Jump to content

Clio III - dim kod volana, brisači i ostalo


Sinisha

Recommended Posts

I ja sam imala taj problem....Pa sam kupila polovnu, jer nova je bial bas jaka cena. Izgleda da Clio ima ovaj problem. Moj je decembar 2006 godiste

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

model 2006/proizvodnja 2007

1.2 16v benzin

prvo brisači idu jako jako sporo kao da imaju otpor i onda se više nisu pomakli nakon 10 minuta. naravno: vožnja zg - vg i natrag po najvećem pljusku - ne bi nikome preporučio :-(((

danas upalim iz fore i pomaknu se par puta sa velikim otporom i onda opet ništa.

ideje, prijedlozi?

 

PS izvjesni gospodin Kocman ima servis i radi samo renault vozila već 30 godina i više. dobio sam preporuku pa me zanima ima li netko dobrih iskustava sa poštovanim gospodinom?

Link to comment
Share on other sites

Kao sto vec davnih dana napisao da je taj Renault zaista lose kvalitete i neke stvari da stvar bude gora nisu ispravili.

Bitno da neki članovi foruma uporno tvrde da su se redizajnom (moj primjer) lagune 2 (phase 2) rješile sve "dječje" bolesti tog modela. A u biti se nije ništa riješilo, već je sve ostalo isto, ili se još pogoršalo.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno su ti začepljeni otvori za otjecanje vode ispod vjetrobrana te je voda za jakog pljuska zalila motorić. Jesi li ikada čistio one kadice ispod vjetrobrana, znaju biti pune lišča i mulja...

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno su ti začepljeni otvori za otjecanje vode ispod vjetrobrana te je voda za jakog pljuska zalila motorić. Jesi li ikada čistio one kadice ispod vjetrobrana, znaju biti pune lišča i mulja...

 

nisu začepljeni jer ih redovito čistim - znam za tu boljku. užas kako su to rješili.

Prije da su škare zahrđale, nažalost boljka voljene marke.

da bar, ali sumnjam .

 

hvala na trudu.

poštovanjski.

Link to comment
Share on other sites

danas opet brisači rade, ali samo na prvoj brzini i ponekad na drugoj.

kada stavim na trecu nemre ga dignut kao da je preslab i zaglavi nakon par milimetara - trunčicu ga pomakne i ostane.

idem slijedeći tjedan na servis pa ću reći majstoru neka pogleda - jako čudno.

Link to comment
Share on other sites

Treba rastaviti mehanizam , očistiti kontakte , skinuti kućište el. motora isčistiti , sve to ponovo predihtati i ima da radi 100%

Link to comment
Share on other sites

Treba rastaviti mehanizam , očistiti kontakte , skinuti kućište el. motora isčistiti , sve to ponovo predihtati i ima da radi 100%

sve učinjeno, ali izgleda da je netko to već popravljao i nije zasilikonirao pa su oštećenja trajna. jednostavno nema snage.

moram kupiti novi.

nudi mi se zamjenski za kojih 450/500 kuna pa me zanima kaj elektromotor košta tolko para???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo i meni se zadimilo kod volana jučer. Prvo sam umro od straha jer - dim u kabini. Kasnije sam se skulirao i srećom naišao na ovu temu.

 

Dakle autora teme je izašlo 300 kuna za modul? Sam si popravljao?

Link to comment
Share on other sites

Evo i meni se zadimilo kod volana jučer. Prvo sam umro od straha jer - dim u kabini. Kasnije sam se skulirao i srećom naišao na ovu temu.

 

Dakle autora teme je izašlo 300 kuna za modul? Sam si popravljao?

Da, sam sam raskopao i zamjenio... jedno tri puta sam skidao i vračao...

modul koji sam našao za 300 kn je na kraju bio bez komandi za radio (samo brisač)

a kod mene je zgorio dio od brisača, komande radija su bile u dobrom stanju, prebacio sam taj dio u svoj modul i vratio sve nazad...

kad sam upalio auto nije odmah u trenu sve proradilo, trebalo je nekih 10 sekundi stiskanja brisača i pumpe za špricat šajbu da bi sve prošljakalo...

Link to comment
Share on other sites

Evo ga, izvađeno.

ndpg6d.jpg

33xd3sp.jpg

 

Sad još da nađem di bih kupio novi. Neki tip s njuškala me tražio 600 kuna, al budući da vidim da je kolega iznad nabavio za manje otkantao sam ga.

 

2gv7910.jpg

 

Koji od ovih brojeva je "part number"?

Link to comment
Share on other sites

Rastavio sam. Pogledaj prve dvije slike. Ovo je izgoreno skroz. Sumnjam da će netko prodavat samo tu pločicu.

Link to comment
Share on other sites

Da vidim, stvarno je tu bio preveliki prelazni otpor kad se razvila tolika temperatura vidi i taj polovni kakvi su mu kontakti, kemijski ih očisti i podmaži kontakt sprayem. Također klizni kontakti trebaju čvrsto prianjati kako nebi iskrilo

Link to comment
Share on other sites

Sve složeno i zasad radi, nadam se da će tako i dalje.

NIsam imao sreće kao kolega iznad, pa sam ručicu plato 500 kn. Al dobro, bolje i to nego 1400 koliko su me tražili u Renaultu. Sve drugo šta se nudilo bilo je oko 100€.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

možda je motor od brisača u banani pa vuče veliku struju i na kraju izgori ručka?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.