Jump to content

Renault CLIO 2 problem gašenje


keljo_cro

Recommended Posts

E sad, nemam ti pojma, znam samo da se prednja nalazi odmah iza ispušne grane, ima zeleni bužir i crni konektor, a zadnja ti je iza katalizatora i moraš se podvući pod auto... Nije neka nuklearna fizika, sagni se i vidi.... Stvarno nemam pojma za 1.4 motor...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • keljo_cro

    61

  • DraganST

    26

  • frenchkey

    18

  • dario radić

    8

Bilo je navoza u krugu tvornice Sljeme u Sesvetama, tamo mozes šarafiti. Bar se moglo prije 1g.

Link to comment
Share on other sites

Bratić, ja mislim da je to to, lambda sonda... možda u kombinaciji sa nečime, mogu ti pustiti klip mog auta kako se ponašao (isto), kolega mi je zamijenio zadnju za prednju LS, poništio grešku (možeš i sa mobitelom ako imaš onaj OBD2) na računalu i auto radi. No međutim nakon dulje vožnje, cca 30km, upali ekologiju što je u mom slučaju konkretno značilo da je prijavio grešku druge tj zadnje LS-de. Ali auto je na nju malo do vrlo malo osjetljiv u normalnom radu. Kupio sam na šrotu polovnu stavio i sve šljaka... Provjeri to, to ti je vilasti ključ čini mi se 19 ili 22 malo WD-e prije i to je to.. zamijeni i probaj... Sretno!!!

KOJA godina ti je auto? isto benzinac?

Link to comment
Share on other sites

Bratić, ja mislim da je to to, lambda sonda... možda u kombinaciji sa nečime, mogu ti pustiti klip mog auta kako se ponašao (isto), kolega mi je zamijenio zadnju za prednju LS, poništio grešku (možeš i sa mobitelom ako imaš onaj OBD2) na računalu i auto radi. No međutim nakon dulje vožnje, cca 30km, upali ekologiju što je u mom slučaju konkretno značilo da je prijavio grešku druge tj zadnje LS-de. Ali auto je na nju malo do vrlo malo osjetljiv u normalnom radu. Kupio sam na šrotu polovnu stavio i sve šljaka... Provjeri to, to ti je vilasti ključ čini mi se 19 ili 22 malo WD-e prije i to je to.. zamijeni i probaj... Sretno!!!

 

Prednja nadzire količinu kisika u smjesi goriva na osnovu ispušnih plinova i taj podatak proslijeđuje ECU jedinici. Stražnja nadzire samo rad katalizatora, pa ti se zato i upalila lampica ekologije (zbog te neispravne sonde). Njemu je važna ova prednja, prije katalizatora, koja uslijed gareži koja se nakupi šalje krivi info u komp koji onda krivo dozira smjesu gorivo-zrak i onda motor nepravilno radi ili se uguši.

 

@ keljo_cro

 

Kod mene je samo jedna sonda, ova prednja, ali ako ti imaš dvije prvo uradi ovo šta ti je predložio Manix. Ako imaš samo jednu možeš je i ispitati omski. Sonda ima konektor sa 4 žice. Dvije su za grijač, a druge dvije su povratni signal u ECU. Ako je grijač neispravan sonda neće raditi.

Uzmi instrument i izmjeri otpor grijača. Ubodi pipalice instrumenta u pinove A i B konektora sonde (dvije deblje žice). Ispravni grijač ima otpor od 3 - 15 Ohma.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Prednja nadzire količinu kisika u smjesi goriva na osnovu ispušnih plinova i taj podatak proslijeđuje ECU jedinici. Stražnja nadzire samo rad katalizatora, pa ti se zato i upalila lampica ekologije (zbog te neispravne sonde). Njemu je važna ova prednja, prije katalizatora, koja uslijed gareži koja se nakupi šalje krivi info u komp koji onda krivo dozira smjesu gorivo-zrak i onda motor nepravilno radi ili se uguši.

@ keljo_cro

Kod mene je samo jedna sonda, ova prednja, ali ako ti imaš dvije prvo uradi ovo šta ti je predložio Manix. Ako imaš samo jednu možeš je i ispitati omski. Sonda ima konektor sa 4 žice. Dvije su za grijač, a druge dvije su povratni signal u ECU. Ako je grijač neispravan sonda neće raditi.

Uzmi instrument i izmjeri otpor grijača. Ubodi pipalice instrumenta u pinove A i B konektora sonde (dvije deblje žice). Ispravni grijač ima otpor od 3 - 15 Ohma.

Ja sam 95% siguran da imam samo tu prednju. Ja mislim da je ona jer mi motor radi jako nemirno u leru, ko da se muci, a na auspuhu mi s vremena na vrijeme u leru "puca" ko kao da visak goriva ude u katalizator i tamo izgori pa onda "puca"/ prdi na auspuhu.

Uzet cu Unimer pa izmjerit sondu. Hvala na info.

Link to comment
Share on other sites

jesi provjerio konektor od TDC senzora?

Ako je TDC senzor , senzor radilice onda sam to promijenio

Link to comment
Share on other sites

DraganST zna, čovjek ima informacije, točno se to meni događalo a fora je na svu sreću što su iste pa ih možeš mijenjati kako hoćeš (bar u mom slučaju). Sretno ti bilo...

Da je senzor radilice iliti gornje mrtve točke, ne bi mogao ni upaliti auto...

Edited by Manix
Link to comment
Share on other sites

Prednja nadzire količinu kisika u smjesi goriva na osnovu ispušnih plinova i taj podatak proslijeđuje ECU jedinici. Stražnja nadzire samo rad katalizatora, pa ti se zato i upalila lampica ekologije (zbog te neispravne sonde). Njemu je važna ova prednja, prije katalizatora, koja uslijed gareži koja se nakupi šalje krivi info u komp koji onda krivo dozira smjesu gorivo-zrak i onda motor nepravilno radi ili se uguši.

 

@ keljo_cro

 

Kod mene je samo jedna sonda, ova prednja, ali ako ti imaš dvije prvo uradi ovo šta ti je predložio Manix. Ako imaš samo jednu možeš je i ispitati omski. Sonda ima konektor sa 4 žice. Dvije su za grijač, a druge dvije su povratni signal u ECU. Ako je grijač neispravan sonda neće raditi.

Uzmi instrument i izmjeri otpor grijača. Ubodi pipalice instrumenta u pinove A i B konektora sonde (dvije deblje žice). Ispravni grijač ima otpor od 3 - 15 Ohma.

 

 

Evo ja mislim kupiti ovu lambda sondu - Prema OE broju njegova mi paše-

 

http://www.njuskalo.hr/ispusni-sustav-dijelovi/clio-2-1.4-75ks-lambda-sonda-1998-2005-oglas-9573271

 

 

 

na slici se vide samo 3 žice, nema 4-te?

post-14213-0-17633900-1406545221_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

ako možeš posuditi ili negdje za probu staviti neku pouzdano ispravnu prije nego kupiš... to bi bila idealka

 

tako izgleda i moja, samo je bužir zeleni i čini mi se dulji...

Edited by Manix
Link to comment
Share on other sites

DraganST zna, čovjek ima informacije, točno se to meni događalo a fora je na svu sreću što su iste pa ih možeš mijenjati kako hoćeš (bar u mom slučaju). Sretno ti bilo...

Da je senzor radilice iliti gornje mrtve točke, ne bi mogao ni upaliti auto...

dali si i utičnicu senzora mijenjao? Ona često zajebava, čak se novi senzor prodaje s NOVOM UTIČNICOM I 10-AK CM KABELA

Link to comment
Share on other sites

dali si i utičnicu senzora mijenjao? Ona često zajebava, čak se novi senzor prodaje s NOVOM UTIČNICOM I 10-AK CM KABELA

 

KOD ZADNJEG mehaničara je to mijenjano. On je rekao da je promijenio senzor radilice ili ti sezor gornje mrtve točke. To mu je dijagnostika izbacila, nakon promjene više nije nista javljao - nikakvu grešku. Sad jel mijenjao konektor pitaj majku isusovu - to samo nebo zna.

Link to comment
Share on other sites

Imaš lambda sondi sa tri i četiri žice. Kada sam ti rekao u prijašnjem postu da su četiri ne govorim iz glave nago gledam u strujnu shemu ubrizgavanja i tamo pokazuje da su četiri žice za tvoj motor (K4J), btw. i za moj pokazuje 4 žice, ali na svu sreću do sada mi nije trebalo ništa dirati oko sonde pa ne znam da li stvarno imam 4 ili 3.

U svakom slučaju, ako stvarno imaš 3 žice onda su one od grijača iste boje (bijele), a treća je crna od signala, a minus signala dobija preko tijela sonde (navoja).

Kada nađeš konektor s kojim je sonda spojena otkači ga i na konektoru koji vodi prema sondi mjeri otpor na te dvije bijele žice (to je grijač). Ako je on OK onda na drugom konektoru koji vodi prema kompu ubrizgavanja izmjeri napon na tim istim pinovima od grijača (naravno da trebaš dati kontakt). Moraš očitati 12V. Ako nemaš napona onda je u prekidu neka žica ECU-sonda.

Sami signal nemožeš ispitati bez dodatne profi opreme.

U svakom slučaju prije nego uzmeš tu novu sondu pogledaj koliko tvoja ima žica.

Link to comment
Share on other sites

KOD ZADNJEG mehaničara je to mijenjano. On je rekao da je promijenio senzor radilice ili ti sezor gornje mrtve točke. To mu je dijagnostika izbacila, nakon promjene više nije nista javljao - nikakvu grešku. Sad jel mijenjao konektor pitaj majku isusovu - to samo nebo zna.

 

Netriba ti nebo, to možeš znati i ti. Pogledaj boju konektora TDC senzora. Ako je i dalje crne boje onda nije mijenjao konektor. Ako je svijetlo plave, onda je.

Link to comment
Share on other sites

Imaš lambda sondi sa tri i četiri žice. Kada sam ti rekao u prijašnjem postu da su četiri ne govorim iz glave nago gledam u strujnu shemu ubrizgavanja i tamo pokazuje da su četiri žice za tvoj motor (K4J), btw. i za moj pokazuje 4 žice, ali na svu sreću do sada mi nije trebalo ništa dirati oko sonde pa ne znam da li stvarno imam 4 ili 3.

U svakom slučaju, ako stvarno imaš 3 žice onda su one od grijača iste boje (bijele), a treća je crna od signala, a minus signala dobija preko tijela sonde (navoja).

Kada nađeš konektor s kojim je sonda spojena otkači ga i na konektoru koji vodi prema sondi mjeri otpor na te dvije bijele žice (to je grijač). Ako je on OK onda na drugom konektoru koji vodi prema kompu ubrizgavanja izmjeri napon na tim istim pinovima od grijača (naravno da trebaš dati kontakt). Moraš očitati 12V. Ako nemaš napona onda je u prekidu neka žica ECU-sonda.

Sami signal nemožeš ispitati bez dodatne profi opreme.

U svakom slučaju prije nego uzmeš tu novu sondu pogledaj koliko tvoja ima žica.

post-14213-0-70515600-1406559252_thumb.j

post-14213-0-26256000-1406559301_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Otpor je 15.1 ohm izmedu 2 bijele zice ( btw imam 4 zice na lambda sondi. 2 bijele i crnu te sivu). Napon na konektoru koji ide prema kompu je 12V.

To znaci da je sve ok?

Senzor radilice novi, ali cini mi se da su konektori tj. Zice starw

Link to comment
Share on other sites

Da, to znači da je sve OK šta se tiče grijača i napajanja. Međutim kao šta sam ti i napisao, moguće da je problem u signalu sonde. Ako ti je taj tip ponudio da isprobaš sondu pa ako je sve OK da je platiš to je super. Uzmi je i montiraj (prvo provjeri da i njegova ima 4 žice). To sve možeš sam odraditi. Netreba ti nikakav majstor.

 

Šta se tiće TDC senzora, montiralo ti je stari tip. Nije ni to problem. Da ti nevalja TDC senzor vrlo teško bi upalio auto. Trebao bi verglati vrlo dugo. Dugo verglanje je najbolji znak da nešto sa TDC senzorom nije u redu. S obzirom da nisi spominjao problem paljenja, zaključak je da si i tu, šta se tiće love pojeo govno (oprosti na izrazu).

 

Nisi dao nikakvu povratnu informaciju glede pumpe goriva. Šta se tu desilo?

 

Javljaj novosti, nećemo te kolege i ja ostavit na cijedilu. Siguran sam da će svi dat sve od sebe da pomognu.

 

Sretno.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Evo u dubravi na cesti mijenjam kod covjeka pumpu. Zamjenio ju, namucio se da zasarafim ali evo radi vec 15 min. Necu urec ali nije se zgasio. Nisam valjda dobro stegnuo plasicni prsten pa mi pusta malo dok sam napravio djir ali ok. Za sad radi, stojim na sva 4 zmigavca i koosjecam se ko da iscekujem rodenje djeteta

. Hoce li se ugasit ili ne..

Uzasno sam nervozan.. po svim prognozama bi se vec trebao ali jos nije..

Link to comment
Share on other sites

Radio 20 min u leru. 15 min voznje. Sad 13 minuta u leru. Izgleda da je to to. Necu se jos veselit ali vec bi se odavno zgasio

Link to comment
Share on other sites

Mora ti se poklopiti strelica na pumpi (bijeli dio) i strelica na crnom prstenu sa one tri crte na vanjskom rubu. Vidi sliku koju si ti stavio kada si maknuo crni, gumeni poklopac.

 

Poklopio se moj zadnji post sa tvojim. To zvuči dobro. Držim ti fige (prst preko prsta, op.a.).

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Znam dragane.. ali sutra cu to pritegnut kad se vidi bolje. Imam jos pola kruga dok se crtice ne poklope. Bojim se udarat odvujacem i cekicem da ne strgam poklopac. Mozda nije dobro gumica sjela. Ili nesto.. nisam sad ziher dal da do kraja zategnem ili odsarafim pa ponovo sve? Al to je sexxxxxxx.. uff

Link to comment
Share on other sites

Bitno da je sex. Netko tu uvijek gušta.  :D

Izgleda, po svemu sudeći, da je ovaj put na tebi red da guštaš.  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Gle auto se malo nemira u leru.. ko da se laaaaaganooooo muci, kao da mu treba mozda po mom sudu 100 rpm vise u leru. Nije se jos ugasio od 20:33. Voznja + ler. Izgleda da je puno bolje i da se problem rijesio. Sutra cu to stegnut muski do kraja da se poklope strelice i to je to.

Nadam se da ce bit ok to sve od sad na dalje.. pa da ga mogu predat u tudje ruke mirne duse.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.