Jump to content

Renault CLIO 2 problem gašenje


keljo_cro

Recommended Posts

Kako se sad moram baciti na pump goriva. Nasao sam covjeka koji bi mi prodao pumpu goriva za 200 kn. Cak je i pristao da probam tu njegovu pa ak mi pase onda mu platim. Sad moj Clio je 2000.g 1.4 16V, a pumpa je sa clia 1999 g. 1.4 8v. Jer ce to pasat? Na kaj moram obratiti paznju kod kupnje?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • keljo_cro

    61

  • DraganST

    26

  • frenchkey

    18

  • dario radić

    8

Btw. kada ti je auto ugrijan i radi u leru koliki broj okretaja pokazuje instrument na tabli?

Nemoj odmah kupovati novu pumpu. Pokušaj je kod nekoga posuditi ako možeš, za probu. Nemora značiti da je u njoj problem već kolege, kao i ja sam, nabacuju razne ideje za riješenje tvog problema.

Pokazuje mi 800 okretaja cca. Iznad brojke 5 i mrvicu ispod sljedece prazne crtice.

Ali kad radi u leru ko da je "slab". Nekako podrhtava. Nista pretjerano ali ja to osjetim

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi pumpa trebala biti ista.

Usporedi im OE Renault brojeve.

Digni zadnji sic pa ćeš ispod njega ugledati veliki crni, okrugli, gumeni poklopac. Digni ga i ispod njega ćeš ugledati pumpu i moći ćeš vidit njen Renault broj.

 

post-14075-0-17264700-1406290141_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Pokazuje mi 800 okretaja cca. Iznad brojke 5 i mrvicu ispod sljedece prazne crtice.

Ali kad radi u leru ko da je "slab". Nekako podrhtava. Nista pretjerano ali ja to osjetim

 

Nije mi baš jasno ovo boldano.

Kada je hladan i upališ ga onda treba biti na oznaku 10 (1000 okretaja), a kad se ugrije i kad mu se ugasi automatski čok onda treba biti na  750 okretaja (to je ona točka između ctice 5 i 10).

Link to comment
Share on other sites

Znaci kad je hladan je oko 1000 kak si rekao. Kad se zgrije je malo ispod te tocke izmedu 5 i 10. Nije tocno na njoj. Kad bih morao precizirat reko bi 15% ispod te tocke kad je zgrijan.

Link to comment
Share on other sites

Znači cca. 700 okretaja. Da li je to prenisko reći ti neko od kolega koji se u to bolje razumije od mene. Normalni minimum je 750 okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Ova crna plastina/brtva na pumpi se zategnuta za poludit. Nikako ju ne mogu rukama odsarafit. Probao sam sa ravnim odvijacem i cekicem ali sam jedan leptiric otkinuo. Any recommendations? :-)

Link to comment
Share on other sites

Nisam je osobno nikad skidao ali nije ona na odvidavanje. Na onoj slici se vidi na obodu lima (na kojem se guma hvata) ima jedan utor dužine par cm. Mislim da se tu treba podvući odvijač i podignuti.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je moja. Mislim da se ova crna plastika okrece suprotno od smjera kazaljke na satu te da se onda ona izvuče van ( pumpa). Koji od ovih brojeva je OE Renault broj? da znam čovjeku reć da mi pročita sa svoje .

 

Inače zvao sam Štarkelja, pumpa + neka gumica 2800 kn + 500 kn postavljanje - ja to ne kuzim, pa nisu normalni.

post-14213-0-89744900-1406294425_thumb.j

post-14213-0-20877200-1406294430_thumb.j

post-14213-0-22279400-1406294434_thumb.j

post-14213-0-41295800-1406294439_thumb.j

post-14213-0-91732400-1406294444_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

OE broj tvoje je 8200 027 963.

 

Taj crni prsten se odvidava suprotno od kazaljke na satu. Postoji poseban alat za to ili ljudi koriste staru metodu odvijač+čekić dok ne krene.

 

S obzirom da se radi sa benzinom savjetovao bi ti da to ipak odradi netko ko ima iskustva pogotovo kad vidim te neke oznake, strelice (očito se moraju poklopiti). Gumicu (brtvu) bi bilo dobro promjeniti kad se mijenja pumpa.

Ako ti broj te druge pumpe bude odgovarao onda prije vađenja svoje pumpe ispitaj tu drugu da li radi.

Link to comment
Share on other sites

OE Renault brojevi pašu sa čovjekove pumpe 1.4 8V. znaci ovaj vikend cu pokusat promijenit pumpu goriva - za 200 kn. Reko čovjek vratiti novce ukoliko imam isti problem sa njegovom. Jer trebam skidat akumulator ili nesto sa klema?

Link to comment
Share on other sites

OE broj tvoje je 8200 027 963.

 

Taj crni prsten se odvidava suprotno od kazaljke na satu. Postoji poseban alat za to ili ljudi koriste staru metodu odvijač+čekić dok ne krene.

 

S obzirom da se radi sa benzinom savjetovao bi ti da to ipak odradi netko ko ima iskustva pogotovo kad vidim te neke oznake, strelice (očito se moraju poklopiti). Gumicu (brtvu) bi bilo dobro promjeniti kad se mijenja pumpa.

Ako ti broj te druge pumpe bude odgovarao onda prije vađenja svoje pumpe ispitaj tu drugu da li radi.

 

nekako cu skinut taj crni prsten. Mislio sam to sa starim zamjenit - ili cu pitat nekog mehaničara koliko bi mi uzeo za tako nesto! mislim da ispod 150-200 kn necu proć!!! :(

Čovac veli da je on skinuo to sa svog Clia i da je njegova ispravna. Prodaje na dijelove cijeli rezervar sa pumpom.

 

Ili ako je netko iz Zg voljan promijenit sa ovog foruma, plaćam cugu i klopu na destinaciji po želji :)

Link to comment
Share on other sites

Netrebaš skidati kleme. Dovoljno je da izvadiš onaj relej, jer preko njega na pumpu dolazi 12V. A ako hoćeš 100% biti siguran, skini kleme.

Jedino nemoj sa zapaljenim duvanom u ustima mijenjati pumpu.

Link to comment
Share on other sites

ali zato sa šibicom provjeri dali ima taloga na dnu :bigl:

Btw, može li se multimetrom provjeriti otpore na staroj pumpi, usporedit s ''novom''?

Link to comment
Share on other sites

Bude stari posvijetlio sa let lampom :-) - ajde barem sam se malo sad nasmijao, jer vise ne znam bi li plakao il se smijao.

Link to comment
Share on other sites

Žice koje dolaze na priključnicu tvoje pumpe izgledaju nategnuto (na 1.slici ).Provjeri taj utikač i utičnicu,možda se tu gubi kontakt   :hm:

 

Kod promjene pumpe ne trebaš skidati kleme,dovoljno da je motor ugašen.

 

 

@Dragan - vi južnjaci ste mnogo zapaljivi :bigl:  ali u ovom slučaju je teško ostati hladne glave i nama sjevernjacima ;)

Link to comment
Share on other sites

Vidim stvar se otela kontroli, koliko novaca si bacio mogao si kupiti ispravan polovni auto... Ja sam imao sličan problem sa trokiranjem i gašenjem. Nisam čitao cijelu priču, pa ću biti direktan, jesi li provjeravao lambda sondu? Moj auto je radio savršeno pod čokom, čim se zagrijao počinjali su problemi...  Prošao sam cijel postupak promjene zamjene testiranja od bobina do pumpe goriva...

Link to comment
Share on other sites

Vidim stvar se otela kontroli, koliko novaca si bacio mogao si kupiti ispravan polovni auto... Ja sam imao sličan problem sa trokiranjem i gašenjem. Nisam čitao cijelu priču, pa ću biti direktan, jesi li provjeravao lambda sondu? Moj auto je radio savršeno pod čokom, čim se zagrijao počinjali su problemi... Prošao sam cijel postupak promjene zamjene testiranja od bobina do pumpe goriva...

Mudro zboris. Iskreno nisam mijenajo lambda sondu, zapravo da se ispravim majstori nisu mijanjali.

Sad sam zadnje razgovarao sa štarkeljovim mehanicarom koji mi je rekao da za test iskljucim prednju lambda sondu( kao imaju dvije. Jedna prije katalizatora i jedna poslije). Navodno ako iskljucim ovu prije( neki konektor) da se lambda sonda ponasa kao u "idealnim uvjetima" pa onda neka mi to bude test!! J sam neke konektore iskljucio ali nije pomoglo. Mislis da promijenim cijelu lambda sondu?

Link to comment
Share on other sites

Neke konektore,pa dok auto radi samo iskopcaj lamda sondu,ako promjeni zvuk vrlo vjerojatno je ispravna,uostalom vidjet ces oce se gasit...

Ako ga je gledao dobar dijagnosticar to je vidio na dijagnostici.

Ja bi to provjerio na staromodan nacin koji je uvjek tocan.

Ostavi auto da radi u leru dok se ne ugasi,skini svecice i gledaj boju elektrode:bijela boja-siromasna smjesa

Bijela kava-idealna smjesa

Crna boja-prebogata smjesa

To ti moze bit daljnja vodilja,dali gledati oko benzina ili oko iskre

Edited by dario radić
Link to comment
Share on other sites

Neke konektore,pa dok auto radi samo iskopcaj lamda sondu,ako promjeni zvuk vrlo vjerojatno je ispravna,uostalom vidjet ces oce se gasit...

Ako ga je gledao dobar dijagnosticar to je vidio na dijagnostici.

Ja bi to provjerio na staromodan nacin koji je uvjek tocan.

Ostavi auto da radi u leru dok se ne ugasi,skini svecice i gledaj boju elektrode:bijela boja-siromasna smjesa

Bijela kava-idealna smjesa

Crna boja-prebogata smjesa

To ti moze bit daljnja vodilja,dali gledati oko benzina ili oko iskre

Jel konektor lambda sonde tocno ispod filtera zraka ? Onako iza motora? Misli da je plavi konktor?

Link to comment
Share on other sites

Prati gdje ti idu zice,lamda sonda ti je na ispusnoj grani(podsjeca na svjecicu)

Pratis kuda ti od nje zice vode i na prvom spoju odpojis!

Link to comment
Share on other sites

Mudro zboris. Iskreno nisam mijenajo lambda sondu, zapravo da se ispravim majstori nisu mijanjali.

Sad sam zadnje razgovarao sa štarkeljovim mehanicarom koji mi je rekao da za test iskljucim prednju lambda sondu( kao imaju dvije. Jedna prije katalizatora i jedna poslije). Navodno ako iskljucim ovu prije( neki konektor) da se lambda sonda ponasa kao u "idealnim uvjetima" pa onda neka mi to bude test!! J sam neke konektore iskljucio ali nije pomoglo. Mislis da promijenim cijelu lambda sondu?

Bratić, ja mislim da je to to, lambda sonda... možda u kombinaciji sa nečime, mogu ti pustiti klip mog auta kako se ponašao (isto), kolega mi je zamijenio zadnju za prednju LS, poništio grešku (možeš i sa mobitelom ako imaš onaj OBD2) na računalu i auto radi. No međutim nakon dulje vožnje, cca 30km, upali ekologiju što je u mom slučaju konkretno značilo da je prijavio grešku druge tj zadnje LS-de. Ali auto je na nju malo do vrlo malo osjetljiv u normalnom radu. Kupio sam na šrotu polovnu stavio i sve šljaka... Provjeri to, to ti je vilasti ključ čini mi se 19 ili 22 malo WD-e prije i to je to.. zamijeni i probaj... Sretno!!!

Link to comment
Share on other sites

Bratić, ja mislim da je to to, lambda sonda... možda u kombinaciji sa nečime, mogu ti pustiti klip mog auta kako se ponašao (isto), kolega mi je zamijenio zadnju za prednju LS, poništio grešku (možeš i sa mobitelom ako imaš onaj OBD2) na računalu i auto radi. No međutim nakon dulje vožnje, cca 30km, upali ekologiju što je u mom slučaju konkretno značilo da je prijavio grešku druge tj zadnje LS-de. Ali auto je na nju malo do vrlo malo osjetljiv u normalnom radu. Kupio sam na šrotu polovnu stavio i sve šljaka... Provjeri to, to ti je vilasti ključ čini mi se 19 ili 22 malo WD-e prije i to je to.. zamijeni i probaj... Sretno!!!

Daj mi samo potvrdi da 1.4 16V 2000 g. Ima tu "zadnju" lmbda sondu. Ja se osobno nisam zavlacio ispod auta ( moj stari je ) pa veli da iza katalizatora nema nikakve sonde. Samo da je ispred koja ide gore prema grani. Ima frajer preko njuskala prodaje lambda sondu ( doduse rabljenu i veli da je ok ) za 180 kn. Isto mi da da probam i ako ne popravi da ju slobodno vratim. Ici cu sutra do njega poslije posla i zamjenit cu ju najvjerojatnije u utorak. Btw kako se teako zavuc ispod auta jer zna netko nekakvu grabu u zg da je dostupna javno kako bi to promijenio.

Hvala

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.