pokušava više [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Ni blizu nije zvuk kao na snimci.. Neznam zasto tolko lose snimi zvuk...

Mene to najvise iritira lad se auto dere..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

sad kad je sve slozeno evo i ostatak informacija koji je bio izostao :)

odlucio sam  da necu jos jednom montirati isto smece od turbine gore nego ovo36017907876_48ca3786dc_o.jpg20170312_135808_zpsubydhzq2 by Milos Balunovic, on Flickr
36059194085_44fdb7d729_o.jpg20170312_135818_zpsnhuhs5zk by Milos Balunovic, on Flickr
36017907226_3021278d06_o.jpg20170312_135824_zpspedlfquj by Milos Balunovic, on Flickr

 

turbina je bila zahrdjala, nije bila na autu valjda 3-4 godine i malo vlage.. pa sam to sve namakao u wd40 pa malo zicanom cetkom ocistio i to sad izgleda ovako:

35888347312_106175e0e6_o.jpg20170313_183605_zpscxpbfgnf by Milos Balunovic, on Flickr

vnt mehanizam:

[36017906106_1bdef3140f_o.jpg20170313_183626_zpsr1kwskzi by Milos Balunovic, on Flickr
 

Otvoren VNT - low boost
35888346372_4a4c4260d7_o.jpg20170313_190800_zpsqghhz274 by Milos Balunovic, on Flickr
Zatvoren VNT - Max boost
35888344982_6f89aca89c_o.jpg20170315_164736_zpsekrg957u by Milos Balunovic, on Flickr

Video kako radi VNT
https://youtu.be/RNYp-tXioNI

usisna strana:

35888346822_6f939fdbc5_o.jpg20170313_184409_zpsxuwqng5n by Milos Balunovic, on Flickr
36017905266_4745b467f8_o.jpg20170313_184414_zps3ezpqctz by Milos Balunovic, on Flickr

 

vodio s onom, Go BIG or go home :D 
tvornicka turbina je GT1749V (prva iteracija tj najosetljivija)
a ova je GTB2260VK (3. iteracija tj najpouzdanija) plus znanto veca :D bude i par slikica koje porede al evo i jedne (stara je najgornja nova je najdonja):
36017869256_0e1aabdc11_o.gifFILE001_zpsybvkhsir by Milos Balunovic, on Flickr


ovako na slikama ni ne izgleda tolko vece, najvise se vidi razlika u rupa ka kompresoru, i velicini vnt mehanizma koji je vise nego duplo veci. no budem to poslikao za usporedbu :)

razlike u ispusnom kucistu :D
36059191335_8b2bfeaee7_o.jpg20170314_162237_zps5jehxaal by Milos Balunovic, on Flickr
35888345662_44c86a7858_o.jpg20170314_162345_zpsnup6vcon by Milos Balunovic, on Flickr

napravio sam medjuplocu od sperploce, reko ako moze klip od drveta moze i medjuploca od sperploce kako bi se provjerio fitment prije izrade.
36059189425_298557c953_o.jpg20170317_190952_zpsz0jda4g0 by Milos Balunovic, on Flickr
36017901796_8ef6738153_o.jpg20170317_191013_zpsodryuwe7 by Milos Balunovic, on Flickr
36017901356_aa2f438790_o.jpg20170318_110532_zpsrqrryf3j by Milos Balunovic, on Flickr
36017900676_6001196c71_o.jpg20170318_110537_zps4uxh7egw by Milos Balunovic, on Flickr
36017900186_64dcf4f4f7_o.jpg20170318_110541_zpsj5ey1kol by Milos Balunovic, on Flickr
35669768560_052d7f4e6b_o.jpg20170318_110545_zpszniue0wz by Milos Balunovic, on Flickr

montiran vacuum VNT aktuator

35669765910_4c235f3668_o.jpg20170318_194248_zps2m06o1op by Milos Balunovic, on Flickr
35219414654_6901438efd_o.jpg20170318_194303_zpsu7bph2yo by Milos Balunovic, on Flickr

 

rekao bih da sam sve dobro bio izmjerio i premjerio :)
stane, i ne dodiruje nista :)
35219414384_cd1ca13dd9_o.jpg20170324_152803_zps6z3ukpuo by Milos Balunovic, on Flickr
35669764700_230e39a6a3_o.jpg20170324_152819_zpsc2hhc9y9 by Milos Balunovic, on Flickr

crijevo koje "prelazi" preko ispuha s turbo-kompresora je crijevo grijanja kabine, ono se stavilo samo duze i postavilo od ispod.
35925969431_4de43b81c5_o.jpg20170401_144110_zps3q9mcdxf by Milos Balunovic, on Flickr

 

 

pa su stigli najbitniji dijelovi nakon same turbine :D
medjuploca izmedju ispusne grane i turba, te downpipe prirubnice :D 

35219399764_1ef81a3e4f_o.jpgimage-0-02-05-c2487ed0cc101dded5db3a6c123ffa71cf2520906d3fb06b594069712083f7f7-V_zps9hovxwwj by Milos Balunovic, on Flickr
36017914566_017055e876_o.jpgIMG_20170413_100301_zpsprtqzumi by Milos Balunovic, on Flickr

35250556873_b5af00fe67_o.jpgreceived_10212340544527637_zpsiewa6ugq by Milos Balunovic, on Flickr
36017915546_b866611052_o.jpgIMG_20170413_100221_zpskd9a3jv7 by Milos Balunovic, on Flickr

35219399324_ee67b6c7f9_o.jpgreceived_10212340549807769_zps7bbwzwv4 by Milos Balunovic, on Flickr
35888351192_cae485a161_o.jpgIMG_20170413_100251_zpsyeie0j0k by Milos Balunovic, on Flickr

 

e da :D  

stavim ja downpipe ono sto sam vec bio povario na prirubnicu od turba, kad ono, pomalo neugodno iznenadjenje.. downpipe dio koji je odradjen, je 10cm nizi od ostatka ispuha :( a veci dio mora proci tako nisko kako bi zaobisao turbinu.
36017873526_4942e3e615_o.jpg20170414_164654_zpsdttaom8v by Milos Balunovic, on Flickr


na slici je samo ispusno kuciste turbine, kako bi lakse odradio sledeci posao.

pa smisljeno rjesenje.
36017872216_87cb5b55e5_o.jpg20170414_171243_zpsf15ywtb6 by Milos Balunovic, on Flickr
36017870576_306fe5d86d_o.jpg20170414_180323_zpswlzbvx6x by Milos Balunovic, on Flickr
tu me zena slikala :D
kad sam to radio sam ujedno i spalio kosu :D pa sam ostao bez veceg dijela siski :D

 

da se razumijemo, ovo je moja radiona:
35669754530_faa597eede_o.jpgreceived_10212878328699192_zpssakth633 by Milos Balunovic, on Flickr
35250559553_8ed8691476_o.jpg20170414_161505_zpsbqinbpgz by Milos Balunovic, on Flickr

 

ps: Ruske ako citas ovo, molim te da ne razglasis u svojem drustvu :D zelim iznenaditi Masu i Filipa :) (nakon remapa posto sad auto ide tek trunkicu bolje nego do sada jer mapa nije uredjena), Roberto i Djuro vec znaju. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

citam naravno :p dobar posao si odradio, a pogotovo lokacija za posao je brutalna :D 

Link to comment
Share on other sites

rupa na turbu je 61mm na izlazu ako se ne varam, a unutarnja od dovnpipea je 70mm

hah :D to si mislio je li ? :D 

no salu na stranu, rupa je taman tolka da se skinuo onaj "udar" na 1800 okretaja nego sad polako napuni od 2100 pa na dalje..  juce sam se provozao 100km po lokalnim cestama i generalno sam zadovoljan, ne osjetim da mi igde fali snage i kao sto rekoh rasteretila se masina na nizim okretajima a na visokima.. mora se doziviti i zvuk a i to potezanje vise nalik benzincu koji sve jace i jace ubrzava.

no morma napraviti logove da vidim sta se tocno desava ali to nisam mogao bas jer je padala kisa. 

PS: mapu treba malo postelati al otom potom polako :) 

Link to comment
Share on other sites

Spalio se kazes? 

Mozda sad padne i neka moderna zurka kad ces imati pouzdani turbo :hdbg:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.